Even kort en ego * hier heeft ons meisje vandaag voor het eerst op het potje geplast, ben benieuwd of ze het nu gaat begrijpen maar ja ze is pas net 2 geworden 30 april. * Vrijdag een kijker gehad voor ons huis, de makelaar had goede hoop dat die man nog een keer wil komen kijken of een bod wil doen... Ben benieuwd... * Mike trekt af en toe zijn knietjes onderz ijn buik maar kan nog niet kruipen of tijgeren hij rolt wat af dat wel * Afgelopen maandag ben ik tante geworden van een heeeeeel klein meisje van 2940 gram Marit heet ze en ze is zo superlief en dat was het dan wel weer even
Blijei super dat jullie het leuk hebben gehad en lekker zeg een huisje van je pa kun je mooi goedkoop weg Anas gefeliciteerd met je nichtje en natuurlijk dat je grote meid op het potje heeft geplast. curly mannetje druk op zn psp3 haha. Hier alles goed, heb nog steeds niet veel zp zin oeps. Naomi komt door tijgeren en rollen nu overal favo zijn de keukenkasten dus morgen ff van die klipjes halen of een hekje ertussen moeten we nog even bekijken. Verder drinkt ze echt waardeloos de fles is echt einde verhaal geef dr nu sap uit een beker en dr melk ook en gedeeltelijk uit een rietjes beker maar gat nog niet echt super. wel blijf ik de fles aanbieden maar dan gilt ze moord en brand. Morgen na het cb dus dan zal ik eens overleggen
Ola, Hier ook ff weinig zin/tijd om op zp te gaan! Lees wel elke keer bij... Fijn dat jullie allemaal een goede vakantie hebben gehad! Zag leuke foto's voorbij komen!8) Hier gisteren een traphekje geplaatst en de box ook naar beneden gedaan, bed hadden we al! Inmiddels is ons manneke al vanaf maandag aan de diarree, 9 luiers op een dag zeker! Maar hij is vrolijk, drinkt en eet goed en oogt niet ziek! Misschien nu dan tandjes???? Vanaf woensdag aan de motillium erbij (naast de nexium) dit lijkt ook wel weer iets te helpen. Vandaag dacht ik te horen dat hij dada (dagdag) zei! Hij gaat dan met zijn vingertjes heen en weer! Verder is hij echt in no time het hele huis door! Vandaag vaderdag! Rob heeft van Britt een boekenlegger zelfgemaakte gekregen, van Boaz (kdv) een canvasdoekje met 2 voetjes en Britt had vd week een luchtje uitgezocht! en natuurlijk samen met Britt een ontbijtje gemaakt! Verder nog ff bij mijn vader geweest. Nu zo weer visite en dan naar het pannekoekenhuis! Probeer vd week weer ff op iedereen te reageren! Maar ben erg druk!
Hee meiden Hier ook druk druk! Ook weinig op zp te vinden, zal vanavond wat terug lezen. (denk ik ) Iedereen een leuke papa dag gehad? Hier ook bed en box na beneden want madam heeft in een week tijd erg veel geleerd. Ben even boodschappen doen! bye bye
hoi meiden reageer vanaaf ff... Dyoni weigert weer te eten, zodra ze ik haar in de stoel wil zetten of met iets te eten komt gaat ze huilen en gillen en word boos...ze wil echt werkelijk waar niks, zelfs haar prakkie niet nou en die slaat ze eigenlijk nooit over...het is duidelijk te merken dat ze een flinke aversie tegen eten heeft ontwikkeld en dat vind ik met haar 8 maanden toch wel erg zorgelijk... Denk dat ik morgen de kinderarts maar bel om te overleggen zo kan het gewoon niet langer
Mmmmh, veel ZP-vermoeiden nu eventjes...nou ja is ook niet zo gek, het is ook een heel 'gevuld' leven met een beeb he. En dan zijn er best veel mama's met meer dan één. Hier nog morgen allebei vrij en dan begint t werkende leven weer. Nou ja dan ouwehoer ik hier wel even in mn eentje. @Wen...hoe is het met u... gaat t goed met de helm, is er al weer gemeten of duurt dat nog even? @Rose...ook al een actieve dame, wat gebeurt er opeens veel zeg. @Baby...echt balen, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt @Joenka...gelukkig is ie wel vrolijk, spannend wanneer het 1e tandje komt. @Danjo.... ben benieuwd wat ze bij t cb zeggen. En idd heel fijn zo'n adresje... als de vakdagen t toelaten gaan we misschien in augustus weer. Vliegen kan vanaf Rdam dus dat is ook lekker. @Anas, heerlijk allemaal goede berichten, dat hebben jullie ook wel eens verdiend.
@Anas;wat een mooi nieuws allemaal! @Joenka;fijn dat de motilium lijkt te helpen balen van diarree maar indd misschien tandjes... @box;wauw iedereen al de box naar beneden hier nog niet..zo vlot is madame nog niet, tijgeren was volgens mij net als het rollen een 1malig iets hahaha @Blijei;wat een lieve foto!Wat een wijs ventje zo zeg!!Nou de logopedist ben ik wel een beetje klaar mee ik zou al weken geleden een vragenformulier krijgen voor die sensorische integratie stoornis nog steeds na meerdere malen gebeld te hebben niks ontvangen...dus niet echt vertrouwen daar meer in...woensdagmiddag komt de fysio thuis ben daar wel benieuwd naar...
Ei, die foto is wel echt zwijmelzwijmel - echt wat een ongelofelijk knap kindje hebben jullie!!! (je kan wel zien hoe dat komt met zulke ouders ) Baby, he meis wat vervelend zeg! Ik ben benieuwd wat de kinderarts ervan zegt... Knuffel voor jullie!!
goedenavond. vandaag gezellig dagje gehad, manlief had een leuk zelf beschilderd fotolijstje gehad van Fleur. @ei: leuke foto! @Anas: wat goed van je meisje en gefeliciteerd met je nichtje. En alles verder goed met Mike? @Danjo: jee wat gaat je dame goed zeg. Maar balen van de fles zeg. Hier is de fles nog prima maar de rest wil ze ook alleen uit een 'echte' beker. Rietjes/tuitbekers komen bij haar er niet in. @Baby: jeetje wat ontzettend vervelend dat het zo gaat met het eten wat gaan jullie kindjes trouwens snel. Hier wel rollen en teigeren maar nog niet heel actief. Zelf zitten of staan ook nog niet dus we hebben alles nog gewoon hoog. Heb alleen de stopcontacten afgeplakt met van die dingen en hoeken voor m'n tafeltje maar that's it en dat is eigenlijk zelfs nog niet heel erg nodig.
Hoi hoi, Ook maar eens een teken van leven van mij. Het is niet dat ik niet meelees, maar ik heb eigenlijk niet zo veel te melden, sorry! Erg druk op het werk terwijl ik eigenlijk griep heb, dus die griep moet even wachten. Sam is ook heel erg verkouden, maar lacht en schatert zich er lekker doorheen. Ik vind het gerochel wel zielig... Liefs en een knuffel voor iedereen! Josien
baby, succes met je meisje en Dyoni je moet wel wat gaan eten meid....anders word je toch nooit groot en sterk....... hier gaat het gelukkig beter met eten en drinken, de opvolgmelk wil ze nog steeds niet echt, maar we doen gewoon wat schepjes door karnemelk en yoghurt en dat gaat prima. Liever zo dan een strijd met eten. Groente en fruit gaan er goed in bij Yara. Verder drinkt ze door een rietjesbeker, maar of ze nu echt veel binnen krijgt weet ik eigenlijk niet. Tijgeren gaat hier ook goed en af en toe trekt ze haar knietjes helemaal onder zich en wiebelt dan heen en weer. Super schattig om te zien. Ze blijft al best goed zitten als we haar neerzetten, ook als ze links of rechts een speeltje wil pakken, ze doet verwoeden pogingen om zelf te gaan zitten maar dat lukt nog net niet helemaal. Wel als ze 2 vingers van mij vast heeft. dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft.
@baby....wat een slechte service (of nou ja geen service is beter gezegd). Inderdaad hopen dat je woensdag wel wat wijzer wordt. @Noa...ook al aan t tijgeren bij jullie, lijkt me een super gezicht. @Josien, wel op jezelf letten hoor! @Odess...dank @Maia...hier geen actief mannetje hoor, wel rechtop zitten maar rollen en tijgeren heeft ie helemaal geen zin in. Vandaag weer op zn buik gelegd en ging ie voor t eerst een beetje naar achteren, haha was wel schattig. Normaal doet ie nl zn armen en benen tegelijk omhoog (soort zwaantje...euh snappen jullie het) maar nu dus iets meer.
Geweldige foto!! Hij staat haar erg leuk Megan heeft hem ook .........in mt 62-68 en dan is hij nog een beetje ruim
Nou vandaag komen ze al het goed is de laatste dingen monteren en dan kunnen morgen de wasmachine en droger uit Megan d'r kamertje en is het klaar! 5 juli komen ze dan de nieuwe vloer plaatsen en dan wil ik voorlopig niks nieuws meer............ik ben het echt heel erg zat. Als het klaar is zal ik foto's spammen Ik hoop dat ik vanmiddag ff tijd heb om bij te lezen.
goedemorgen! Hier heeft mevrouw weer heerlijk geslapen en ze ligt nu met haar buik de vloer te dweilen @josien: beterschap!
Goedemorgen! Hebben jullie gisteren allemaal een leuke vaderdag gehad? Guus heeft van Juliën een zelfgemaakt bordje gekregen met zijn schuiten erop, een zwembroek en een kaart. Hier verder alles goed. @Blij(gooisch)ei, wat een super mooie foto van Boaz! En jaaaa het is bijna zover. 16 juli. Vandaag nog op de valreep de kaartjes uit de deur. Maar goed, dat is iedereen van mijn gewend haha. En vakantiehuisje van je ouders toe maar J @Baby, ik had het gisteren allemaal niet meegekregen dat je meisje weer niet zo goed at, nou kom op Dyoon hup hup hup vandaag!!! Ik heb trouwens dat pakje gekocht voor op de bruiloft!!!! @Danjo, Naomi tijgert dus ook nu! Leuk is dat hé. Ik heb je trouwens toch nageaapt met de buggy. @Maia, Juulz zit ook nog niet zelf hoor. Die laat zich meteen vallen als hij iets ziet. Geen interesse in. En hij kan nog geen stukjes eten. Dus hier gemiddeld. @VAkaties, fijn om te lezen dat dat bij iedereen zo goed is gegaan. Geeft me wat meer rust voor over 3 weken. @Joenka, hopelijk is Boaz snel van de dairree af.
Hier een eetweigeraar vanochtend, 2 hapjes pap, 2 hapjes brood en een slokje thee that's it. En dat terwijl ze gisteren super gegeten heeft?? Naja we zullen zien wat de dag brengt, ze ligt nu alweer een uur te keten in bed, gekkie! Luna, noooh en was Guus er blij mee Hier mocht manlief blijven liggen gisterochtend, dat was zijn kado Maia, Elise doet ook nog niets verder hoor! Ja ze gaat sinds een paar dagen zelf zitten en staan als je haar handjes pakt en wow wat lijkt ze dan groot! Maar zelf zitten kan ze nog niet Komt vanzelf!
@Odess, vervelend, dus bij jou ook al zo'n slechte eter vandaag? Juliën heeft net een beetje melk gedronken en wil zijn fruit ook niet. Lijkt wel alsof ze steeds meer beginnen te beseffen dat ze iets niet hoeven als ze er geen zin in hebben. In het begin ging automatisch die klep open en hoefde ik het er maar in te gooien.
morning ladies, Hier ook een lekker vaderdagje gehad. 's middags bij me schoonouders geweest, die waren net terug van vakantie en hadden voor Britt een cadeautje meegenomen. een nep burberry blousje en jurkje en een badlaken. Erg lief natuurlijk, maar ik ben er niet heel enthousiast over. Ach ja het is op de groei, dus kan er nog even aan wennen. Daarna bij mijn ouders geweest en zijn overwachts met ze en met mijn broer uiteten gegaan.