Gestemd Britt wordt gewoon eerste zo Sylvia, hoop dat de AB helpt!! Klachtenvrij op vakantie is wel zo lekker natuurlijk...
tamale, ok, ik snap t. Je gaat dus de hele kinderwagen weg doen? hihi daarom vroeg ik dat van t tweede kindje. ik zou t zonde vinden om twee keer een kinderwagen te kopen... maar als hij niet goed bevalt, tja, dan moet je wel! curly en ei, heel veel plezier op vakantie! sylvia, beterschap, hopelijk is t over als je weggaat volgende week! luna, jij gaat toch ook al snel weg? noa, misschien heeft yara wat onder de leden? hopelijk gaat t snel beter! danjo, sterkte morgen, spannend de eerste bestraling... mvj, kan me voorstellen dat je druk bent! odess, jammer dat t nega was, hoe gaat t met je meissie? hier: tess heeft weer veel geslapen op t kdv, maar was wel goed te pas. gelukkig maar. ze is nu wat jengelig, dus n flesje zo en dan slapen!!!! wen, lekker in de tuin gezeten? ik ga dat nu nog ff doen. heerlijk!
zo, ben ik weer. Meisjelief hoest echt heel erg, dus den kdat ik misschien morgen de dokter bel. Kijk het vannacht even aan. @noa: vervelend dat ze niet wil eten en drinken @sylvia: he bah, hopelijk slaat de AB snel aan. @kk: fijn dat Maureen weer goedgekeurd is @gusam: spannend hoor! @MvJ: nog niet super dus met Evi. Hopelijk gaat ze snel stoppen met overstrekken enz. Heeft dat een speciale reden? @Danjo: wat een leuke foto! @baby: wat een troela zeg. Jou beloven terug te bellen... jeeeee, mijn meisje is vandaag 8 maanden! Wat gaat de tijd toch snel *snik*
Fijn dat Tess alweer wat opgeknapt is - hoe is het met de vlekjes? Ons meissie doet het vandaag best goed! Nog geen spoor van de waterpokken en de rode vlekjes van gisteren zijn weg. Duimduidmuim! Maia, al 8 maanden... Pfoe ja he, voor je het weet sta je de taart voor haar eerste verjaardag te maken. Het gaat inderdaad wel erg snel, maar aan de andere kant vind ik alle nieuwe dingen ook zo leuk!
Maia: zozo al 8 maandjes jullie meisje. Gaat idd hard. Ik hoop ook snel dat het weer beter gaat met onze Evi. We denken dat ze dat overstrekken doet met de verborgen reflux die ze heeft en de buikkrampen. Als dit nog langer zo aanhoud, bel ik toch maar weer even met het ziekenhuis. Is geen doen zo. Ze heeft het vaak in de middag en avond. S'morgens krijgt ze haar medicijnen dus weet neit of het daarvan kan komen. Een van de bijwerkingen is namelijk dat ze er buikpijn/krampen van kan krijgen.
och, mijn meisje is niet in d'r hum nu. Hoesten en verkouden spelen haar parten en ze voelt zichzelf heel zielig. Ze heeft een hele tijd gehuild en daarna even een uurtje lekker bij mij gezeten. Heb haar net in bed gelegd maar het is wel even huilen maar ze moet er toch maar eventjes doorheen
Zielig hoor maia. Heb je haar al evt. ingesmeerd met Luuf? Of een ui op de kamer. VSM druppeltjes voor het hoesten helpen hier vaak ook wel, of thijmsiroop (van de k.a. mag ik dit haar al 2 a 3x een theelepeltje geven, is eigenlijk pas vanaf 3 jaar die ik heb)
maia: aaah wat zielig ind wat mvj zegt heb je mischien iets van dat in huis dylan is ook zoooo verkouden geweest hangt in de lucht denk ik dikke knuffel voor je meisje!
wat zielig! misschien de medicijnen verhogen. ? Met reflux medicijnen moet je ze verhogen als ze aankomen...
goedemorgen. maia: wat fijn want je nachtrust heb je hard nodig! hoe gaat het nu met je meisje? hier werken werken en werken en vanaaf gezellie met 5 vriendinnen uit eten! zaterdag is het hier rommelmarkt ga ik mooi eens kijken of ze nog leuk speelgoed ofzo hebben dan gooi ik het in een sopje en spelen maar dylan is toch op alles uitgekeken na 1 week. wat een weertje heeerlijk de zon schijnt hier al volop! gr jaja
goedemorgen, maia, lekker dat fleur goed geslapen heeft. Jaja, werk ze en veel plezier vanavond!! hier, door met inpakken en laatste dingen regelen voor vakantie.
@jaja: ze is nog heel snuffig en heeeeeel zielig maar het hoesten is gelukkig een flink stuk minder. We gaan vandaag gewoon een hele hoop knuffelen.
Goedemorgen allemaal!!! @Jaja wat een leuke foto was dat van Dylan in de winkelkar, wat gaat het snel! @Curly, o spannend, vakantie in zicht!! @Ellen, dat klopt, wij gaan 18 juli, maar eerst nog even trouwen de 16e. We hebben dr zin an. @Danjo, ben benieuwd welk kleurtje het gaat worden bij Naomi dr ogen. Juliën heeft blauw, dus als ze kinderen krijgen kan het alle kanten op gaan lees ik al. @Maia, Fleurtje weer lekker geslapen lees ik en was ze ee nbeetje ziekjes? @Odess, wat een gezeik bij het cb zeg. jeetje @Tamale, hoe is het met je kleine drolleke? @baby, hopelijk krijg je vandaag degene te pakken voor Dyoon. @Joenka, ff de foto's gekeken van jou en Britt op hyves. Zagen er puik uit hoor! @Gusam, wat spannend. Laat je even weten wanneer het wordt uitgezonden? Dan zitten Jul en ik zeker voor de buis. Verder iedereen, hopelijk dat eht goed gaat en als ik iets gemist heb of op iets belangrijks van iemand niet gereageerd heb. Let me know!
@Blijei, o ja ik zag dat je weer effe gereageerd had. Drukjes lees ik. Nou dat begrijpen wel. Als we je maar af en toe ff zien. @Hier: aan het pakken voor het minivakantietje met schoonfamilie. We gaan met zijn 8en naar Centerparcs Kempervennen. Dus ben alvast de spulletjes aan het wassen en pakken. Juliën begint langzaamaan steeds vaker wakker te woden s'avonds en s'nachts. gisteren avond nog 2 x uit bed gehaald en wat te drinken gegeven. NOg moeilijk in slaap gekomen. Vannacht hoorde ik hem weer en heb ik heel erg op mijn tandjes gebeten om niet naar hem toe te gaan. WAT ERG MOEILIJK IS VOOR MIJ! Maar hij sliep daarna weer. Denk toch veel indrukken aan het verwerken en zou het een sprongetje kunnen zijn?? Verder gaat het eten goed. Begint hij steeds beter voort te bewegen. Het is een soort combi van tijgeren en kruipen, hij lijkt net een rups als hij vooruit wil. Zelf zitten gaat nog niet, maar wel met steun in zijn rug of in zijn kinderstoel Nou dat was wel weer genoeg ego. Ik ga weer pakken.
Luna fijn dat het goed met met mn schoonzoon en heerlijk ff een weekend weg en ook nog goed weer ( besteld voor jullie goed he) kempervennen zijn wij vorig jaar geweest. als ik je niet weer spreek heel veel plezier en kom de volgende keer deze kant uit kunnen wij ook ff aanwaaien om te zwemmen Curly jij ook alvast een hele fijne vakantie en heb weer gestemd op britt Jaja nog druk aan het werk? maia gelukkig gaat het al iets beter ( naomi is als ze ziek is zeer makkelijk slaapt alleen veel en juist helemaal niet knuffelig) euh ze is sowieso niet zo knuffelig aangelegt haha alles om dr heen is toch veeeeel belangrijker ah rest alweer kwijt solly
maia beterschap voor Fleur! zie dat het al wat beter gaat gelukkig. Luna alvast heel veel plezier! heerlijk ff een weekendje weg toch? het weer heb je iig mee! Curly ik ga ook weer ff stemmen! en succes met pakken! nog 1 dag toch??? Jaja veel plezier vanavond met je etentje! Hier een mopperend meisje, ze weet niet wat ze wil hihi! Maar het lijkt ook dat ze het liggen zat is op dr buik rug maak niet uit ze is het zo zat..Maar zitten gaat ook maar een minuut.. Dus ja ze wilt wel sneller alleen werkt het niet mee haha. Hier is het tijd voor de fruithap en slaapje..