@ Danjo, fijn dat je niets bnet bijgekomen en succes met het vervolg Gaat het werken een beetje beter inmiddels? @ Tamale, bah gecondoleerd. Even naar toe met een bos bloemen ofzo? Hebben wij laatst ook bij vrienden gedaan, is zo'n beetje het minste wat je kunt doen, lastig he? @ Baby, haha zo gaat dat heir ook met de opa's en oma's, daar zijn ze opa en oma voor denk ik dan maar. Fijn dat het goed gaat met eten en succes op het bureau. @ Kk, je gaat binnekort weer werken? Waar? Succes alvast. Alles geregeld voor de kids? @ Jaja, jij hebt iig lekker gefeeest. Jammer dat dylan ziekig is, hopelijk kujn je vandaag beetje rustig aan doen. @ Curly, succes met pakken. Gezellig gehad gister dus, ivnd het ook altijd heerlijk om met vriendne te zitten vooral met mooi weer @ Maia, leuk dat Fleur dat ook kan. Tijn ook,. overal wordt naar gezwaaid, laatst met de oppas moest hij mee de andere kinderen van school halen, ging tegen iedereen enalles zwaaien onderweg. Hij heeft het een beetje geleerd met weekendje weg met oudere kids. Mooie taart gemaakt hoor, smaakte ie ook lekker? Je had ook wel een mega drukke dag zeg. Heb je nog lekker geslapen? @ anas, fijn dat het eten beter gaat. Weer een zorg minder. @ Blij ei. sollciitatie? Heb ik iets gemist? Niet dat ik alles hoef te weten hoor en alles mee krijg. @ Josien, wat een leuke foto en wat een lekker menneke. @ Ellen, hoest nu met je? Knap hoor! @ Sloppy, haha leuke foto. @ Sannie, haha die foto. Das er een om te bewaren voor later @ MVJ, leuke foto's en leuk die veranderingen van kamer. @ hier, alles goed, wederom druk haha. Vandaag en morgen late dienst. Weekend meegedaan aan 6kamp, man dat heb ik geweten haha, overal spierpijn enzo maar was wel leuk. Helaas regent het nu iets maar hoorde dat het goed weer wordt eind van de week! @
@Tamale, gecondoleerd meis... @autostoel, hier nog lekker de mc. Past nog wel, maar we gaan wel de zelfde kopen als Esmée heeft, of een grotere voor Esmée. Die heeft een priori sps van mc. @Rins, ik ga 14 juni beginnen bij de Aldi hier in de stad. Vanmorgen contract met gastouder/gastouderbureau getekend, dus alles is nu geregeld!
Oh ja, wij willen volgende week een midweekje weg.. Heeft iemand nog een idee wat een leuk/betaalbaar park is?
Rins schaam me dood het je al een paar x gevraagt het gaat gelukkig wel wat beter maar ben dr nog lang niet helaas. en jij lekkere spierpijn pff ook geen dingen doen niet goed voor je zijn he hahaha. kk gratis en aanbiedingen staan wel codes van cp 50% korting
@rins: heb heerlijk geslapen! joehoe krijg net leuk nieuws. Manlief is per 1 maart bij een nieuwe baan begonnen en heeft een jaarcontract. heeft net zijn tussentijdse beoordeling gehad en nu zei z'n manager dat ze zijn contract per 1 september al om gaan zetten in vast dat is een verrassing
lekker Maia mannetje hier volgende maand gesprek maar ben dr niet zo bang voor gezien hij volgende maand ook gaat beginnen met zn vrachtwagen bewijs via de zaak
Nou weer goedgekeurd bij t cb! Dyoni moet echt over naar een andere autostoel, ze komt nl met haar hoofd boven de mc uit..Ze is nu 76 cm! En weegt 8400 gram, gaat dus goed met mn meisje!Ook heeft ze tussen de middag lekker een hele boterham met smeerkaas op!! @Rins;succes met je spierpijn! @maia;wat fijn voor je mannetje!Gefeliciteerd!
baby wat een lekkere lange meid! knuffelkonijn die zijn in de aanbieding bij Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! en dan kun je ze ook laten thuisbezorgen wij hebben die nl ook 95 euro zijn ze dan. Danjo als naomi nog makkelijk in de mc past en niet zo sterk is zou ik dr ook lekker laten zitten tamale gecondoleerd! Moeilijk meid xx
@ Kk, leuk man. Heb je er zin in? Enne wat betreft op vakantie, ff bij last minutes kijken van landal of roompot bijv. dat scheelt nog meer dan met die kortingcodes vaak. Wij zaten laatst een weekend voor 99 euro. @ Danjo, ja shcandalig, dacht al, ik sta op de negeermodus Nee ik blijf gewoon vragen want wil het weten haha. @ Maia, goed nieuwd. Word er een taartje op gebakken? @ Baby, zow heej, lange slanke den Ik ben werken, baai
efe showen voor het eerst zelf zitten in het zitgedeelte van de boodschappen wagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( sorry hij is een beetje wazig hihi)
@Baby: jeetje wat is Dyoni lang zeg @jaja: geweldige foto! @Rins: nee, we hebben toevallig nog taart over van gisteren (hij vierde zijn verjaardag) dus dat komt goed uit bedankt voor de felicitaties. Dit hadden we ook echt niet verwacht dus is alleen maar fijn voor hem!
@ Maia, wat leuk dat ze zwaait. @ autostoeltje, hier nog niet. Emma past nog makkelijk in de maxi cosi @ Tamale, gecondoleerd met je vriendin en haar familie. Vaak is alleen even langsgaan om haar hart te laten luchten al voor even genoeg. Ik ga nu even nog wat foto's van het fototoestel en filmpjes van de camera op de computer zetten die we het weekendje met de boot hebben gemaakt.
anas naomi is alwel sterk in die zin ze kan zelf al vanuit lig in zit. Maar vind dr nog te baby haha en daarbij zal ze nu ong 7500 zijn. rins elke x denk ik reageren maar vergat t steeds haha. jaja leuke foto . hier eigenlijk altijd met de wagen na de winkel