Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goeiedag zeg, volgens mij hebben er hier 2 besloten om hun broek op hetzelfde tijdstip vol te drieten... :p :D

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ben je er wel ineens vanaf haha

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, wat heftig meid! heb t ff gegoogled. krijgt Dyoni therapie hiervoor? of weet je dat allemaal nog niet?
    wat een mooie foto, wat zit ze goed in die stoel!

kk, mooi schema toch? hoe is t gegaan met de groente en fles?

odess, spannend meid!

tess heeft toch de 6e ziekte, jeetje wat slaapt ze veel! ze heeft ook jeuk, terwijl de ha zei dat dat er niet bij hoort. wel zielig...
    ze mag wel naar t kdv, ik denk dat ik morgen een halve dag ga werken. kan ik haar snel weer ophalen.

wij hebben problemen met de internet verbinding, heel irritant! kon de hele middag geen verbinding krijgen...

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, beterschap voor tess.

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi Wen weet je hoe moeilijk!!! En het stomste is, eigenlijk is het nog helemaal niet de bedoeling maar ik denk dat ik gewoon teleurgesteld zou zijn als het niet zo is! Stom he, het is helemaal niet handig maar mega welkom!

Ellen, beterschap voor Tess. Elise heeft de zesde ziekte ook onlangs gehad - erg hoge koorts maar als ze de vlekjes al heeft is ze er bijna vanaf! Over 2 dagen zijn ze weg meis!

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou odess, dan ga ik gewoon duimen dat t raak is!
    en idd, Tess is er al bijna vanaf. de koorts is al weg. maar sjee wat slaapt ze veel! vanmiddag van 2 tot half 5, en om kwart voor 6 lag ze er alweer in! ga dr zo wakker maken voor de fles en nog ff knuffelen.

ben trouwens gisteravond geheel onverwacht naar de bios geweest, naar de gelukkige huisvrouw. pfoe, wat n bevalling had ze zeg!

curly, ik heb gestemd, maar volgens mij doet mijn email t niet... heb geen bevestigingsmailtje gehad... zal t nog eens proberen. vind jouw foto trouwens echt de mooiste van allemaal!

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, thnx en wat lief dat je dat zegt. Vind ik ook, en Romy staat bij mij op de 2de plaats

8. zo, was ik weer...

maureen heeft dus rond 4 uur groente gehad, rond half 6 met ons toetje meegegeten en rond kwart voor 7 halve fles en om 10 over 7 (nadat ik esmée op bed had gelegd) de 2e helft en die ligt vanaf 20 over 7 op bed nu zonder te mopperen! jeeeeeeej!

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Grr ik zou vanmiddag terug gebeld worden over Dyoni maar niks gehoord natuurlij, hang morgen dus zelf maar aan de lijn..

@Curly;heb gestemd, ja was wel ff slikken..Maar ja komt wel goed

@joenka;ja onder andere..Ook waarom ze zich niet echt kan concentreren op eten of iets anders en ze eigenlijk van alles wel afgeleid is..

@Odess;das een Tobi, we hebben vandaag ook nog een Axiss binnen gehad!Ja ze is gewoon netjes op gewicht voor haar lengte..Ze eet nu ook steeds beter neemt alleen geen fruit en geen vocht..
    Oe wat spannend zeg wanneer ga je testen?

@maia;gefeliciteerd met manlief en lekker ff banken!

@kk;gezusterlijk deden zij hun behoefte hahaha

@Ellen;ja ze zal waarschijnlijk therapie krijgen en ik zal ook oefeningen met haar moeten gaan doen maar hoe of wat weten we nog niet..He bah je meisje haar 1e kinderziekte, zielig van de jeuk!

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    thnx baby. hopelijk helpt die therapie en hoe irri als je niet wordt teruggebeld terwijl wel gezegd.

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hoi!

Ben ik weer effe!

@baby, jeetje wat een nieuws.... dat verwacht je dan ook niet en dat komt dan heel rauw op je dak! *knuffel*

@ Odess, het is heerlijk hoor, twee kindjes kort op elkaar, dus hoop voor je dat je een positieve test hebt binnenkort!!

@maia, gefeliciteerd met je man!!

@wendelaa, ja ik draag nog wel ze is al wel behoorlijk looiig met haar bijna 9,5 kilo maar het is nog erg goed te doen, de RS vindt ik met haar (nog) niet prettig, ben daar nog een beetje onzeker over!

@ellen, beterschap, hopelijk heb je nu het ergste gehad!

@curly, ik ga even zoeken naar de link en dan stem ik natuurlijk ook!!

@ autostoel, wij hebben voor milan een Romer King Plus, deze bevalt erg goed, maar ben voor Larissa helemaal verliefd geworden op de axiss.... ( thanks baby!!! :) )

Als ik iets of iemand vergeten ben.... *sorry* niet expres!!

Oja, eetschema:

6.30 papfles
    9.30 liga + sap/thee
    11.30 brood met smeerkaas + fles 200cc
    15.00 fruit + sap/thee
    17.00 Warm eten+ toetje
    19.00 Fles 200 cc

Sochtends slaapt ze 1 uur en smiddags bijna 3 uur...

12. 0babydream0

Sorrryyy Wapa!!(tipje bij babyentiener.nl issie maar 199.00 ipv 250 zoals bij de meeste en gratis thuisbezorgd via TNT)Hier is die vanmiddag binnengekomen en had hem zaterdag avond om 22.00 besteld!

@Curly;heeel iiri!

13. 0babydream0

ow enne wapa; in het echhie is die mooier dan op t plaatje haha

14. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    En bedankt he!!! hihi.... zit ze er goed in??

15. 0babydream0

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka fijn dat het wat beter gaat. en ja donderdag in zn eerste bestraling. brrr

Curly gestemd zo ff email aanklikken.

ellen beterschap me je meisje

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Odess, 1 hint....MP:p

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Baby, wat een klote nieuws zeg!!!!
    Hopelijk heeft ze baat bij de therapie en bellen ze je morgen nog netjes voordat je dat zelf moet doen.
    Ik vind je stoelen heel mooi!

Curly, ik ga zo op Britt stemmen!

Ellen, beterschap voor je meisje.

Odess, waaaaaaah SPANNENDDDD!!!!
    Ik had echt al wel getest!!! :D
    Kon vorig jaar echt niet wachten en heb 5 dagen voor de nod posi getest. ( wat volgens de verlos niet kon )

Maia, zonnebankze! Heerlijk!

Danjo: :D

Joenka, wat fijn dat het beter gaat zeg!!

HIer gigantische darmkrampen sinds 2 uurtjes. Pfoohh.
    Sniesofijn.
    Vanmiddag een extra buggy voor op de fiets gekocht.
    We wouden die leuke van de hema, maar vond het een ontzettend 'goedkoop' ding.
    De kap zat er heel raar op enz.
    Nu hebben we er 1 van de prenatal. Een zilveren.
    Kan straks eindelijk de wandelwagen op mp!

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Tamale, ik testte 4 dagen van te voren positief;)
    En geslaagd voor een buggy dus...

Deel Deze Pagina