Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@Anas: he bah, het loopt niet echt lekker bij jullie he :( beterschap.

@Nathalie: fijn dat alles goed was.

@vaderdag: hij heeft al een groot deel van z'n (onze *ahum*) tuin op mijn kosten mogen aanpassen dus dat was zijn vaderdagcadeau. Van Fleur krijgt hij vast een leuke frutsel van het KDV, ze zijn er al mee bezig hoorde ik!

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heeej hellow!

@Tamale, wat een familie zeg... tjonge jonge! Ik hoop dat jullie een leuke vakantie uit kunnen zoeken en dan even lekker afstand kunnen nemen. Enne... overtijd? Spannend! Ik ben nieuwsgierig... Wanneer ga je testen?

@Odess, waarom sorry ;)? Kan me je onzekerheid supergoed voorstellen. Ik ben enorm benieuwd naar je test van morgen. Plaats je een fotootje?

@Nathalie, kruipen? Knap! Goed gegroeid ook, toch? En dat met die boterhammen komt vast ook goed. Wel schattig trouwens als ze kunnen kauwen. Ik zie Sam ook steeds zo zitten te smakken :D.

@Album, via de Hema of via de fotoservice van Baby Walz. Ook heel leuk! Ik ga ieder jaar een groot album maken voor Sam. En voor zijn overgrootopa en -oma nu nog ieder halfjaar een kleiner album.

@Sannie, fijn om te horen dat het wat beter gaat en dat je aan het bijtanken bent! Eenkennig... vervelend! Ik heb er hier gelukkig nog niet te veel van gemerkt. Integendeel... Sam lag vanavond in de supermarkt hele verhalen af te steken tegen de andere winkelende mensen :(.

@Maia, bij Sam heb ik het nog niet gemerkt. Hij wil juist meer eten gek genoeg (zelf heb ik altijd minder honger bij warm weer). Maar Sam heeft misschien nu wel gewoon een lintworm ofzo.

@Luna, lekker slaapkoppie zeg!

@Vaderdag, ben aan het nadenken. Ik heb ook nog zo'n kitje liggen om gipsafdrukken te maken, maar als ik hier de verhalen zo lees ;). Ik ga toch maar mijn best doen denk ik. En ik zat te denken aan vingerverf. Maar moeilijk met zo'n huispappa in huis die op je vingers zit te kijken :D.

Ik hoop niet dat ik teveel vergeten ben... Sorry!

Liefs,
    Josien

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier nog altijd wakker, Mike is de hele nacht aan het spoken geweest ben er nu al 100x uitgeweest en mijn wekker gaan om 5.45 ..
    hij heeft 39 graden koorts :(
    arme knul, morgen misschien maar weer voor de 100e keer naar de huisarts.

gipsafdrukken... die moet je maken als je kindje goed en diep slaapt in de wipstoel ofzo dan kun je het voetje heel ontspannen in dat bakje doen :) en dan is het geen probleem.
    vingerverf is altijd leuk, je moet n oefenblaadje hebben en een echte ;) want de 1e keer gaan ze knuistjes maken, en de 2e keer is t handje wel vaak open :)

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Test zei niet zwanger vanochtend (oooh wat heerlijk een digitale ;)) en het heeft dus niet zo mogen zijn. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt en dat niet mn hele cyclus anders wordt hierdoor! Ben nu 5 dagen overtijd. We gaan nu ff rustig aan doen, een tweede kindje willen we graag snel maar dit was wel heel snel.

Sorry voor mn panische gedoe allemaal!

Josien, dank voor je reactie - ga het proberen!

5. YellowButterfly

Anas knuf voor jou en je mannetje!

6. YellowButterfly

Ja Josien, thanks - nu kan ik wel posten op mn foon :) Fijn vond het zo irri dat ik wel alles kon zien maar niets kon zeggen :)

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Anas hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. succes bij de Ha.

@ Odess wat jammer van de test meid :(

@ vaderdag cadeau, denk een weekendje weg ik weet het nog niet zeker.

Nou ik ben werken.
    Fijne dag allemaal!

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen allemaal,

voor mij niet zo`n goede morgen,tess was om 5.15 uur klaarwakker. heb dr een hele poos in bed laten jengelen, maar ja, dan slaap je zelf ook niet natuurlijk... om 6 uur ff bij mij in bed, ging ze aan mijn haren trekken en gillen enzo, dus toen er maar uit. de fles nog ff weten te rekken door eerst te gaan douchen, maar ik was er echt poepiechagerijnig van. ze slaapt nu alweer ruim een kwartier.
    om half 10 naar t cb, ben benieuwd hoe zwaar ze is. lengte doen ze nog steeds niet vanwege de beugel.

ik reageer ff niet, sorry.
    vanmiddag naar mijn werk met tess, we hebben een feestweek vanwege t 20-jarig bestaan en er komt een snoezelbus langs. zachte kussens, bewegende dingen, lichtjes, geluidjes, enz. vindt tess vast erg leuk.

odess, jammer meid! hopelijk is je cyclus snel weer normaal!

9. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@Anas: heeft hij nog wel een beetje geslapen verder? Hopelijk gaat het snel beter.

@Odess: he bah, jammer van de test meis :(

@Ellen: succes bij het CB.

Hier prima nacht gehad. Ik lag zwaar voor pampus voor de verandering terwijl manlief vroeg wakker werd van Fleur hihi... ik negeer dat altijd, maar dat kon hij niet dus hij zat om half 7 al beneden met haar. Verder weinig te melden. Zo weer werken.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Josien: Euh... niet! Haha! Ik verwacht niks hoor........
    Ben gewoon iets later..

Odess, naaa wat raar!!! Je zou toch echt denken: streepje is streepje!
    Wat appart....
    Dikke knuffel, je praat nu wel nuchter. Maar het lijkt me wel een domper na een paar vage testen!

Natalieh: Spiekers voor de laptopp? Haha!
    Spiekers betekent hier: spijkers.
    Moest het even een paar keer lezen.
    Fijn dat ze het goed doet!

Ellen, ooh wat vroeg!
    Ik zou dr ook chaggerijnig van worden.
    Succes bij het cb!

Anast: Aah! Hoe gaat het nu?
    Wat zielig zeg.

Danjo, hoe rijd de autoooo?

Tara vanmorgen om kwart voor 8 wakker, dus lekker geslapen.
    Kan er alleen niet aan wennen dat het zo vroeg licht is... Ben dan helemaal in de war.
    Maurice loopt vandaag een dagje mee op het ziekenhuis met mijn moeder.
    Hij weet nog niet goed wat hij wil, dus ik ben benieuwd wattie er van vind!

11. YellowButterfly

Oe Leo wat luxe! Hier al 3 kwartier aan het werk toen :) Praat er wel nuchter over, ben nu blij met een duidelijk antwoord. Laat de ongesteldheid nu maar snel komen. Heb al ff gejankt dus kan weer door ;) Het is niet anders :)

12. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo dan,

Baby: Gefeliciteerd he!;) Hoe is het met je meisje? Alweer wat gehoord van de logo?

Danjo: Leuk een nieuwe auto!!! Rijdt die fijn!

Maia: Oei, dat klinkt echt als een ongeluksdagje! Lees dat het gister weer goed ging!:D Werkse vandaag...

Odess: Jammer! Maar goed het is niet anders toch!

Anas: Jeetje, jouw kinderen zijn wel heel vaak ziek zeg! Dikke knuffel voor ze!

Luna: Lekker weekendje gehad dus! Juulzz weer een beetje bijgetankt??

Sannie: Oh, vreselijk he die eenkennigheid! Streelt je natuurlijk ook wel maar het is zo onhandig!!
    Hoe was het bij het cb??

Kleding: Met warm weer, geen romper en een hemdshirt of tshirt met een korte hose!

Nathalie: Fijn dat Emma zo goed gegroeid is! Ik denk dat je speakers bedoeld?? En kruipen, leuk he! Naar Epe, dan ben je in de buurt:D...

Josien: Heb er vast overheen gelezen! Maar hoe gaat het met Sam? Wanneer mag je weer op het matje bij het cb??

Rose: Werkse! Leuk idee een weekendje weg!

Ellen: Ja, dat heb ik nou ook! Dan ben je gewoon klaarwakker! Hoe was het bij het bureau? En wat leuk een snoezelbus! Foto!!!

Tamale: Spiekers is hier ook spijkers, denk dat het een spelfout is!;)
    Hoe gaat het verders met Tara? Wat doet jou moeder dan in het ziekenhuis? Enne....heb je al een brief gehad?

Hier vanmorgen ook weer vroeg! Om 5:45 was meneer wakker, tot 6:30 laten liggen en toen ging het over in huilen! Toen maar gauw de fles gegeven en er gelijk weer ingelegd! Toen heeft hij geslapen tot 8:15... Om 9:30 een grote fruithap en toen vielen zijn oogjes bijna dicht.... Snap er soms geen reet van! Nu slaapt hij vanaf 9:45!
    Voor de verrassing zijn beide kids weer eens verkouden! Boaz inmiddels alweer 3 weken en Britt ook alweer ffkes. Allebei inmiddels ontstoken ogen en verhoging. Deze week donderdag vrij, want mijn schoonouders zijn op vakantie dus de kinderen moeten opgevangen worden! HEERLIJK......Heb zin in de WK, baal alleen dat ik de eerste wedstrijd moet werken:(...

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Odess: Ja dat snap ik.
    Duidelijkheid is wel fijn, maar ik blijf het raar vinden!
    Had je toevallig de kruidvat testen? Hoor je wel eens over dattie vals positief kunnen geven toch?

Joenka, mijn moeder werkt op t ziekenhuis in Hengelo op de afdeling hartbewaking.
    Kreeg net een smsje van Maurice dattie het erg indrukwekkend vind. En dat het wassen wel mee viel. ( zit hem al de hele tijd te pesten dattie dan mensen moet wassen ;))
    Nee nog steeds geen brief! :(
    Echt irritant!
    Ik ren zo even naar beneden denk ik, ff kijken.
    Zo Boaz was er vroeg bij dus. Pff...
    Maar de medicatie doet wel goed zijn werk?
    Balen dat je de 14e moet werken.
    Misschien kun je de radio aan zetten?
    Beterschap voor de kids!

Baby, gefeliciteerd!
    Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

14. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry meiden ff klaagmodus, Yara doet nog steeds moeilijk met eten. zo ken ik mijn meisje niet. vanmorgen dronk ze maar 80cc van haar fles, van de rest pap gemaakt, dat kreeg ik er wel in maar niet van harte. Zodra ik het bakje met eten weg haal begint ze te lachen. Ze is verder ook super vrolijk, behalve als je met eten aan komt, dat moet ze niet.
    straks maar weer eens proberen, ik weet ondertussen niet goed wat ik er mee moet. Volgende week weer naar het cb dus dan maar eens advies vragen........
    hoop dat ze gewoon opeens haar eetlust weer terug gaat krijgen, want dit gedrag maakt mama vreselijk onzeker.

*klaagmodus uit*

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Noa, hier nog zo 1 hoor!
    Vind het echt heeeeel irritant want ze slaat me gewoon alles uit de hand.
    Maar ik ben dr dan ook gauw klaar mee hoor.
    Wil je niet? Prima, daaag..
    Daarna heeft ze vaak wel honger en eet/drinkt ze gewoon wat ze daarna krijgt.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb hier trouwens de dokter voor mezelf gebelt.
    Kan vrijdagochtend om 9:20 terrecht.
    Ik loop nog steeds met enorme stress rond wat ik eigenlijk al heb sinds de bevalling.
    En ja.. de ontwikkelingen van de laatste tijd helpen daar niet echt bij.
    Het erge ( en vooral beschamende ) vind ik, dat ik niks van Tara kan hebben. :(
    Als ze alleen maar een kikje geeft gaan bij mij de haren al rechtop staan.
    En net wat hierboven post, met hapjes enzo begint ze om zich heen te meppen en doet ze zo boos!
    Ik word dan ook heel pissig, begin dan te huilen en moet dan echt even weg lopen.
    Er speelt nog veel meer, maar dat vertel ik hier liever niet.
    Zit er gewoon echt doorheen ondanks dat dat door de omgeving absoluut niet zo word gezien.
    Maar dat hoeft ook niet.
    Hopelijk kan de dokter wat voor me betekenen en ben ik snel weer de oude.

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Tamale: Hey, dikke knuf!!! Laat je niet kisten hoor! Goed dat je naar de dokter gaat! Enne.....ik kan ook erg weinig van Boaz hebben hoor! Puur omdat ik er zelf 4 dagen volledig inzit!

18. YellowButterfly

Leo, kruidvat en matcare gaven allebei posi! jeetje meid, ik hoop dat de ha wat voor je kan betekenen! Goed dat je er niet mee rond blijft lopen! Knuf!! noa, jij ook knuf! Vervelend he zon vervelende eter! Hopelijk is het een fase!! Joenka, beterschap met de kids!!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Tamale, wat rot dat je je zo voelt meid.
    Kan het me heel goed voorstellen.
    Schaam je er niet voor en knap dat je er nu mee naar een h.a gaat. Het is ook niet niks wat je maar steeds voor je voeten gegooid wordt!
    Trekken jij en Maus dit samen allemaal nog?

De irritatie die je hebt omtrend Tara dr ''gedrag'' is wel hele herkenbaar hoor.
    Zo heb ik t gehad toen Eva tegen de 2 jaar was.
    Zat gewoon in de knoop met mezelf en kon totaal niks hebben.
    Het vervelende is, dat je kindje dit gewoon aanvoelt en daardoor ook erg gestressd raakt. Heb toen der tijd ook hulp gevraagd hoe daar mee om te gaan.

@Odess, jammer meid. Ook al komt het dan misschien praktisch gezien nu nog niet uit, toch is het dan een dikke teleurstelling.
    Zeker na wat vage testjes

@Nathalie, joh kruipt ze al!!
    Das snel haha

@Noa, lijkt me ook erg vermoeiend.
    Helaas geen tips voor je.

@Joenka, wat duurt t lang voor je kids weer opgeknapt zijn zeg!
    Erg vermoeiend...dikke knuffel

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    tamale, je krijgt behoorlijk wat voor je kiezen meid! goed dat je een afspraak hebt gemaakt. kan me voorstellen dat je soms even moet weglopen als tara zo is, dat is dan toch ook de beste oplossing?hopelijk kan de dokter wat voor je betekenen! dikke knuffel voor jou.

odess, ook een dikke knuffel voor jou meid!kan t trouwens niet zijn dat de digitale test meer hcg nodig heeft?

noa, wat raar dat yara prima te pas is, en toch niet of slecht eet! hopelijk hebben ze op t cb een tip!

tess doet t supergoed, weegt nu 7775 gram en dr hoofdomtrek is 43 cm. ze heeft tess ff globaal opgemeten, ongeveer 66 cm. ze mogen niet aan de beentjes trekken nl.

Deel Deze Pagina