Dat weet ik niet precies wendela, ik weet alleen dat mensen vaak vergeten dat vooral kleine kinderen een allergie kunne hebben voor appels. Daar denken mensen niet zo snel aan. Volgens mij hoef je dit neit te zien aan het mondje ofzo... appelmoes in in elk geval wel goed dat is verhit geweest en dan zijn er wat eiwitten kapot die reacties veroorzaken . Overigens horen peren ook tot de appelfamilie, en vaak zijn deze kindjes dan allergisch voor meer fruit met een pit ( kersen, nectarines, appel, peer etc) Heeft te maken met een vorm vn hooikoorts ( allegie voor berken ofzoiets) Je zou eens kunnen kijken als je hem een weekje alleen maar banaan met sinaasappel ofzo geeft of t dan veel minder wordt..
hoi! taart is klaar, zal vanavond even foto posten want ben wel trots ben nu op mijn werk, even invallen op een andere locatie. Gaat m'n vrije dag en met dit mooie weer.... Fleur heeft vannacht goed geslapen (jeee), ze is nu bij mijn vader, die probeerde haar al te laten stikken in te grote stukken peer toen ik wegging dus heb maar subtiel duidelijk gemaakt dat ik het wel in stukken aanbied maar niet zo groot hihi... @Anas: ik bied met het fruit s ochtends altijd een beetje thee aan, meestal drinkt ze dan een hele beker op. @Odess: jee gefeliciteerd met de 8 maanden alweer!!! verder: vergeten sorrie, ga m'n blouse aantrekken en dan naar beneden aan de slag!
Babydr: Hoe is het nu met Dyoni? Wat kloten van de dure reparatie vd auto. Heb je de sling al omgehad? Ellen: Haha! Hoe ging het met de vuilniszakken? Zijn de ramen nog wel heel? Joenka, oh meid ik heb echt medelijden met je. Wat lijkt me dat zwaar! Zo vroeg eruit, en dan istie ook nog niet lekker te pas. Heb natuurlijk ook ontzettend medelijden met je kleine ventje, maar wat lijkt me dat slopend. Hopelijk gaat het snel wat beter, en anders breng je hem maar een dagje hier hoor . Jaja,wat knapp! En zn eerste tandje! Jeeejjj Knuffelk: Aah zielig he! Tara heeft dat ook wel eens, dan is ze helemaal over stuur! Vind je het werk leuk? Curly, klinkt als een heerlijke, geslaagde vakantie! Ik zal zo meteen even op Britt stemmen! Odess, 8 maand! Jeeej gefeli! Maia, ben benieuwd naar de foto!
Hier alles goedd!! Vanmorgen even met Tara de stad in geweest, vanmiddag hier tegenover centrumpje in geweest. Heb net een mailt terug gestuurd naar mn schoonzus. En heb erbij gezet dat ik geen mail terug wil hebben, en als ik die wel krijg, ik hem direct verwijder. En dat ga ik ook echt doen, heb geen zin om me nog langer rot over hun te voelen. Heb helemaal zin in de vakantieeee!! Ookal is het maar een midweekje . Nog 1 week en 3 dagen, haha. De stoel bevalt super! Ze zit er echt als een koningin in! Haha! Ze was alleen maar aan het lachen. Vanavond gaan we even bij het babypark hier kijken, daar hebben ze een koopjes kelder waar de mooie 2009 versies staan met flinke korting. ff kijken..
tamale, thnx! en oh ja de droom. Heel vaag. Ik kwam met Britt bij jullie op bezoek, je woonde op de bovenverdieping op een boerderij boven je oma. Je had overal rood/blauw behang??? En opeens kwam iedereen langs... En oh ja al je keukenspullen waar geel/rood. Britt was mee, maar was druk in gesprek met tara.... (snap het zelf ook niet helemaal)
Hier de 20wk echo achter de rug, alles was goed met mn meisje. ze lag wel in een stuit dus ben benieuwt of ze nog goed gaat draaien. maar verder was alles goed, dus nu lekker gaan genieten en ons nest in orde gaan maken. echo foto's volgen nog, nu kan ik dat niet omdat ik bij mijn moeder zit. XXX Gusam
@Gusam: fijn dat alles goed is! @Tamale: ben benieuwd of je schoonzus het snapt kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de vakantie, dat doe ik al en dat duurt nog meer dan een maand hihi! Nou vandaag alles goed gegaan met opa. Hij was heeeeeeeeeel moe en wil dit vooral niet wekelijks hihi.. maar ze hadden het erg gezellig gehad.
gusam, wat goed dat alles goed gaat met je meisje!! en hopelijk draait ze. en anders stuitbevallen? maia, wat een mooie taart!!!
Gusam, fijn dat je kleintje helemaal in orde lijkt! In stuit zal wel goed komen Maia, mooie taart!! Foto's vertekenen snel! Leo, ga er maar lekker van genieten dan Hier komt de dominee zo. De dominee had nog niets van zich laten blijken na de geboorte van Elise dus het gevoel erbij (en bij de kerk op dit moment) is niet erg goed. Ik ben erg benieuwd naar het gesprek!
Jeeej hier is het vandaag een stuk beter met Yoontje gegaan!Ze was nog wel stilletjes maar niet zo huilerig..laatste fles ging er weer niet in maar de rest vandaag wel.. Mijn nicht belde net en ze is weer zwanger!!!!Ben zo blij voor dr!Ze hebben een zoontje van ruim 2 die is met IUI gekomen, zijn nu weer met de pil gestopt toen hij 1 was en zou volgende maand weer voor IUI gaan maar nu spontaan zwanger!!Wat geweldig die kindjes die spontaan toch bij ons willen komen hihi Maia; wat een mooie taart weer!!Geweldig dat ze opa zo heeft bezig gehouden! Tamale;you go girl!!!Die mensen hebben echt een bord voor hun kop hihi, shopse!!De sling nog niet echt gebruikt heb vandaag gewerkt, morgen ook dus ga het weekend hem lekker gebruiken! Gusam;fijn dat alles goed was met je meisje!!Heerlijk!!Lekker genieten
@babydream gefeliciteerd met je nichtje, en fijn dat het met je meisje goed is gegaan vandaag. XXX Gusam
Dat was Odess Curly en is ongesteld geworden Odess;he bah ik snap dat het je niet lekker zit!Hopelijkkomt het na een goed gesprek goed...
Yara heeft vandaag bij mijn ouders karnemelk gedronken en dat vond ze erg lekker, uit een gewone beker met een rietje. De fles wil ze echt niet meer.....
Super Noa! Hier een meisje wat alleen uit een gewone beker wil drinken anders niet hahaha eigenwijze meiden!
behoorlijk eigenwijs inderdaad, gaat het met Dyoni vandaag wel weer beter?? Yara heeft vandaag gelukkig wel weer gewoon gegeten en gedronken zolang ze maar geen opvolgmelk krijgt.
Fijn dat het veel beter gaat met Dyoon!! Curly, dat was ik na 10 dagen overtijd heftig ongesteld geworden. Had al vrij snel door dat het niet goed zat dus geen enorme schok, maar jammer was het wel Noa, fijn dat ze wel karnemelk lust! En uit een rietje knap hoor! Hier ook maar 2 flessen melk per dag, vandaag maar 300cc. Gesprek was goed, het was wel duidelijk dat we in een erg grote gemeente zitten en dat daarom persoonlijk contact eigenlijk nooit uit de kant van de dominee komt. We hebben wel aangegeven graag met een andere dominee verder te willen en dat was geen probleem. Nu zelf eerst wat actiever het kerkleven weer oppakken en dan nemen we contact op met onze dominee als we haar willen laten dopen