Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ff snel via mobiel

kk wat leuk

ellen leuk gehad?

rins op zich is ie positief gelukkig.

tamale bah de griep toevallig honing in huis of ijsjes. Mn schoonvader heeft kanker en moet volgende week 6 tot 8 weken bestraalt worden in nijmegen elke dag.

hier lekker rustig dagje gehad het waait wel erg niks aan . Morgen avond weer werken heerlijk ff

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik heb niet terug gelezen wil alleen even komen vertellen dat wij weer terug zijn van een heerlijk weekend kamperen. We hadden schitterend weer, Yara heeft zelfs een beetje bruine snoet gekregen!!!
    ze genoot van alle aandacht, mijn ouders waren ook mee. Ze heeft er heerlijk geslapen. Kortom we hebben een zeer geslaagd weekend achter de rug.
    binnenkort zal ik ff een foto plaatsen....

3. Maia

Maia Niet meer actief

@knuffelkonijn: o dat is wel heel erg leuk!

@ellen: balen dat hij zover weg moet! Maar Hoofddorp is leuk, wat/waar gaat hij bouwen?

@rins: in het begin was het een gedoe met brood van Fleur, maar dat was omdat we het te klein sneden ;) nu gaat het prima!

@werken en moeder zijn: vind het heerlijk!

nou wij zijn ook apart he. We gingen naar Engeland op vakantie. Toen werd het Frankrijk. De afgelopen week werd het Luxemburg. En nu is het Madeira. Temperatuur in augustus is daar prima :) net geboekt hihi!

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Jeej moeders is trots! Dyoni heeft 400 cc melk, half potje fruit en een potje groenten op en dan is voor haar doen echt een berg!!

@Maia;hier vind ze Nijntje helemaal geweldig om te kijken!Leuk zo’n draaikont..Heerlijk lekker vakantie geboekt!

@Rins;werk/gezin, tja als het financieel mogelijk was had ik lekker thuis gebleven en nog 6 kids gekregen hahaha..Wat goed dat hij brood heeft gegeten!

@Tamale;he bah nu jij beterschap!Die slippertjes zijn van de hema, echt cute he!

@Ellen;wat leuk dat Tess het festival zo leuk vond!Enne zitten tja Dyoni zit 2 minuten los en is dan weer afgeleid en kukelt om dus ze doet nog veel buikspieroefeningen op haar rug hahahaah

@luna;jaaajjaaa lekker excuus hahahaha

@kk;wow dat is mooi, wel foto’s showen he!

@Sannie;wat goed van Tessa zeg!Enne wel foto showen in de kinderstoel he?!Ging het goed?

@Noa;wat zalig dat je weekendje zo lekker was en dat Yara het zo goed heeft gedaan!

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben ik weer

ff snel ik vergeet het altijd zo snel weer, beetje irritant..

@ Sannie wat goed dat ze al probeerd te kruipen!
    @kk wat leuk dat je dat allemaal hebt gekregen!! Lief zeg!
    @ baby wat goed van Dyoon! :)

Hier beetje een baaldag, vanmorgen moest ik werken. Vanmiddag zou ik met mijn man voor het eerst in hele lange tijd weer eens gaan varen. na t slaapje van de kinderen. De kids bij schoonouders afgegooid. Ligt de boot net open, beveiliging er af, breekt het sleuteltje van het laatste slot af in het slot. :(
    En met geen mogelijkheid meer het stukje sleutel er uit te krijgen :(

Daar ging mijn vaaruitje jammer hoor!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ kindjes : Als wij financieel onafhankelijk waren, en mijn gyn het niet zou afraden hadden we misschien nog wel meer kinderen gewild. Nu zijn we eigenlijk heel erg blij met 2 gezonde kids.

@ werk en gezin: Ik vind het zelf wel fijn eigenlijk. Op mijn werk ben ik tenminste even geen mama. Maar is het soms ook gewoon 10 min stil :) Maar ook hier geld mocht ik financieel onafhankelijk zijn was ik misschien toch wel lekker thuisblijfmama geworden.

@ Maia leuk zeg vakantie!

@ Noa klinkt goed dat weekeindje

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luns, we zijn er idd lekker op uit geweest. Vriendje was ook vrij. En jij, nog een leuke dag gehad ondanks dat guus moest werken?

Tamale, hoe voel je je? Niet ergens dropjes kunnen halen. iig veel drinken!

Anas, wat balen zeg! En nu moet er een nieuw slot in?

KK, wat super dat je dat gekregen hebt!! Lief hoor.

Hier, vandaag nog even geshopt, ik nieuw shirtje en jurkje van Esprit en ballerina's van tommy H. en vriendje nieuw Boss jasje en shirt. Geld vliegt er dus weer uit. Daarna lekker bij me moeder geweest (vader was werken). Britt ligt nu lekker te slapen.

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Lekker gekletst hier weer vandaag;)

@Rins, wat super dat het zo goed gaat met het helmpje!
    Zweet hij nu veel met het helmpje en dit warme weer?
    Tim dus helemaal niet, gelukkig maar haha.
    We hebben wel wat trubbels gehad met de helm, ging steeds af en zakte voor zijn ogen.
    Zijn nu overgestapt naar een ander bedrijf en die hebben m helemaal opnieuw aangepast en nu zit ie super!

@Tamale, was wel mooi fietsweer idd.
    Super dat ze het leuk vond.

@Zitten, hier nog lang niet:p

@Baby, wat een opluchting voor jullie zeg!
    Gelukkig maar dat ze vandaag zo goed heeft gedronken en gegeten.

@Anas, dat is wel balen zeg!

@Werken en gezin, moet zeggen dat ik na een flinke dip, er nu wel me draai heb gevonden weer met het werken.
    Tuurlijk ben ik erg blij als ik weer thuis ben voor de kids, maar heb er weer vrede mee als ik aan t werk ben;)

Vandaag lekker naar de Efteling geweest, samen met zwager en gezin. Was heerlijk weer en helemaal niet zo druk!
    Konden goed doorlopen overal en Tim heeft zich keurig gedragen.

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé meiden,

hier weer een beetje peut in de laptop om hi te zegge. Klote ding valt steeds uit na 10 minuten. GRRRRRRRRRRRRRRRr

@Baby, was nog benieuwd of je meisje gedronken heeft.

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Tamale beterschap! bah! gelukkig gaat het weer beter met Tara!
    Nu jij nog.Leuke foto's van tara op je hyves!

Ellen bedankt voor de tip! noa zit nog helemaal niet vaak want ze houd het ook nog niet zo lang vol.

kk zo dat is mooi meegenomen! lief hoor!

maia lekker hoor! leuk vooruit zicht!

Curly lekker geshopt dus!

Baby jeej! wat goed van Dyoni! hopelijk heeft ze het vandaag volgehouden en blijft het zo!hahaha 6 kinderen:$:D

slaap lekker!!!

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

hoi meiden,

Hier is riley weer aan de betere hand, maar ze drinkt nog niet veel op een dag, ze drinkt net 400cc, en fruit en groente wil ze nog niet.
    Ze heeft iig een flinke buikgriep gehad, vandaag zou de KA ook nog bellen maar heeft dat niet gedaan, tja moet ik daar morgen voor gaan bellen ja of nee.
    Ik ben al blij dat ze weer wat drinkt en dat ze weer wat energie heeft.

Morgen weer naar de vk, ik ga vragen of ze mijn ijzer controleren, want ik ben me de afgelopen week ontzettend moe.

Verder gaat hier alles zn gangetje.

@leonie hier ook eentje met keelpijn, beterschap.

XXX Gusam

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Na 11en komt vandaag de logopedist en laat Dyoni nu net geen zin hebben om nu te gaan slapen terwijl ze wel in haar oogjes wrijft en gaapt enzo mutsefluts...Ben benieuwd zal je net zien dat ze nu ineens wel brood gaat eten ofzo hahah

@anas;dat is balen zeg!Sta je daar en dan dat pfff irritant!Moet er nu een ander slot in?

@curly;weer lekker geshopt jullie!

@wen;heerlijk he de efteling!Wat heerlijk dat mijn schoonzoon zich zo goed gedragen heeft, voorbeeldig ventje hahaha

@Sylvia & luna;ze heeft gister in totaal 400 cc melk op dus nog wel druppels erbij maar zoals jullie weten is het al heel veel voor Dyoni!

@gusam;ik zou indd zelf de ka dan bellen hoor!Enne succes bij de vk!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goeiemorgen, bedankt voor de beterschaps wensen!
    Heb echt een mega beroerde nacht achter de rug en ben nog 10x slechter te pas dan gisteren.
    Maargoed, vaak slaap ik na 1 beroerde nacht wel weer goed, dus daar hoop ik nu maar op!

Danjo, wat heftig van je schoonvader. Bah wat zal dat een rot tijd worden.

Noa fijn dat jullie zo'n geslaagd weekend hebben gehad! Super.

Maia, madeira? Waar ligt dat?
    Leuk zeg!

Babydr, ze zijn echt supercute!!
    Lekker eigenwijs ding. ben benieuwd wat de logopedist ervan zegt. Succes.

Anast balen!!

Curly, lekkerrr geshopt! :)

Wendelaa toen ik las dat je naar de efteling was geweest dacht ik: oooh dat was druk. Maar t viel dus mee? Leuuk

Gusam aah arme Riley!
    Jij ook beterschap met je keelpijn!

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    tamale, nog niet beter dus, balen! is Maus thuis of ben je alleen met tara??

baby, succes met je eigenwijze meisje als de logopediste er is!

Maia, lekker vakantie!! al aan het aftellen.

hier, lekker huishouden doen, boodschapjes op de markt en verder rustig. Gister al lekker de trap en de bank gestoomd, dus dat scheelt weer! Dit is de enige avond tot zondag dat ik samen met vriendje ben, dus genieten er maar even van.

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Curly, Nee Maurice is vandaag weer heen werken!
    Ik baal echt. Het is zo lekker weer maar ik zie het echt even niet zitten om de deur uit te gaan.
    De trap gestoomt?
    Waarvoor? ga je hem schilderen?
    En een heeeeeele fijne avond!

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Baby succes zometeen! (was ik nog vergeten te zeggen;))

Curly gaat je vriend weg? fijne avond iig!

tamale nog niet beter..bah!

Ik ga ff boodschappen doen.. verzinnen wat we vandaag weer eens gaan eten.

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    eerst maar even uitzieken jij. Redt je het wel alleen met tara??
    Ik heb de vloerbedekking op te trap gestoomd. We hebben lichte trappen, maar vriendje banjerd af en toe met werkschoenen door.... nu is alles weer lekker schoon en fris.

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, hij heeft 2 avonden afspraken en gaat dan weekendje met de voetbal weg... en thnx!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sylvia shopzee

Curly Jewel ik red me wel. Ga alleen niks doen..
    Voel me wel lullig tegenover Tara dat ik niet ergens met dr naartoe ga. En ben bang dat ik dr net zo hard weer aan steek..
    Misschien dat ik mijn moeder zo maar even bel.
    Oeii dat is lekker ja met de werkschoenen!
    Wat handig dat je daar zelf een stoomapparaat voor hebt!
    Heb je je huis al mooi oranje gekleurd dan? ;)

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    haha ja hoor van top tot teen oranje ;)
    Ja misschien kan je moeder even met tara op pad gaan, kan jij even lekker slapen. tis dat ik ver weg woon, anders had ik je wel even willen helpen!

Deel Deze Pagina