Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    tamale, wij gaan zaterdag vliegen. Slaap lekker!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    blijei fijne vakantie meid.

tamale gewoon kleine stukjes brood in dr mond doen toch oefenen.

grrr lig er hier 1 te snurken bahhhh heb hem alwel 20 schoppen gegeven maar helpt niet

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Tamale, ja dan zou ik t ook eng vinden om te geven.
    En idd, als er een 2e mag komen en als dat dan een jochie is, dan gewoon een ander halen.
    Plus, als jij je buggy net zo afrijd als ik toen deed, dan kun je m niet eens meer voor een 2e gebruiken haha

@Ei en Curly, ben jaloers op jullie!:p

@Hier, bah weer vroeg uit mijn bedje.
    Moet dadelijk werken, gelukkig maar een half dagje.
    Vanmiddag weer lekker thuis met de kindjes.
    Tim begint eindelijk zijn evenwicht te bewaren in zit stand hihi

4. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Hier een verkouden meisje, last van veel slijm in haar keel dus veel hoesten. Maar wel een lekker vrolijk verkouden meisje :D

@Anas: jij ook nog gefeliciteerd dan :D

@Tamale: wij zijn idd ook met broodkorst begonnen, maar ik heb vanaf het begin ook nooit glad gepureerd gegeven dus ze was altijd wel kleine stukjes gewend.

@ei & curly: alvast fijne vakantie :)

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Tamale, hier hadden wij ook in het begin dat Emma er echt in stikte en we constant op haar rug moesten kloppen om het eten eruit te krijgen omdat ze paars aanliep. Ik prak haar eten nog steeds in hele kleine stukjes, wanneer het iets te groot is dan loopt ze nog steeds rood aan en moeten we het er echt uit laten gooien. Maar een boterham of koekje kan ze inmiddels zelf aan sabbelen. In het begin hielden wij ook de boterham vast zodat ze beetje bij beetje er stukjes vanaf kon sabbelen. Ik denk zelf dat het toch een kwestie van oefenen is, dus doe ik het wel elke dag.

@ Wendelaa, wat goed van Tim. Die kan straks al weer snel zelfstandig zitten. Werkse!

@ Maia, knap dat je meisje zo vrolijk blijft ondanks dat ze verkouden is.

Weer heer een drukke planning. Dus zal weinig kunnen reageren. Om 9 uur even een half uurtje X-co lesje, langs de babystore wat cadeautjes voor andere kopen, konijnenhok schoonmaken en dan zorgen dat we om 14 uur bij het nieuwe speeltuintje op onze dijk. Deze word vandaag samen met de buurt(kinderen) en burgemeester officieel geopend zijn.

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

zo laat het heerlijke weer maar beginnen hihi.

vandaag komen ze hier een nieuwe cv ketel hangen en leidingen leggen enz. dus ben erg benieuwd of dylan kan slapen hihi.
    Ze zijn ook echt van 09.00 tot 16.00 bezig dus lange dag!

kom straks efe reageren

oja sannie heb je een pb teruggestuurd

gr jaja

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heerlijk geslapen,naomi lijkt een buikslaper te worden.ga wat doen hier. Mooi weer vandaag dus vanmid maar ff na t plantsoen met naomi

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Dankjullie wel meiden voor al die lieve reacties!!Eerst maar eens kijken wat er uit t onderzoek gaat komen in welke mate het aanwezi is bij meisjelief..Ik ga zo gelijk bellen!

@blijei;fijne vakantie meid!!!Heerlijk!!!

@Wen;jeeeeeej wat goed van Tim!

@jaja;hopelijk valt t mee voor Dylan vandaag de herrie!

@Nathalie;veel plezier op je drukke dag..

@Maia;he bah verkouden, gelukkig is ze vrolijk!

@tamale;leuke buggy, hopelijk word je spider eerder afgeleverd!

@Curly;succes met inpakken!

9. 0babydream0

@Danjo;lekker genieten!

@hier;meisjelief was vannacht om3uur weer ontroostbaar, geen idee zal wel gedroomd hebben...na veel knuffels en dr muziekje aan is ze gelukkig weer gaan slapen

10. 0babydream0

Nou ik heb net gebeld word je ookniet goed van zeg!Is ze gewoon de rest vd week niet meer aanwezig!Ze gingen haar nu een mail sturen in de hoop dat ze me eerder terug belt...pffff

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    baby:jeetje zeg!!!!!!!!!!!!!!!! wat is dat nou eerst jou dat nieuws brengen en dan zeggen dat ze terugbelt en nu is ze dr gewoon niet grrrrrrr.
    oja wat een mooie foto van je meisje in dr autostoel en wat is ze alweer groot zeg helemaal in die stoel echt een dame!

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Baby, je zou ze toch wat aan doen zeg! Stelletje dozen...

Danjo, hier ook een meisje dat constant op de buik ligt - of achterstevoren... ;)

Hier vanochtend getest en een spierwitte test! Dus of ik heb het me allemaal verbeeld en ik wordt vandaag of morgen gewoon ongesteld of ik ben veel te vroeg. Ik weet nu in ieder geval dat ik niet al 12 weken ver ben ofzo, haha :D

Moppie ligt alweer te keten in bed, ga haar maar eens halen!

13. YellowButterfly

Net CB gebeld - owjee dat is helemaal niet de bedoeling je moet veel vaker komen! Ehm... jullie zouden een afspraak maken en die kwam maar nu niet dus nu bel ik zelf??? Maar goed, als Elise 8 maanden oud is mogen we naar de arts voor de 6 maanden afspraak en vervolgens moeten we volgens de dame aan de telefoon maar even wat korter op elkaar komen omdat dit ons eerste kindje is. Ze zal het allemaal wel niet zo bedoelen maar oe, alsof zonder CB de wereld zou stoppen met draaien! Maar goed, ben wel benieuwd wat ze van haar vinden, vindt haar zelf erg licht maar ze eet opzich wel goed dus ja, wat we daar nu aan kunnen doen...

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Odess jammer maar vind ook wel dat je errug vroeg was met testen. en het cb wat een zeikverhaal zeg pff maar nu dus met 8 mnd erheen ben benieuwd.

baby lekker dan pfff.

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    baby, ben je mooi klaar mee.

Odess, wie weet te vroeg...

hier, druk aan de poets. Ik ben zo'n muts die pas op vakantie gaat als alles glimt.... maar ook een beetje van de zon genieten natuurlijk

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly lekker toch dat heb ik ook hoor :D

ff ons zonnetje spammen

17. YellowButterfly

Mooie meid! En wat zit ze al goed! Hihi moet wel wennen aan een baby zonder haar dat alle kanten op staat ;)

Heeft ze bruine ogen trouwens? Ze kijkt heel donker uit! Mooi!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Odess dr ogen kunnen nog 2 kanten uit de ene keer denken we groen ( hebben wij beide) en dan zijn ze bruin heel apart ( heeft opa)

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Curly, spannend!
    Ik zou ook niet op vakantie kunnen zonder dat alles schoon is hoor.
    Wat is er nou lekkerder dan thuiskomen in een schoon opgeruimt huis. (nouja, heel wat dingen. Maar even voor t idee he)

Wendelaa jeej wat goed van Tim.
    Werkze. Wat was je vroeg op. pff..

Maia aah! Vervelend die verkoudheid.

Natalieh dat kan ik idd proberen.
    Nouja, ik geef dr wel eerst gewoon een stukje brood.
    En dan zien we het vanzelf hoe het gaat!

jaja, oeii dat hebben ze een tijd geleden hier beneden gedaan.
    Wat een takke herrie!

Babydr, nou dat hoop ik ook.
    Wat belachelijk dat die vrouw er niet is!!!
    Kunnen ze haar niet gewoon opbellen?
    Zij is haar afspraak niet nagekomen, haar probleem toch!
    flauw.

Odess, aah! Het kan te vroeg zijn he!
    Gewoon blijven testen zolang je nogniet ongesteld word.
    K blijf voor je duimen! ;)
    Ben benieuwd wat ze van Elise vinden op het cb!

Danjo wat een lieve foto!!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik ga vanmiddag met Tara naar mn moeder heen. Lekker even in de tuin zitten, stukje wandelen en.... de auto schoonmaken...
    Pff, dat word weer tijd!

Deel Deze Pagina