Hoi ook ff snel aantal reacties, ik doe het vaak bij pixum, goede service, makkelijk programma en veel mogelijkheden @ Gusam, succes met de opnames, ben benieuwd. @ Odess, spannend zeg! @ Danjo, heftig van je schoonvader. Ben al eens met de opleiding bij zo'n bestralingscentrum geweest en daar lieten ze zo'n masker zien, die worden echt idd op maat gemaakt enzo en moeten idd heel strak zitten. Sterkte ermee @ Kk, begon jij nou volgende week met een nieuwe baan? Zoja, succes Hier alles goed, drukdrukdruk later meer ..... ik lees wel trouw mee
Maia: ik plak ook, vind ik leuk om te doen. Maar wilde van mezelf ook een blijvende herinnering aan de zwangerschappen/geboorte en kraamweek. En dit leek me een leuk idee. Het plakken is meer voor de kids zelf later.
Odess, Ze wonen behoorlijk in de buurt ja. Wij zijn vaker daar in de woonplaats dan in Almelo. Maar dat is niet zo erg. We zijn erg goed in de andere kant opkijken. Alleen ze weten ons telefoonnummer,emailadres enzz. Dus dat zorgt vaak voor de problemen! Hoe is het nu met je? (ik begin het hier ook een beetje warm te krijgen aangezien ik al 2 dagen over tijd ben, wat na mijn bevalling nog nooit is gebeurt.. Maar aangezien het bijna onmogelijk is, zal ik mezelf wel voor niks lopen opfokken.) Maia, wat balen zon dagje! Heb je veel pijn aan je lies? Babydr: hahah geweldige foto! Ze ligt echt heerlijk relaxt. Josien: Tara had overdag gewoon een luchtig jurkje aan met spagettibandjes en daaronder een dun rompertje met spagetti bandjes. Zonder legging etc. Als we ergens zitten doe ik haar t jurkje uit zodat ze lekker in dr rompertje zit. Tara zit binnen no time onder de warmte bultjes met dat warme weer. Luna, fijn dat t weekend geslaagd is! Natalieh succes bij het cb en wat goed dat ze kan kruipen!!!! mvj ik heb ook geen iddee! Plak ze zelf in.. Hier alles goed! Maurice en ik hebben besloten om toch een midweekje weg te gaan na 2 jaar geen vakantie te hebben gehad. En met alle shit van de laatste tijd zijn we daar ook wel aan toe. Heeft iemand misschien een leuk idee voor weinig geld??
Leonie kijk eens op vakantie veilingen hahaha en anders zijn er vaak wel leuke 50% aanbiedingen van centerparcs. Rins ja hij is net spiderman zit nl tot aan de schouders en mond zit dicht alleen zn neus en ogen zie je zitten pfff. mvj geen idee ik plak ook
Ik heb mijn 2 albums via de kruidvat gedaan. Digitaal n album maken is overigens vrij duur als je n groot album wilt maken... maar ik vindhet wel super. je hebt tenminste niet meer die enorm dikke boeken in je kast staan
@mvj;bij Abelli of de Hema zijn ze ook goed.. @tamale;succes met vakantie uitzoeken , heerlijK! @Hier;ben de kledingkast van Dyoni aan t reorganiseren!Een hele hoop dat op mp kan!
Ik moet hier ook nog steeds aan het album beginnen, maar het nadeel nu is dat ik alle foto's op mijn comp heb staan, ik wil nog wel een keer alle foto's uit laten printen. of de mooiste en die gebruiken voor album enzo. XXX Gusam
mvj geen tips! maar wel een leuk idee al ben ik ook nog steeds van het plakken. Nathalie lief dat je ernaar vraagt!! het gaat gelukkig beter nog een beetje last van de druk in mn voorhoofd maar heb goede hoop dat het woensdagnacht over is. En wat goed dat Emma kan kruipen!! Knap hoor! wat zal je trots zijn! Odess hihi wat spannend zeg voor jou! idd een digitale kopen dan weet je gelijk hoe of wat! je kan die de hele dag door gebruiken hoor. Je hoeft niet te wachten tot in de ochtend daarvoor Gusam op de buis! haha ik ga kijken hoor! Baby balen dat je dagje zo geeindigd is hoe staat het nu met je auto? heb je vervanging ofzo? geweldige foto! wist niet dat er zulke kleine badjes waren! Danjo veel plezier vandaag met je nieuwe auto!! hopelijk gaat die soepel door de drive hihi Kleertjes noa had gister en vandaag een shirtje met lange mouw aan Verder ff terug lezen hoor..
baby nog geen idee wat ik voor vaderdag moet doen? wanneer is het eigenlijk hihi? Tamale leuke foto's van Tara en de kitten! enne spannend Maia balen dan he zo'n dag! vandaag weer wat beter in je evenwicht? Luna fijn dat je weekend zo geslaagd is! en weet je meestal ga je op vakantie of weekendje weg en dan kom je soms moeier terug als dat je heen ging! maar wel leuk!
Hé, Nou Julien slaapt zich vandaag 3x in de rondte. Die is moe moe moe. Hij heeft het weekend lekker gezwommen en met zijn 3 maanden jongere nichtje gespeeld. Hij heeft zich goed vermaakt. · warmte: nou Juliën heeft het zo snel warm. Die heeft het hele weekend in het huisje alleen een romper of pakje zonder mouwen aangehad. In bed ook een romper en dunne slaapzak en een lakentje. Ben vandaag wel blij dat het even wat minder is. · baby, Juliën heeft voor vaderdag al een mooi bord met verfvoeten gemaakt. Ik wil voor Guus een mooi horloge kopen. En jij? Wat een mooie foto van Dyoni in bad. · Fotoalbum, daar ben ik al aan begonnen. Ingeplakte foto´s met teksten van liedjes erbij en leuke plaatjes erin. Ja, ik heb er wel werk van gemaakt. Maar vind het zelf nog altijd zo leuk om even in mijn babyboek te kijken. Nu plak ik er steeds nog wat bij. · Tamale, lekker zeg een weekendje eruit! Ik zou gewoon even op internet zoeken naar aanbiedingen. Je kunt op center parcs.nl kijken of op weekendjeweg. · DAnjo, sterkte met je schoonpa zeg! Knuffel. Alles goed met mijn schoondochter · Odess, knap zeg, nog maar 3 kilo boven het startgewicht. Fijn toch= · Nathalieh, alles goedo p het cb= · Josien, fijn te lezen dat alles weer goed is met Sam! Nou mijn vraagtekens en apestaartjes deden het ineens niet meer en ik kan mijn toetsenbord niet op UK zetten dus maar even anders gedaan.
Luna, 3 ons Shift + alt misschien? Leo, in hetzelfde dorp als jouw ouders? Handig zo'n ignore stand! En overtijd - oe Ik lette nooit zo op mn cyclus en nog geen maand getest sinds Elise is geboren, maar nu heb ik gewoon de innesteling gevoeld alleen jah... die stomme vage testjes die maar niet duidelijker worden! @ album, hema. heb alleen die van 0-2 maanden, 2-4 staat klaar maar er is nog geen aanbieding geweest. 4-6 moet ik nog maken, maar eens opschieten want ze is zo al 8 maanden Zucht... net weer een testje gedaan omdat ik dacht dat ik redelijk geconcentreerde urine had (had wel 1 1/2 liter gedronken vandaag maar urine was donker?) en tijdens testen zie ik inderdaad een lijntje - nu istie weer bijna weg! Wat raar dit! Ik ben zwanger... maar is het alweer over of wat? Heb ook een digi gehaald maar die durf ik nu niet meer te doen natuurlijk... ga gewoon niet meer drinken en dan morgenochtend testen. Vandaag 4 dagen overtijd, maar nog geen spoor van mn ongesteldheid!
Sorry meiden, ik word ook moe van mezelf! Zit nu aan de koekjes en de koffie - hihi hallo weegschaal morgen
sterkte met de zenuwen odess zo hier wel een stabiel dagje. Meisjelief heeft 1x haar hoofd gestoten en ik was toen niet in de buurt! Maar verder is ze ubervrolijk vandaag dus ze heeft er niets aan over gehouden. Verder rustig dagje gehad, zij wat geslapen, gespeeld, ik huis doorgewerkt en een Hello Kitty geboetseerd. BTW, eten jullie kindjes nu met de afgelopen dagen de temperaturen ook een stuk minder? Normaal ging een boterham goed op maar de laatste dagen amper een halve.
hallo! odess: oooh spannend hoor. En ik denk dat t spannend blijft, al is t je 4e... Morgen testen met digitale baby: wat een leuke foto! En balen van de auto zeg!!! tamale: pff die schoonfamilie van jou. Ik zou er ook echt gek van worden!!! Goed dat je de andere kan op kan kijken enne...overtijd...spannend hoor! ellen: leuke site!!! Ff dennis lief aan kijken vanavond josien: tessa ook truitje of jurkje met korte mouwen of alleen in romper. T is hier in huis ook superwarm. Blegh. Hier alles goed. Tessa heeft uitgeslapen tot 6.45!!!! Maar nu ben ik wel heel moe van 2 dagen uitslapen hahaha. Mij lichaam is aan t opladen geloof ik! Morgen naar t cb om 9 uur en dennis gaat er uit voor tessa dus ik kan weer lekker blijven liggen!!! Heeeeerlijk!!!! Hier trouwens ook de eenkennigheids fase begonnen. Ik zat met mijn vader op en terrasje wat te drinken en ging even naar de wc. Zonder wat tegen tessa te zeggen. Dus toen ze opkeek was ik opeens weg...oeps...mijn vader helemaal in de stress hihihihi Ik moet er zelf ook nog aan wennen haha Fijne avond allemaal en slaap lekker voor alvast!
MAia Mike eet ook zeer slecht de laatste dagen 1/4 boterham kost me moeite terwijl hij er normaal een halve van op at. Verder heeft hij weer koorts 38,8 wee tniet wat het hier is hoor bah
Hier ook eenkennig overigens! als ik ff wegloop om mijn dochter te verschonen, of om te plassen dan begint het brulalarm al!
@ album, ik ben niet van het plakken en niet van het digitaal maken van albums. Steeds neem ik mij weer voor om een leuke album te maken, maar er komt steeds niets van. @ vaderdag, nou ik heb vandaag geprobeerd om van Emma een gipsafdruk te maken van haar voetjes. Maar dat is dus echt helemaal niets geworden. Ik kreeg het niet voor mekaar dat ze die goed stil hield, dus het leek nergens naar :x. Daarna heb ik nog een collage van foto's gemaakt en daar had ik met verf de voet- en handafdrukken op willen zetten. De voeten zijn te herkennen, de handen totaal niet omdat ik die dus niet plat kreeg :x. Het enige wat goed gelukt was, was om er een kliederboel van te maken. Ben er een tijdje mee bezig geweest op de boel op te ruimen . Mees gaf aan dat hij spiekers voor de computer wil hebben, dus gaan we die maar halen en dan kijk ik nog wel verder wat ik ga doen. Bij het consultatiebureau was alles weer goed. Emma is gegroeid, al is het maar 2 centimeter, maar ze gaat volgens schema gewoon goed. Ze is nu 67 cm. lang. Zwaar is ze wel geworden. Ze woog met 6 maanden 6715 en nu 7060. Ze vonden haar een nieuwsgierige baby en vonden het leuk hoe ze al babbelde en op de grond bezig was. We moeten alleen wel haar uitslag met de warmte in de gaten houden. Dit kan misschien komen omdat er iets met haar neus is waardoor zij niet goed de warmte weg kan laten. Mocht het heel erg worden met de warmte of ze heeft er met 1 jaar nog last van dan moeten we naar een KNO-arts. Maar voorlopig maak ik me daar maar niet druk om. Ik vertelde ook dat emma zo af en toe gewoon echt stikt in een brood of iets anders wat een beetje groot is. Zij gaven het advies om het dan eerst in aan wang te leggen en dan moet ze vanzelf de kauw bewegingen goed maken. Dus dat gaan we dan maar eens proberen. Morgen eerst babyzwemmen en dan een hele dag gepland om naar Epe te gaan. Gezellig bij kletsen met alle bekenden die meedoen aan de Eper Paardenvierdaagse. Hopelijk blijft het wel droog morgen. Zo nu alvast een hoop spullen in pakken voor morgen. Want een moet toch nog wel een hoop meenemen met een kleine als je een dag op stap gaat