@Odess;jeetje wat een vlot ventje is dat dan!Wat een heftige ongi zeg he bah! @Tamale;pff meid t houdt ook nooit op bij jullie he?!Kunnen ze jullie niet gewoon in je waaarde laten en met rust...Knuf!!!Logisch dat je meisje t aanvoelt hoor die kleintjes weten meer dan wij denken! @Luna;belachelijk zeg!Gesprek aangaan zou ik zeggen! @Lisanne;en wat heeft papa ervan gebakken?Ja weet nog wel dat je een tijdje terug gezellig meekletste en ineens weer weg was hihi @Maia;ach gezellig vriendje...Hoe was de doop?? @Joenka;had je je kleine nichtje te logeren??? @jaja;geweldige foto, dat bekkie wat ie erbij trekt! @Gusam;we gaan kijken!
zo ben ik weer De doop was erg mooi, Fleur vond het erg gezellig en had op een gegeven moment door dat haar stem galmde in de kerk dus die was de hele tijd hard aan het roepen. Het zout op haar tong moest en zou ze niet hihi dus mond stijf dicht Ze vond het allemaal bijster interessant! Zal straks even foto's plaatsen, heb van de doop zelf weinig goede helaas ben ik niet blij om. High tea was erg leuk, lekker en gezellig en we zitten nu heerlijk op de bank uit te rusten!
@baby, nou papa heeft er niks van gebakken, ze hebben 1 puntje behaald, niks gewonnen haha. ach ja hij heeft het gezellig gehad en daar gaat het toch om. en hoe is het met jullie, alweer aan de betere hand. @maia, hele mooie foto´s hoor en wat een super gave taart.leuk is dat he, als ze door hebben dat het dan galmpt door de kerk. Heeft ze het allemaal vol kunnen houden.Ze zou nu wel lekker moe zijn. @tamale, hopelijk hebben jullie gauw rust en verkopen jullie ook gauw het huis, zodat je lekker terug kunt naar Wierden.Ik heb ook geweldige, lieve schoonouders maar niet heus, ach ja je krijgt ze er automatisch bij he.Wat knap van Tara dat ze nu kan staan, doet ze het nu al vaker dan. @jaja, je zult ook wel supertrots zijn op je mannetje, en wat een stoere foto en mooi mannetje hoor. @ odes, das wat minder dat je een super heftige ongesteldheid hebt.Ik heb het een aantal jaren terug ook gehad en ze hebben mij gezegt aan de sympthomen die ik had en het vele bloedverlies dat het hoogstwaarschijnlijk een miskraam is geweest.Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is omdat je ook een positieve test hebt gehad. ik ga lisanne even uit bed halen, en zo de fles doen.En dan tegen half 9 me mannetje ff wakker maken, die gaat de nachtdienst in, Die moest even bijslapen van het voetbaltoernooi en was er al vroeg uit.
Wow Maia wat is je taart weer mooi!!Wat moet dat wel niet met haar verjaardag worden!!Die laatste foto is echt funny!! @nikki;ja gaat iets beter gelukkig!Arme papa, heeft jullie aanmoedigingen niet geholpen!
@ Danjo alles goed bij jou ? @ Gusam spannend hoop dat je snel kan gaan kijken, misschien kun je wel de dag dat je het nr krijgt gelijk gaan kijken @tamale wat een drama met die familie van je man. Misschien een beetje stomme vraag, maar komt jou man van Curacao ? Of is het toeval dat zijn zus daar woont? Vraag ik eigenlijk omdat er anders behalve dat het vreselijke mensen zijn ook een cultuurprobleem bij komt kijken ... ( zeker qua ruzie maken)
dank jullie dames ja ze was lekker moe, dus heeft even weer 2 uurtjes geslapen, net de fles gekregen. Ze heeft heel leuk armbandjes met heel veel bedeltjes gekregen en ze heeft ook een nieuw spelletje... hoofd opzij en terug doen en dat dan met iemand meer foto's zet ik net op mn hyves! @tamale: jeetje hallo zeg, wat idioot allemaal geef Maurice maar een goede knuffel
Maia: Arrghhh, ben je helemaal vergeten een fijne dag te wensen! Maar aan de foto's te zien is dat helemaal goed gekomen! Tamale: Ga je maar niet gek lopen maken! Laat ze toch lekker lopen jullie alleen maar op te fokken. Knuffel!!! Baby: Yep, mijn nichtje van 9 weken(ongeveer) was hier aan het logeren. En we moesten ook nog vanmiddag een fotoshoot met de hele familie, dus we moesten hier ff organiseren vanmorgen. Iedereen in de goede kleren, goed slapen, gegeten etc.... Maar zo klein...... Lisanne: Wederom welkom Odess: He bah, kan me voorstellen dat je een beetje naar gevoel erbij krijgt! Sterkte! Wauw, dat jochie is snel! Jaja: Nice pica! Hier vanmiddag dus een fotoshoot gedaan met de familie van Rob. Zijn moeder wordt 60 jaar... Dus ben wel erg benieuwd naar de foto's! Verder heeft ons manneke beetje koorts (zou het een tandje kunnen wezen) en ligt nu wel lekker te slapen.. Oh,ja heb hem al op mijn hyves staan, maar heb nog zelf een leuke foto (vinden we zelf) van Boaz... Ga hem ff spammen Bekijk bijlage 78463
@Joenka;lekker druk dus!Leuk hoor fotoshoot!Heerlijk weer he zo'n klein frummeltje!Trouwens, je kan wel goed zien dat t t nichtje van Boaz is jeetje dat koppie, geweldig! Gave foto van Boaz en duckkie!Jij zelf gedaan? @maia;wow wat goed van Fleur!
@Ellen, balen...! @Tamale, een hele hele dikke knuffel. Je zou er toch moedeloos van worden. Toch kan je denk ik nu niet veel anders dan wat afstand nemen. Even geen telefoontjes, sms-jes en e-mailtjes lezen/aannemen. Je hebt nu genoeg aan jezelf en je eigen gezinnetje. Zet dat maar voorop meid. @Maia, fijn dat het zo'n mooie dag is geweest! Gefeliciteerd met dit belangrijke moment! Mooie pica's! Tijgeren? Wat knap zeg! @Joenka, wat een leuke pica zeg! Wat een heerlijk koppie heeft ie toch! @Luna, toch maar even bespreken ja op het KDV. Het lijkt mij ook niet helemaal normaal... @Nikki, kan me voorstellen dat je blij bent als het augustus is dan! @Jaja, ik had het gezien op Hyves. Wat knap zeg ! @Odess, op zich is het niet zo bizar. Je bent toch wel zwanger geweest waarschijnlijk, dus dat het nu allemaal wat heftiger is, is ook wel logisch. Ik hoop dat het snel wat beter gaat. Heel veel liefs, Josien