zucht meisjelief komt net thuis,wezen logeren, k vond dr toch wel erg stilletjes en ja ook zij word ziek...hoge temp arm meisje
@Tamale; ja ik maak niet uit maar mn meissie echt zielig, heeft nog geen geluidje gegeven en een heel wit bekkie
baby en Dyoni, beterschap samen! (baby, mocht ze over n paar dagen vlekjes krijgen, is t vast de 6e ziekte!) tamale, wat fijn dat de dokter je zo goed begreep! hopelijk heb je niks aan de schildklier, en helpt het als je binnenkort weer wat voor jezelf hebt. (werk of studie)hahah, moest wel lachen om die gekke tara. alsof ze dacht: ik zal ellen eens gelijk geven! mvj, gefeli met je mannetje, en veel plezier vanavond! maia, drukke week voor de boeg! veel plezier zondag, is bijzonder! gusam, ik duim voor jullie! fokje, wow wat een flinke vent is hendrik!!! hier: niet veel geshopt, alleen wat voor tess. (hahah dat is veel leuker!) was wel erg gezellig. eten: vanavond brood, heb vanmiddag op t terras patat en kroket gehad.
@ellen;shoppen voor je meisje is indd ook veel leuker, wat heb je gekocht?Ja ik zal opletten of ze vlekjes krijgt..hoe lang duurt dat dan?
de zesde ziekte heeft een paar dagen de tijd nodig, dan komen er vlekjes ja idd hendrik is een flinke vent jelle was dit (10 kilo 75,5 cm) bij dit 11 maanden hij heeft bovenkleding 80 onder 74 maar ik mag denk ik wel bijna overgaan op 86 boven en 80 onder (kan de rest weer in de bak snik, valt mee hoor maar vind het wel erg snel gaan)
baby, tess had drie dagen hoge koorts (tegen de 40 aan soms) en toen ik dacht dat ze beter was, kwamen de vlekjes. dit was maar 1,5 dag en ze had er alleen iets jeuk aan. de h.a. adviseerde gewoon 3 x per dag een zetpil te geven, kan geen kwaad. ze slapen beter, en voelen zich ook wat beter. beterschap! ik heb voor tess 2 leuke shirtjes gekocht en een legging met strikjes. helemaal leuk. tess heeft bijna alleen maar leggings aan. hopelijk nog 1,5 week, en dan ga ik broeken en minirokjes kopen!!!! fokje: maatje 86 al???? hier nog rompers en leggings mt 62/68 en shirtjes mt 74!
o dames, ik heb zo gelachen: er zijn mensen in nederland met de volgende namen: Fokje Modder Benthe Breed Beau Ter Ham spreek t maar eens hardop uit!
hallo, mag ik me even voorstellen: ik ben Constant Lam. hahahahahahahaha sorry, t is een beetje een eenmansshow...
heey tamale ik lees de hele dag door mee, dat klopt heb je goed gezien. ik wil ook wel mee kletsen, maar heb nooit zoveel te vertellen, of laat ik het zo zeggen, vindt het erg moeilijk om contacten te maken. ik hoop dat je het begrijpt. ik vindt het wel leuk om altijd jullie verhalen te lezen. liefs nikki
Hoi Ik leef ook nog. @ Baby, beterschap @ Vakantiegangers, komen jullie dit weekend alweer terug? :O Fijn dat het eten goed gaat. Hoest verder met iedereen? @ Maia, hoest met je taartjes? @ Anas, hoest bij jullie thuis nu? @ Joenka, en met boaz en joe? @ Tamale, wat een toestand zeg! Wel goed dat je naar de HA bent geweest @ Eten, hier lekker aardappeltjes uit de oven met zeezout en knoflook op en een gehaktstaaf (Beetje vreemde naam) en een salade met een gekookt eitje erdoor. Als toetje een mini magnum. @ Hier, alles goed. Gister ff bij inloopsspreekuur geweest op bureau maar tijn mag nog niet mee op de fiets, zit nog niet stabiel genoeg, leek me nu al zo makkelijk maar liever het zekere voor het onzekere dus de benenwagen maar gebruiken. Tijn tijgert, maakt kruipbewegingen maar komt nog niet vooruit en is aan het kletsen/praten, erg grappigl Vanmiddag zo een boterham opgegeten, duurt ff maa nu heeft ie de smaak te pakken volgens mij. Het is een heeeeeeeerlijk kind. Drinken gaat prima uit een rietjesbeker. @ Autostoel, hij zat gister goed in de maxi cosi en komt dan tot bovenaan, soms zakt ie iets onderuit en dan heeft hij nog wat speling. We hebben 2 autostoelen een romer king en een maxi cosi priori (hebben 2 auto's) en twfijel of ik hem al over moet doen, zo te lezen doen er al meerderen het. Nou fijne avond. Later meer van mij maar momenteel druk met vanalles en nog wat, wel leuke dingen hoor, daarover later meer. @ odess, hoest bij jou trouwens?
zo, daar ben ik weer... reageer niet uitgebreid want er is vanochtend inderdaad een taart mislukt (ach, voor het eerst in een hele lange tijd) dus ben weer druk bezig want de taart voor haar doop moet wel lekker zijn natuurlijk!!!! Had nog wat overuren staan dus ben ook wat eerder van m'n werk weggegaan, die kan je alleen maar opnemen in vrije tijd nml. Nu niet erg ik reageer later wel beter
@ Baby beterschap voor jullie allebei! @ Ellen haha wat een leuke site @ Maia wat jammer van de taart! @ Tamale goed dat je naar de dokter bent gegaan Yeah weekend
baby beterschap voor dyoon! Zesde ziekte is vooral hoge koorts, tsja je kan er niets mee maar weet dat een griepje vaak max 3 dagen duurt, als ze na de 3e dag nog koorts heeft ff ha bellen want het kan dan ook iets anders zijn! Zal wel niet hoor, maar ik vond het een fijne houvast!! Ellen, shoppen voor die kleine is veel leuker he fokje, zo die is mooi aan de maat zeg! Fijn! Nikki, maar het is best leuk hoor als je af en toe wat laat horen heb je een kindje van van okt 09? Ow ff eten nu, rijst met doperwten en gehakt
Sorry meiden op mn foon kan ik gee enters doen, of nou ja ze blijven niet staan. Leest ff lastig! MAIA, wat jammer dat de taart is mislukt, succes met de 2e! RINS, wat fijn dat Tijn het goed doet! Hier nog steeds niet ongesteld, dacht dat ik zou worden dus niet gebeld. Naja het zal wel komen! Wat elise betreft gaan we di-dag naar de cb arts, ik denk dat die meer weet dan onze ha!
zo, was ik heel ff.. vakantie was heel gezellig! nu ff bijkomen.. haha.. maureen is super in haar ritme gebleven en esmée ook!