Ola, Hier weer back van het CB! Boaz is nu 71 cm & 9386 gr., goed gegroeid dus!!! Verder was ze erg tevreden over hem! Hij mocht nu ook in de autostoel en de fietsstoel! Eigenlijk kreeg hij nog iets te weinig en we mochten hem er dus yoghurt of kwark bij geven.... Baby: Geweldig!! Wen: hmm, vervelend zeg exceem! Kan me voorstellen dat het flink jeukt! Wat is hij goed gegroeid!!! Odess: ook weer goedgekeurd! Wat raar dat jij nog geen yoghurt mag geven! Vaderdag: Ja, daar moet ik ook nog steeds wat voor kopen!!!
Hier even een ego bericht: Vanmorgen kon ik naar het huisje gaan kijken en: IK HEB HET HUISJE GEACCEPTEERD, 1 JULI DE SLEUTEL. JIPPIE EINDELIJK VERHUIZEN EN RUST IN DE TENT. een nadeel het is helemaal afgeleeft, dus flink poetsen en flink schilderen en dan ziet het er al veel beter uit. Ik ben nu zo blij, sorry echt waar zo blij. XXX Gusam
He meiden, Gusam: wat geweldig. Lekker een huisje. Nu flink poetsen en dan heerlijk gaan genieten. Succes met de echo. Danjo: fijn dat alles goed gaat. Maia: wat super dat ze tijgert. Baby: wat knap van je meisje. Mooie foto. Als ik haar zo zie heeft ze echt geen babygezichtje meer, ze lijkt zo al veeeeeel volwassener te kijken als Evi. Joenka: super van je mannetje. Wat voor stoel heb je o het oog? Wen: wat vervelend die exceem die zo opspeeld. Hopelijk hebben ze snel iets gevonden wat blijvende verlichting gaat geven. Odess: Ook weer goed gekeurd dus. Mooi zo. Mmm yoghurt geen idee, hier geef ik het ook al lang. Nathalie: lekker zo'n relax dagje. Hier aan het werk bij een couveusenazorg. Wat een inie mini kleintje. Met Evi gaat het op zich lekker. Tijgeren doet ze nu als de beste en word er steeds sneller in. Als ze ligt en je pakt haar handjes dan trekt ze zich op tot staan. Volgens mijn moeder dus tijd om de box naar beneden te doen voordat ze ons eerdaags een keer verrast. Met tijden krijst ze nog wel. Eerdaags ook weer telefonisch contact met de kinderarts. Ik moet volgende week donderdag naar het cb weer. Ik gok dat ze dan om en nabij de 6 kilo zal zijn en we hebben haar pas gemeten thuis en toen kwamen we op ongeveer 64 a 65 cm.
@MvJ, wat is Evi toch een lekker klein meisje zeg! @Gusam, gefeliciteerd! Veel geluk en klusplezier in je nieuwe woning. @Joenka, alles goed dus met Boaz. Kan hij al in de auto en de kinderstoel dus? Kon hij nou ook al zelf zitten? Of hoefde dat volgens hun niet? Ik vraag dat omdat ik met Juliën nog twijfel. @Odess, Elise ook weer goedgekeurd. Fijn. @Baby, goed van dr zeg! Komt vanzelf zo zien we wel weer. @Wen, fijn dat Tim goed aangekomen is! Vervelend dat hij nog zon exceem heeft, maar fijn dat hij er zo kranig mee omgaat. Bikkeltje. @Danjo, fijn dat het goed is met mijn schoondochter. Met je schoonzoon ook. Zie cb verhaal. J @Maia, hier wordt het in slaap komen en blijven ook moeilijker voor J. Idd zoveel indrukken. @Tamale, bij jou alles goed? Zo 3 blz terug gelezen en vind het wel weer genoeg haha.
MvJ, Evi is een kleintje dus maar mega snel - leuk hoor! Wel oppassen inderdaad Gusam, gefeliciteerd Joenka, zo hij is lekker aan de maat Mooie stevige vent! Fijn dat hij alweer door mag, lekker met je mannetje op de fiets Waarom doe je hem al uit de maxi cosi - zit hij er strak in? Ik ging er vandaag op letten en zag dat Elise nog wel 4 cm ofzo over heeft boven haar hoofd, dus die kan nog wel even.
Juliën is vandaag weer goedgekeurd. Dat hij nog niet kon zitten was geen probleem. Zijn gewicht lengte en hoofd zijn goed. Ze vonden het knap dat hij al tijgerde en af en toe kruipt. Ook het eten van stukjes komt wel zeiden ze. Niet teveel druk achter zetten en rustig aan opbouwen. Hij was niet zo hard gegroeid als dat ik zelf dacht. Hij is nu 72,8 cm en weegt 8540 kg. Zijn hoofdomtrek was 44,4
Hey Luna, hoest met Juulz? En al een gesprek gehad op het KDV? * ik was te snel, fijn dat het goed met hem gaat!*
@Joenka, zo gaat super met Boaz! En al in de fietsstoel, ben jaloers op je @Gusam, gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Wat een zaligheid moet dat zijn voor je. Even gemist hoor, maar is het een huisje met tuin? @MvJ, knap hoor, dat ze al zo goed vooruit komt! @Luna, super dat alles goed gaat met m. En weer een geruststelling dat dingen zoals zitten niet nog niet hoeft Maar wel al mooi tijgeren hihi... Toch niet zo'n luie donder
Zo te lezen weer een aantal baby's goedgekeurd bij hun APK. Geduld blijft altijd een goede zaak, het ene kind is nu eenmaal met dingen sneller als het andere. Maar ook ik wil soms te graag dat Emma al iets zou kunnen en moet dan zelf gas terug geven om te oefenen of te proberen. @ Gusam, gefeliciteerd! En best al wel snel dat je 1 juli de sleutel krijgt. Kun je niet iets afspreken met de woningbouw of ze ook wat dingen opknappen? Als het echt heel erg uitgeleefd is, zijn ze verplicht om kapotte dingen te vervangen. Dat scheelt voor jou alweer wat werk en geld.
Ff snel 2 foto's van de vakantie die ik errug leuk vind... Mama en Maureen zwemmen: Bekijk bijlage 79096
@KK, leuke badjas zeg! Krijg je die bij de rabobank? @Wen, ja vond ik ook wel weer een geruststelling. haha. Moet wel zeggen dat ze daar ook niet zo moeilijk doen. @Odess, lief dat je het vroeg. Alles goed dus idd.
Heb alleen nog niets over het KDV gelezen, hoe is het daarmee? KK - leuke foto's!! Natalie, kreeg zelf te horen dat ik ook haar ook neit in de zithouding moet zetten enzo, is dan nog helemaal niet goed. Dus ja wat je zegt, geduld en rustig afwachten
KK: Ahh, wat een leuke foto's!! Gusam: Gefeliciteerd!!! Autostoel: Wordt de maxi cosi priori XP of de tobi.... De andere heb ik nog in het zwart van Britt dat is de priori XP Danjo: Ahhh, klinkt zo lief!!! Gaat het snel zeg! MvJ: Wat leuk dat Evi ook tijgert! Luna: Boaz kan wel zelf zitten, maar de autostoel is op basis van zijn beweeglijke gedrag! Hij kijkt in de maxi-cosi om het hoekje, en ligt nooit meer met zijn hoofd tegen de achterkant aan! Hoezo nieuwsgierig! Dus zij vond het veiliger, als de autostoel maar in ligstand kan... Boaz zijn hoofd was 46,3.. En fijn dat alles goed was! Odess: Buiten het feit dat hij niet meer te tillen is met maxi-cosi, dus ook omdat hij zo beweeglijk is! Wen: Ja, dat is wel erg prettig! Hoef ik niet elke keer met de auto tussen al die kinderen te scheuren!
goedenavond! Wat gaat het goed met alle kleintje zeg! Fijn dat er weer een aantal zijn goedgekeurd, Baby, wat knap van Dyoni, Danjo, wat klinkt dat heerlijk wat je vertelt... ben weer weg druk bezig met taart.
die hadden we gekregen toen esmée geboren was en we een rekening voor haar openden. voor maureen hebben we toen een bordje, tuitbeker en bestekje gehad van die rups