goedemorgen! hier alles goed. @Anas: wat ontzettend sneu voor je meisje zeg @Joenka: gefeliciteerd met je verjaardag!
goedemorgen. wou efe degene die op vak heel veel plezier wensen! joenka: gefeliciteerd! anas: he bah meid het zit echt niet mee! sterkte... hier shoppen in amsterdam met mijn beste vriendin die gaat volg maand trouwen en ik ben dr getuige dus moet er wel mooi uit zien! iedereen een fijne dag gr jaja
Joenka, van harte meis!! Hier... Hier had ik vanochtend een test met 2 streepjes, nog wel heel vaag, maar echt 2... Manlief en ik zijn een beetje ondersteboven! Een keer een foutje en dan... Het verbaast me niets, voel me megazwanger zat alleen te wachten op de bevestiging, fijn dat ik nu weet dat ik niet gek ben er is wat gaande in mn lijf... *gaat met beide beentjes op aarde blijven staan tot we een echte duidelijke test hebben*
pfff.. spannend odess, maar die 2 streepjes komen er toch niet zomaar te staan iedereen die op vakantie gaat, veel plezier! wij gaan maandag.. vandaag naar de dierentuin. Gister bruiloft gehad. Lag rond kwart over 1 op bed en rond kwart over 2 sliep ik nog niet.. Kon gewoon niet slapen... Mja.. Maureen was alweer om kwart over 7 wakker (heel vaag, want normaal is het half 9, 9 uur... Hmmm... Maar Christian is er met haar uitgegaan gelukkig...
@ joenka, gefeliciteerd met je verjaardag!!! @ Odess, alvast voorzichtig gefeliciteerd, streep is streep!! @ alle vakantiegangers, geniet ervan!! @ vroeg wakker, hier ook, denk door de warmte.... @anas, beterschap voor je meisje!! Hier lekker zometeen even met de kids wandelen en dan het badje opzetten en genieten van het mooie weer!! Fijne dag allemaal!!
autootjes: volgens mij lees ik toch echt dat t zacht plastic is, met een soft-touch, dat AANVOELT als fluweel... kan me niet voorstellen dat ze er echt fluweel opplakken... curly, hele goede reis, ik blijf stemmen hoor! denk alleen niet dat ze t gaat halen... vind die twee kids die voor staan echt niet leuker dan Britt hoor! kk, heel veel plezier vandaag, en ook voor de komende week natuurlijk anas, dat meen je niet! wat zielig! op t kdv ook een keer een meisje gehad die gilde als n speenvarken als ze antibiotica moest, ze hebben toen de dokter gebeld en mochten t in een laagje ranja/sap doen. succes meid... odess, wauw! een streep is een streep he? ik ga je gewoon feliciteren! joenka, gefeliciteerd!
Wen you're welcome! hopelijk hebben ze nog wat! en weer een vroege dag voor jou.. Odess wo wat spannend!!!!!2 streepjes zijn 2 streepjes maar snap dat je eerst een duidelijke test wilt! leuk!!! Joenka GEFELICITEERD!!!! Jaja shopse vandaag! Curly heerlijk jij gaat vandaag lekker op vakantie!! heel veel plezier! lekker genieten dus! Ik heb lekker van het weer genoten! vandaag is mijn schoonvader jarig en volgens mij gingen we bbqen dus dat is wel leuk!(en lekker!) Noa kan steeds beter zitten en wilt steeds maar gaan staan!
Wauw Odess!!! Mijn ervaring is, 2 vage streepjes worden vanzelf heeeeeel duidelijk hihi. Dus ehm...alvast een heel voorzichtige; gefeliciteerd
nou, hier al t hele huis stofgezogen, krijg de dames van de zwangerschapsgym. wordt vast gezellig. slaapt tess de laatste tijd vaak van half 9 tot een uur of half 11, nu heeft ze t al bekeken... dat houdt ze nooit vol! nou ja, gelukkig is t hier thuis, kan ze mooi naar bed als ze moe is. fijne dag allemaal!
o dames, kijk hier eens: ik vind m gaaf! NIEUW - Rugzakje "Hippe Vlinder Rood" wel prijzig voor een stoffel tas, maar heb er zo-een gezien op t kdv, is echt goede kwaliteit! ze hebben nog meer kleuren. beetje pip studio idee
ellen veel plezier vandaag met je meeting! lekker dat het bij jou thuis is dan hoef je iig niet weg met Tess en kan ze lekker in dr eigen bedje liggen. Leuk die tassen!
odess: ooooohhhhhhh 2 streepjes zijn 2 streepjes......spannend!!! Een voorzichtige gefeliciteerd jaja: shop ze!!! Leuk he! Veel plezier joenka: gefeliciteerd!!! curly: ik heb gestemd!!! Ik hoop dat je wint! wen: wow dus ook lekker vroeg vanmorgen haha Ik moest om 4.30 naar de wc vannacht en dennis lag nog steeds niet in bed. Kom ik in de huiskamer, ligt ie te slapen op de bank met een half opgegeten broodje hamburger in zijn hand. Dus eerst een foto gemaakt en daarrna ff wakker gemaakt. Whahahahahaha hij is t ook niet meer gewend....dennis ligt nu natuurlijk nog te slapen. Tessa ook weer (was weer 6 uur vanmorgen). Morgen mag ik uitslapen!!! Jeeeeeee eindelijk!! Met koninginnendag was de laatste keer dus ik heb t wel weer verdiend vind ik! Vandaag naar de stad. Zijn de mooi weer spelen hier. Straat theater. Leuk, allerlei bizarre figuren kom je dan tegen haha. Tessa kan ook goed zitten alleen!! Vandaag 5 min zelf op de grond gezeten. Toen liet ze zich vallen op haar buik. Keek ze mij eerst beteuterd aan, maar omdat ik moest lachen, vond ze t ook wel grappig.
Ellen, denk ook niet dat ze het van de nummer 1 en 2 zal winnen, maar jury bepaald ook een deel. sannie, thnx voor het stemmen sylvia, thnx, we gaan lekker van de vakantie genieten!! Odess, oh wat spannend. Gefeliciteerd!!! hier, laatste dingen inpakken, bed verschonen en vanmiddag richting me ouders. Me moeder brengt ons weg. We vliegen vanavond pas helaas.
Whaaaaaaaaaa Odess streep is streep hoor spannend. Joenka gefeliciteerd meid Sylvia jj ook gefeliciteerd met schoonpaps of paps. ellen veel plezier met al die kletskousen haha wel gezellig. leuke tassen maar zou niet weten wat ik ermee moet , Naomi heeft een prinsessen tas van oma gehad voor kdv Curly fijne vakantie wij stemmen nog ff door. Jaja heerlijk shoppen meid veel plezier Sannie die dennis haha , vind manlief wel eens slapend op de bank maarniet met eten hahaha geweldig Hier vandaag na een auto kijken hoop dat het wat is en denk even over de kermis.Maar eerst straks Naomi na mn schoonouders brengen. Schoonpa heeft nu 2 x bestraling gehad tt nu toe gelukig nog nergens last van de bestraling duurt 10 min. enige wat niet zo fijn is hij moet een masker op en die zit mega strak.
thnx danjo, jij ook veel plezier op de kermis. Succes met jou uitzoeken en sterkte met je schoonpa. Hopelijk blijft het een beetje meevallen voor hem. Hier, aaaaah wordt gek. Krijg toch niet alles in twee koffers. Dan toch maar en extra tas we mogen nog 10 kilo, maar is zo'n gesleep met al die tassen. pfff
curly, gewoon zo`n bagagekar pakken op t vliegveld! hopelijk krijg je t dan mee... danjo, jeetje, voor 10 minuten helemaal heen en weer. lijkt me inderdaad niet fijn, zo`n masker! sannie, sinds koninginnedag niet meer uitgeslapen? wij doen t om en om in t weekend!wel zo eerlijk toch? hier: was mega gezellig! jammer genoeg waren we pas laat compleet om een foto te maken, toen waren veel beebs al moe. er staan dus wel huilende beebs op de foto... vanmiddag niet zo veel doen, lekker genieten van t weertje! nu eerst tess naar bed brengen, ze heeft t prima volgehouden en ik kan echt merken dat ze kinderen gewend is op t kdv. er waren beebs bij die alleen maar huilden als ze op de grond lagen! fijne middag nog!