Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

goooo Boaz!

joenka;puberteit!Wat dacht je van de peuterpuberteit pfffff gelukkig hebben we behang in huis....

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Zo lappie doet het weer. Jeeey. Volgens Guus was hij oververhit.. Hoe zou dat toch komen.

@Baby, hahaha die Dyoni, ben wel blij voor je!
    @Joenka, wat gaat die Boazje van jou snel zeg! Nienomaal. Knap hoor.
    @Wen, zitten Tim en Juulz nog op hetzelfde level of heeft Tim alweer wat bijgeleerd? Ik krijg er echt de zenuwen van als ik hoor wat die beebs hier al allemaal kunnen.
    @Maia, typisch gevalletje van” de een zijn brood…..” welk boek heeft Fleur uitgekozen?
    @Fokje, Julien ook nog geen brood.
    @Ellen, jullie vermaken je wel zo te lezen.
    @Tamale… kan er nog steeds niet aan wennen haha. Maar nog ziekjes dus. Beterschap.
    @Curly, das lekker zo’n man. Hier ook een.
    @Syl, wat lekker s gegeten?
    @Danjo, aan het werk nu?

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Joenka wauw Boaz aan het kruipen! dan is die de eerste van de oktoberbaby's!!! Goed hoor! en het is aardappels, sla en kip geworden;)
    Alvast succes voor morgen bij de ka! ben benieuwd!!

Baby succes en haha Dyoni houd mama gewoon voor de gek:p

Ellen heftig he! dat verhaal..

haha luna over verhit! heb ik ook gehad! dat komt omdat de ventilator onder zit en als je m ergens opzet kan die niet goed ventileren.. gelukkig doet die het weer!

4. Maia

Maia Niet meer actief

zo ben weer thuis en even heel moe

@baby: ja wat goed van Dyoni! Als ze maar gaat eten toch? ;) mag ze jou best voor gek zetten hihi..

@luna: collega stelde het zelf meteen voor dus :) ach wie weet, zou wel lekker zijn maar flexen heeft ook zo z'n voordelen

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, nou jou Juulz loopt zelfs voor hoor, die heeft al mega veel tanden haha. Tim nog geen 1!
    Maar Tim doet behalve omrollen en buikliggen niks hoor;)
    Heel soms doet ie zijn knieen onder zich, maar blijft dan wel met zijn gezicht plat liggen haha. Das de enige schijn-kruipbeweging die hij maakt.

Trouwens, hij heeft weer eens wat te pakken.
    Alles wat er in gaat, kotst ie weer uit. Plus een temp van bijna 39, dit soort dingen gebeuren altijd als manlief niet thuis is;)

6. 0babydream0

@wen;ooh nee niet weer he!

@maia;ja zij mag het wel

@luna;je lappie oververhit?!Hoe kan dat dan....

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Baby, heerlijk hoe je meissie je voor schut gezet heeft :D. Wat een eigenwijsje zeg! Ik hoop dat het nu doorzet en niet dat ze nu weer eigenwijs gaat protesteren.

@Wen, oh... wat zielig toch! Tim weer ziekjes... Beterschap!

@Joenka, whahahahaha! Geweldig. Goed zeg van Boaz!

@Luna, herkenbaar hoor... Sam doet ook nog 'niks' hoor. Vandaag was ik op het CB, maar daar vonden ze hem gewoon 'gemiddeld' in zijn ontwikkeling. Dus ik denk dat we ons maar geen zorgen moeten maken ;) (makkelijk gezegd hè).

@Sloppy, ben benieuwd naar de foto's.

@Werk en kind, ik mis mijn mannetje enorm als ik aan het werk ben. Maar het is ook zo'n schatje... Hij maakt me aan het lachen en ik wil niets liever dan de hele dag bij hem zijn. Maar goed... iemand moet de centjes verdienen hè?

@Ellen, ook al zo'n eigenwijsje ;). Succes met het vroege opstaan!

@Fokje, hier ook niet zo'n broodliefhebber hoor. Komt wel goed.

Nou... daar was ik weer eens. Ik heb niet alles bijgelezen, dus heb ik nog iets gemist? Wij zijn vandaag weer naar het CB geweest. Sam was nu 73 centimeter en 8580 gram. De wijkverpleegkundige maakte zich niet zo'n zorgen om zijn gewicht, maar hij blijft wel te licht. Zijn gewichtscurve is helemaal afgebogen tot de middellijn, terwijl hij met zijn lengte maar blijft groeien (zit op de bovenste lijn). Zij maakte zich er gelukkig geen zorgen over, maar hij mag de volgende keer niet onder de middellijn zitten. Ik hoop dat dat gaat lukken. Maar zolang ie zo vrolijk en gezellig blijft, ga ik me toch maar geen zorgen maken. Ben allang blij dat de wijkverpleegkundige er sowieso niet zo'n punt van maakt (heel anders dan die arts van de vorige keer).

Liefs,
    Josien

8. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier even een foto van de lekkerste slaaphouding volgens Yara

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

@noa mooie foto.
    @babydream hier heb ik ook een dame, ze is kei ziek en hangt nog de clouwn uit bij iedereen.

Bij de vk was alles goed, mijn bloedruk was nog aan de lage kant, en moest meer gaan drinken.
    Vanacht een bagger nacht gehad met mijzelf, om half 5 werd ik wakker met ontzettende keelpijn, heb van ellende maar een waterijsje gepakt voor te koelen toen nog eff kunnen slapen, verder was ik de hele dag brak, en wilde ik samen met Riley midag slaapje doen, maar nu wilde zij niet slapen.
    Nu nog steeds hoofdpijn keelpijn en met hoesten pijn aan mijn longen.
    Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat.

XXX Gusam

10. pfff... peuterpuberteit, praat me er niet van ;) heb volgens mij in gedachten al het behang bij de praxis of gamma al voor esmée gehaald :D

11. @noa, is ook de favo houding van maureen

@tamale en gusam, beterschap met jullie keel

12. 0babydream0

Goedemorgen!Benieuwd wat deze dag op eetgebied weer gaat brengen! Ik heb lekker meloen in huis en ga dalijk eens kijken of ze stukjes meloen wilt eten!(of ben ik nou te fanatiek hahaha)

@Josien;mooi weer goedgekeurd!En laat ze maar kleppen hij groeit en bloeit en is vrolijk en daar gaat het om!

@noa;wat een lieve foto!

@kk;is t zo erg??

13. 0babydream0

@Gusam;aan de drink vandaag!Beterschap!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ff snel

Joenka super hoor :D

Josien Lekker je eigen gevoel volgen en je mannetje weer lekker gegroeit.

kk ook beterschap.

ellen van je weekend genoten

zo rest niet onthouden

15. @baby, soms... pfff... over het algemeen een superlieve, makkelijke meid, maar soms... :D

@danjo, ben niet ziek hoor ;)

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    leonie, hoe is het, al wat beter??

@alle zieke beebjes en mama's, beterschap!!

hier, naar het CB geweest, Britt is precies 8000 gr. verder huishouden en boodschappen. Vanavond komt schoonzus eten.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kk zo goed kan ik onthouden

hier druk in de weer meisje heeft denk ik buikgriep spugen , jengelen , en net ff in t kleine badje omdat ze gespuugt had makt ze er 1 groot feest van dus heel de badkamer was zeiknat . nu aan de fles want brood en fruit wil ze niet en dan zo maar ffslapen

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, beterschap voor je meisje!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo beterschap! & Alle andere zieke mama's en kindjes natuurlijk ook .

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

@beterschap voor de mama's en de zieke kindertjes.

Vandaag weer contact gehad met de ka, en we moesten naar de 1e hulp komen, Riley had in de nacht bijna geen plasluier en ze wil weer niet voldoende eten of drinken, ze heeft ook nog steeds diaree. met drinken komt ze niet hoger als 500cc op een dag, maar goed daar weer geweest en sturen ze weer gewoon naar huis, ik ben nu al 5 dg bezig om haar meer te laten drinken, en iedere keer willen ze wel datik langs kom en dan zeggen ze steeds hetzelfde, ik word daar een beetje moedeloos van.
    Maar goed, we zullen wel weer zien, ze heeft nu steeds veel te weinig plasluiers, en ze heeft vandaag nog maar 280cc op.
    ze zeiden wel bellen als er iets is, ik dacht bij mijzelf ja dan willen jullie haar zien en daarna mag ze met het zelfde advies weer naar huis, kost mij een hoop benzine (heb ik wel over voor riley dus pak het niet verkeerd op, maar het lijkt iedere keer voor niets.)

Sorry voor mijn ego verhaal.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina