@Odess: ik hoop dat het een korte fase is ben vandaag ook wel echt heel stom Begin van de middag kreeg ze haar flesje, ik heb haar in m'n ene arm, fles in andere arm, wil gaan zitten, ze duikt voorover en glipt zo uit m'n handen. Ving haar op met m'n voet maar ze maakte toch een koprol en stootte haar hoofd wel tegen de grond (gelukkig zachtjes want m'n voet zat ertussen maar toch)... janken mijn grote schuld. daarna waren we winkelen, ik heb een roze oilily tas en die vindt ze geweldig. Maar we gingen weer verder dus ik pak hem terug, was ik weer klunzig en stootte ik tegen haar kin met dat ding... weer janken. En net pak ik haar uit de kinderstoel, ik verlies mijn evenwicht, struikel over 2 tassen die er staan. Gelukkig hield ik haar dit keer vast (ik heb iets in m'n lies verrekt volgens mij) maar pffff heb niet m'n dag vandaag
He Maia wat vervelend!! Ik voel me steeds wat duizelig dus ik laat wat meer aan manlief over, ben ook niet echt zeker. Je schrikt je helemaal kapot he!
nou het was echt schrikken. Ik heb nog harder gejankt dan zij volgens mij want het flesje maakte een hoop goed maar pffffffff
Ja erg he! Het is me nog nooit echt overkomen maar vandaag wel een keer bijna, bah, voel me helemaal een slechte moeder dan
Zo Dyoni is aan het logeren bij mijn ouders ik heb vanaf vannacht weer partusdienst.. @Odess;oooh ik mag je toch al wel voorzichtig feliciteren!Streep is streep!!!Niet zo onzeker zijn meid! @Gusam;nee de auto staat nu nog in Bunnik en wordt morgen naar Rotterdam gebracht ws weten we morgen meer @Tamale;pfff kan je voor stellen dat je echt klaar met die mensen bent!Wat een lieve fotos op je hyves! @Danjo;gezellie op de camping.. @maia;ooh nu is je meisje al eenkennig!Succes hihi, wat heb je allemaal geshopt?Hier gister weer flink ingeslagen!Ach wat een stunteldag, morgen wel met je goeie been uit bed komen hoor!
Wat een gave foto baby. Hier een meisje dat zich vandaag helemaal uitleefde bij oma in het grote bad. We hadden er een klein laagje water in gedaan en haar op de buik erin gelegd en spartelen maar. Ze vond het geweldig. Hadden er 2 badeendjes bij liggen en die wilde ze steeds pakken. Als ze er niet bij kon ging ze verwoede pogingen doen om te kruipen haha. Dus hup de knieen onder zich, steunen op je armen en dan tot de ondekking komen dat het weg glijd hihi. Wel mooi om te zien. Helaas geen foto's gemaakt.
Whahahahaha Baby! Wat een heeeeeeeerlijke foto! @All, niet alles gelezen, sorry... ik hoop dat ik nu wat meer lucht krijg. Vandaag cd-presentatie van ons koor gehad en dat heeft heeeeeel veel tijd van me gevergd de laatste paar weken. Hopelijk krijgen we nu wat rust! Met Sam gaat alles goed. Hij zit in een ontwikkelingssprongetje, want hij zakt ineens niet meer door zijn knietjes als je hem staand op je bovenbenen zet. Echt zo'n schattig trots snuitje trekt hij daar dan bij. Verder maakt hij ineens wat andere geluiden en slaapt hij (dat vind ik zelf dan wel wat enger, maar goed... je doet er niks aan) ineens op zijn buik voortaan. Vraagje: wat hebben jullie kindjes aan met dit warme weer? Overdag en 's nachts? Liefs, Josien
Josien: hopelijk krijg je nu idd wat meer rust. Wel fijn dat het nu allemaal achter de rug is. Wat gaat Sam ineens hard ja. Hier zei een vk pas, wanneer ze op de buik kunnen draaien hoef je niet bang te zijn dat er iets gebeurd want dan kunnen ze ook terug. Maar goed, snap dat je het een eng idee vind. Evi is ook echt een buikslaper. Ik heb Evi een romper aangegeven, met daarover heen alleen een shortamatruitje en ze ligt in een zomerslaapzak. Daarover heen alleen een lakentje. Meer voor het idee want meestal wurmt ze zich toch daaronder uit haha. Oja en overdag heeft ze gewoon dingen aan met korte mouwen/pijpen of een jurkje bijv. met spagettibandjes of korte mouwen maar ook wel eens alleen een romper. Naar gelang de warmte en waar ik ben met haar. Meestal heb ik er s´morgens nog wel een langere legging onder, maar doe ik die in de loop van de ochtend-middag uit en krijgt ze zo´n luierbroekje aan.
@baby: geweldige foto! @josien: hopelijk krijg je wat meer rust nu! Fleur heeft thuis eigenlijk de laatste dagen alleen een romper met korte mouwen aan. Ze zweet dan al de tent uit dus trek haar echt niet meer aan. Ze ligt nu ook alleen in een romper in haar zomerslaapzak. Toen we weggingen heb ik haar een legging (die kortig is) en een tshirtje aangedaan (laten doen door manlief ) maar ze heeft geen jas ofzo aangehad.
Hé meiden, wij zijn ook weer terug van het weekendje cp. Maar oooow wat ben ik moe. We hadden heerlijk weer en het was gezellig. Ik lees ff niet terug sorry. Morgen. Bedankt nog voor de reacties op mijn www. Hopelijk alles okee hier.
Hier zweet riley ook heel erg, dus ze heeft overdag thuis niets aan, maar als ik wegga dan doe ik haar zo dun mogelijke kleding aan. en in de nacht alleen romper en slaapzak, maar daar zwom ze ook uit dus heb ik haar toen zonder romper in de slaapzak, en toen ging het beter. gister was ik weggeweest en riley had zelfs de zweet druppels op haar neusje staan en heel haar haartjes waren nat, ze had een heel dun blouseje aan met korte mouwen en een 3 kwart legging, thuis haar lekker even in badje gedaan. Ik vond het zo sneu dat ze het zo warm had. Hier vandaag bij oma ook in het water gezeten, ook foto's van gemaakt maar die moet oma nog doorsturen. XXX Gusam
Zo vanochtend voor de wekker wakker, meerdere keren! Slaap niet echt top de laatste dagen, maar heb er aan de andere kanten nog niet veel last van dus ach, ik vind het wel makkelijk. Nog ff 10 minuutjes zp en dan naar mn werk Vanochtend was ik nog 3 ons boven het startgewicht van mn zwangerschap van Elise! Het gaat nu ineens hard! Heb niet zoveel zin in eten nu dus dan wil het wel @ baby, jawel, ben echt mega onzeker ondanks vage streepjes op verschillende testen. Ik heb nu niets meer in huis dus ga een digitale scoren en die kan ik dan sowieso niet meer vandaag doen. Ik hoop dat hij morgen of woensdag echt positief is, want mezelf gekmaken kan ik wel (heel stom, alsof je zwanger kan worden van een test ) @ kleding - Elise droeg hier gisteren een romper zonder mouw en een t-shirt daaroverheen. Gisteren buiten had ze het echter wel erg warm dus toen ging haar broekje even lekker uit! Wij slaan nu steeds vaker de avondfles over trouwens! Als ze niet wakker wordt... Ze zit dan op 200 cc ochtend, fruithap ca 100gr, 200 cc 11 uur (of dit als pap), broodje + thee (vaak 50 a 100 cc) + beetje kwark, 200 cc en als avondeten ca 150gr groente/ aardappelen etc + 100 gram toetje. De flessen gaan vaak niet leeg, maar als ze maar aan minstens een halve liter vocht komt per dag (los van de rest waar ook vocht in zit) dan komt het toch wel goed? Volgens mij krijgt ze niet weinig maar ze blijft een sprietje, gisteren 7350 gram!
goedemorgen! @odess: en wat noem jij de avondfles? hier om half 8/8 uur en daar wordt ze dan zelf wel wakker van. Maar als ze doorslaapt zou ik het idd doen. Zit Elise dan nog wel op 3 voedingen? hier gaat het wel goed. Meisjelief heeft heerlijk geslapen en zit nu naast me op de bank.
@ Gusam, leuk als je op de tv komt. We egaan er natuurlijk wel naar zitten kijken. @ Sylvia, hoe is het met je? Hopelijk ben je opgeknapt nu je bijna op vakantie gaat. @ Odess, wat leuk zwanger van de 2e. Gefeliciteerd! Valt me op dat er toch wel een aantal zo snel weer zwanger zijn. Je niet zo druk maken dat de streepjes vaag zijn. Gewoon even een paar daagjes wachten en dan opnieuw testen. @ Anas, hoe gaat het met de kleine? @ warmte, ik laat Emma gewoon in haar rompertje rond kruipen Er zijn er vast die ik vergeten ben, maar van 3 dagen bijlezen is toch wel moeilijk om dingen te onthouden . Afgelopen vrijdag is 1 van mijn verzorgster van de paarden getrouwd. Zij werkt op het kinderdagverblijf waar Emma ook zit. Alleen heeft zij Emma nooit, omdat Emma alleen op donderdag daar komt en dat net haar vrije dag is. Maar we konden vrijdag toch komen om haar te feliciteren. Mees is met Emma erheen gegaan en ik ben als verrassing met mijn paard en wagen bij het kinderdagverblijf gaan staan zodat ik ze na afloop naar het ouderlijk huis heb gereden. Ze vond het geweldig. We zijn onverwacht zaterdag nog gaan varen en pas gisteravond laat terug gekomen. Nu dus even snel bij gelezen. Ga nu weer verder met het huishouden en vanmiddag op controle bij het consultatiebureau.
Vergeet even te melden dat Emma kan kruipen! Het gaat nog niet echt zoals het moet, maar het lukt haar wel. Ze gaat op haar zij vooruit.
Even een kort vraagje: Ik wilde een digitaal fotoalbum gaan maken van mijn zwangerschappen, wat van de geboorte en de kraamweek. Van alle 3 apart dan. Waar kan ik dit het beste doen? Welke site daarvoor is leuk en niet te duur? Zoek ook een site waar ze leuke achtergronden enzo hebben en teksten of zo.