@Uksie, denk wel zeker te weten wie je bent. Maar goed... ik kan je IP dan ook checken en je bijbehorend e-mailadres . H.T. zei mij dan weer niets . @Baby, wat een verhaal van de fysio. Ik vind het allemaal heel bijzonder. Ik hoop dat Dyoni baat heeft bij de fysio. @All, Sam heeft last van puistjes . Hij rochelt ook weer bij het leven en snottert erop los. Hij is zeker wel heel vrolijk, dus ik denk dat we een bezoekje aan de dokter nog even uitstellen. @Gillen, hier sinds een paar dagen ook! Liefs, Josien
goedemorgen! Hier slaapt meisjelief nog steeds! Ben ik niet gewend Ga zo maar weer eens bij haar kijken hihi! @curly: is goed hoor heb medelijden met je vriend hihi! En ik heb gestemd trouwens!
Goedemorgen! Hier ook gestemd, ze hoeft nog maar 300 stemmen!! Hoevaak mogen we stemmen???? Ik moet zo naar de bekkentrekker alias tandarts en daarna weer een zware warme dag op kantoor... en daarna door naar een verjaardag en dan lekker voetbal kijken!! en dan Weekend!! @wen, ik ga denk ik die RS kopen op D&V, moet even met manlief overleggen, heb jij je doek al verkocht of heb je die gehouden?? Fijne dag allemaal!! ooh en goed insmeren, is een gevaarlijke zonkracht buiten!!!
ja het zal vandaag erg warm worden. Ga vanmiddag denk ik even wat winkelen en ergens in de schaduw op het terras zitten ofzo. Vind ik wel een goed plan. Verder weer wat minder nieuws gekregen. M'n schoonmoeder is gisteravond naar het ziekenhuis gebracht het is 'slechts' wondroos vanuit haar lymfen maar die heeft ze voor een groot deel niet meer. Dus die moet waarschijnlijk een paar dagen blijven.
morning! Zo, ik maak mij op voor een dagje training. Hoop dat we net zo snel klaar zijn als dinsdag half 2. Maia sterkte voor je schoonmoeder, wat vervelend voor haar. Veel plezier op het terras, daar is het perfect weer voor! Wapa, please leg uit wat RS is en D&V klinkt namelijk machtig mooi maar wat een abracadabra. RS zou ringsling kunnen zijn, volgens mij was jij van de draagdoek... maar wat is dan D&V... Hier en ByKay trouwens, erg prettig
Uksie, trainse vandaag Wapa, succes bij de tandarts! Maia, beterschap met je schoonmoeder! Hier een heerlijk loom *owjee we hebben al bijna geen vakantie meer* dagje fijne dag allemaal!
Had ik al gezegd dat ik geen enter in mn tekst kan krijgen omdat ik met mn foon post? Sorry, maar ik weet niet hoe!!
Goede morgen!! Zo de meiden zijn vandaag weer pas om 9 uur wakker geworden!! wat een luxe!! daar kan ik wel aan wennen hihi. Ga ons zo klaarmaken voor een dagje bij opa en oma in de tuin. Die meiden staan nu al ongeduldig te doen want die vinden dat geweldig aangezien mn schoonmoeder haar tuin zowat heeft omgetoverd in een speeltuin.erg lief want wij hebben helaas geen tuin.. Maia sterkte met je schoonmoeder! Verder iedereen een heerlijke dag toegewenst! geniet van het zonnetje!!
@Maia, rot voor je schoonmoeder! Hoop dat ze snel opknapt. Enne, winkelse @Uksie, RS is idd ringsling en D&V is Dragen & Voeden forum haha @Wapa, die sling is echt mooi zeg! T is dat Tim een Timmetje is haha. Ik heb idd mijn doek verkocht, maar dus wel nog de RS Simon. Een broertje van de sling die jij op t oog hebt. Ik vind m echt zalig!
Goedemorgen! Maia, wat vervelend voor je schoonmoeder! Beterschap! Babydr, wat ontzettend kloten van Dyoon! Ik hoop echt dat t helemaal goed komt met de kleine (lange) meid! Schrok je ervan, of had je het wel een beetje verwacht? Wapa, wij hebben nu ongeveer 4 keer met Tara gefietst. Kleine stukjes hier tussen de weilanden. Echt tussen het drukke verkeer durf ik nog niet. Ze zit super mooi stevig en recht in het zitje. Mvj, succes bij het cb! En hier heeft de slim-belly zeker wel geholpen! Blij ei, jij dus ook een klein krentebolletje thuis? Heeftie er last van? Uksie, oh sorry! Dan heb ik het verkeerd gelezen. Wat erg!!!! Jeetje, wat zullen ze verschrikkelijk veel verdriet hebben. En voor jullie natuurlijk ook ontzettend verdrietig. 40 weken .. Dan zou je toch bijna denken dat er niks meer mis kan gaan. Verschrikkelijk1 Spekkies, hahaha!! Curly ook aan de taarten bakken? Haha wat leuk!! Enne ik heb gestemd! Josien, aah! Beterschap voor je ventje. Weg met dat gesnotter! En Sam kan gillen ja? Hihi! Wat schattig, een gillent ventje! Wapa succes bij de tandarts! Sylvia, wat lief van je schoonouders! Veel plezier!
Hier waarschijnlijk weer een dagje thuis. Auto staat in de garage en ik moet thuis blijven omdat de Axiss vandaag word bezorgd. Nouja het is niet anders. Dan maar even bakken op het balkon! Tara gaat helemaal uit zichzelf zitten! Heb het eindelijk gezien. Ze maakt zich heel boos, en dan drukt ze zich zo op vanuit de zij-ligging. Daarna kan ze ineens weer lachen . Gek kind.
@Uksie, wat verschrikkelijk voor je vriendin(en partner) zeg! Sta je op t punt om je kindje te krijgen, dan gebeurd er dit. Weten ze hoe t komt dat de kleine is overleden? En 40x geprikt! Arm ding... @Ei, ff 2 tips voor de waterpokken. Haal havermout, doe dit in een washandje(dichtknopen), zet Boaz in een lauw badje en wrijf m in met t washandje(nat). Dit droogt de pokjes sneller uit... Smeer m daarna lekker in met calandula emulsie
He meiden, Hier weer naar het cb geweest en ons meisje is weer goed gekeurd. Ze is erg snel voor haar leeftijd. Mama trots haha. Zo hoeft het kruipen, tijgeren gemiddeld pas rond de 8,9, 10 maanden. Ze mag nu ook hele kleine stukjes mee op de fiets. Omdat als ze zit (wel met ondersteuning van eigen handen) en je haar een klein duwtje geeft ze niet omvalt. Dat is hun graatmeter zei ze. Als ze zelf aan 2 handjes wil lopen mogen we dat stimuleren. Dit doet ze dus zelf (dwing of forceer niets) en vind ze geweldig. Net meteen geprobeerd op de fiets en ze vond het geweldig. Natuurlijk foto's gemaakt. Het stoeltje is alleen nog ietsje te breed omdat zij zo smal is haha. Ze weegt nu 6025 gram. En is 63 cm lang. Gewicht ligt helemaal op de onderste licht groene lijn (donker groene is het gemiddelde) en lengte iets daarboven. Maar goed in verhouding dus prima. Eten wat ze deed was prima. Ik vertelde dat ik eerst een fles bv gaf (om 10.45 uur) en daarna (12.15 uur) een boterham omdat ik de bv nog belangrijker vind dan de bijvoeding. Was ze helemaal mee eens en vond ze prima. Ze kon ook al als ze een blokje vast had een ander blokje erbij pakken. Ze spuugt nu alleen weer meer, dus daarover moet ik weer contact opnemen met de k.a. en ook met haar exceem. Nu belt die dinsdag, dus dat is mooi. Zo nu eens kijken wat ik kan reageren.
Odess: wat knap van je meisje dat ze haar knietjes onder zich deed. Uksie: ik zou van jou ook graag een pbtje willen hebben wie je bent. Kan me er zo niks bij voorstellen. Blij ei: nou hopelijk heeft hij niet de waterpokken. Zo zielig bij die kleintjes en als ze onder het jaar ze krijgen heb je kans dat ze het nogmaals krijgen. Uksie: heftig van je vriendin zeg. Sterkte ermee. Ellen: veel plezier. Voor het eerst weg zonder je meisje? Josien: aaaaa, zielig die puistjes. Balen dat hij weer zo verkouden is. Maia: lekker hoor een keer zo lang slapen (voor je meisje dan, weet niet of jij al eerder wakker was hihi) Sterkte met je schoonmoeder. Wapa: hoe was het bij de tandarts? Succes en sterkte met dit warme weer op kantoor. Hebben jullie geen airco daar? Sylvia: wat heerlijk zo lang uitslapen zeg. Kan je niet een instructie meegeven voor Evi haha? Veel plezier bij je schoonmoeder. Lief van haar. Tamale: fijn dat bij jou de slim belly heeft geholpen. Wat was je totaal kwijt aan cm? Heb je ook heel veel aan je voeding veranderd? Knap van Tara dat ze zelf kan gaan zitten. Zo volgens mij ben ik nu weer een beetje bij. Sorry als ik iemand vergeten ben. Morgen de wacht in weer. Van 8 tot 24. Meestal bewaren ze je dan voor de avond of het moet heel erg druk worden ineens. Maar juni en juli is hier betrekkelijk rustig (voor zover ze dit kunnen voorspellen dan he. Niks zo veranderlijk als bevallingen haha).
MvJ, wat fijn dat Evi het zo goed doet! Klein maar fijn, ze heeft er duidelijk geen last van! Leuk hoor. Ow en al op de fiets, nu met dit weer helemaal heerlijk!!