Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Odess;wat vervelend...anderseen weekje er niet aan denken en evt dan nog eens testen??

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    anas, knuffel voot jou!

fokje, hier t zelfde verhaal met brood. gewoon blijven aanbieden, hij leert t vanzelf. mooi schema, wel veel aan t eind van de dag. ik ga nu om 15 uur yoghurt geven, en dan om 17 uur alleen groente. 19 uur pap uit de fles.

haha danjo, die meid van jou gaat gewoon TE hard! over twee jaar heb je n puber in huis, zie dr zo bij dr vriendje achterop de scooter springen! hihi geintje natuurlijk. knap hoor! al had jij ws ook liever gehad dat ze gewoon nog dr flesjes dronk.

de snoezelcaravan was geweldig! tess keek dr ogen uit. overal lichtjes, bubbelbuizen met visjes erin, mooie muziek en spiegels.

hmmmmm onweer hier... hou ik niet van!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    odess, wat lastig zeg, die onzekerheid!

baby, wat ontzettend goed van je meisje, en wat fijn voor jullie!
    al meer bekend over die sensomotorische integratie?

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Baby, meelezers uit je prive leven ofzo? Wat irri!

Hihi een week niet aan denken, dat zou heel slim zijn jah ;)

5. 0babydream0

@Odess;tja is moeilijk i know!!En ja ik ben er laatst achtergekomen en vind het erg irri....

@Ellen;wat geweldig zo'n snoezelcaravan!Nee nog niks bekend, we krijgen een vragenlijst en aan de hand daarvan en van de videobeelden een verdere conclusie..

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Heb even niet bijgelezen, maar wil even ego doen

Mijn meisje heeft het tijgeren ondekt! Het zijn nog geen hele grote afstanden, maar toch wel een paar meter dat ze vooruit kan komen, wel met een lokkertje (speeltje) maar goed ze kan het!

Ook in de kruiphouding zitten vind ze nu super en gaat dan liggen schommelen. Dan gooit ze zich ineens vooruit (heeft de veilige kruipmodus nog niet uitgevonden denk ik hihi) wat regelmatig harde hoofdbonken opleverd (soms met gehuil).

En ze kan staan! Wel als we haar neerzetten leunend tegen de bank bijv. of aan de tafel.

Trotse mama

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Sannie, knaap zeg van Tessa! Anderhalve boterham zomaar om mee te beginnen!

@Mamma met kindjes met 'eetprobleempjes', kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je er steeds niets in krijgt. En natuurlijk is het gemakkelijk gezegd dat je je erbij neer moet leggen. Maar als je er dagelijks mee te maken hebt, wordt je er wel onzeker van denk ik. Toch zit er volgens mij niet zo heel veel meer op dan rustig te blijven. Kindjes voelen jouw eigen onzekerheid ook. Ik heb dat met Sam ook gehad. Ik was echt zo onzeker en Sam voelde dat feilloos aan. Toen at hij helemaal niks meer... Maf hè?

@Eten, zijn er al mensen die hun kindjes echt stukjes vlees hebben gegeven of vis? Ik had een filetlapje over en zat te denken deze klein te snijden en morgen aan Sam te geven. Boterhammetjes hapt hij ook lekker weg (hij kauwt goed). Zou dit dan ook kunnen?

@Tamale, mag ik je een hele dikke digitale knuffel geven! Je hebt het ook niet makkelijk gehad de laatste tijd. Geef jezelf de tijd om daar ook van te herstellen... Weet dat mijn PB-box open staat hè? Mwwwwwwah!

@Baby, wat vervelend, meelezers? Wat merk je ervan? Stalken ze je? Fijn dat het zo goed gaat met Dyoni! Ik ben zo blij voor je!

@Odess, ook een hele dikke knuffel voor jou! Ook al was het niet gepland, het zou toch een mooi wondertje geweest zijn! Heel veel liefs!

@Ellen, wat leuk zo'n snoezelcaravan! Dat zal ze vast mooi gevonden hebben!

@Joenka, nog steeds gesnotter? Balen zeg! Kan me voorstellen dat de snot je letterlijk de neusgaten uit komt :D.

@Danjo, tjeeeeeee... wat gaat Naomi snel zeg! Die mobile moet er hier denk ik ook vandaag of morgen af. Hij ligt steeds helemaal uitgestrekt om bij die poppetjes te komen. Het scheelt nog een haartje, maar ik denk dat ik die mobile anders vandaag of morgen een keer afgebroken terug vindt :D. Maar goed... van dat zitten is hier nog geen sprake hoor. Wat een snelle meid!

Liefs,
    Josien

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tamale je mag mij ook altijd een PB sturen als je wilt praten hoor meid of je mag me toevoegen op msn als je je hart wilt luchtten!!!!

9. 0babydream0

@mvj;wat goed van Evi!Klein maar dapper!

@Josien;ik zag het iig op diegene zn comp en krijg ook regelmatig vragen/opmerkingen waarvan ik denk dat heb ik alleen hier verteld...Fijn dat t zo lekker gaat met Sam!Hier vandaag geruld gehakt gegeven en zaten soms ook grote stukken in dus ik zou zeggen probeer het gewoon!

10. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Heey meiden!!

Even een snelle kniffel voor iedereen!!

@baby, gefeliciteerd!!
    @ danjo, lekker wezen touren met de nieuwe auto vandaag?? Die kregen jullie vandaag toch?
    @tamala, als ik een luisterend oor (lezend oog) kan bieden.......
    @mvj, wat gaaf!! Opa kwam hier de kids terugbrengen en het bleek dat L. naar de honden was "geschoven"... zo`n trots gevoel...
    @ odess... wat een rotsituatie... idd wat baby zegt even een paar dagen niet aan proberen te denken ( hoe vreselijk moeilijk dat ook is... ) en dan weer opnieuw testen??
    @rest sorry.... sorry... sorry....

Ga weer even verder teruglezen...

xxx

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    @ eten, Larissa heeft hier laatst een enorm stuk broccoli naar binnen zitten werken... dus denk dat een stukje vlees niet zoveel kwaad kan... hier gaat brood heel erg goed, eigenlijk gaat alles er wel goed in... niet zo gek dat ze 9,5 kilo is.... hihi

12. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: jee wat goed van je meisje dat ze het eten ontdekt heeft! Super goed Dyoni!!!
    Balen zeg, van de meelezers :(

@Josien: Fleur krijgt hier alles al fijngesneden, dus ook stukjes vlees. Ze kauwt prima en het gaat hier prima. Ik doe niet meer aan pureren en prakken nauwelijks.

@MvJ: daar mag je ook super trots op zijn!

Hier kan meisjelief "staan" zonder steun (wel tegenhouden omdat ze anders omvalt ;)), zitten gaat ook erg goed opeens en ze doet pogingen om zichzelf op te trekken. Het kruipen/teigeren doet ze nog steeds pogingen toe. O ja, en ze is een zij-slaper. We vinden haar steeds terug op haar zij 's nachts/'s ochtends. Sinds een weekje ofzo.

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

even ego hoor sorry.
    Maak me een beetje zorgen om Juliën. HIj heeft vanmorgen alleen maar zijn ochtendfles 3kwart leeg gedronken en op het kdv nog 120cc melk. Verder eet en drinkt hij niks. Net nog geprobeerd om hem een fles te geven maar hij wordt helemaal hysterisch. Dit ken ik niet van hem. Ook even uit een beker geprobeerd maar niks lukt. Zou het door de warmte komen?

14. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Heeft ie geen last van tandjes?? Anders eerst even dentinox erop en dan een flesje aanbieden... ( dentinox gewoon met de vinger op het tandvlees aanbrengen.. ) Kan evt ook van de warmte komen hoor, hij wil ook geen koud drinken?? Goed zijn plasluiers in de gaten blijven houden...

@maia, wat stoer, wat worden ze snel groot he!! Nog even en we kunnen er achteraan gaan vangen... hihi

15. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    luna, zo herkenbaar!! Yara is ook van een goede alleseter opeens een weigeraar geworden. Ze wil niets, na een paar happen of slokken word ze inderdaad hysterisch....

de tip van detinox ga ik ook eens proberen, want misschien zijn het hier ook wel tandjes.....de lepel of speen duwt ze uit haar mond maar gaat wel op haar handjes liggen "bijten"

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Danjo fijn dat de auto zo fijn rijd.
    En wat gaat je meisje toch lekker snel :)

Tamale jeetje meis wat k*t dat je je zo voelt, hopen dat de dokter een oplossing heeft.

Baby yeaah fijn dat het zo goed gaat met dyoni :)
    Mooi klote dat er iemand meeleest ik ben er ook achter gekomen dat er een vriendin mee leest (las) Ben blij dat er msn is kun je daar wat meer prive kwijt! ;)

Luna snap dat je ongerust bent zou ik ook zijn, misschien een griepje wat er aan komt of een sprongetje?

Maia wat goed dat ze al zo kan staan :)

Wapa lekker toch dat ze zo goed eet.

Hier drukke dag gehad op werk, vergadering, ontruiming bleggg.
    Maar ja zo lekker de bank op, vriendlief is naar verjaardag daar had ik nou echt geen zin in ;)

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    odess: ook een dikke knuffel van mij. Balen hoor dat je eerst 2 streepjes ziet en dan met de digitale niks meer. Ik wil je geen hoop geven maar ik heb gehoord dat de digitale minder sterk zijn. Dus dat je daar wat langer zwanger voor moet zijn om het te zien zeg maar. Dus misschien als je over een paar dagen nog niet ongi ben geworden nog een keer proberen?? Kan me wel goed voorstellen dat je er een paar tranen om gelaten hebt hoor. Je hoopt er dan stiekem toch op. Sterkte meid!

luna: het klinkt idd als tandjes. Hopelijk helpt de dentinox. En idd goed zijn plasluiers in de gaten houden!

baby: mee lezers. Irritant zeg!!!! En wat goed dat dyoni zo goed eet!!!

maia: wow al echt stukjes. Hier nog gewoon geprakt. Heeft fleur al tandjes?? Tessa alleen 2 ondertandjes voor.

dennis is al thuis dus ik ga lekker bankhangen met m!!! Fijne avond allemaal!!

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@sannie, rose, noa, wapa, bedankt. Ik ga de dentonix zo proberen en ga zijn luiers in de gaten houden. Gepoept 2x en geen vocht erin...

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Tandjes, dat zal bij Juulz niet toch? Heeft ie er niet al 9 :D? Balen Luna! Heb je ook al wat anders geprobeerd (dus bijvoorbeeld iets anders te eten i.p.v. melk)? Balen meid! Dikke knuffel voor de kleine grote man!

@Maia, wat knap! Ook al zo'n grote meid zeg! Staan, zitten en (pogingen tot) teigeren en kruipen@... enorm snel zijn al jullie kindjes zeg!

@Rose, hier donderdag ook ontruiming. Zie er nu al tegenop :(. Relax ze!

@Stukjes te eten: morgen krijgt ie lekker een stukje filetlapje klein gesneden met aardappelpuree en snijboontjes!

Liefs,
    Josien

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

sorry dat ik zo lang niet heb gerageerd heb het zoooo druk!

probeer efe te reageren op sommige sorry als ik iemand er niet bij heb staan!

tamale: goed van je meid dat je hulp zoekt! en auw auw auw van je kies succes vandaag!

odess: grrrr wat vervelend de test zegt nega maar nog n iet ongi nu wel evt????? en wat raar 2 testen geven zwanger aan en de clear bleu niet mis ind toch efe afwachten en toch nog een keer testen!

tandjes: hahaha dylan is bijna 9 maanden en nog steeds tandloos hihi.

maia en danjo: applaus voor jullie meiden wat knap dat ze dat allemaal kunnen en hoe trots kan je als moeder dan zijn he als ze zoiets doen hihi heerlijk.

luna: hoe ist nu met je mannetje wat vervelend allemaal zeg wat me wel opvalt is dat veel beebjes nu zeer slecht eten zou het niet door het weer komen???

baby: jaaa wat een grote meid fijn om te lezen dat het eten zooo goed gaat! en meelezers grrr erg irri!

sannie: en en ???? hoe is het gegaan? ben erg benieuwd hoop echt dat ze er niet op heeft gerageerd!

gr jaja

Deel Deze Pagina