Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen!

@Luna;hoe is het met Juulz??

@Sannie;en hoe is het methet brood gegaan??

@jaja;zo'n tandloos bekkie is wel errug schattig hoor!!

@Josien;spannend ben benieuwd wat Sam van z'n prak gaat vinden!

@Maia;wat een stoere meid!!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier nog steeds niet ongi maar opgeblazen en chaggie, dus zal zo wel komen. Heb net het hele huis staan schoonmaken, was echt een puinzooi! Bah. Maar nu weer lekker fris en fruitig!

Josien, zo dat klinkt al helemaal als met de pot mee! Stoer hoor!

Luna, hier een meisje wat soms ook echt loopt te klooien met eten. Lust hij geen danoontjes ofzo? Dat geef ik vaak tussendoor, als ze maar wat eet en vocht binnen krijgt!

Maia, zo jouw meisje gaat ook snel! Knap hoor! We vinden ons meisje ook steeds vaker op haar zij, zo lief gezicht!

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goeiemorgenn!

Alles gute met iedereen?
    Hier wel!
    Ik voel me echt stukken beter nu ik alleen al de stap heb gezet om hulp te zoeken.
    Net alsof dr een hele last van mn schouder af is gevallen!
    En dat is ook te merken aan Tara.
    Die is ineens een stuk minder mopperig.
    Vanmorgen de boxmobiel verkocht, vanmiddag boodschappen doen en stemmen. En vanavond voor de tv de finale van het blok kijken.8)

Odess, ja dat hoop ik dan ook voor jou meid.
    Maar het kan toch bijna geen toeval zijn.
    Nouja, nu hou ik er echt over op!
    Lekker gepoetst, is best lekker soms he!

Ellen, hoe bevalt het hem.. En jou natuurlijk?
    Blijft hij een paar nachtjes per week daar. Of rijdtie toch heen en weer?

Anastacia, dat is toch werkelijk waar ongelooflijk!!!
    Willen ze de kids niet is verder onderzoeken dan?
    Het lijkt me toch niet normaal en goed dat ze zo vaak ergens last van hebben?
    Beterschap meid ! Lijkt me heel moeilijk.
    En ook dankjewel!

Sannie, haha wat goed man! Een halve boterham.. Wauw.

Baby wat fijn dat het met het eten zo goed gaat!
    Gelukkig.

mvj, wat knap van Evi!!

Josien, hartstikke lief! Dankjewel.
    Wat knap van Sam! Wauw.
    Je hoeft straks niet eens meer babyvoeding te kopen.
    Gewoon eten wat de pot schaft. Ideaal! ;)

Luna, aah. Dat is niet leuk. Warmte kan er wel iets mee te maken hebben. Maar denk niet dat ze dan de rest van het eten laten vervallen....
    Hoe is het nu?

Jaja: Haha het gaat alweer goed met mn kies..
    Er was een stukje wortel tussen mn kies en tandvlees geschoten.:D
    Oepss.
    Maar iig bedankt!!

4. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is het rustig hier........vanmorgen heeft Yara eerst een deel van haar papfles gedronken, daarna de rest nog iets dikker gemaakt en dat kon ik lepelen. Alleen bij de allerlaatste hapjes ging ze moeilijk doen. Daarna hebben we lekker gezwommen, helaas niet zo'n hele leuke juf, onze eigen juf is op vakantie.
    Eenmaal thuis is ze lekker gaan slapen, toen ze tegen 12.00 uur wakker werd, heb ik geen fles gegeven maar fruit. DAt ging er goed in......ze eet nu zelfs een paar stukjes brood met mij mee.....ben benieuwd of deze trent zich doorzet...

5. 0babydream0

@Odess;Balen zeg, laat die ongi maar komen!!

@Tamale;Fijn dat het opluchting geeft bij je meid, hopelijk helpt de hulp snel bij je..Lekker dat t goed gaat met Tara!

@Noa;jeeej wat goed van Yara!Ga zo door meisje!

Hier net tandje nummer 5 ontdekt!!Nog een boventandje erbij!(is ze toch nog met iets vlot hahahahaha)

6. YellowButterfly

Ik ben ook maar en klein beetje gefrustreerd... ;)

Wowie, tandje nummer 5 al! Stoer zeg! Krijgen ze echt al een volwassen bekkie van!!

Noa, fijn dat de pap goed ging! Hier ook weer mega zitten klooien met eten, wel 30cc melk gedronken ;)

Leo, wat fijn dat je je nu al beter voelt! Hopelijk wordt het alleen maar beter!! Vanwaar de naamswissel trouwens, vroeg ik me zo af :)

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Baby, dat gaat snel!!
    Tara heeft de 2 tandjes al sinds begin 4 maand. Maar verder nog helemaal niks.

Odess, omdat mn schoonzus eind van dit jaar zwanger wil worden en ze wist onder welke naam ik hier poste . ( logisch natuurlijk)
    En aangezien ik behoorlijk wat over mn schoonouders enz hier heb neer gekalkt.
    Maargoed, we hebben nu toch mot, dus heel veel maakt het me nu niet meer uit.
    Vind het wel wat fijner dat ik nu wat anoniemer ben.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tamale de 1e stap is vaak de hobbel om hulp te zoeken en te vragen. Lijkt wel of iedereen altijd denkt dat ze de enige zijn ofzo :) gelukkig heb je die stap gezet.! En hopenlijk kun je over een tijdje zeggen dat je je heel erg goed voelt!

verder onderzoeken heeft hier niet veel zin , sommige kinderen zijn gewoon gevoelig voor ooronstekingen door hun bouw, of grote neusamandelen etc..
    nou ja, we moeten maar hopen dat ze er snel minder last van hebben...

Hier heeft mike vanmorgen met veel tegenzin toch 3/4 pap op gegeten .. de fles v 12uur wilde hij maar 30cc en 3 blokjes brood.. dus niet zo veel. Om 13u nog een keer flesje aangeboden maar ook weer 30cc op dus geen trek.
    Misschien wat misselijk ofzo van de antibiotica.

Nu ligt hij op bed, maar slapen ho maar :)

9. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    anas, vervelend dat mike niet goed wil eten......hopelijk slaat de antibiotica goed aan en is hij snel weer de oude....

odess, vervelend dat elise ook aan het klooien is met haar eten, super frustrerend he!!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik maak me verder ook niet zo druk om hem hij heeft reserves genoeg :) hihi

11. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hallo!

wat weinig geschreven zeg! Iedereen druk aan t werk geweest vandaag?

odess: toch ook wle fijn zo'n lekker schoon huis. Balen hoor dat je nog steeds niet ongi bent...

tamale: heel goed dat je hulp bent gaan zoeken. Kan me voorstellen dat er nu al een last van je schouders af is. Fijn he om dat ook te merken aan tara!

anas: sterkte meid. Lijkt me ook niet leuk om elke keer met zieke kids te zitten. Maar ze zeggen dat wat ze nu allemaal krijgen, krijgen ze op latere leeftijd niet meer he. Ben bang dat dat alleen neit voor oorontsteking geldt...

tessa heeft helemaal geen last gehad van het brood!!!!!! Ik ben zo verschrikkelijk blij!!!!! Vandaag ook weer ruim een boterham op. Ook weer droog. Wil het toch een paar dagen aan kijken nog, Maar tot nu toe gaat t super!!!

ff een vraagje: hoe zijn jullie gestopt met de 4e fles? Ik wil die van 15.30 eruit gooien als ze goed brood kan eten. Zijn jullie er gewoon in 1 keer meer gestopt?? En dan de 2e fles rond lunchtijd ofzo?

12. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
  13. YellowButterfly

Sannie wat fijn dat ze geen last heeft gehad! Die foto is stoer zeg, sterke meid! Nog even en ze staat op en loopt weg :D hier is de koektrommel weer de klos. Hoe eet er 2 kilo bij in 1 dag - de cursus voor gevorderden :D

14. 0babydream0

Jemig Sannie wat is ze sterk!!!Stoer wijffie zeg!!en uhm die 4e fles krijgt Dyoni al een hele tijd niet meer gewoon in 1 keer mee gestopt...

Anas balen zeg dat t eten niet lekker loopt hopelijk morgen weer beter..Welke wijk in Rotjeknor woon je eigenlijk?

Odess;je klonk totaaaaaal niet frusti hoor arme koekjestrommel moet t nu gelden hahaha

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Babydream ik woon niet in Rotterdam hoor maar in Den Haag :)

16. 0babydream0

oooooh ik dacht het hihihih solly

17. 0babydream0

hey Gusam hoe is het met de tv opnames?

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

Sannie: Geweldige foto! Sterk wijffie hoor!;)
    Hier gisteren gestopt met de 4 de fles en de lunchfles verlaagd naar 150cc water en 5 schepjes...
    Dus schema is nu als volgt:
    7:30: 210 water & 7 schepjes
    9:30 fruithap & diksap (drinkt hij nog niet echt)
    12:00 broodje
    13:00 fles 150 cc & 5 schepjes
    15:30 soepstengel/koekje/rijstwafel en wat diksap
    17:30 warme hap
    19:30 papfles 180cc & 6 schepjes en 2 eetlepels rijstebloem

Odesss: En......ben je het al? Pfff, laat het dan maar komme toch!

Baby: Wauw tanden!!! Weet nog steeds niet hoe ze eruit zien!8)

Verder niet gereageerd sorry!

Hier weekend dus als ik morgen tijd heb kom ik jullie weer stalken:D

19. 0babydream0

@Joenka;is wel zo cute zonder tanden...en een stuk fijner als ze mama's arm ineens lief vinden haha

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! Druk dagje vandaag gehad! Ja ik vind het ook eigenlijk wel een beetje te snel gaan stiekem, al is het gigantisch leuk en ben ik giga trots, ze mag nog wel even wat klein blijven hihi

@sannie: ze heeft nog maar 2 tandjes. Maar sterke kaken hoor, die krijg ik niet zomaar open als ze het niet wil hihi...

@Tamale: fijn dat je een gevoel van opluchting beleeft. Is het toch de goede stap!

@baby: wow, tandje 5 al?! supersnel zeg ;)
    hier vindt een dametje mijn kin erg lekker, ook niet zo leuk met tandjes!

@sannie: wij zijn in 1 keer gestopt met de fles om 16:00. Daarvoor een liga en thee in de plaats gegeven.

O ja, wat Fleur vandaag weer deed. Normaal als ze bij me zit gaat ze op een gegeven moment op mijn kin bijten. Maar sinds een paar dagen blaast ze dus, en als ze dat doet als ze op mijn kin 'bijt' krijg je dus van die prrrrt geluidjes. En dat vind ze zo grappig en dan zit ze helemaal te giechelen hihi... geweldig.

Deel Deze Pagina