Nou de fysio is langs geweest... Dyoni heeft een evenwichtsstoornis en is te soepel in haar heupen..Daardoor vind ze het eng om te rollen en is ze met meer dingen angstig..(heeft mama ook gehad en is als kind daarvoor behandeld bij een revalidatiecentrum) Ik heb nu verschillende oefeningen gehad en ze blijft voorlopig onder behandeling..Dyoni zal ws of heel laat gaan kruipen doordat ze zo flexibel in haar heupen is kunnen haar knietjes niet goed onder haar lijfje en zakken weg of wordt een billenschuivertje... Ach we zien het allemaal wel komt wel goed met mn meisje
@babywat balen! Heb jij daar als kind lang voor moeten revalideren? En hoe kwam je erachter dat Dyoon het misschien ook had en nu dus heeft? @ anas, ze mogen wel gewoon nog fles hoor als ze dat fijn vinden.. ik bied gewoon nog lekkker een flesje aan na de boterham... ze gaat het vanzelf weigeren... oja, ik wil nog steeds graag een pb... jaja, 9 maanden alweer, wat gaat het snel he!! @tamale, balen van de airco... die heb je nu wel echt nodig denk ik... Fietsen er hier trouwens al veel mama`s met de kindjes??? Wij mogen wel van het CB ( zolang het geen rondje zwolle is ) maar heb het pas 1 keer gedaan, vindt het zo eng met haar...
@wapa;ja ik ben een paar jaar lang elke week erheen geweest , was voor mijn evenwicht en grove motoriek..ik kon bv ook heel laat fietsen heb eerst op zo'n aangepaste fiets gereden hihi vandaar dat ik zelf ook niet met Dyoni durf te fietsen.. Aan Dyoni's bewegingen vallen verschillende dingen erg op..ze is erg gestrekt en als ze beweegt is ze heel schrikachtig..is ze eigenlijk altijd wel.. mijn moeder herkende ook wel dingen die ik had maar Dyoon heeft het in meerdere mate
Sylvia en Maia bedankt voor de pb! @mysterie, alias Uksie: Welcome back! @ baby, dat klinkt wel erg &^%%^ maar bij Dyoon zijn jullie er nu heel erg vroeg bij, dat scheelt denk ik wel in het verloop, of hebben ze daar niets over gezegd? Nou komt vast wel goed met jouw meissie, het is met jou toch ook helemaal goed gekomen!!
He meiden, Uksie: wil je mij ook even pben. Geen idee wie je bent zo. Of iemand anders die weet wie ze is. Baby: heftig zeg. Hopelijk komt het met de fysio dan helemaal goed. De middelste van mij is ook een billenschuiver geweest. Kruipen heeft hij overgeslagen en lopen deed hij met 18 maanden. Hier verder niet veel nieuws. Meisje kan nu echt heel hard gillen, en ze vind dat geweldig. Morgen weer een rondje cb. Zal rond de 6 kilo wegen schat ik. Ik ben zelf met de slim belly begonnen. Benieuwd of het gaat werken. Gisteren meteen de eerste keer gehad. Maar jeetje viel nog niet mee om weer te sporten. Maar komt goed. Had nu een aanbieding van de sportschool. Met een abbo bij hun kreeg ik het slim belly erbij en scheelt je 110 euro.
baby, in lily pink natuurlijk. Mocht er een tweede komen en is het een jongetje, dan krijgt die gewoon een nieuwe.
@ Uksie, welkom terug. Verder alles goed daar? @ baby, he wat een narigheid weer zeg. Sterkte ermee. @ Mvj, goed bezig. Hier staat op zolder nog een crosstrainer maar daar is het nu te warm Enne 6 kilo? :O Tijn woog de laatste keer 8,5..... @ Fietsen, hier nog niet maar hij ging vanmiddag uit zichzelf zitten en zit eigenlijk heel stevig dus zal het binnenkort eens proberen/vragen bij cb.
Dank jullie wel voor de bevestiging, de meetings deden het wel Hopelijk gaan we je weer meer zien Uksie!! Baby, fijn dat jullie meer duidelijkheid hebben en dat je zelf ook weet wat het is! Komt helemaal goed met Dyoon Hier zei de arts ook dat ons meisje erg lenig is in de heupen en de CBarts zei dat ze daardoor laat zal zijn met lopen? MvJ, succes met de slimbelly Als het werkt hoor ik het graag Wen, beterschap!! *Elise deed net heel stoer haar knietjes een aantal keren onder haar lijfje wauwie!! Helemaal trots*
Wapa, hier wordt nog niet gefietst hoor! Maar Elise zit dan ook nog niet stevig Komt wel, lijkt me wel super gaaf!! Zit trouwens oktomom te kijken, man o man, wij roepen wel eens voor de gein dat we 12 kinderen willen maar dit echt niet!!
Uksie welkom terug!! gezellig!! @waterpokken, ben bang dat Boaz ze ook heeft, dacht eerst muggenbulten van Portugal maar volgens mij komen er steeds meer bij. @Ellen, SUPER!! GEFELICITEERD! @Wen...hoe is het met helmpje van Tim? @Baby, wel naar dat er iets is maar wel fijn dat t te verhelpen is. Al wat gehoord van die niet-reagerende logopediste? @de rest.....lekker genieten van het mooie weer de komende dagen!! ik ga zo slapen, slaap lekker allemaal
oh potdikke, ben het verleerd, tikken in het ene en lezen in het andere scherm... Tamale (leuke naam ) het kindje van mijn vriendin is in haar buik overleden. zwangerschap van ruim 40w. Heel verdrietig en emotioneel. Babyd, wat een heftig gebeuren met Dyoni. Is het iets dat met fysio volledig over is, of waar ze later nog last van gaat krijgen? Is het een lang traject met fysio? @autostoel, wij hebben de priori. Een rode uit de 2008 serie. Dezelfde als de cabriofix @waterpokken, arme frummels!! Gelukkig hier niet te zien, het waart wel rond hier in de buurt. Spekkies is op vakantie trouwens 40 keer geprikt in dr gezichtje door muggen, in 1 nacht. En wij ons maar afvragen waarom ze zo ellendig was die eerste nacht. Ontaarde ouders... Zo, ik ga de strijkplank nog even voor de tv gooien. Octomam staat aan, maar ga zo denk ik zappen. Sensatietv, jakkes.
Leuk!! Hier ook een knalroze pearl hoor, mag wel voor een meisje toch! Ow ja baby, ze had hem gekocht omdat ze geen eigen auto hadden en hij in die van de schoonouders paste die ze gebruikten. Nu hadden ze weer zelf een auto maar geen isofix dus moest ie weer weg. Er zit een bonnetje bij de isofix en die is van eind april. Heel erg zonde voor hen, maar ideaal voor ons! Uksie, aw hoe sneu Fijn dat jullie meis zo lekker groeit! Ennueh, weer goed oefenen he Het programma is erg suf, ze haat aandacht - erg ongeloofwaardig!! --> wat een ongelofelijk rot en eng verhaal van je vriendin zeg!! Weten ze ook hoe het kan? Wat verdrietig!
jeeeej! uksie is terug! leuk! ik wist meteen wie je was hoor, H.T. deed t m al! hahaha baby, jouw meissie komt er wel op haar eigen tempo! knuffel. ja t is weer kort hoor, sorry dat ik zo weinig reageer de laatste tijd. ben nu al aan t wassen en inpakken voor dit weekend en een duidelijk, uitgebreid schema achterlaten over tess. hoop snel weer beter te kunnen reageren. groetjes!!!
baby en odess, heerlijk zo'n roze stoel!! Kan niet wachten om hem te gebruiken. uksie, haha ik moet zo lachen om je bijnaam voor je meisje spekkies. geweldig!! grote ego, sorry maar wil nog 1 keer een oproepje doen of jullie op Britt willen stemmen? Ze loopt zwaar achter. Maia, vriendje wil graag jou adres hebben om een rekening te sturen. Geintje, doordat jij me hebt aangestoken met de taarten ben ik lekker aan het uitgeven. Ga volgende week een workshop volgen en ben keuken gaan herinrichten om alle bakspullen kwijt te kunnen.
@curly, ik heb op Britt gestemd! bevestigingsmail gehad en op de link geklikt @ellen, ik heb gelezen dat je 2 daagjes weg gaat zonder je meiske, wat ga je voor leuks doen? Pak ze en veeeeeel plezier! Enne, wat goed dat ze dr spreidbroek/beugel niet meer aan hoeft. Dat is snel gegaan zeg!