veel plezier tamale tis heerlijk hier net ff na de winkel geweest maar kan straks weer terug nou ja niet erg tis mooi weer
even een ego berichtje, hier een meisje die niet meer wil eten/drinken. Ze eet ongeveer de helft vanalles en daarna wordt ze echt boos. Lippen stijf op elkaar en rood aanlopen. Ook haar flesjes krijg ik er niet goed in. Hoop dat het een fase is die snel voorbij gaat. Verder is gewoon nog super vrolijk, zolang ik maar niet met eten aan kom zetten. Terwijl ze zondag nog gewoon alles at en dronk.
Oh heerlijk he Danjo! Kan me bijna niet indenken dat ik over 2-3 maand weer roep: Geef mij de winter maar!!! (zoals elk jaar ) Eerst maar even de warmte. hmmmm Wat voor dieet doe jij eigenlijk? Noa, he wat vervelend! Ik heb helaas geen tips voor je. Hopelijk gaat je meisje snel weer goed eten!
Goedemiddag! Heerlijk weertje he? Vanochtend lekker op de fiets naar het cb geweest met Mau en Esmée. Mau is nu 8175 en 71 cm.. Daarna lekker doorgefietst naar schoonzus en daar lekker koffie gedronken. Toen met een omweg naar huis gefietst en vanaf 12 uur liggen beide dames op bed. Heerlijk!
Alles was goed dus bij het cb? Fijn! Lekker fietsweer hé. Echt heerlijk. Ga vanavond Maurice maar een stukje tegemoet fietsen.
ja, vind het heerlijk fietsweer.. maureen lekker in de maxicosi achterop, esmée in het stoeltje voorop..
Hier ook een heerlijk weertje. Nog even snel tussendoor wat was buiten ophangen. @ baby, wat een slechte behandeling krijg je daar zeg. Ze wist gisteren toch ook al dat ze de rest van de week vrij zou zijn. Hoop dat ze haar zo ver krijgen om je alsnog uit beleefdheid te bellen. @ Noa, wat vervelend dat ze niet wil eten en drinken. Sterkte daarmee.
tamale gewoon niet snaaien en veel water drinken. avond eten hou i verder geen rekning mee. ik hou van de warmte ik klaag niet ook niet bij 30+ kk fijn dat alles goed was
danjo, lieve foto! Tamale, is wel zo, heerlijk als je thuis komt en huis is schoon en fris, schoon beddegoed heerlijk!!
Meiden eff een ego bericht hier tussen door. Ik ben benadert door de VPRO om een opname te maken over mijzelf als alleenstaande ouder. het gaat erom dat er gezien word dat je ook je kinderwens kunt uitvoeren zonder een man (relatie) Nu hoor ik vandaag of morgen er meer over, maar ik word dan gefilmd met riley op de kinderboederij en ook dat ik op het internet station draai als dj, daarbij worden mij nog vragen gesteld over waarom ik afknap op mannen enz enz.. ben nu wel zenuwachtig hoor. Sorry moest dit even kwijt. XXX Gusam
Hoi dames, Hier nog steeds niet echt lekker die ontsteking zit er nog steeds dus heb nu een antibiotica gekregen en hopelijk werkt het want als het een bacterie is doet de ab er niks tegen..Maar moet over 8 dagen vliegen dus dan moet het echt weg zijn! verder hebben jullie ontzettend veel gekletst! dus ga het niet redden om jullie allemaal te antwoorden. Heb wel echt leuke foto's voorbij zien komen vooral die van Tessa van sannie hihi! Curly en ei fijne vakantie alvast heerlijk vooruit zicht!! Curly haha poetsmiep! nee hier ook hoor dat is lekker thuiskomen met alles opgeruimd! Danjo leuke foto van je meisje! ze kan al goed zitten zeg! Baby jeetje wat een nieuws! nu juist dat het zo veel beter gaat met dyoon! en idd niet netjes dat ze dat neit even heeft gemeld dat ze weg is wel even vertellen wat er aan de hand is en verder je zo laten zitten nee vind ik niet kunnen! Noa dat is minder.. ik heb helaas ook geen tips voor je. Tamale lekker hoor een stukje fietsen! zal Tara wel leuk vinden!Hier vond Luna het altijd een feestje! Met noa gaat alles goed! eet, drinkt, slaapt goed..
@Odess, jammer dat de test negatief was..... Misschien toch nog een kansje, aangezien je nog niet ongesteld bent haha @Noa, wat vervelend en dan uitgerekend met deze warmte niet willen drinken. Helaas ook geen tips voor je. @Sylvia, o wat balen dat je nog zon last er van hebt, duim voor je dat het op tijd weg is @Gusam, jeetje dat is spannend zeg! @Danjo, wat een wijs dametje zeg.... Wat zit ze er toch parmantig bij haha @Baby, ongelovelijk zeg.....daar kan ik zo woest van worden. Snappen ze nu niet dat ze jou zo met een hoop onzekerheid opzadelen? @Tamale, waag t eens over 3 maanden te zeggen dat je winter wil..gggrrr....haha En lekker hoor, met dit weer fietsen. Eva wil ook graag dat Tim mee kan op de fiets, dan mag hij bij haar achterop zitten zegt ze @Hier, net lekker in de tuin gepicknickt, samen met Eva. Tim viel in slaap onderweg naar huis, dus die maar op bed gelegd. Ga dadelijk als hij wakker is wel lekker met m de tuin in.
He meiden, Er is niet veel blijven hangen. Heb gewoon te weinig tijd om alles bij te houden. Sorry. Dat van baby is wel blijven hangen. Jeetje meid, hopelijk kunnen ze je meisje helpen. Wat een leuke pica in haar stoel. Odess is ook nog blijven hangen: jammer van de nega test. Misschien idd te vroeg? Hier is het nog steeds op en af met Evi. Vaak is ze harstikke vrolijk om daarna het weer uit te krijsen. Ze overstrekt zich dan, kronkelt alle kanten op en krijst. Maar over het algemeen is ze een vrolijk meisje. Ze draait alle kanten op in de box en zich optrekken aan je handen tot staan vind ze het einde. Zitten gaat nog steeds heel eventjes met ondersteuning van eigen handen. Ze krijgt ook nog steeds bv. Hier is het schema zo, soms veranderd het nog wel eens en krijgt ze bijv. haar brood later omdat ze dan lang op is geweest: 6.00/7.00 uur: drinken bij mij 9.00 uur: fruit (zelf gemaakt, 1 a 1,5 stuks) 9.15/9.30 uur: slapen (meestal 30 minuten tot 1 uurtje) 11.00 uur: fles bv van 190 cc (meestal helemaal op) 12.00 uur: half sneetje brood met jam, stroop, pate, leverpastei 12.30 uur: slapen (meestal zo'n 2 uur, soms korter soms langer) 14.30 uur: sap met koekje 16.00/16.30 uur: warme hap (zelf gemaakt) en yoghurt 19.00 uur: fles bv van 230 cc (meestal helememaal op) 19.30 uur: slapen tot de volgende ochtend
Odess misschien toch te vroeg, maar je bent ook nog niet ongesteld dus wie weet. En alleen de clear blue testen volgens mij kunnen tot 4 dagen voor je NOD zwangerschap zien. Noa he bah, kan ze oorpijn hebben? Of misschien wilt ze het zelf doen? baby irritant zeg dat mens die dan ineens niet meer werkt grrrrrr