Odess, wel heftig hoor. Gelukkig was je er een beetje op voorbereid. Je meisje alweer 8 maanden. gaat snel!! heeft iemand voor mij even de link voor de 1 jaar meeting? Kan hem nergens meer vinden....
link meeting: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s-d278-nieuwe-meeting-voor-1-jaar.html @ baby, gefeliciteerd met je nichtje @ maia, wat een gave taart weer. @ gusam, fijn dat alles goed gaat en dat draaien komt ook vast wel goed. @ melk, Emma drinkt nog steeds graag melk en drinkt ook nog steeds uit een flesje. Ik probeer wel of ze uit een beker wil drinken, maar die duwt ze hard weer weg. Dus blijven we maar uit de fles geven. Voor degene die ik vergeten ben; sorry Hier is Emma nog steeds uit haar doen. Ze heeft op het kd ook veel gehuild en heeft weinig geslapen. Nu ligt ze wel al vanaf 9 uur heerlijk te slapen. Morgen papadag, hoop ze daar een beter humeur van krijgt.
Wat is iedereen stil geweest! Zo nu tot half drie werken en dan even het weer afwachten wat ik ga doen daarna. Emma heeft goed geslapen en werd vrolijk wakker. Dus goede hoop dat het vandaag beter met haar gaat en ze goed in haar vel zit.
@nathalie: hopelijk gaat het vandaag iets beter. hier heeft ze goed geslapen en ze zit nu lekker baby tv te kijken een kwartiertje. Zij straks naar kdv en ik werken.
morning!! Maia en Nathalie, werk ze!! Hier ga ik zo Britt wakker maken. Die gaat naar het KDV en ik heb heel veel strijk en ga een taartje bakken voor de voetbalwedstrijd voor morgen. Have nice day!!!
goedemorgen. hier lekker rustig vandaag efe boodschapjes doen enz. morgen doe ik mee aan de 6 kamp lekker in de kou haha papa en dylan komen efe kijken en dan GROOTS voetbal kijken lekker bbq en savonds moet ik mee doen aan de playback show!!!!!!! moet ik ook nog zon verschikkelijk panter ouitfitje aan want ik ben een spice-girl maar ja zal wel allemaal erg leuk worden hihi. gr jaja
Goedemorgen allemaal! Het was hier vanochtend half 6..... wordt steeds vroeger... Milan krijgt zijn laatste kiezen dus die dacht ik wakker dan de rest ook wakker... Heb ze er net allebei weer ingelegd ( hoewel milan allang niet meer 2x slaapt op een dag... ) dus hoop dat ze allebei even gaan slapen, dan kan mama er even een boel koffie in gieten... heb nog steeds zo`n hoofdpijn.. volgende week spiraal.. hoop dat ik dan 5 jaar van de ellende af ben. Drinken, Laar wil alleen nog maar zelf drinken, dus wij leggen haar op haar rug, geven haar het flesje en ze lurkt hem in 1x leeg.. terwijl ze hiervoor echt bijna niet wou drinken... dus het zelluf doen begint hier al vroeg... @maia, wat een gave taart!! @jaja, klinkt leuk, wat goed dat je dat zei van die vuilniszak!! Zonde geld... @danjo, hoe is het met je schoonvader? @tamale, nog iets gehoord op je mail? @kk, bevalt het werken je goed? En bevalt het de meiden op de opvang? @baby, gefeliciteerd met je nichtje, weet ook hoe dat is! @gusam, fijn dat alles goed was met de echo en dat je een huisje hebt! @rest, fijne dag! Werkse of geniet van de vrije dag! ( ben hopelijk niemand vergeten.... )
Curly welkom terug en fijn dat de vakantie goed is bevallen. Wapa met mn schoonpa gaat het eigenlijk erg goed ik ga straks met hem mee na nijmegen ben benieuwd.
@wapa, ja, werken is heerlijk.. voel me soms best schuldig dat ik dan ook echt ff geniet daar zonder de meiden.. de meiden hebben het prima op de opvang! Ze vinden het echt geweldig! De oppas zei ook: ik heb nog nooit 2 meiden meegemaakt die zich zonder problemen vanaf het eerste moment aanpasten, en laat dat nou net zijn wat Mau en Esmée WEL doen @Danjo, succes straks in Nijmegen! @drinken, hier drinkt mevrouw gewoon nog lekker uit de fles of uit de tuitbeker.. Tuit drinkt ze zelf uit, fles nog niet.. @tandjes, hoeveel hebben jullie kindjes er al? hier nog niks...
Hoi, Hier ook weer even een teken van leven. We zijn gister terug gekomen van vakantie en ben nu druk aan het wassen en doen.. wat een taak met 3 meiden haha. Heb wel al bij gelezen dus ga even een poging doen uit mn hoofd.. Ellen fijn dat je weer kan internetten! en nog ff en dan weer voor Tess dr spreidbroek! spannend hoop dat die uit mag! Luna nou ik zou het echt even gaan aankaarten bij het kvd! wat dat vind ik toch wel niet kunnen.. je moet je kind wel met een gerust hart achterlaten vind ik.Succes met het regelen voor de bruiloft!! leukleuk!! Tamale pff het houd ook nooit op bij jullie met zijn familie Goed dat je naar de dokter bent geweest en lekker op vakantie! heerlijk lekker genieten en alle zorgen even van jullie af! Baby gaat het weer een beetje met jullie?anders nog beterschap! Odess ik las dat je ongesteld was geworden.. nu weet je iig hoe of wat. Danjo zp moe zag ik.. nu weer lekker meekletsen he! succes vanmiddag! Curly ook weer terug van vakantie! was leuk zo te lezen! en Britt ook geen last met vliegen hier ook niet gelukkig! hebben alle 3 heen en terug weg geslapen. Ow en ik zag ook al 2 kindjes die 10 kg waren jeetje dat zijn flinke beebs! haha! Verder weet ik het echt niet meer maar het waren ook maar liefst 30 pag.. dus sorrie als ik iets belangrijks over het hoofd heb gezien! Wat een weer zeg..
@ Danjo, sterkte straks in Nijmegen @ KK, ik vind het ook heerlijk om te werken en voel me daar soms schuldig over. Heerlijk om gewoon eens even niet je aandacht bij kleine te hebben en ook eens te kletsen over iets anders dan baby's. @ Sylvia, welkom thuis. Hoop dat je je was binnen kwijt kunt, want hier regent het. Ik weet niet of het bij jou droog is, maar dat zal denk ik niet. Zo zit nu even een boterham te eten en dan weer aan het werk.
Sylvia, welcome home!! Ik ben even kwijt waar je heen ging? Hoe doe je dat toch met 3 kids?? Ik had met 1 al moeite om alles mee te nemen.....
Zo, ben ik ook weer even. Ben vandaag naar huis gestuurd door mijn leidinggevende en mijn collegas want ik heb migraine. Nu gaat het net weer wat beter. Maar wat kun je daar ziek van zijn zeg. Met Juliën alles goed. @curly, dat is waar ook. Je bent op vakantie geweest. Hoe is het je bevallen? @Sylvia, hoe was je vakantie?? Flink met de was bezig dus haha. Maar hopelijk wel lekker uit kunnen rusten. @Natalieh, hopelijk gaat het al wat beter met Emma. @Maia, mooi weer de trouwtaart zeg! @Danjo, fijn te lezen dat het goed gaat met schoonpa. Hoe was het in Nijmegen? @kk, fijn dat het zo goed gaat bij de opvang. @Odess, hoe ging het met de dominee? Ik wist niet dat jij zo gelovig was. O ik lees het al. En Elise ook nog niet gedoopt? Wij willen Juliën ook nog laten dopen. @Tamale, fijn dat de autostoel goed bevalt! Ik heb er ook een van mp gescoord, voor 40 euro. @Wen, wat schattig die foto van tim bij je avater. @Baby, gefeliciteerd met je nichtje.
Zo daar was ik weer..Nu weer lekker vrij, maandag een wachtdag.. Dyoni weigert nu sinds ruim een week elke avond haar laatste fles eerst was het afwisselend maar nu dus niks meer Ze komt nog maar aan de 350 cc opvolgmelk per dag meer gaat er echt niet in..Ik geef Vit D bij, verder nog iets?? @Odess;fijn dat het gesprek wat duidelijk heeft gemaakt.Gaan jullie nu naar een andere kerk? @Nathalie;en is Emmas humeur opgeknapt van de papadag? @jaja;dat klinkt allemaal gezellig!Fijne dag morgen!! @Wapa;klein eigenwijs die Laar!Hier ook 1 die zelf dr brood wil eten hihi..Arme Milan met zn kiezen! @kk;fijn dat de meiden het naar hun zin hebben @tandjes;hier 5tandjes 2 onder 3 boven @Sylvia;welcomeback!Wat een leuke fotos op je hyves!!Heerlijk!Strijkze! @Luna;succes met de migraine..enne hebbie Louis nou al betaald hihi
Beterschap Luna! Nog niet gedoopt, maar dat gaat nog wel gebeuren denk ik Waar hangt het bij jullie van af? Sylvia, welkom thuis en succes met wassen Hier is ons mopje een beetje uit haar doen en kan soms heel hard huilen. Anderzijds is ze ook errug sterk ineens en wil zomaar gaan zitten steeds! Volgens mij zitten we in een sprongetje!
Luna, beterschap!!! Vakantie is super gegaan. Lekker tijd met z'n 3tjes en Britt heeft het goed gegaan met vliegen, slapen, eten etc. Baby, sorry geen tips. hoeveel flessen krijgt ze dan?? Britt krijgt al heel lang 3x 210 cc en dat gaat super....
Baby - hier vandaag maar 250 cc... Ze wil gewoon echt niet meer! Ze heeft nog 100 cc ander vocht gedronken en that's it voor vandaag! (wel gewoon goed gegeten hoor ) Nee, we gaan niet naar een nieuwe kerk - maar we willen graag dat ons meisje wordt gedoopt door de dominee die ons ook getrouwd heeft