Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier zit hendrik ook nog in de mc, wel voor de laaste keer vandaag denk ik want hij ging vanmorgen naast me steeds overeind zitten hij wou recht op
    als meneer in de buggy ligt trekt hij hem ook steeds op tot zitten, hij zegt niks maar wil wel alles goed zien!!!

he odess ik had ook nooit last van mijn menstruatie, maar na de komst van de eerste en weer gestopt met de pil, auw deden ze goed pijn , voelde toen elke maand de knip dus vanonderen ook nog pijnlijk bah
    zit nu weer aan de 3 fasenpil, ik werd door de microginon nauwelijks ongesteld. dus dacht steeds zwanger te zijn dit was niet het geval
    de eerste keer na de 3 fasen pil normaal ongesteld alleen heb wel soms het gevoel zwanger te zijn, gevoelige borsten etc maar de zwangerschapstesten zijn negatief dus ga ik er vanuit dat het niet zo is (zwanger dus)

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Zo even snel bij gelezen, heb het weer eens druk.

@ ongesteld, ik ben ook nu ongesteld. Maar ik ben sinds de bevalling niet meer zo hevig ongesteld als dat ik voor mijn zwangerschap was. Het is nu heel weinig en soms zit er ineens een dag tussen dat het stopt en dan ineens weer begint. Maak me er niet druk om, zal vanzelf wel weer goed komen en ik vind het lekkerde dan hoe het eerst was.

@ Maia, hoe kun jij nog een taart verknoeien? Jammer en zonde. Maar het komt vast wel weer goed.

@ zesde ziekte, lijkt me wel zielig als je kindje dat krijgt. Maar ik geloof dat dit best wel veel voorkomt toch?

Zo hier vandaag huis schoongemaakt (m'n ouders komen oppassen en dan schaam ik anders), nog wat boodschapjes gedaan, muziekkorps gekeken en nu wachten tot Emma wakker word om eten te geven. Vanavond hebben Mees en ik een BBQ van de pensionklanten van de manege waar mijn 2 paarden staan. Is altijd erg gezellig. Word voor het eerst dat Emma door iemand andes dan Mees of mij naar bed word gebracht. Ben dus heel benieuwd of ze het bij mijn ouders goed gaat doen vanavond.

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Nog even onze nieuwe auto laten zien met de trailer er achter.
    We zijn er toch wel een beetje erg trots op.

4. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    En afgelopen vrijdag mijn verzorgster voor haar bruiloft van het kinderdagverblijf naar haar ouderlijk huis gereden met mijn paard en wagen.

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

OE Natalie Leukleukleuk!!

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

@ongesteld is bij mij minder geloof ik, maar heb maar 2 gehad na de geboorte van riley, dus ik kan er nog niet echt iets over zeggen.

Van de week met de tv opnames heb ik voor de 2e spruit een speen en speenkoort gekocht (met I love mama (zilver), en gister en vandaag een setje en een truitje gekocht, wel weer leuk om te doen.
    De 2e kan veel aan wat Riley ook aan heeft gehad, maar k wil ook dt de 2e dingen van zichzelf heeft en niet 2e hands.

As donderdag de 20 wk echo, ben benieuwt of alles helemaal goed is, blijft spannend.

XXX Gusam

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@ nathalie mooie auto hoor.

XXX Gusam

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Mooie auto hoor Nathalie.

Gusam: spannend dan of je het huisje krijgt en wat vind. Ik duim. Ook spannend de 20 weken echo. Groot gelijk dat je wat hebt gekocht voor de nieuwe spruit. Deed ik bij al mijn kids ook hoor.

Ongesteld: hier is het wel anders dan voorheen. Ondanks dat ik nog steeds bv geef. Best regelmatig vind ik, tussen de 30 en de 35 dagen meestal. Voorheen kreeg ik altijd enorme buikpijn, nu helemaal niks meer. Nu krijg ik voordat mijn ongi komt hoofdpijn, voorheen niet. En nu is de eerste dag van de ongi heftig. Moet om de 2 uur wel een nieuw verbandje in doen.

EGO:

Evi heeft sinds vandaag ondekt dat ze kan kruipen! Nog niet heel ver en het gaat nog met vallen en opstaan. Ze gaat meestal na een paar kruippassen weer even verder met tijgeren en dan gaat ze weer kruipen. Maar ze weet n ineens dat ze haar handen kan verzetten en ook haar knieen/benen/voeten. Leuk gezicht.

Guus was erg leuk. Hebben ook rowen (of hoe je dat ook schrijft, die uit Limburg) heze gezien en Marco Borsato Heb samen met mijn schatje lekker meegeblerd en mee gewingd en gezwijmeld. Op weg terug naar huis reed onze trein ook nog eens niet want er was een aanrijding geweest met een persoon.
    Volgend jaar weer. Heb er zin in alweer haha.

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Daar was ik weer eens...Mama heeft bijna geen stem, lekker rustig voor paps haha,meisjelief was erg saggie voelt zich dus nog niet echt lekker in haar modelletje..Gelukkig heeft ze geen koorts meer!

Fokje;wow maat 86 wat een kerel al!Grappig dat verschil te zien he tussen de 2 knullen..

lisanne;hoi leuk dat je er weer bent!Een tijdje geleden heb je ook al met ons meegeklept toch?

Rins;fijn dat alles goed bij jullie gaat!

Odess;fijn dat je ongi eindelijk is doorgezet, balen dattie zo heftig is!

Maia;veeeeeel plezier met de doop en wel foto's showen he en van de taarten natuurlijK!

kk;fijn dat de vakantie lekker was heerlijk dat de meiden in hun eigen ritme zijn gebleven!

Sannie;en hoe vond papa het eendjes voeren?

wen;ach Tim en Dyoon zijn even 'vlot' hahaha doettie goed mn schoonzoon

luna;he bah klinkt ook nie lekker,suc6 bij de ha

tamale;klinkt als een gezellig weekend!Veel plezier!

Josien;lekkere sloper die Sam!Hier ook gewoon zonder dekentje en lakentje als het erg warm is
    hoor!

nathalie;leuke foto's

Gusam;lekker weer aan de shop voor je kleine meid!
    mvj;wat een vlotte meid!

10. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    maia: gelukkig was je taart dus niet mislukt!! Succes met verder bakken!

Leo: lijkt me ook lastig als je al die verjaardagen hebt en expres niet bgaat bellen. Volgens mij moet je er dan juist de hele dag aan denken. Maar gelukkig hebben jullie een druk weekend!! Ook wel fijn voor jou om t huis uit te zijn!

natalie: mooie auto!!! En leuke foto van de trouwerij!

baby: beterschap voor jullie allebei!!

Gusam: groot gelijk hoor dat je ook nieuwe dingen koopt. Zou ik ook doen. Ik hoop voor je dat je huis doorgaat!!!

deken: tessa ligt ook alleen in een slaapzak. Zonder deken of wat dan in bed. Ze gaat t hele bed door snachts. Ben nu al benieuwd hoe we dat straks in de winter gaan doen hahaha ze blijft echt niet liggen.

mvj: wow goed hoor van evi!! Tessa staat alleen op handen en knieen. Weet ook nog niet wat ze met haar armen aan moet.

odess: gelukkig ben je ongesteld. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

ongesteld: ik ben t opeens heel veel meer dan voor mijn zwangerschap. Ik was het altijd 3 dagen een klein beetje, maar nu echt een volle week. Pfff van mij mag t wel weer terug naar eerst hahaha

eendjes voeren: ging niet helemaal door....er waren geen eenden whahahhahahaahha. Wel meeuwen, dus hebben ze daar maar naar gekeken. Maar ik heb beloofd om morgen brood te halen en dan mogen ze daar eendjes mee voeren bij ons in de sloot.

Ik ga maar ff een spelletje spelen. Den zit wk te kijken en daar heb ik echt geen zin in (behalve nl).

Fijne avond allemaal!

11. Maia

Maia Niet meer actief

@slapen: fleur ligt alleen in een slaapzakje, nu wel een truitje met lange mouwen over d'r romper maar blote benen.

O ja, ze heeft gisteren haar eerste oorlogswond opgelopen op het KDV :D ze is in haar vinger gebeten door haar vriendje hihi... moest wel lachen toen ik het hoorde, maar alle vingers zitten er nog aan dus het komt wel weer goed. De juf helemaal verontschuldigen maar ach, ze kan niet altijd alles zien. Was vlak voor Fleur werd opgehaald dus ze stond nog in d'r eentje met een paar kinderen.

@nathalie: mooie foto's!

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik ga morgen naar het concert van guus meeuwis, heb er wel zin in.
    Ik hoop alleen niet dat het net als vorig jaar loopt, dat ik een foontje de dag erna krijg dat er een vriendin uit het leven gestapt is, anders zal ik nooit meer nar guus meeuwis gaan.

Nog 2 nachtjes en krijg het telefoonnummer van de bewoner van dat huis, om dus een afspraak te kunnen maken voor te gaan kijken. (lijk wel en klein kind net voor zijn/haar verjaardag:D;))

XXX Gusam

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Odess, dus Elise is ook lekker alles op haar gemakje aan het uitvinden? Geeft toch ook niks inderdaad. O en wat kan die menstruatie toch in de weg zitten hé! Ik ben ook altijd knap beroerd dan.

@Tamale, goed gevuld weekend lees ik. Ik hoop ook voor jou dat de dokter iets voor je kan betekenen. Geestelijk moe zijn is nog erger.

@JOsien, maar kon Sam niet al zelf zitten? Ik zit in dubio omdat Juliën nog niet zelf kan zitten zeg maar. Juliën slaapt alleen maar in zijn slaapzak met romper en lakentje. Ook zo’n warm figuur.

@Maia, ben wel weer benieuwd naar je nieuwe taart! Wij gaan vandaag taartjes proeven bij iemand die onze trouwtaart maakt de 16e! Als je in de buurt had gewoond had ik het bij jou laten doen.

@Nathalieh, nou jullie hebben het mooi voor elkaar. Fijne combi zo om de paarden mee te vervoeren. Leuk plaatje zo op de koets. Ik ben gisteren ook weer het bos in geweest, op het paard dat ik eerst wilde verkopen. Nu ging het goed, met wat strubbelingen, ben blij dat ik haar nog een 2e kans geef. Vandaag is ze voor de keuring in Zomeren.

@Gusam, dus de opnamen zijn wanneer je al bevallen bent? Leuk en spannend hoor. Succes met de 20 weken echo.

@Baby, ben je hees? Wat sexy!

@Sannie, wat leuk, de meeuwen gevoerd. Die zijn altijd zo dankbaar hé. Haha

@KDV: afgelopen vrijdag kwam ik aan bij het kdv en lag Juliën voor de 2e keer weer zonder toezicht op de grond. Dit keer had hij een autootje (zo’n kleine) in zijn mond en lag op het wiel te bijten. Dit vind ik toch wel erg gevaarlijk, want zo’n wieltje in zijn keel is niet zo prettig denk ik. De vorige keer kwam ik aan en was hij ook al alleen op de grond met alle andere spelende kinderen eromheen. Toen zat het hengsel van de wipstoel in zijn gezicht en had hij een hele rode streep over zijn voorhoofd heen lopen. Ook is hij de afgelopen 2 vrijdagen daar geweest en heeft hij volgens hun, niks willen eten. Thuis eet hij dan 1.5 pot groente, 1 danoontje en 210 cc melk omdat hij dan zoveel dorst en honger heeft. Ze doen er volgens mij niet echt moeite voor. Ik ga dus maar eens met de leiding praten.

14. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Goedemorgen dames,

Hier alles goed verlopen gisteravond met de oppas. Alleen had oma haar laatste luier niet echt goed vastgemaakt. Dus vanochtend zat haar poep niet alleen in de luier, maar er ook buiten ;). Maar goed, ze heeft lekker doorgeslapen.
    Straks ga ik nog even snel langs mijn paardjes en daarna gaan we nog een klein stukje met de boot varen en aanleggen zodat we nog even kunnen gaan relaxen.

@ baby, wat fijn dan dat je hier niet hoeft te praten ;), wij kunnen je gewoon blijven volgen ondanks dat je geen stem hebt.

@ Gusam, spannende tijden dus weer voor jou met het huisje en de opnames. Heel veel plezier bij Guus Meeuwis vandaag. Hopelijk geen nare telefoontjes dit keer. Ben wel een beetje jaloers, lijkt me namelijk erg gezellig om een concert van hem bij te wonen. Maar het komt er bij nooit van om te gaan omdat ik de enigste ben die zijn muziek leuk vind.

@ Luna, fijn dat je nu wel een lekkere buitenrit hebt gemaakt met je paard. Misschien dat dit dan toch het ideale paardje word?
    Wel balen van de KDV. Ik zou daar ook niet gerust op zijn. Hebben ze wel genoeg personeel voor het aantal kinderen? Ik zou ook maar eens gaan praten met de leiding en misschien toch overwegen om ergens anders te kijken of er een plekje is?
    En hoe smaakte de taart?

@ Maia, pas maar op met dat vriendje! Volgens mij is hij zeer gewelddadig :D. Gelukkig is er niets ernstig aan de hand na zijn bijt.

@ slaapzak, emma ligt overdag alleen in haar rompertje in de slaapzak. Ik heb geprobeerd zonder, maar dan heeft ze alle kanten van de wieg bekeken. Hoop dat ze dit van de zomer niet gaat doen, denk dat het dan voor haar lekkerde slaapt zonder. In de nacht krijgt ze nog wel een dunne pyama en slaapzak aan. En dan doe ik als we zelf gaan slapen nog een dunne deken eroverheen leggen. Het is bij ons 's nachts toch nog wel wat koud vind ik.

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames ik heb afgelopen donderdag al de opnames gehad:D
    Dus dat is al geweest. was wel kei leuk om te doen.

XXX Gusam

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

28 juni 23.15 is de uitzending op nederland 2.

XXX Gusam

17. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    goeiemorgen allemaal

hier lekker uitgeslapen tot 10.00uur.lagen er om 01.00 uur in, leuke dag gehad bij mijn broertje en de vriendin en de kleine.
    papa heeft lisanne gedaan en die is nu naar heracles voor het voetbaltoernooi onder de supporters en stewards. hij is steward.
    we gaan straks na de fles van 12.00 uur nog even kijken wat ze er van bakken.

hier slaapt lisanne in bed met een romper, tshirt en een legging,en haar spreidbroek die zweet als een gek, in een dunne slaapzak en en dan een lakentje over.

@baby ja heb een tijdje terug ook al een keer mee geklets.

@josien, ze mag hem begin augustus af en dan moet ze hem nog 3 maanden snachts om, dus het schiet al wel mooi op.Dan is het ook wel klaar hoor,altijd maar die leggings haha.

Lisanne zit sinds afgelopen week ook in de autostoel.wij hebben de tobi, en hij is in 1 woord geweldig,ze zit er ook super in, wiebelt niet met haar hoofdje helemaal niks.

nou ga weer ff verder en dan straks even lopend naar het stadion, kijken bij ons mannejte.
    dames veel plezier vandaag.

liefs nikki en lisanne

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha ladies kom efe snel tussen door heb een super druk weekend! gisteren de hele dag feest gehad en vandaag naar oma en visite dus druk druk

voor de mensen die meijn hyves niet hebben wou ik deze toch efe showen! manntje trekt zijn eigen op tot staan in de box!!!!!!!!!!!

mama is zooooo trots hihi. ( en ja heb de box naar beneden gedaan haha)

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hey dames! :)
    Het had inderdaad een heel gezellig weekend KUNNEN zijn.....
    Maar helaas.. Gisteren zaten we dus bij die vrienden, en Maurice wou wat laten zien via zijn mail.
    Toen bleek dat hij een mailtje had van zijn zus uit Curacoa.
    Heel lulverhaal vooraf, dat ze zich verder nergens mee wou bemoeien enz. Maar daarna wel 4 blz voltypen.
    Ik had me be-lachelijk gedragen, had een grote bek gehad, had smsjes gestuurd 2 naar zijn andere zus, nou die waren zo grof volgens haar, daar aten de honden nog geen brood van.
    Naaa echt zooo overdreven!
    Ik heb hele normale smsjes gestuurd, dus ik weet niet wat die andere zus rond loopt te lullen.
    Ze schreef er ook nog in, niet met die woorden, maar iig. Dat wanneer Maurice met zn ouders of wat dan ook met contact breekt, hij het kan vergeten bij iedereen!!! :$
    Dat hij dan zijn ouders, zussen, opa en oma etc kwijt is..
    Nou echt... nu ik dit weer type valt mn mond net zo hard weer open.
    Het is toch niet te geloven!!!!

Ik schrik hier wel van hoor, ik heb altijd mijn woordje klaar tegen iedereen. Maar bij zijn zussen heb ik dat nooit eerder gedaan.
    Nu heb ik 1 keer, op een hele nette manier 2 smsjes gestuurd en een telefoongesprek met haar gehad.
    En nu ben ik ineens de heks van ons gezin....
    Ik blijft het zeggen, maar ik ben ze echt zo poep zat!
    Ik zie Maurice gewoon instorten en dat doet me zoveel pijn!
    Hij ligt nu te slapen want hij voelt zich niet lekker.
    Nou dat doettie normaal nooit!!!
    Vind het zo zielig voor hem. Zouden we een leuk weekend hebben, nou die is ook al weer in het water gevallen.
    Straks hebben we nog een barbeque, dus dan gaan we hem is even op vrolijken met zn allen.
    Met Tara gaat het goed, maar je kan het zo aan haar merken als er zoiets is gebeurt.
    Wij proberen dan gewoon leuk tegen haar te doen, maar ze voeld het!
    Sorry voor het klaagverhaal weer. Er lijkt echt geen einde aan te komen..
    Dusssss.... schoonfamilie in de aanbieding!!! Iemand???

Jaja: Ik had je foto's al op hyves gezien!! Wat knap zeg van je mannetje!!
    Hij kijkt ook zo heerlijk trots..

Babydr, voel je je ondanks het geen stem hebben, wel wat beter?
    Hopelijk is Dyoni ook snel weer goed te pas! :(

Luna: NOu dat vind ik wel heel slecht!
    Wij waren daar altijd heel strikt in op het kdv.
    Dat soort pieledingetjes horen niet bij baby's en daar mag je gerust wat van zeggen!
    Een ongelukje kan gebeuren, maar dit is het wel een beetje uitlokken zeg maar.
    HOe staat het met jullie huizenverkoop? Hebben jullie al kijkers gehad?

Maia, haha vond je het niet zielig zo'n eerste 'wond'?
    Tara viel vorige week recht op haar gezicht, en de volgende dag had ze helemaal een blauwe neus. Vond het echt zielig!
    Gelukkig heeft ze alle vingers nog!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik probeer vanavond of iniedergeval morgen volop te reageren.
    Fijn weekend nog iedereen.

liefs

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Tamale - ik wou dat ik je kon helpen meid... Echt wat vervelend dat jullie zoveel last van ze hebben! Zou fijn zijn als jullie een modus kunnen vinden waarin ze jullie niet meer kunnen raken, die modus ben ik ook nog aan het zoeken ;) (al zijn mijn schoonouders schatjes vergeleken bij de jouwe!)

Luna, wat vervelend dat je geen vertrouwen hebt in het KDV! Zou ik inderdaad wel ff achteraan gaan, je moet ze wel kunnen vertrouwen met je ventje!!

Jaja, wat een heerlijke foto! SToere vent!

@ hier, net een jochie hier gehad die 2 maanden ouder is dan onsmeisje en die ging al zelf staan, langslopen alles :$ Ow wat is ons meisje dan nog klein :D

Gisteren heeft veel last gehad van het ongesteld zijn, ook erg heftig met allemaal stolsels enzo, echt anders dan anders! Kon een aantal keren niet op mn benen staan van de pijn (ook lekker in mn knip enzo!) ;) Bizar he? Vandaag gaat het gelukkig alweer veel beter en hoop dat ik het meeste nu kwijt ben. (vond het wel een beetje confronterend)

Deel Deze Pagina