baby, hoe is t nu met je meissie? tamale, lekker, ff er tussenuit! hoe was de stoel? noa, lust yara wel sap? dan krijgt ze in ieder geval nog wat vocht binnen. en melkpoeder door de yoghurt, volgensmij deed gandor dat ook! wen, hoest met de eczeem van je kleine man?(heb niet alles bijgelezen van 5 dagen, dus weet niet of je het er al over hebt gehad de afgelopen dagen) curly: welkom terug! kom maar op met de verhalen: hoe ging t vliegen, hoe liep t met t schema van britt, hoe vond britt de warmte? vonden jullie het net zo leuk als eerder zonder kindje, enz... maia, ook al zo`n vroege vogel!!! pffff nou, hier is t dan zover.... ik heb de ramen van tess`slaapkamer afgeplakt met vuilniszakken... ze heeft nog nooit langer geslapen dan half 7, dus wil nu wel eens weten of t werkt als t helemaal duister is in dr slaapkamer. we zullen t zien morgen! mocht het werken, dan gaan we een rolluik kopen voor dr raam. wat heerlijk om weer mee te kunnen lezen!!! anas, hoe is t bij jou thuis? met mike en laura? hopelijk zijn ze weer opgeknapt!
@Ellen, ben benieuwd of bij jullie de vuilniszakken werken. Zelf zit ik ook te denken om een verduisterend rolgordijn aan te schaffen En het eczeem, ja das eigenlijk weer knudde. Maar goed, we blijven trouw smeren
wen, een verduisterend rolgordijn heeft tess al... ze slaapt aan de kant waar de zon opkomt, dus t licht is er al vroeg en komt gewoon langs t rolgordijn.... hopelijk werkt t! balen van de eczeem, heb je tim al laten testen op allergieen? of kan dat niet zo vroeg? heb je t idee dat hij op bepaalde dingen meer reageert?
Hey meiden! Even naar jullie zwaaien!! Kom snel weer bijkletsen... heb zo`n hoofdpijn... ( ws door de pil, krijg volgende week spiraal... hoop dat dat beter gaat.. ) Vandaag weer bij CB geweest ( inloop ) en ze was ruim 10 kilo en 73 cm..... ze vonden haar wel erg groot... goh!! En ze mag ook mee op de fiets!! Nou ga een asprine naar binnen mikken en even in bad!!! Sorry, schrijf snel weer helemaal mee!! xx
jeeeeej ik heb mn ringsling binnen!!!Helemaal blij! Dyoni ligt helaas nog steeds te huilen en weet niet wat er nou is...Moet ik weer met de medicijnen beginnen waar ik nu bijna 3 weken mee ben gestopt..Of is er wat anders aan de hand met dr?Geen ideeee, weet iig dat mijn meisje nooit huilt en nu wel... @Ellen;ben benieuwd of t werkt... @Wapa;hallooo terug!!Balen van de hoofdpijn!Je meisje groeit lekker door!!
wendela krijgt Tim nog borstvoeding of de fles? 1 van mijn vriendinnen haar kindje had vreselijk exceem en dat kwam dus uiteindelijk door de gravitamon die ze slikte.. ( zij gaf borstvoeding) Hoeveel brood eten jullie kindjes om 12uur ? Hier eet mike weer goed nu 1 hele boterham en daarna nog 150cc melk
baby ik zou toch denken aan de medicijnen door de reflux duurt het even als je gestopt bent met de medicijnen voordat de erge klachten weer terugkomen. die meds leggen een beschermende laag aan op de slokdarm en die verdwijnt langzaam na het stoppen, het zou dus ook kunnen zijn dat ze daar dus last van heeft. tenzij je aanwijzingen hebt voor tandjes, buikpijn, oorpijn honger... etc xx Ellen: hier gaat het wel weer goed met de 2 kleintjes is wel een gedoe als ze ziek zijn hoor . maar goed Laura eet weer redelijk goed en mike sinds gisteren ook weer dus ik ben wel weer blij. Danjo hoe gaat t met je schoonvader
Even snel bijgelezen. Emma zit vandaag niet lekker in haar vel. Ze is veel aan het huilen en is steeds erg moe, maar wil/kan niet in slaap vallen. Normaal is ze altijd harstikke vrolijk en zodra we haar in bed leggen valt ze gelijk in slaap. We krijgen haar ook niet echt getroost, dus we zijn vanavond nog wel even wat bezig.
hmm ik denk dat t hier een combi is...Net was ze overstuur helemaal ver dr toeren ff geknuffeld en ik leg dr terug en weer huilen is dus ook gewoon een kwestie van mama uittesten denk ik haha, nu ligt ze in bed te jammeren en papa paapaaa paaapaaa @anas;fijn dat je kiddies weer eten!Hier ook als ze eet een halve tot 1 boterham, over 1 boterham doet ze wel een half uur hoor haha
Heey! Ja klopt, was eigenlijk al vergeten dat ik eraan mee had gewerkt tot het blad in de bus lag. @ baby: er komt volgens mij weer een sprong aan, hier ook een huilerig meisje... Ben benieuwd of de vuilniszakken werken hier komt ze nu tussen half 6 en 6.... maar komt denk ik ook omdat de zon daarop schijnt...
@wapa;daar huilerig hier huilerig bij nathalie hmm zal er welbij horen danhaha...maar weet nou niet of ik wel of niet met de medicijnen weer zal beginnen
Yara heeft net 150cc yoghurt met melkpoeder erdoor gegeten, dat mondje bleef maar open gaan. Yoghurt vind ze dus kennelijk wel heel erg lekker. Nou mama vind het goed hoor, dan maar yoghurt. Sap drinkt ze ook, niet uit een fles, niet uit een tuitbeker, maar wel uit een rietjesbeker voor 12maanden+. Ze vind het helemaal geweldig..... Morgen passen mijn ouders weer op, mijn vader drinkt altijd karnemelk en ze gaan kijken of Yara dat ook lekker vind. Dan kunnen we dat afwisselen. Heb liever dat ze het op die manier binnenkrijgt dan dat iedere voeding een gevecht word.