Anas wat vervelend meid.. Beterschap voor de kids. Bellen: heb ik al gedaan begin mei om te vragen hoe het er voor stond. Vandaar dat ik ook weet dat ik sowiezo een brief krijg. Was vanavond wel heel heftig.. Echt verschrikkelijk om ze zo te zien. Je word wel even weer met beide benen op de grond gezet met zoiets.
Tamale: ja kanme voorstellen dat dat hetig is anas: sterkte met de kids jaja: bedankt voor delijst! Ik hem m binnen en meteen uitgeprint! Superhandig!!! degene die een weekendje weg gaat: heel veel plezier!!! (hihi weet ff niet meer wie....) Ze zijn bij ons de straat aan t versieren. T si hier 1 grote oranje vlag hahaha. Wel gezellig wapperend in de wind hahaha.
Echt verschrikkelijk.. Haar zus vertelde hoe mn vriendin haar dochtertje afscheid had genomen: Dag lieve opa, jij gaat nu lekker slapen. love you, ik vind je lief! Oohh ik was héél blij dat ik tisseus mee had genomen. Met zoiets denk ik altijd: waar loop ik toch soms over te zeiken? Het leven is zo kort, ik maak me vaker druk om iets dan dat ik ergens van geniet.. Maarja, that's life..
tamale, dat doen we denk alle doen. Je realiseert je pas dat je moet leven als iemand anders dat niet meer kan..... hier, koffers zijn bijna klaar. Wat een spullen neem je mee zeg. en dan ben ik echt zwaar geminderd!! Gelukkig mogen we in totaal 60 kilo meenemen. stemmen, Britt staat 3de, maar de nummer 1 heeft al 93 stemmen!!! dat wordt lastig, gelukkig wordt het ook door jury bepaald.
gestemd curly. @tamale: zal zeker zwaar geweest zijn. sterkte hier alles prima. ze knort nog als een zeehondje maar dat lijkt alles te zijn.
Goedemorgen!! Tamale, sterkte, lijkt me vreselijk!! britt ik heb op je gestemd hoor!! Hier is het huis ook al oranje ( zie foto hyves ) @tamale, geen nieuws, goed nieuws?? hoop dat je snel een brief krijgt!! @odess, alweer getest?? @alle knorrende en niet zulke fitte kindjes, beterschap en hopelijk knappen jullie snel weer op!! Nou meiden veel plezier vandaag!!
Niet echt terug gelezen paar dingen blijven hangen jaja stoere vent knap hoor. Maia dat knorren zal nog wel een paar dagen duren, en wat was je weer lekker vroeg Curly hele fijne vakantie , wij stemmen door hoor Zo ik ga mn meisje wakker maken want ze moet zo de fles en na het kdv toedels mama gaat ff wat shoppen
curly, ik zal ook elke dag stemmen! hele fijne vakantie! jaja, wat een knappe vent toch, wat gaat hij hard! maia, dat knorren duurt vaak nog ff, maar fijn dat ze goed geslapen heeft! danjo, shopze! wapa, ook al in de oranje stemming!ik kom straks zwolle ff onveilig maken. tamale, verschrikkelijk om zoiets mee te maken... lief van dat dochtertje zeg! een meisje van mijn kdv had n keer een liedje voor haar overleden opa willen zingen (bij de kist). ze zong toen 'lang zal hij leven...' odess, wat spannend! kan ook van de spanning komen dat je ongie weg blijft, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! hier, tess gaat hard ineens! ze rolt nu ook terug vanaf dr buik, wat ben ik toch trots. gaat best lastig omdat haar benen iets naar voren staan met de beugel. ook schuift ze achteruit, dus wie weet heeft ze 'standje vooruit' binnenkort ook wel door! ik ga straks ff naar zwolle, lekker shoppen. voor jullie: werkse, shopze, inpakze, zonse, genietze, en zo meer!
o ja, anas, heel veel beterschap met je kleintjes, lijkt me erg druk 2 niet fitte kindjes! ik zou gewoon naar de dokter gaan hoor, als de buisjes verstopt zitten, doen ze hun werk niet toch? de h.a. kan toch in ieder geval ff kijken??? joenka, hoe gaat het met Boaz???
ellen super van tess en jij ook shopse niet teveel kopen he hihi. ik ben vlak bij zwolle wijhe hihihi.
Ellen wat stoer van Tess! Knap hoor zo met die beugel! Wanneer mag ze die af, weet je dat al? Hier nog niet ongie maar ook nog geen positieve test. Beetje lastig, normaal gesproken ben ik nu overtijd maar heb het idee dat mn cyclus iets is opgeschoven en dat ik nu maandag ofzo ongesteld zou moeten worden. Dan zou ik nog vroeg zijn met testen. Naja, we zien het wel. Ik hoop stiekem dat het wel zo is en manlief hoopt dat het niet zo is. (al zouden we het allebeide helemaal prima vinden als het wel zo is hoor! Dit kindje zou ook mega welkom zijn!) Hij voelt zich best wel schuldig, nergens voor nodig maar goed. Als het nu niet zo is dan wachten we nog een paar maandjes en dan gaan we er weer bewust voor We'll see!
morgen dames. zo was was vroeg vanmorgen niet door dylan maar had een bruidje voor make-up ik zat om kwart over 6 al in de auto *gaap* hihi. kom traks efe lezen ga nu efe relaxen!
@danjo: ben altijd vroeg shop ze! @ellen: wat goed van Tess!!! @jaja: relax ze zo, knorrepotje naar het KDV, boodschappen zijn gedaan, zo even de bovenverdieping stoffen, zuigen, boenen, dweilen en dan naar m'n werk
wapa ben alweer terug hahaha. Jaja das idd errug vroeg pfff. Maia op zich wel lekker maar vind mn bedje wel heel fijn hahaha. Zo hier weer ff na de htx geweest en ingeslagen hihihi
zo ben ik ook weer ffkes! Kon s'avonds ff niet achter de computer omdat Rob bezig is met de trouwfilm voor zijn zusje! Maar ik wil iedereen een hele fijne vakantie wensen!!! Curly,Ei,Luna,KK, waren er nog meer Geniet ervan! Odess: Blijft spannend dus! Danjo: Hoe is het met je schoonvader gegaan? Baby: Al iets wijzer geworden? Jaja : Wel vroeg maar lijkt me ook erg leuk zeg! Ellen: Wat goed van Tess!!! Toppertje! Wen: En zit je al buiten met de hele buurt Wapa: Ook al helemaal in de voetbalstemming! Hier moet ik met de eerste wedstrijd werken! Baal ik van! anas: Beterschap! Hier gaat het heel goed! Boaz is veel rustiger en eet alles goed het kwijlen/zuur blijft wel komen maar minder sterk! Gisteren even gauw pasfoto gemaakt voor paspoort....Heb er ff een foto van gemaakt en bijgesneden, dus niet helemaal scherp zo! Bekijk bijlage 76387