Even snel terug gelezen en wat reageren. Wat een leuke foto's heb ik weer gezien! En even een typefout van mijzelf corrigeren. Bedoelde geen spiekers, maar speakers. Hoewel wij hier gewoon spijkers zeggen. Wat balen dat er weer een aantal baby's niet zo lekker eten. Hier gaat alles er helemaal goed naar binnen, dus kan geen tips geven. Zo nu ga ik nog even was ophangen en dan naar bed. Morgen weer een dag werken.
Odess, hahah! koekjesssss... Ik zeg niks .. Sannie wat een stoere foto! Hahah! J.I Jane. Maia, haha wat schattig! Aiii... Ik had nog veel meer gelezen maar ik weet het ff niet meer.. SORRYYY. ( heb 1 wijntje op, en kijk nu al scheel ) Fijne avondd noggg!! Oh enneh Wendelaa, je bent een schat!! Ik ga snel reageren!
goedemorgen! Brak nachtje voor me, manlief heeft tot half 4 de verkiezingen gekeken, Fleur was af en toe wakker (geen idee waarom, ze sliep snel weer in) enz. Maar ach, vandaag een rustig dagje dus dat is ook prima
Mogguh! Hier heeeeerlijk geslapen.. Alleen iets te kort. Wou de verkiezingsuitslag afkijken. Maar om half 1 vielen me de ogen dicht.. Wat vinden jullie van de uitslag? Iets minder nieuws voor minder-validen, ouderen en stellen die niet zwanger kunnen worden! Hopelijk valt het een beetje mee. Maia knap dattie het vol heeft gehouden! Tara was hier ook ineens een keer wakker.. Misschein de warmte ofzo?
tja, ik heb vvd gestemd dus die uitslag is wel goed, verder is het heel erg afwachten hoe of wat. ja best kans dat het de warmte was, heb er zelf ook wel een beetje last van. wat een stom weer he vandaag. Denk dat ik ook maar niet naar buiten ga.
Ik heb pvv gestemd, manlief sp, mocht er bij mijn schoonouders niet meer in als ik op pvda of vvd ging stemmen haha. Hun zeiden ook sp of pvv en mijn vader ook. Ben huiverig nu voor de bezuinigingen. Hier een grappig gezicht als Evi in de kruiphouding zit. Ze schommelt dan op en neer en ineens gooit ze zich een stuk verder haha. Vanmiddag even naar de dokter met haar. Ze trekt steeds aan haar oren (doet ze ook als ze moe is, maar nu meer) en oor is soms ook wat rood en zit wat veel oorsmeer in. 24 juni naar cb. Morgenavond gaan we naar Guusje toe. Heb er zin in. Heb straks meteen kaarten voor volgend jaar gekocht op 18 juni, was nu pre sale daarvoor. Krijgt manlief voor zijn verjaardag (is morgen jarig).
Ola, Wat een raar weer he! Ziet er slecht uit en kom je buiten is het heeel benauwd! MvJ: Pvv of SP Zijn wel 2 uiterste! Als er oorsmeer uitkomt is het goed, betekent dat de troep eruit kan, hoop dat ze er geen last van heeft! Hier op PvdA gestemd! Rob geloof ik op VVD.. Ook 2 uiterste in een huis! Altijd gezellig! Wen: Alles goed met de dame en heer? Wat is het hier rustig trouwens.... Hier alles top! Vandaag vrij omdat opa en oma 3 weken op vakantie zijn, dus deze dag vang ik zelf op, de andere 2 dagen (donderdagen) kdv en voor Britt de andere opa en oma & papa. Britt zit hier Boaz even een broodje te geven! Erg handig! Zo Britt weer naar school brengen en dan ff snel naar de kruidvat, zo'n houten fietsje kopen voor een vriendin die bijna gaat bevallen!
halloa all. Heb niet veel terug gelezen alleen laatste blz Stemmen hier pvda maar vind ze allemaal waardeloos eerlijk gezegt en dat vvd het is geworden moiet nog maar zien of we er blij van worden. rest alweer vergeten ben en beetje zp moe mijn exuses
Goede middag, kennen jullie mij nog???? Pffff wat een drama zo'n verbouwing zit allemaal erg tegen en ik heb bijna geen tijd voor andere dingen..........en een troep in mn woonkamer Vandaag naar het CB geweest, en ze is weer goed gekeurt De groei gaat eindelijk de goede kant op al blijft ze qua lengte onder het gemiddelde zitten........maar dat zegd helemaal niks. D'r ontwikkeling is ver boven gemiddels en met een aantal dingen zit ze al op een baby van 15mnd.. Ze zit nu heel veel in de box en daar moet ze zich vermaken en ze kan nu al twee á drie stappen doen. Ook kan ze met een hand vast op staan en probeerd ze zonder handen op te staan, wat natuurlijk helemaal niet gaat en daar word ze heel boos van. Ze doet het erg goed maar ik zal blij zijn als ze weer lekker over de grond kan zijn hoor.............en ik weer thuis kan douchen Wat de plannen in het cabinet ook mogen worden mbt de vruchtbaarheidsbehandelingen (mooi woord voor scrabbel of galgje) Ik vind het belachelijk dat ze erop willen bezuinigen! Er zullen dan veel meer stellen ongewenst kinderloos blijven terwijl die niet nodig is. Adoptie is ook een heel duur drama hier! Straks is het nog zo dat je alleen als je rijk bent recht heb op het krijgen van een kind! pffffffff Verder weinig te melden en ik hoop dat ik snel weet tijd het om met jullie mee te kletsen hoor
het is hier inderdaad wel rustig! @danjo: doe rustig aan. @sloppy: fijn dat ze goedgekeurd is. Hier vanmiddag met m'n vader wezen winkelen. Hij moest een net colbertje hebben en hij heeft zoooo geen smaak, m'n moeder kon niet dus of ik dan maar mee wilde... prima hoor. Dus gezellig een rondje gedaan, Fleur had flink wat bekijks op de een of andere manier, dus heeft heerlijk van de winkelmeneer een lange vinger gekregen (en lekker dat ze dat vond met dat suiker hihi) en iemand anders kwam weer met een Beesie (van de AH) aanzetten... en zij maar lachen naar iedereen gekke meid hihi.... hoe is het eigenlijk met Moor???
Wat een rust hier de laatste dagen. Hier gisteren ook wezen stemmen. Verder geen puf om te reageren op de laatste dagen
Rose, haha groot gelijk! Maia, ooh gaaf is dat he!! Als wij met Tara weg zijn ook, vind het zo leuk om dr te showen .. Hoezo trots..
Sloppy, hoe is het verder met je na het overlijden van jullie vriend? Was het heel onverwachts? Erg hoor! En zijn ze al 2 weken bezig met de douche?
Zo ben ik ook weer even. Ben er wat minder omdat onze laptop kapot is en ik nu op de computer op de zolder moet. Dat is niet leuk, want het is super heet hier J Maar met Juliën alles goed, die eet weer en we zijn erg druk bezig met de voorbereidingen voor de bruiloft. We hebben alles geregeld, alleen nog geen kleertjes voor Juliën. @Odess, a jammer, toch ongi geworden. Op naar de next round. @Tamale, heel knap hoor dat je hulp hebt gezocht. Ik hoop dat je je snel beter voelt! @Maia, je vader even een hippe blazer aangemeten? @Sannie, wij zijn inderdaad in een keer gestopt met de 4e fles. Toen hij pap kreeg. Hij krijgt nu nog 2 flessen en 1x pap en verder fruit/groente en diksap. O wat knap van je Aapie! @Joenka, nu ben ik dus al weken op zoek naar een leuk en origineel kraamcadeau voor een vriendin die op knappen staat! Bedankt voor de tip @Danjo, jij ook al minder te bekennen hier? Haha. Fijn dat alles goed gaat bij jou. @rest: hopelijk alles goed! Ik heb niet verder teruggelezen. Rest spreek ik wel weer op msn! J
hier gisteren ook gestemd op de VVD . Ben erg benieuwd hoe ze in hemelsnaam een coalitie rond krijgen .... Zie het nog niet zo 1-2-3 gebeuren en ik hoop maar dat die PVDA eens NIET gaat regeren... verder hier srukke dag gehad.. Mike was vandaag op het KDV en Laura bij schoonvader... Dus gehol en geren om alles weer op tijd op te halen en te doen. Mike had op t kdv vanmorgen flink vieze diarree van de antibiotica, om 12uur gespuugd van de antibiotica en toen ik m kwam halen was hij weer van onder tot boven vies arme meiden, en arme Mike... nou ja gelukkig lijkt hij er wel van op te knappen en dat is t belangrijkste
Stemmen: hier op een verliezende partij (Christenunie). Baal van de uitslag. Ben zo bang dat het zo'n anti-sociale ikke-ikke-ikke-samenleving gaat worden . Al wordt het nog maar de vraag hoe ze een coalitie rond willen gaat breien... @Sloppy, tjee.... stapjes? Ik ben al blij als Sam twee seconden los blijft zitten . @Danjo, ZP-moe? Jij? @Baby, hoe is het? Al nieuws? @Luna, iekkks... jullie ook al zo'n plakzolder. Bah bah! Succes met kleertjes shoppen voor Juulz . @Sannie, uhhh... stom hè? Weet ik niet meer. We zijn gewoon een keer gestopt. Volgens mij toen hij tussen de middag een boterham goed at. Toen liet hij ook steeds meer van zijn fles staan. @Moor, joehoe! Waar ben je gebleven? @Maia, bijten op je kin? Hahahaha . Ik zie het al voor me. Zou ik hier niet blij mee zijn met al die tanden in mijn kin. En dan die geluidjes erbij. Schattig hoor! Drukke dag vandaag... zo weer naar het koor... Bye bye! Josien
Even heel erg ego, Ik ga 21 november samen met mijn oudste zoon en zijn achterneefje en mama naar K3. Mijn zoon is helemaal in love dat hij ze in het echt gaat bekijken haha. Ben benieuwd.
Hier nog niet ongi... Morgen de HA maar eens bellen, wordt nu wel heel gek. Maar helemaal eng - Elise heeft een verdikkinkje zitten achter een van haar tepels, bahbah!! Vind het helemaal eng, die tepel ziet er ook anders ook! Morgen de HA bellen voor haar, vind het helemaal eng!
hallo dames, Vandaag de opnames gehad en was wel een leuke en bijzondere ervaring. Op 28 juni op nl 2 om 23.15 word het uit gezonden, ben heel erg benieuwt naar eind resultaat. Nog een nieuwtje, ik sta 1e voor gezinswoning in ander dorp als ik nu woon, maandag papieren laten controleren en dan evt gaan kijken, duim duim, ik hoop dat die woning er goed uitziet. sorry voor ego bericht. XXX gusam
@odess, heb je er nog een testje tegenaan gegooid???? Getsie had ze dat altijd wel? Ik weet dat meisjes heel lang opgezette borstjes kunnen hebben door hormoontjes, dus hoop dat het zoiets is.... @ k3 ik wil graag met milan maar hij is in oktober net 2 is hij dan niet te jong??? @stemmen, ik schrok wel een beetje van de uitslag en ben idd benieuwd naar hoe ze dat gaan doen.. @gusam, spannend! @tamale, hoe is het nu met jou en je schoonloeder??? @eten, fijn dat juulz weer eet! Geen idee wat het geweest is?? @rest, ik ga even teruglezen.. Hier gaat alles goed, laar heeft sinds gisteren een grote autostoel..... we gingen voor een roze axiss... dank baby!! echter gingen we weg met een maxi cosi priori voor milan en een knalroze hoes voor larissa..... maar ze zit als een heus prinsesje!! Wat worden ze toch snel groot....