Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Baby, over het algemeen is ze niet zo vlot hoor, maar ze probeert nu steeds haar knietjes eronder te zetten en ook trekt ze zich al wel op tot staan als ik haar handjes vast hou (en blijft dan rustig een paar minuten staan?) - dus waar het hem nou precies in gaat zitten? Ik heb geen idee maar de arts zegt het elke keer als ze haar ziet haha :) Wat is nu het behandelprogramma voor Dyoon? Weet jij hoe het zit met die flexibelheid - die blijft toch of niet? De VK zei bij de bevalling ook dat ik enorm soepel ben in de heupen, maar ik heb dat nooit geweten of last van gehad?

De pearl is een prima deal en mevrouw zit echt prachtig in haar roze troon :D We zijn er helemaal blij mee!!

Hier was ik trouwens even net naar de paardjes en was manlief alleen met Elise; DRAMA! Ze heeft alleen maar gehuild in de tijd dat ik weg was? Ze zit in een sprongetje maar haar vader doet ook heel veel met haar, kan ze nu echt eenkennig zijn naar mij alleen?? (ik heb haar overigens voorgelezen, geknuffeld, een liedje gezongen en in bed gelegd en ze ging slapen - voelde me gewoon lullig :))

Wapa, succes met het vinden van de perfecte sling :) Hier een gewone draagdoek maar moet zeggen dat ik hem nu niet meer gebruik!

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Odess;dyoon krijgt voorlopig fysio en dan zien we wel verder..ws blijft ze wel erg flexibel,papa zei al dan kan ze goed turnen hahahaha....
    Geweldig dame in dr troon!
    Ach arme papa!

Ik had ookeen draagdoek maar die heb ik verkocht...Werd een beetje kriegel van iedere keer dat geknoop..maar wat is een rs toch fijn!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Odess, bedankt! Ook weleens leuk om te horen dat hij op mij lijkt. Haha Wat knap van je meisje dat het al zo vlot gaat allemaal.
    @Ellen, wat heerlijk naar Scheveningen.
    @Rose, ja nog 2.5 weken…..
    @Baby, ja echt goed gekozen. Haha. Veel plezier bij de bruiloft!
    @Wapa, leuk hé, zo’n ringsling…. J
    Nou, ik heb net bij de buurvrouw gezeten, want de mannen hebben hier voetbal gekeken en had niet zo’n zin in al dat bier en testosteron. Morgen werken en daarna met een collega naar de bios en stappen. Guus heeft het hele weekend nachtdienst dus Juliën gaat een nachtje naar mijn ouders. Vind het nog steeds erg moeilijk en dubbel om hem weg te brengen. Maar goed, anders kom je nergens meer haha.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O ja nog wat, vinden jullie het pakje er niet groot uitzien? Het is maat 80. Het blousje en broekje zijn iets te lang maar denk dat 74 weer te klein wordt.

5. was ik ook ff.. maureen zit ook duidelijk in een sprongetje.. niet tot weinig willen slapen en eten, huilerig, eenkennig, enz.
    maar sinds vandaag heeft ze iets nieuws.. ze zegt nu steeds papa en dada en mama af en toe :D

6. 0babydream0

luna;hij ziet er geweldig uit!

7. 0babydream0

Ik ga werken vanavond lekker feesten op de bruiloft!

Tot later meiden, geniet van het weer:D

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@kk: sterkte ;) En wat goed van haar!

@Luna: hij ziet er leuk uit hoor, kan prima!

nou hier weer goed geslapen en ze zit nu heerlijk met haar papbakje te spelen!

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

@Luna....hij ziet er super uit! Denk dat de je concurrentie hebt, normaal kijkt iedereen alleen maar naar de bruid ;)

@Baby...werkse en veel plezier vanavond

@Rose....was t gezellig voetbal kijken?

@Ellen..waar blijft nou de foto van Tess in strakke rok :D

@Wen...dank voor de tips, heb ze opgeslagen. Denk dat het toch niet zo is....het zet niet door, alleen op zn gezicht en armpjes. Straks naar t cb eens kijken wat zij ervan zeggen.

Wow zondag 30 graden!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna wat mooi (L)

Verder ff snel moet zo naomi na het kdv brengen.
    Ik zou gisteren mn mamafiets opgaan halen maar er heeft dus iemand tegen onze auto aan gezeten op de parkeerplaats van de supermarkt. gelukkig heeft diegene wel gewacht maar wat een rompslomp zeg pff 500 eurie schade. Maar nu ga ik straks mn fiets ophalen :D

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goedemorgen.

Mvj: Ik at gewoon goed.
    Deed het 'dieet' van previtas. En hier was dat,
    Smorgens: 2/3 broodjes met light vleeswaren ( zoals kipfilet,rookworst, frikandeau, etc ) Met een glas magere melk.
    Tussendoor een stuk fruit.
    Smiddags weer 2/3 broodjes met light vleeswaren( het liefst iets anders dan smorgens, voor de variatie. )
    Smiddags een lichte bouillon met een snack-a-jack of eierkoek.
    Savonds veel groentje! En een light stuk vlees ( tartaar, kipfilet, af en toe een biefstukje, etc! )

Savonds nam ik nooit wat, maar je zou dan ook nog iets kunnen nemen.
    Daarmee ben ik 13 kilo afgevallen. ( wel lang na slim belly nog hoor!)
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de preciese cm niet meer weet.
    Zal ik vanmiddag even opzoeken.
    Wat het belangrijkste is aan het dieet was, dat je genoeg moet eten!
    Je kan beter 3 broodjes smorgens en smiddags eten, dan dat je jezelf uit gaat hongeren en dus iets ongezonds neemt.
    Brood wisselde ik ook vaak af met yoghurt en een lichte muslie ofzo.
    Succes! :D

Rose, alles goed met je meissie dus! Gelukkig!!
    Oh heerlijk een badje.. alleen een tuin klinkt al heeeeerlijk!

Luna, aaaaah! Hahah wat een scheetje!
    Het staat hem echt super gaaf!
    Wat een blij hoofd!

Pil/libido: Is dat echt zo? Ik heb dat idee namelijk ook bij mezelf.
    Maarja, om nou naar de dokter te gaan en te zeggen dat ik daar last van heb....;)
    Hoeveel kost een spiraal dan? En doet dat pijn?

Babydr, ooh lekker zeg!
    Even weer een feestje bouwen.
    Veel plezsier vanavond!

Luna, gezellig weekend dus! Heel veel plezier!

kk, wat knap van Maureen!

Blij ei: Idd 30 graden!!!!! Heeerrrrlijik!!!
    Ik denk dat ik mn ouders dan maar even opzoek, die hebben zon groot bad achterthuis. Heerlijk.

Danjo, wat kut van de auto ofniet! Wel netjes dat ze even hebben gewacht.
    Veel plezier met je fietstie! Welke heb je?

ooh ik ben me daar een potje zenuwachtig!!!
    Nog steeds om de uitslag van de sollicitatie.
    Ben er gewoon echt ziek van!
    Misselijk, kon net nauwlijks eten.
    Kramp, buikpijn, hoofdpijn.
    En kan slecht slapen.
    Erg he! Ben nog nooit eerder zo zenuwachtig voor een uitslag geweest.
    Hopelijk bellen ze vandaag, en niet pas na het weekend! :(
    Anders vrees ik dat ik een ruk weekend heb.

Met Tara alles goed!
    Madam weet op 1 of andere manier bij de tafel te komen, met rollen, achteruit kruipen ?! Dan trekt ze zich op aan de tafel. En gaat ze aan de tafel staan, slaan met de handjes.;)
    Zal zo wel even een filmpje op hyves zetten, alleen daar valt ze aan het eind. Haha.

Weer een heerlijk dagje vandaag, maar WEER de auto niet! :(
    Ze hebben iets met de airco gedaan wat niet goed is, en de hele airco kan ontploffen.:$
    Nu wouden ze het vandaag in orde maken. Als ze het maar niet wagen om extra kostten te rekenen want het was hun fout!

De stoel is echt superrrrrrr! :D
    Gaaf ding! Hopelijk kunnen we hem er vandaag inzetten!

12. Maia

Maia Niet meer actief

ik duim voor je Tamale!
    @pil: ehhh volgens mij heb ik toen niets voor het spiraaltje hoeven te betalen, maar misschien ook wel. Zou het niet weten. Heb nu voor de NuvaRing 20 euro bijbetaald.

@Danjo: balen van je auto zeg :(

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden:

Tamale: lijkt me wel goed te doen dat soort van dieet wat jij hebt gedaan. Bij mij zit het voornamelijk in het drinken van prik en sap. Dus dat ben ik nu aan het minderen en ben in 2 dagen 1 kilo afgevallen nu.
    Mmmm vreselijk dat zenuwachtig zijn als je er dan ook nog zoveel last van hebt. Ik hoop dat het wat wordt.
    Heb ik jou op hyves? Anders ga ik eens kijken naar het filmpje van Tara. Knappe meid hoor. Jammer van dat vallen dan weer. Maar met vallen en opstaan leren ze het he. Hoewel het natuurlijk niet leuk is.

Danjo: balen zeg van je auto.

Baby: veel plezier vanavond.

KK: balen dat ze niet zo lekker in haar vel zit. Maar wat super dat ze al wat woordjes kan zeggen zeg.

Hier hebben we het idee dat ze af en toe papa zegt haha. Klinkt tenminste als.

Vraagje: is een ringsling echt zo fijn? Voor de kenners onder ons. Ik heb zelf wel eens last van rugklachten. Is het dan juist niet aan te raden? Hoe kan je je kindje erin dragen? Ik heb nu een geweven draagdoek, maar knopen begint me een beetje tegen te staan. En het lijkt me zo warm geweven nu?

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Tamale, ik heb met de pil ook weinig zin in sex.
    Plus enorme stemmingswisselingen, dus die troep wil ik niet meer.
    Nu ook spiraal, wordt vergoed, alleen hou wel rekening met t eigen risico. Spiraal kost iets van 150 euro meen ik.
    Maar ben je er wel 5 jaar vanaf en pil betaal je ook zelf.
    Spiraal laten zetten vind ik totaal niet pijnlijk, daarna een dag wat licht krap gehad. Na 4 weken was t geemmer met bloedverlies over en ben ik niet meer ongi geweest

Ik duim voor je dat ze vandaag bellen.
    En lekker dan met je auto zeg....stelletje horken!

@Danjo, wat zonde van je auto zeg.
    Wel netjes dat ze gewacht hebben.....

@MvJ, wat betreft RS en rugklachten.
    De sling is niet echt bedoeld om er lang mee aan een stuk te dragen. Ik gebruik m vooral voor een boodschap, Eva van en naar school brengen. Al heb ik m er laatst ook een uur ingehad.
    Weet niet waarvoor je m wil gaan gebruiken?

@Ei, misschien een soort warmte uitslag?

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mvj dat kan heeeel veel schelen!
    Ik dronk eerder ook alleen maar frisdrank en in mijn thee, deed ik 3 tot 4 suikerklonten!!!!!!
    Nu gebruik ik 2 zoetjes en drink ik vooral water.
    Heel af en toe crystal clear, en in het weekend wijn.
    moet je nagaan hoeveel kcal dat scheeld per dag!

Wendelaa: Oke dankjewel! En wie brengt dat in dan?
    De huisarts?
    Het lijkt me dan wel irritant dat je niet weet wanneer je ongesteld word?
    Maar thnx voor de info! :D
    Ik heb de pil er trouwens nooit mee in verband gebracht, maar nu ik jullie stukjes lees.....

Hoe is het met krentebolletje vandaag?
    Al wat beter??

Hier: Ooh heb allemaal schattige knipjes besteld..
    ( ja voor die kale van mij! )
    Hopelijk blijven ze erin zitten, en anders ietsjes gel, HUPS het knipje erin. En dan blijftie plakken! :D

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Weer een hoop bij te lezen.

@ Luna, wat een leuke foto. Hij heeft echt een leuk pak aan.

@ fietsen, ik heb nog niet met Emma gefietst. Echt goed zelfstandig zitten kan ze nog niet lang. Ik moet 12 juli weer met haar op controle bij het CB en wil dan wel vragen of we al mogen fietsen. We gaan namelijk dan de 17e op vakantie en zou het heerlijk vinden om dan af en toe met haar te kunnen gaan fietsen.

@ ontbijt, Emma krijgt 's ochtends nog steeds alleen maar een flesje melk. Pas 's middags krijgt ze pap of een boterham

@ Uksie, nou ik ben me suf aan het piekeren maar kan je echt niet plaatsen.

@ draagdoek, ik heb hem nog wel maar gebruik hem nooit meer. Emma vind het veel leuker om in de buggy of in de draagzak te zitten.

@ spiraaltje, voor ik zwanger wilden worden had ik al een spiraaltje met hormonen en ik heb er na de bevalling zo snel mogelijk weer een nieuwe in laten plaatsen. Ik ben zeer tevreden over de spiraal, heb minder klachten dan ik met de pil had.

Zo nu nog even een paar uurtjes werken en dan weekend.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Tamale, juist niet irritant, ik wordt helemaal niet meer ongi haha...dus bespaar enorm op maandverband:p
    De eerste keer heeft de h.a gezet en dit keer de gyn.
    En moet zeggen dat dat ook wel fijner is. Die controleren gelijk via echo of die goed zit.

et het krentebolletje gaat t eerder slechter, zal straks eens een foto maken. Er komen er steeds meer bij.
    Hij heeft enorm veel jeuk en slaapt daardoor bijna niet

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh echt??? Dat is helemaal wat voor mij!!!
    Ik ga is even op onderzoek uit naar die dingen!
    Ideaal! :D

Aahh. verdorie!
    En jeuk is zo rot.
    Sneu voor Timmie.. :(
    Hopelijk drogen ze snel in.

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Luna: Geweldige foto en geweldige kleren! (goede keuze baby);)

Baby: Is ze dan een beetje een "slangenmens" ??? Het scheelt denk ik dat je wel ervaring hebt daarmee bij jezelf! Dikke knuf voor jullie!

Wen: Ach arm mannetje en dat met dit warme weer! Ook voor Tim een hele dikke knuffel!

Tamale: Hoelang duurt het nog voor je wat weet van sollicitatie? Heb niet helemaal terug gelezen nl...:) Oh, ik lees het al! Spannend!!!!
    En wat een snelle tante zeg!

Rose: Goed gegroeit hoor! En geweldig huilen als ze uit de fietsstoel gaat! Geslaagd dus!

Maia: Mmmm, lekker dan die pil! Hoop dat het nu beter gaat! Hier na de vakantie helemaal niks meer! Is dan niet meer nodig:D

Odess: Ahhh, arme papa! Maar goed het zijn allemaal fases! Hoop ik voor je;)..

KK: Is ze al weer wat beter te pas? Leuk he, dat ze nu ook gaan kletsen!

Baby: Fijne bruiloft vanavond!

Ei: En was alles goed bij het bureau? Hij hoeft natuurlijk ook niet helemaal onder te zitten he! Kunnen soms ook maar 2 of 3 waterpokken zijn! Tim heeft in ieder geval dikke vette pech:(..

Danjo: Balen van je auto! En de mamafiets! Leukleukleuk!!! Ben benieuwd hoe naomi het vind.

Hier een Boaz met koorts! Gisteren s'middags 38,8 en s'avonds al 39,5... Wel goed geslapen en vanmorgen werd hij weer wakker met 38,5. Dus tegen 10-en maar een zetpil gegeven want hij zweette zich een ongeluk. Tandjes???;) Waterpokken???;) Hij had vanmorgen ook weer ff een krijsbui en zuur,maar de medicijnen werken in ieder geval goed! Dinsdag mogen we weer voor controle!
    Ook heeft hij nog wel 1 waterdunne luier standaard op de dag...
    Verder druk met allemaal leuke dingen!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik hoop echt dat ze het voor het weekend laten weten hoor.
    Loop mezelf echt op te vreten.

Joenka, wanneer gaan jullie naar Italie?
    ah wat sneu voor boaz!!
    Misschien inderdaad een tandje!

Deel Deze Pagina