Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Ik kreeg geen mails meer. Maar we zijn weer een nieuw deel gestart zie ik.

Hier druk, dus reageer niet. Ben gisteremiddag weer opgeroepen voor een bevalling. Bij politiemensen, moet me maar goed aan de regels houden haha. Wel leuke mensen.

Hier is het weer naatje pet met onze meid. Veel huilen, overstrekken ondanks de medicijnen weer. Ze klrijgt er ook gruwelijke buikkrampen van. Zo zielig om te zien. Ook heeft ze gisteren en vandaag 1x heel veel overgegeven.

2. nexium zijn toch maagtabletten? heeft christian ook sinds de maagperforatie

3. zo, ff snel gelezen..

dank jullie alvast voor de stemmen...

hier is het momenteel een beetje drama met gaan slapen 's avonds met maureen.. eerst was het op bed leggen en madam sliep en nu gaat ze protesteren.. nog meer kiddo's?

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Knuffel: Wij hebben zakjes wat aangemaakt moet worden met water!

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik heb alleen maar een capsule voor Evi. Die moet ik dan uit elkaar halen en de korreltjes daarvan op een lepeltje met wat fruit doen.

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

er hebben best wel veel okt beebs reflux of lijkt dat maar?

XXX Gusam

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Pufff, wat moest ik eerst weer een hoop terug lezen. Zie er al tegenop hoe ik dat straks met drie weken vakantie moet gaan bijhouden ;).
    Gelukkig snel weer deel 4 gevonden.
    Hier een heerlijk weekendje op de boot gehad. We hebben op het brielse meer gelegen en schitterend weer gehad. Emma heeft een sprongetje gemaakt en gaat nu staan als we haar vast hebben. En ze babbelt voortdurend en zegt eigenlijk dadda inplaats van pappa.
    Ze komt ook al aardig ver met haar pogingen tot kruipen, dus dat duurt niet lang meer.
    We hebben gisteren onze nieuwe auto een skoda yeti opgehaald. Hij rijdt heerlijk. Nu nog afwachten of hij ook zo lekker met de paardentrailer er achter rijdt.
    Geven jullie trouwens de kleintjes al rijst of macaroni? Ik durfde dat eerst niet aan omdat ze met wat grote stukken zich al snel verslikte maar dat gaat nu harstikke goed en denk dus dat ik dit wel kan gaan proberen. Alleen vraag ik me dan af of ik het gewoon droog moet proberen of dat ik er ook eventueel wat saus overheen kan/mag doen.

@ Gusam, jeetje wat een :x van een huisarts. Je word wel zo heen en weer geslingerd. Sterkte ermee.

@ werken, ik vind het zowel heerlijk als vervelend om te werken. Dit komt omdat ik een persoon ben die er niet tegen kan om stil te zitten. Momenteel is het zo stil op het werk bij ons, dat ik al rond 14 uur klaar ben met mijn werk en ik dan tot half 5 nog me moet gaan proberen te vermaken. Ik baal daar van en vind het dan zonde van mijn tijd. Dan denk ik weleens dat ik die tijd liever thuis met mijn kleintje besteed. Hoop dan ook dat het weer snel drukker gaat worden bij mij op het werk.

@ alle zieke, heel veel sterkte.

Voor de rest ben ik het een beetje vergeten.

Weet er trouwens nog iemand een leuk orgineel cadeau voor iemand die gaat trouwen? Ik had als bedrag rond de € 15,00 in mijn hoofd.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nathalie lastig een cadeau voor het trouwen.... zijn het hele goede vrienden, familie of gewoon bekenden???

Ik heb zelf de ervaring dat mensen veel onzin krijgen die in een la of kast word gesmeten na de bruiloft. Dus ik ben meer voor een 3echt blijvende herinnering.
    Misschien kun je een klein fotoalbum maken als het hele goede vrienden of familie is. Of bij het stadhuis fotos maken en die bij de 1 uurs service af laten drukken :) Kunnen ze na de feestavond al gelijk genieten van mooie foto';s
    Een leuke waardebon voor een relaxdag ofzo?

succes!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gusam de kinderarts heeft tegen mij wel eens gezegd dat zolang het kindje vrolijk blijft en alert is het niet uitmaakt dat er bijna geen plasluiers zijn omdat dit een logisch gevolg is van het weinige binnenkrijgen...
    Misschien kun je riley ieder uur wat cc ORS geven. En eet ze wel fruit, yoghurt etc of ook helemaal niet?

En als je twijfelt toch gewoon weer bellen. En als je de kans hebt ga dan naar een kinderziekenhuis, daar kijken ze de kinderen VEEL beter na dan in een streekziekenhuis.
    Mocht dit niet het geval zijn gewoon op je strepen gaan staan en zeggen dat jij het abnormaal vind dat je kindje al 5 dagen zo ziek is en dat je steeds naar huis gestuurd wordt!

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Het zijn bekenden. Zij verzorgt 1 dag in de week een van mijn paarden en werkt op het kinderdagverblijf waar Emma op zit, maar heb er niet echt een contact mee.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hmmm lastig Nathalie, misschien toch iets van een leuk album maken met foto';s ofzo.. heb ook niet zo veel inspiratie eerlijk gezegd ;)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sannnie geweldig die foto lijkt alwel een hele grote dame .

kk gestemd

nathalie geen idee wij doen meestal vvor bekende avond bruiloft minimaal 40 euro.

joenka hoop dat de medicijnen zn wer gaan doen.

oh atwt verder kijken daaaaag

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

Sorrie dat ik zo weinig reageer maar ik heb het echt gigadruk met werk, Fleur, taartjes enz... maar hier gaat ook alles gewoon hartstikke goed :) tegenwoordig vinden we Fleur 's ochtends op haar buik met haar hoofd bij haar voeteneinde in bed (dus driedubbelgedraaid dan dat we haar neerleggen) en verder is ze gewoon heerlijk gezellig en vrolijk enzovoorts... ik zal kijken of ik vandaag even wat uitgebreider op iedereeen kan reageren.

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Goede morgen,

Hier gaat het ff niet zo lekker. Noa en ik zijn allebei ziek:(
    Nou maakt het voor mij niet zo uit maar dat mn kleine meisje ziek is vind ik zo zielig!

Gister naar het cb geweest en Noa was helaas afgevallen bijna 500 gram:( dus hij wilt dat echt in de gaten houden omdat ze op avondeten na alles gewoon goed eet. Wel was ze gegroeid naar 67,8 cm! Vandaag naar de dokter voor een abkuur want ws heeft ze een luchtweginfectie (zei de cb arts)

Danjo hoe is het nu met Naomi? alweer beter?

Wendelaa gaat het al beter met Tim en z'n spugen?

Baby haha wat goed van Dyoon! hier nog geen stapjes hoor alleen kan ze wel al heel stevig staan.

Veel beterschap voor de andere zieke kindjes!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia beterschap en balen het afvallen van je meisje hoop dat wat pap mag helpen
    met naomi lijkt het beter te gaan niet meer gespuugt dus die gaat zo na het kdv en ik even werken. wel heeft mama nu giga pijn in dr keel dus schiet lekker op zo

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Beterschap Sylvia en hopen dat de pap gaat helpen.

Hier weer een dagje werken.

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hier nog aan t wachten voor werk....

@Sylvia;he bah meis ziek!Beterschap! Zoveel afgevallen is niet leuk nee, hopelijk gaat pap oid helpen!

@maia;wat een draaikont die Fleur!

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@danjo;betersschap!

@wen hoe is het met Tim?

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia Beterschap voor jullie allebei!!

Maia, goed te horen dat alles lekker gaat!

Hier, ook een zieke britt, erg verkouden en gister verhoging van 38,4....

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

@annestasia, ze wil ook geen potjes of wat dan ook.

maar ik ben blij dat ze iig wel wat vocht binnen krijgt.
    En ik hoop dat het morgen idd (na 7 dagen) over is, de arts zei dat het dan over moet zijn.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina