Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Joenka, volgens mij moeten wij dan ook maar over op de autostoel :(
    Maureen kijkt ook continu om het hoekje. Ligt er ook niet echt meer in.. Echter wel als we fietsen... Hmm...

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey meiden,
    alles goed hier?
    ik heb weer internet! eindelijk weer hyven en forummen.
    sinds vrijdagavond alles gemist, dus ik kan t echt niet allemaal bijlezen...
    maaaaarrrrrrr ik zit op de bank, met een laptop!!! (wel geleend,maar toch.) onze computer wordt gemaakt als t lukt,dus wie weet zit ik binnenkort wel weer boven op de kleine kamer... het bevalt me wel op de bank hoor!

ik hoop morgen of donderdagavond nog ff bij te kunnen lezen, moet iig twee lange dagen werken.

tot snel!
    liefs Ellen

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja,

wapa, ik las een reactie van jou in de ouders van nu! over milan en larissa die beiden anders reageren als ze zichzelf in de spiegel zien. leuk!!!!

ik ga gauw slapen,morgen om 7 uur tess al afleveren op t kdv, en dan moet de fles er dus al in zitten! moet beginnen om 7.15 uur,dus op tijd eruit morgen!

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik weet niet meer wie het vroeg maar het is een huisje met 3 slk op 1e etage en een voor en achtertuin. ook heb ik dan een vaste trap naar zolder met daar ook nog ruimte.

XXX Gusam

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Nathalie, o ik heb helemaal niet dat ik ongeduldig ben dat Tim nog niets kan. Zolang het niet zorgwekkend laat is tenminste;)

@Gusam, dat vroeg ik hihi.
    Maar wat een ruimte krijg je ineens dan zeg!
    Dat alleen al zal een verademing zijn en een tuintje....kunnen je meisjes straks lekker ravotten;)

@Ellen, yeah!
    Weer internet hihi....en als je eenmaal went aan een laptop...wordt sparen haha

@KK, wat een leuke fotos!

Hier dadelijk ook werken......gelukkig maar een halve dag.

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn meisje doet nog steeds moeilijk met drinken, nou ja eigenlijk alleen met melk......groente, fruit en brood gaan prima. Maar zodra ik aankom met iets van melk wordt dat pertinent geweigerd. Ze wordt dan echt boos......eerst werkte het nog wel om dan pap te maken maar die truc heeft ze door. Gisteravond wilde ze geen fles, geen pap, maar wel yoghurt, daar had ik wel een aantal schepjes melkpoeder door gedaan, maar dat ging er zo in.
    Ik weet niet meer zo goed wat ik nu moet, is de melk nog steeds het belangrijkste of kan ik het gaan afbouwen, als ze zelf niet wil dan niet lijkt mij.

probeer vanmiddag even op andere te reageren, we gaan nu eerst lekker zwemmen.

tot laters

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goedemorgen!!

Foto's: Heb weer heeele leuke foto's voorbij zien komen! :)
    Mooie beebs hebben we hier toch!

Gusam: Wat fijn!! Idd als er iets mankeert aan het huis zelf, gewoon de woningstichting laten komen.
    Gefeliciteerd!

Odess, hoe is het nu met je?

Ellen: Jeej even een laptop! Ideaal hé.

Joenka, Boaz mooi gegroeit zeg!
    Lekker mee op de fiets, is zo leuk!!
    En wat Boaz doet met om het hoekje kijken, doet Tara ook.
    Die legt noooooit dr hoofdje neer, ook niet in de buggy.
    Als ze dan in de auto in slaap valt, ligt ze helemaal dubbel met haar nekje en ademt ze heel zwaar.
    Of slaapt boaz niet in de auto?

Wendelaa, wauw wat groeitie goed!!! Helemaal super!

Noa, wat vervelend! Ik heb geen idee eigenlijk..
    Veel plezier met zwemmen!

Jaja: Haha ik vond het echt knap van je!
    Ik was het zelf helemaal vergeten :) We hadden bezoek maandag avond, dus niet aan gedacht!
    Bedankt ! ;D

Danjo, wat knap! Dadag en zwaaien!
    Wat een lekkerding!

Sorry als ik iemand vergeten ben.. :(
    Is niet mijn bedoeling, maar had een paar dagen niet gelezen en gereageerd. Sollyy.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hier alles goed trouwens! :)
    Tara is alweer verkouden aan het worden, ze was er net vanaf!
    Heb ook het idee dat ze de afgelopen dagen in een sprongetje ofzo zat, want ooh wat was ze mopperig en moe!
    Maar als ik dr in bed liet liggen was het krijsen! Maar eruit halen was ook niet goed,:( zeuren en in de oogjes wrijven.
    Nouja,, even kijken hoe het vandaag gaat!

Enneh.. JEEEJJ Ik mag op gesprek komen voor de bbl leerplek!!:D
    Ben helemaal happy!
    Had gisteren een mailtje ( en ik maar wachten op post ) dat ik volgende week dinsdag om half 3 op gesprek mag komen!
    WAAAA!! Ik heb al zo lang geen sollicitatie gesprek gehad, hopelijk red ik me.

Veel hadden het denk ik ook al op hyves gelezen, maar wij hebben lekker een midweekje weg geboekt.
    We wouden nergens heen, maar met alle gebeurtenissen leek het ons en de dokter wel een goed idee om er toch even tussen uit te gaan.
    We gaan naar centerparcs, het heijderbos in een Vip cottage.
    Heerlijk!

9. Maia

Maia Niet meer actief

succes TAmale. Ik ga voor je duimen.

zo ik ben al sinds 4 uur wakker. Fleur besloot dat ze genoeg geslapen had. Vanaf 6 uur uit bed om m'n taarten te vullen en af te smeren, toen Fleur uit bed geplukt, gevoed, aangekleed, naar het kdv gebracht en net m'n taarten bekleed. Ga ik zo beginnen met de decoraties.

Ik reageer van het weekend wel goed op iedereen, sorrie :) ;)

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankje maia!
    4 uur............. Pfiewww, daar was ik dus echt niet blij mee geweest.
    Succes met taarten maken!

Wat is het hier rustig overdag zeg!
    Ik ga straks om 1 uur kijken naar een maxi-cosi priori via marktplaats.
    Was bijna niet gebruikt, nette mensen en hij ziet er nog heel goed uit. Ook geen ongelukken etc mee gebeurd.
    Voor 40 euro mag ik hem op komen halen. Maar eerst ff goed kijken.

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Jeeej meisjelief vandaag alweer 8 maanden!

@Tamale;en hoe was de stoel??Heerlijk naar cp!Wanneer ga je?

@Maia;phoe das vroeg!Succes met de taarten

@Noa;hier ook een meisje wat geen melk meer wilt, weigert ook al dagen de laatste fles...Het eten ging hier zo goed maar momenteel pfff

12. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    baby, wat vervelend zeg dat Dyoni ook melk weigert.....Yara eet alles fruit en groente. brood als ze zin heeft. Maar alles met melk vertikt ze. Nu vindt ze het wel erg leuk om met een rietje te drinken dus vanmiddag beetje melk gemaakt en met een rietje gegeven maar zodra ze door heeft dat het melk is hoeft ze gelijk niet meer. Net alsof ze het opeens niet lekker meer vind ofzo....

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ladies,

Ik ben er weer!! Heb een heerlijke vakantie gehad. Helaas geen tijd gehad om bij te lezen. Kan iemand mij even updaten? Ben nog bij me ouders, dus reageer later oke?? Heb wel aan jullie gedacht en zelfs over Tamale gedroomd!! Zo vaag....

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Welkom terug!
    Hoe was de vakantie en hoe vond Britt het allemaal?

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydr, balen zeg.
    Het is vast vandaag even een baaldagje, en morgen eet ze alles wat los en vast zit. ( hoop ik dan )
    De stoel was goed! Wel wat plekken waar het iets verkleurd is. Maar mijn moeder gaat straks sowiezo 1 keer per week een dag oppassen en ik vind het wel belangrijk dat ze een goede stoel heeft, dus stel dat wij nog een keer tegen een mooie deal aanlopen , krijgt mn moeder deze. Zitten we straks niet elke keer te klungelen.
    Wij gaan van 28 juni tot 2 juli!
    Maurice is de 30e jarig, dus dan zitten we lekker daar.
    Gaan jullie nog weg?

Curly: Welkom terug!!!
    Fijn dat je het mooi hebt gehad!
    Je bent zeker hartstikke bruin? ;)
    Ging met Britt ook alles goed, onderweg enz?
    Heb je over mij gedroomt? Hihi, nou ik ben benieuwd!

Oh ik heb heerrrlijk andijvie op staan! :D
    Echt het perfecte weer ervoor hé, haha.

16. 0babydream0

ow meiden ik weet t ff niet...

mijn meisje die nooit huilt is al de hele middag totaal over haar toeren.... wil niet slapen niet eten niet drinken heeft 38,5 weet t ff nie meer...arm meissie

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Komen er misschien weer wat tandjes door?
    Als ze zo van slag is en koortsig, dan zou ik persoonlijk een zetpil geven.
    Voelt ze zich misschien wat beter en slaapt misschien beter straks.

@Tamale, lekker hoor eventje weg.
    Jullie hebben t idd wel verdiend!

18. 0babydream0

Ja wen dat denk ik zelf ook...

Ze krijgt zo een zetpil en smeer spul op dr tandvlees en hoop ik dat ze lekker gaat slapen...

@Curly;welcomeback!Fijn dat t zo heerlijk was!

@Tamale;mooi dat je geslaagd bent voor de stoel!Heerlijk hoor lekker op vakantie!Nee wij ws niet, auto is kaduuk gegaan he en wordt een flink dure reparatie...

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, zitten we met zn 2tjes hier van de zomer;)

20. 0babydream0

Gezellie wen!

Deel Deze Pagina