tamale, waar heb je hem gekocht dan? Wij hebben hem ook gezien bij Gardo. Gaan hem denk ik daar halen. is nu 199.
Curly hier de link: Maxi Cosi Axiss kleur Lili Pink Daar istie 189,99 zonder verzendkosten, binnen 3 werkdagen in huis!
@tamale;ik had hem incl verzenden dus komt op t zelfde neer hahahaha @Ellen;wow das wel lang zonder je meisje!Maar wel gezellig!Veel plezier met alles!
ja daar had ik hem ook voor incl verzenden zie dat ie nu 10 euro duurder daar is haha dus we hebben t zelfde betaald...echt erg bij prenatal betaal je 50 euro meer
Oh zo bedoel je!! Ja vind het echt raar dat de prijzen zo uiteen lopen. Moet je nagaan wat ze er normaal voor beurden toen ze nog 325 kostten! Bij de babydump istie ook nog 239.
@ wen, vervelend dat Tim de waterpokken heeft. Hoop dat hij er niet te veel last van heeft. @ Ellen, wat fijn dat Tess geen spreidbeugel meer hoeft. @ zwemmen, ik denk zelf ook dat ze het gewoon koud heeft als ze omhoog moet komen. Dat zou ik zelf ook hebben. @ tanden, nou hier ook nog niets te zien. Zelfs geen heel klein puntje. Wel makkelijk, als ze ons nu bijt doet het nog geen zeer Hier vanavond onze thuiskapper weer geweest. Weer gekleurd en geknipt. Emma bleef maar huilen toen ze mij met mijn haar in de verf zag zitten. Ze kon het niet bevatten dat ik het was. Ze heeft dat ook altijd als ik een handdoek om mijn haar heb gerold na het douchen. Hebben meer kindjes dit?
@Nathalie;Dyoni vind t ook altijd heel vreemd als ik een handdoek om mijn haar heb..Gaat ze met haar handje erheen maar durft het niet aan te rakenhaha
Danjo, jaa i know. Maar daar hebben ze deze kleur niet? En voor die 10 euro die ze er dan onder gaan zitten , wil ik wel deze kleur. En kan ik dr oook nog een eind voor rijden. Natalieh: Haha, dat kan ik niet. Als ik een zonnebril op heb. Dat vind ze pas vreemd! Heb ik hem op: kijkt ze bangig. Zet ik hem af, moet ze lachen. Ook een leuk spelletje!
eten hier ook niet geweldig sochtends 1/2 bord pap, 900 1/2 potje fruit 1200 120cc fles en 1 boterham 1600 100cc fles limo 1800 1/4 potje groente en een danoontje en de laatste fles drinkt hij nog maar 40cc ofzo krijg t er niet meer in... sloppy: kindje word wel bewerkelijker als ze rond n jaar zijn, wat wapa ook zegt... misschien bedoelen ze gewoon dat je nu haar nog overal mee naar toe kan nemen en ze makkelijk is, maar straks veel meer rekening moet houden met van alles? Ik ervaar het overigens net als wapa ook niet zo en ik heb ook 2 kleintjes ik vind ze steeds leuker worden. verder nog niks gehoord vd makelaar:x beetje teleurgesteld ben ik wel eigenlijk.
goedemorgen! Hier heeft mevrouw weer goed geslapen en goed ontbeten @anas: balen dat je niets gehoord hebt van de makelaar. @autostoel: wij gaan kijken als we de kinderbijslag hebben.
Goedemorgen Nog 1 dagje werken dan weer lekker weekend! En dan lekker genieten van het mooie weertje. Fijne dag allemaal, voor diegene die moeten werken werkse!
goedemorgen. hier gistg naar het zh geweest voor de provocatietest alles was nog erg onduidelijk volg week moeten we weer hij had gist wel wat uitslag op zijn gezichtje en armpjes dus efe afwachten wat volg week brengt! gr jaja
Zijn er hier ook kindertjes die sochtends al brood eten ipv pap ?? Ik heb het idee dat Mike niet eet omdat hij geen pap meer wil... Vanmorgen had hij een half bakje pap op, en toen ik m brood gaf heeft hij nog een halve boterham opgegeten!!! Iemand een idee??
anas hier geen brood in de ochtend maar ook geen pap ben al blij als ze de fles leeg drinkt. mischien 100cc melk geven en een broodje als ie dat wilt? Ik mocht nl wel al na 2 flessen ochtend en avond en dan na het eten een toetje en tussendoor bied ik 50 cc karnemelk aan. Rose heerlijk hier volgende week en weekje vrij Jaja balen nog een week afwachten.