@joenka;das een mooie! Wij hebben een Nikon uhmmm weet niie maar ook met 200 lens! Super is dat! jaaaaaaa ik heb mn keuze gemaakt! Deze ringsling besteld en krijg hem nog cadeau voor mn verjaardag ook! Manon rouge ringsling - €57,00 : Slings & Things
Fijn dat het goed gaat met Demyan Gandor, maar vervelend dat hij niet lekker in slaap wil komen. hoe is het eigenlijk met Shaula? Heb ik al even gemist, klopt dat?
Zo, gister weer een drukke werk- en voetbalkijk dag gehad haha. Zal eens een poging doen om terug te lezen @Baby, wat een mooie sling heb je gekozen! @Maia, gaaf zeg zo'n mei tai, hier staat er ook een op de wensenlijst! En die slengdang, is dat een beetje makkelijk te knopen? Eigenwijs dametje dus Fleur, tja, flesjes zijn natuurlijk wel voor babys he Wel super dat ze al tijgert zeg @Jaja, jeetje wat gaaf zeg, zon kindje wat rechtop staat haha Echt super knap van m @Joenka, leuk he, die oranje gekte op de scholen. Hier zag ook t hele schoolplein oranje haha. Tim ook maar in een oranje outfit gestoken. Succes bij het cb vandaag En een schitterende foto van Boaz....echt heel gaaf zo met die blauwe accenten @Gandor, een wakker mannetje dus Demyan. Overdag tot daar aan toe, maar savonds wel vemoeiend. Je wil dan toch ook graag wat tijd voor jezelf. @Josien, wat een mooie foto van Sam. En wat heeft hij een stoer shirt aan! @Gusam, spannend weekje idd. Met als hoogtepunt hopenlijk een prachtige echo! @Nathalie, tja, wat allemaal mee te nemen. idd wat Baby zegt en misschien iets voor een evt verkoudheid. @Odess, rot dat het zo heftig is de menstruatie. Hoop dat het snel over is en jullie over een tijdje prachtig nieuws hebben. Zo en nu ga ik Eva wakker maken, die moet over een uur op school zijn!
goedemorgen! Hier weer een nachtbrakertje, denk dat ze in een sprongetje zit, ze leert nu opeens zoveel achter elkaar. Gaat wel weer over ooit hihi.. @wen: die slendang is erg makkelijk te knopen vind ik. In principe hoef je hem maar 1x te knopen en als hij zo goed zit blijft hij ook zo goed zitten.
Morgen, Wen: Ja helemaal leuk dat enthousiasme!!! Britt vindt voetbal ook leuk,dat scheelt! En wakker maken??? Pff, wou dat ik dat hier eens moest doen! Gisteravond was Boaz weer onrustig (niet krijsen) uiteindelijk om 22:00 na te hebben gepoept,gespuugd,gedronken in slaap gevallen.. Vanmorgen om 6:15 was hij er weer!!! Hij lijkt wel nog last te hebben van zijn darmen. Als we hem s'ochtends dan ook de medicijnen geven hoor je zijn buik als een leeuw grommen! Daarna wordt hij ook gelijk rustiger. Nou allemaal maar ff goed onthouden voor de 29ste bij de kinderarts. Nu wordt de vaatwasser gemaakt!!!! Vanmiddag bureau en dan hoop ik vanavond op tiet m'n bedje in!
@Joenka, nou dit is ook echt een unicum hoor! En dit soort dingen gebeuren nooooooit als t weekend is haha
Hier gaan we zo naar het bureau - gisteren een bagger dag gehad - madame had last van maagzuur had ik het idee en wilde niet drinken!! We hebben haar echt alles aangeboden maar nee hoor... Ik hoop echt dat het vandaag beter gaat, lekker eng niet drinken! Melk is sowieso echt geen favoriet meer... Joenka, succes vandaag bij het bureau! Wen, hele leuke lange post - maar hoe doet jullie kleine man het? Maia, wat leuk dat het nu even zo snel gaat - komt wel weer in rustiger vaarwater Is jullie huis al baby proof? (hier echt nog niet )
@Odess, he bah arm ding. Niets zo vervelend als maagzuur! Je zou dan denken dat melk wel fijn zou zijn, had ik in ieder geval wel haha En hoe t hier gaat. Tja, alles zijn gangetje eigenlijk. Tim doet t goed....eet over t algemeen alles wat ik m voorschotel, wat ook te merken is aan zijn gewicht hihi. Ga dan ook zo ff naar t weeguurtje toe, ben zo benieuwd! En moet 1 juli pas bij de k.a zijn en 12 juli bij het cb. Zijn eczeem blijft wel een ramp, hij draagt nu snachts een krappakje, irritante dingen want zijn te groot Ondank t smeren, blijft het op en neer gaan. Vorige week was zijn huidje mooi rustig en nu zit heel zijn been onder. Bovenbeen is 1 grote, rode en schilverige plek. Ook zijn arme zitten goed onder. Moet m ook niet zonder broek laten liggen, dan krabt hij t tot bloedens toe open. Probeer al uit te vinden waardoor het dan weer ineens zo heftig opspeelt. Hij is nu wel weer enorm verkouden, dus of het ook met weerstand te maken heeft???? eind juli moeten we weer naar de dermatoloog, zien we wel weer. Die begon de vorige keer over evt teerzalf...jakkes
Ow Wen wat vervelend dat hij er weer zoveel last van heeft! Kan het niet met de warmte te maken hebben? Wel fijn dat hij zo goed groeit nu, Tim heeft ook een tijdje stil gestaan toch? Heeft Eva ook zoveel last gehad van exceem?
nee met de warmte heeft het niets te maken, want het is sinds een dag of 3 weer enorm aan t verergeren, terwijl we vorige week warmere dagen hadden. Tim heeft qua gewicht idd een tijd stilgestaan, of nou ja, geschommeld. Zo was hij in een maand tijd 300gr aangekomen en een maand later was het weer ineens minder geworden. Eva heeft niet echt last van eczeem, alleen met warm weer wat rode plekken in knieholte en binnenkant ellebogen. Maar daar smeer ik niks op eigenlijk. Jeukt ook niet ofzo....
Elise is 72 cm en 7.48 kilo en helemaal goedgekeurd! Zitten was ze nog niet aan toe, maar dat is helemaal geen punt. Yoghurt mag ze eigenlijk nog niet maar krijgt ze al lang - oeps! En de arts was eigenlijk heel tevreden en zag een mooi sterk en vrolijk meisje. Ze heeft ons op het hart gedrukt het eten iets meer los te laten en naar 4 etensmomenten per dag te gaan, dus we gaan ons schema eens even weer bekijken! Ze zit nu in ieder geval te snoepen van een broodje appelstroop (1e x ) Wen, wat vervelend zeg, vooral voor Tim zelf! Merk je het ook in zijn doen en laten? Ben benieuwd hoe zwaar hij nu is!!
@Odess;fijn dat je meisje is goedgekeurd, heerlijk dat ze nu zo lekker eet @Joenka;die houdt mama lekker bezig
@Odess, fijn dat ze het zo goed doet.... En gelukkig, nog een die niet wil zitten Wat bedoel met het eetschema los te laten, geef je haar vaak te eten dan? En 4 eetmomenten, nou daar zit ik ook overheen hoor haha hier 6 momenten inc tussendoortje Merk aan Tim opzicht niet veel omtrend zijn eczeem. Alleen zodra hij merkt dat zijn beentje bloot zijn, gaat ie krabben. Dus met verschonen enzo en ook als hij een korte broek aan heeft. Het wonderlijke vind ik, dat hij er eigenlijk niet minder op slaapt. Of nou ja, ik link zijn wakkere momenten nooit aan de jeuk haha Hij weegt trouwens nu 8100gr!!! Dus bijna helemaal happy hihi @Baby, wat goed van haar! Ze komt er wel..... En mooi outfit zeg.....
@ wen, balen dat Tim weer uitslag krijgt. Wel goed dat hij nu lekker weer aankomt. @ babydream, wat doet Dyoni het goed! Wat blijft zij toch een heerlijk koppie met haar en grote ogen houden. Wat is het hier lekker rustig. Is voor mij even lekker om bij te lezen. Hier vanochtend naar de mondhygieniste geweest, mijn paarden gedaan en op stap geweest voor vaderdag en wat nieuwe kleren voor Mees ingeslagen. Vanmiddag lekker een relaxmiddagje. Ga straks lekker even wat lezen op de bank.
Wat een knappe Dyoon met haar mond vol tanden @ yoghurt - dat schijnen ze pas vanaf 9 maanden te mogen? Naja ze krijgt het al sinds 6 maanden ofzo! Wen, fijn dat hij er in ieder geval weinig last van heeft en dat hij zo mooi op gewicht is! Elise strekt haar benen nog onder zich als je haar wil laten zitten, doet Tim dat ook? De cbarts zei dat ze er nog niet aan toe was maar helemaal geen probleem. Ze kan al meer dan voldoende - gelukkig (sommige kindjes zijn hier gewoon errug snel!!) Ze zij ook weer dat Elise erg lenig is in de heupen en dat ze daardoor waarschijnlijk wat later is met lopen
Odess goed van je meisje en geen yogurt haha hier adviseerde ze dat juist. maar ze doe het er goed op dus lekker boeiend wendelaa dat gaat lekker hard met tm zeg super. baby leuke foto nathalie relaxse joenka vervelend dat het savonds nog niet echt wilt maar komt allemaal wel goed. Luna hoest met mn schoonzoon? Rest alweer kwiet solly. Hier gaat het super veel met meisje aan de wandelen en natuurlijk veel shoppen want we hebben er een nichtje bij Lott. Maar wat is er eigenlijk weinig in 50/56 zeer saai . verder gaat naomi ineens in sprongen vooruit lijkt het wel helemaal leuk ( zegt al dadag en zwaait dan met dr handje echt om verliefd op tre worden) kusje komt ze met dr mond na me toe. Nou was het weer even zal er sowieso komende tied minder zijn