Hee meiden! Wat een weertje he Uksie welkom miste je al een tijdje hier. Wat erg zeg voor je vriendin Sterkte ermee. Jaja nog gefeliciteerd met de 9maanden wat gaat het snel. Wapa succes bij de gyn. Gisteravond voor het eerst 5 min gefiets madam vond het zo leuk dat ze begon te huilen toen ze eraf moest haha Curly lekker hoor dat je wat centje hebt gekregen van je schoonouders. Ook al aan het taarten bakken leuk hoor! Ook gestemd! Tamale mooi K*t van de airco weer eens smak geld Fijn dat je nieuwe kinderwagen goed bevalt. Odess leuk de pearl+familyfix we hebben er ook voor gekeken. Joenka dat is een druk weekendje met heel veel zon Veel plezier. Wen hoe is het met je mannetje? Baby wel fijn dat ze nu weten wat het is, en het gaat helemaal goed komen met de Diva Mvj succes met Slimbelly. Fijn dat alles weer goed was op het cb. Blij ei Hoi jij ook lekker genieten! Ellen heel fijn weekendje, lekker hoor met vriendinnen er even tussenuit. Josien beterschap met je verkouden mannetje. Leuke profiel foto op hyves Maia sterkte met je schoonmoeder. Sylvia hoe was het bij je schoonouders de meiden lekker in de tuin gespeeld? Danjo hoe is het met jou meis? Vanmorgen naar Cb geweest alles goed met meissie. Weegt nu 8900 gram en 72 cm. Vanmiddag lekker het badje opgezet in de tuin.
zo ben ik weer! Lekker naar Amstelveen geweest, gemeet met een van de Amsterdamse mama's van het forum hier was erg gezellig, vonden Fleur en Jolien ook hihi. Heb me ingehouden en maar 1 broekje (wit linnen) voor Fleur gekocht en nog een verjaardscadeautje voor mijn zus. @MvJ: wat doet je meisje het goed zeg. Heerlijk! @Rosje: je meisje ook al goedgekeurd, super zeg! Verder ben ik vanochtend even naar de dokter geweest voor mezelf. Heb heel erg last van neerslachtige buien sinds ik weer aan de pil ben en zin in sex is sinds ik met de pil ben begonnen tot vriespunt gedaald, dus ik ga nu overstappen op de Nuvaring en kijken of dat beter gaat. Zou volgens hun moeten omdat die nuvaring minder hormonen geeft en de bijwerkingen die ik van de pil heb (yasmin) er bekend om staan. We zullen het zien. nou ik ga even bankhangen. Meisjelief ligt en bed en wil niet slapen, maar ze moet toch even van me, is al sinsd 10 uur wakker.
rose, thnx voor het stemmen en lekker dat alles goed gaat. Rest, sorry drukke dag vandaag. Arbo gehad, moet over 3 wkn weer (i.v.m. haar vakantie) en zo bbqen en voetbal kijken. geniet van het weer en tot later. liefs!
Hoi, kom even ego doen, lees straks terug. Wat vinden jullie van Juliën zijn trouwkostuum! Goed getipt door babydream.8)
@Maia, thanks, ben heel benieuwd hoe de nuvaring gaat bevallen. De pil heeft op mij hetzelfde effect. @Röse, fijn dat het allemaal goed was op cb! @Rest, spreek jullie wel op msn @Hans Teeuwen, ja ik weet wie jij bent. ))
Luna, wat lijkt hij op jou op die foto! Gaaf!! Maia, gatsie geen libido is voor mij ook de reden om nooit meer aan de pil te willen! Hopelijk gaat het met de nuva ring beter!
uksie, ik ga naar scheveningen. t wordt heerlijk weer, dus heb er zin in! maar oh, voor t eerst 3 dagen zonder mijn meissie... zie er nu al tegenop... wat erg voor die vriendin... en heftig om van zo dichtbij mee te maken! luna, geweldige foto!!!!mooie kleren zeg! mvj, wat een fijn poppie heb je toch. ze doet t goed!!! tamale, hoe is de stoel???? ik ga, ff verder met inpakken, en dan lekker voetbal kijken bij mijn ouders!
Maia je hebt je goed ingehouden Nog op het terras gezeten? Curly veel plezier met bbq en voetbal, wij gaan ook bij vrienden kijken vanavond Luna Wow erg leuk! goeie smaak hoor Baby Schiet al lekker op voor jullie.
Hoi meiden, daar was ik weer..Lekker gewerkt vandaag morgen ook werken en morgenavond bruiloft!Dyoni gaat logeren bij opa en oma en mama gaat voor het eerst weer feesten hihi @all;dankjulliewel voor jullie lieve reacties! @odess;ja klopt Dyoni is ook erg soepel en zal daardoor ook laat gaan lopen, ze hebben dan meer moeite om zich op te trekken omdat de heupjes sneller opzij gaan zeg maar Maarree volgens mij gaat jouw meisje wel snel als ze al zo met haar knietjes bezig is!Wat een goeie deal heb jij met die stoel gemaakt! @blijei;toevallig EINDELIJK de brief met excuses ontvangen!Nu dat formulier invullen en weer afwachten @uksie;ws zal Dyoni heel haar leven er last van blijven houden maar niet ernstig hoor..met alles wat een kind moet leren zoals kruipen staan lopen fietsen enz zal ze problemen krijgen en er langer over doen.. Heftig zeg van je vriendin pff moet je niet aan denken! @Ellen;heel veelplezier het weekend!!En zondagavond weer lekker je meisje platknuffelen! @Josien;beterschap met je ventje! @wapa;ooow leuk die rs!Ik heb de rouge variant!En hij is zoooooo fijn!!!hoe was de slager @maia;he bah beterschap met je schoonmoeder..leuk ff lekker shoppen,hopen dat de ring zal helpen @Sylvia;zoo wat een luxe weer!ow nog geen mexx trouwens.. @tamale;ben niet zo heel erg geschrokken had het wel een beetje verwacht aan gezien ik het zelf ook heb en hoe is je stoel??wat heb je toch een sterke meid! @mvj;wat een kleintje is evi zeg @rose;je meisje doet t goed joh!Heeft ze lekker gebadderd? @luna;ooooooooooh wat staat het hem leuk!!!!Wat heb ik dat goed uitgekozen hihihihi kan ook jongetjes dressen joehoeee hahahaha
Helaas hij is echt verkocht en niet aan mij.... nou ja, ga morgen mijn mooie doek maar eens te koop zetten... en dan op zoek naar een mooie RS. Verder nog niet alles gelezen.. sorry... bekkentrekker ging goed! Was vreselijk warm op kantoor maar ach heb nu lekker weekend!! Meiden ik ga even voetbal kijken, morgen gaan de kindjes wennen op het nieuwe kdv dus dan hopelijk tijd om even fatsoenlijk op iedereen te reageren!! bye!
hij draagt echt super! Het is gewoon een geweven dus even dik als een enkele laag geweven doek...ik vind hem echt super!Wen heeft hem maar dan in Simon