WOW!!! Oh meid het is zo leuk om nu zwanger te zijn van de 2e Dan is het leeftijdsverschil echt leuk! Meid ik zou zeggen met 2 streepjes dan is t niet te missen klim maar lekker op je wolk
hihi succes met je struisvogelpolitiek Odess @rugzak: ooo die is gaaf!!!! hier is het echt extreem rustig op mijn werk. En had een taart gemaakt, zou om 12 uur opgehaald worden maar is dus nog niet opgehaald. Ga zo maar even bellen want manlief zit ook voor joker te wachten thuis
hahaha maia, junk! onder werktijd zelfs nog op t topic, foei! hopelijk wordt de taart wel opgehaald... anders moet je m zelf opeten... is dat die taart met t schoentje erop? anas, hoe is t met Laura?
@Ellen, helaas geen Allstars....ze hadden om te beginnen niet degene die ik wilde hebben en ook niet die leuke prijs die Syl er voor betaald heeft haha @Maia, t is te merken dat er niks te doen is
zo rustig hier! hihi tess heeft net even bij haar nichtje in t zwembadje gezeten in de tuin. klein laagje water, en maar spartelen! geweldig! nu ligt ze in bed te kletsen, ze wilde geen groente en was heel moe.... dacht ik. haha wen, balen dat je de all stars niet hebt kunnen kopen. al op internet gekeken? ik heb de tas besteld.(zie mijn linkje gisteren) met verzendkosten was t toch nog 18 euro, maar ze heeft er heel lang wat aan, dus ik ben er erg blij mee! hopelijk komt hij snel. pfoe wat warm... dit weer is niet aan mij besteed!
wendelaa balen grrr. ellen leuk die tas, en heerlijk ff in t zwembadje hihi. Heerlijk toch dit weer mag van mij elke dag wel zo zijn hier vandaag een nieuwe auto gehaalt maandag ophalen. Een mitsubishi space star we zijn happy. En oude auto ingeruilt
Alloha op deze mooie zonnige dag, Thanx voor alle felicitaties! (het is al erg genoeg weer een jaar erbij) Odess: Spannend, wanneer weet je het nou helemaal zeker??? Danjo: Fijn dat je schoonvader er verder geen last van heeft! Een nieuwe auto leuk,leuk,leuk.... Wen: Geen all stars, welke zocht je dan?? Ik heb hele gave gezien met een zilveren look! Maar vond ze nog te duur voor erbij! Curly: Fijne vakantie Ellen: Oh,lekker he! Hier ook het grote zwembad voor Britt opgezet! Boaz er nog maar niet bij gezet! Die is al weer 2 weken verkouden... Leuke tas hoor! Maia: En...is de lekkere taart opgehaald??? Niks aan als het zo rustig is op je werk he! Sannie: Nou dat hebben ze mooi uitgezocht de mooi weer spelen! Altijd gezellig lijkt me! Dennis weer een beetje bijgekomen?? Hier vanmorgen verwend met 2 mooie zelfgemaakte kunstwerken en een mooie trollbeads armband met een bedel van Britt en van Boaz (roze & blauw)... Vandaag alle boodschappen gedaan en weer 2 setjes voor Boaz gekocht.... Straks alle visite...... Zal zo nog ff foto spammen van m'n mannetje in zijn nieuwe setje!
zo ben ik weer! Het was giga rustig op m'n werk maar snap het helemaal, zou nu ook niet naar de bieb gaan tenzij ik echt moet. Taart is uiteindelijk opgehaald
Hee meiden. wat een heerlijk weertje Ik wil elke dag dit weer! @ Danjo leuke auto @ Joenka gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje. @ Odess spannend meis, maar een streep is een streep (dus al voorzichtig gefeliciteerd) @ Wen, was het nog gelukt bij de kapper (las je hyves vanmorgen haha) @ Ellen lekker hoor in het badje spatteren. @ Maia wow mooie taart meis! Jammer dat je niet in de buurt woont Verder nog niet echt terug gelezen, gaan zo even op visite.
danjo een nieuwe auto leuk zeg! joenka wat een geweldig ventje odess ben je al op je wolk? maia lekker toch rustig dagje, en fijn dat de taart toch is opgehaald! verder ff vergeten allemaal
@Rose, dan geniet er nog maar ff van....vanaf morgen wordt t weer minder. En ja t is gelukt haha, flink stuk eraf! @Anas, hoe is t met Laura
Wendela huilering, jengelig, vervelend, nog altijd geen hap gegeten ( dag 3) Heb het echt helemaal gehad vandaag.
Anas, knuf!! Danjo leuk een nieuwe auto! Tess, aw gosh kleine meid in een badje buiten spelen, helemaal zomer!! Maia, nee bieb is ook niet het eerste waar ik vandaag aan denk Knappe taart hoor! Die schoen is echt heel knap! Vandaag een dagje met vriendin in Amsterdam gelopen, helemaal gezellig en niet aan zwanger zijn denken Net thuis weer een testje gedaan (ja echt, heel suf...) en er staat weer een vage streep Dat er echt wat gaande is geloof ik nu wel Zou normaal nu 2 dagen over tijd zijn, maar denk dat ik nu iets later ben. Dat zal ook verklaren waarom de testen nog niet knal zijn. Maar pfff... ik ben gewoon zwanger... een keertje overenthousiast en het is gewoon raak. Ik had nou echt nooit verwacht dat dit ons zou overkomen... Maar goed, eerst maar kijken of ik niet ongesteld wordt morgen of maandag (al zou dat stiekem al wel een beetje zeer doen!) Uitgaande van wat ik denk dat mn cyclus is zou ik op valentijnsdag zijn uitgerekend Maar goed, heb geen foliumzuur vanaf het begin geslikt, ben daar nu een dikke week mee bezig Ook heb ik wel alcohol gehad en rood vlees enzo. Ik hoop dat het voldoende is dat ik er nu op ga letten!!
Joenka geniet van je verjaardag wen dus eva dr haar een stuk korter leuk. Odess niet zo druk om het roodvlees etc maken hoor je hebt pas vanaf 6 weken bloedcontact met je kindje dus niks aan de hand hoor. anas vervelend dat he nog steeds niet goed gaat bah. Volgens mij alles gehad
Odess!!! spannend en mini-gefeliciteerd! Maakt echt niet uit hoor als je nu wat hebt gedronken en rood vlees hebt gegeten. Maia...wat een supertaart weer! Danjo..jeej nwe car, lekker de ruimte. Toch geen coupé . Sterkte weer voor je schoonpa. Anas....beterschap en sterkte Wapa..lekker een badje, lekker genieten Syl...lekker aan de BBQ! Haha Sannies, wat een verhaal, foto zien???? Curly....je bent al weg denkik, maar toch nog veel plezier! Hiep hiep hiep hoeraaaaaaaaaa Joenka! En wat een heerlijk ventje, Patrick vindt t echt een stoere vent. Ik vind t gewoon een lekker ding! Wen...best een stuk eraf zeg. Jammer van de All stars. Ellen, waar zijn de jongensrugzakken? Ziet er echt gaaf uit. Rose...ja heerlijk dit weer he, gezellig bij de visite? Meiden, denk dat ik er morgen niet ben en overmorgen gaan we op vakantie!!!! Lief zijn voor elkaar he!
Blij ei hele fijne vakantie meid. Rose jij ook lekker aan het genieten van het weer mag van mij ook het hele jaar zo zijn