Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    danjo: nog steeds moe??? Thanx voor doorgeven;)...

Baby: Yep, nieuw fototoestel en dan gelijk leuke pica's maken en Rob gaat ze dan bewerken! Zo leuk!;)

All: Thanx voor de leuke reactie! ik is trots!!!!

Maia: Wauw, wat goed! Raar is dat he, weer een emo moment....

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Voor wie mijn Hyves niet heeft een picaatje van onze man vandaag.

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@maia mooie foto's
    @josien jij ook al een mooie foto.

wat hebben we toch knappe kindjes allemaal he.

Guus meeuwis was helemaal geweldig, nu helemaal totalloss en zo lekker slapen en morgen naar de woningbouw.
    spannend weekje voor mij, en het huisje en de 20wk echo en dinsdag gesprek met de regionale omroep ivm dat hun mij, riley en oma willen gaan filmen voor een programma.

slaap lekker dames.

XXX gusam

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

aaah josien wat een scheetje heb je!!!

maia: mooie fotos van de doop!!!!!!

dames zijn jullie ook fan van voetbal?????? hier is heel mijn huis oranje heb al kleertjes voor dylan klaarliggen haha!
    vanmiddag de eerste wedstrijd ben benieuwd!

gr jaja

5. Maia

Maia Niet meer actief

@josien: mooie foto

@jaja: hier komt voetbal het huis niet in hihi ;) maar veel plezier :D met kijken!

nou mevrouw is een beetje chagrijnig. Wat wil je ook als je de halve nacht ligt te spelen in je bed *zucht*

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Jaja hier ook oranje!
    Eva heeft haar wk kleren ook al aan. ;)
    Straks mezelf ook maar omtoveren en dan gaan we lekker voetbal kijken :)

Maia mooie foto's, fijn dat het een geslaagde dag was.

Joenka en Josien wat een mooie foto's van jullie mannetjes :)

Fijne dag allemaal!

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Nou dames, wat ik ook allemaal moet verzinnen vandaag maakt me niets uit. Maar ik ga absoluut vanmiddag geen voetbal kijken. Ik heb er zo'n hekel aan.

@ Maia, wat een mooie taart en het zou ook vast wel lekker gesmaakt hebben. En wat een leuke foto's! Wat moet dat schitterend geklonken hebben met fleur haar gebabbel.

@ Tamale, altijd vervelend zulke situatie's. Soms is het jammer dat je je schoonfamilie niet kunt uitzoeken.

Vraagje: wat moet ik voor Emma allemaal op vakantie meenemen in de apotheekkoffer? We gaan 3 weken varen op de boot in nederland, maar liggen niet altijd bij winkels in de buurt. Dus wil zoveel mogelijk alles al aan boord hebben voor als er iets is.

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@joenka;nou je toestel maakt mooie foto's!Wat voor 1 heb je??

@Nathalie;ik denk iig thermometer paracetemol ors en iets voor doorkomende tandjes

@oranje;hier geen oranje hihihih

@maia;fijn zo'n nachtbraker!

@Josien;hele kerel al he?!

@Gusam;nou je krijgt nog een hele tv carriere zo!

9. 0babydream0

@Wen;hoeraaa je ventje is 8 maanden!

10. Maia

Maia Niet meer actief

gefeliciteerd Wen.

nou ik ben eruit hoor: Fleur spoort niet ;) ... mevrouw wil de hele dag al niets drinken. Tenzij het uit hetzelfde glas is als waar ik uit drink... dus ik zit al de halve dag aan de diksap enz. hihi want als ik het niet drink moet ze het niet. heerlijk zo'n meisje dat een eigen willetje begint te ontwikkelen.

11. 0babydream0

Goh Maia das heel herkenbaar.....Eigenwijze dames he?!

12. 0babydream0

Pff ik heb mn draagdoek te koop staan, wil over op een ringsling of MeiTai krijg ik een bod 4 euro nou die sporen ook niet

13. Maia

Maia Niet meer actief

4 euro is inderdaad wel weinig. Heb ook een mai tei via mp, maar eigenlijk nog niet geprobeerd. Wel ook een slendang, daar is Jan vooral helemaal blij mee.

het is dus herkenbaar? Heerlijk he, die eigenwijsheid! Moet er echt om lachen regelmatig hihi...

14. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb er zo-een:
    SlingoMama: EllaRoo Mei Tai London

wat jij wilt lijkt me ook wel fijn. Deze (en mijn eerste van draagdoek.nl) vind ik wel erg dik en warm, die lijken me wat dunner.

15. 0babydream0

Ja precies Maia, ik heb er ook 1 van draagdoek.nl erg warm en gaat nu ook doorhangen heb jij dat niet..Wel een leuke Mei Tai!

16. Maia

Maia Niet meer actief

ik gebruik hem niet supervaak dus het doorhangen valt hier nog best mee, maar ik vind hem gewoon te warm eigenlijk nu. De slendang (korte doek) is daarentegen juist heel dun en lekker voor haar, dus daar heb ik haar vaak in (en Jan helemaal dus hihi... hij was anti draagdoek maar sinds ik die heb gekocht :D)

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    tamale: ik zat net shownieuws te kijken maar zag ik tara daar nou voorbij komen met de fotos van hoe iemand voetbal heeft gekeken en ik zacht daar ineens een meisje dat heel veel op je meisje leek of ben ik nou gek haha

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

Baby: Een nikon d5000....lens tot 200mm dus mooi wat meer op afstand....

Hier ook allemaal in het oranje vandaag!
    Britt ging op school kijken, Boaz op het kdv, Papa bij klanten in de kroeg en ik op mijn werk ook...:D
    Papa die ligt nu al op bed, is weer eens zijn grens over gegaan!
    Britt snurkt ook lekker en Boaz ligt ineens na 1,5 uur weer te kletsen! Heeft weer koorts of eigenlijk nog! Maar verder redelijk goed te pas!
    Morgen moet ik naar het bureau, ben benieuwd wat hij nu gegroeid is!

19. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Dat dacht ik nou ook:D

Heb hier wel veel meegelezen, maar geen tijd gehad om te teageren.
    Demyan doet het op zich goed, maar heeft s'avonds flinke problemen om in slaap te komen.
    Ben vaak tot 10 uur met hem bezig.
    Overdag valt hij wel gewoon in slaap, maar maakt dan nog maar hazeslaapjes van ongeveer 3 kwartier.

Deel Deze Pagina