Uksie, welcome back meid! Wat heftig van de moeder van je vriendin. Sterkte! Jullie meid groeit goed dus, super! Curly, ook niet als je naar de foto kijkt? Ben benieuwd hoe de axiss jullie gaat bevallen. En idd, kan niet wachten tot de airco het weer doet. Gisteren een stukje in de auto over de snelweg, bloed heet!! Pfff En Tara krijgt helemaal in de autostoel, alles vol in dr gezicht. Sylvia jaa! Fijn he! Hoe doe jij dat met je drie meiden dan? Heb je zon tweeling buggy ofzo?
tamale haha ik had het verkeerd gelezen.. de airco is in je auto kapot!! ik dacht in je huis haha!! ik heb een 2 lingbuggy en een 2 lingkinderwagen maar die buggy rijdt zo stroef met 2 kinderen erin.
Mag ik ook pb??? Oja spiraal ging niet door, heb waarschijnlijk littekenweefsel ???? Heb ook nog wel last met *** en was daar al voor bij de HA geweest maar deze kon niets zien, nu had ik vrouwelijke HA en zij kreeg de eendebek er bijna niet in... nu dus verwijzing voor Gyn... zucht!! Larissa heeft geen oorontsteking dus waarom ze zo doet??? Wel is ze weer heel benauwd dus weer aan de ventolin en flextotide.... Voor de rest gaat het heel goed, wel heel druk!!
@Anas: hier geen brood nog 's ochtends. @Uksie: welkom terug, weet ook even niet zosnel wie je bent, wel het HT maar kan er even geen oude nick bijbedenken (mocht je me willen pm'men, graag, ben erg nieuwsgierig ) Veel sterkte gewenst in elk geval @jaja: gefeliciteerd met de 9 maanden alweer van je grote jongen!
Hier hebben we de pearl+familyfix opgehaald en die is helemaal goed! Zijn er helemaal blij mee. Bekleding ff in de was zodat onze geur eraan komt en dan maar ff wachten tot ze groot genoeg is! In de pearl zie je hoe klein ze nog is Ook in de dierentuin geweest vandaag en was helemaal leuk!! Ons meisje vond vooral de vlinders die om haar heen warrelden erg leuk! Uksie, Oe oe oe helemaal nieuwschierig, HT doet een belletje rinkelen maar weet het niet meer Wapa, he wat vervelend meid! Hopelijk kan je gyn je verder helpen, pijn daar is niet fijn. Wel jammer dat je nu nog niet de spiraal hebt!! Leo, autokosten zijn altijd pijnlijk, bah!! Maar zonder airco is nu minder fijn :/ (al hebben we ook een auto zonder airco en daar moeten de raampjes maar gewoon open ) Jaja, van harte met de 9 maanden!!! Das gewoon een mijlpaal he... Wat worden onze lieffies groot!
Ja het probleem is niet dat hij het brood niet eet, maar dat ik hem niet weer een fles met mel k wil aanbieden bedoel ze moeten toch van de fles af.. dan ga ik niet de fles die er al af is weer opnieuw erbij doen toch? Dus misschien als het de komende dagen ook niet gaat ga ik wel brood aanbieden maar dan oefenen met een beker met melk..
Ik heb ook geen idee wie uksie is... pb's zijn welkom ik snap er nu niks van tweelingwagen heb ik ook een koelstra buggy werkelijk een geweldige uitvinding vind ik en helemaal niet stroef!
Ola, Uksie: Welkom back!!! Weet het bijna zeker wie het is! Zit ik er straks hartstikke naast! Kom vandaag niet beppen! Krijg zo visite en dan duik ik gelijk m'n bedje in! (als de visite weg is dan!) Morgen nog ff werken en dan WEEKEND, studio100 festival, BBQ met de hele familie van mijn kant, verjaardag Rob zijn moeder die 60 is geworden!! Kortom druk,druk druk! Baby: Hoe was de fysio afgelopen? Wen: Hoe is het met je krentenbol?? Hier heeft Boaz het weer top gedaan! Ik ben weer een trotse mama! knuffel voor alle mama's
ja zeg, effies denken hoor, wat kan mij nou nog meer bij alleen jullie verraden? op 3 meetings geweest? zegt dat dan meer dan avontuurtjes met HT?
@Uksie, welcome back! Ik weet wie je bent, toevallig kwam ik toevallig van de week erachter dat je je naam had veranderd. Maar wel nog je oude account, maar nu dus frisse start! Leuk hoor @Tamale, fijn dat de Spider zo bevalt! @Joenka, ieder uur zie ik weer meer pokjes. Hij heeft gelukkig geen koorts, maar t ziet er niet uit! Bij Boaz verders nog niks te zien? En goed dat het zo goed gaat met m
jee ik had het goed oké, nu terug naar normaal! Meisjelief ligt heerlijk te slapen. Ze heeft vandaag weer gewoon goed geslapen en gegeten op het kdv. Morgen lekker vrij, moet nog even bedenken wat ik ga doen.
@tamale;balen zeg van je airco!Fijn dat je spinnetje zo goed is! @odess;das lekker van de Pearl!Waarom wilden die mensen hem al zo snel kwijt?De pearl is er toch pas net? @curly;enne welke kleur heb jij van axiss?hij is echt super en bevalt ons perfect! @joenka;druk typje jij hahaha!Veel plezier! @uksie;wat vinden ze jou toch een mysterie hihihi