Kan me voorstellen dat je je op loopt te vreten! Hoop dat ze je gauw bellen! Wij gaan over 2 weken naar Italie!!!! Heb er zin an! Alleen jammer dat Italie uit het WK is!
@Tamale....duim duim duim dat je vandaag goed nieuws krijgt! @Joenka...ahhhh arm mannetje, hoop dat ie zich snel weer lekker voelt. ....CB was goed, maar was bij de niet-arts en ze heeft niet eens echt gekeken naar de bultjes, en heeft alle opties genoemd van de 2e tot de 100e ziekte... maar goed Boaz voelt zich goed. Verder nu 70cm en bijna 8,5 kilo, dus gaat goed met hem. @Wen...dikke knuffel voor Tim, ben benieuwd naar de foto. @Danjo....leuk fietsen! Hier zou t ook kunnen want Boaz zit continu alleen en corrigeert zichzelf ook als hij bijna omvalt, maar eerst een fiets kopen en kijken of ik wel kan fietsen. Heb nog steeds last van mn stuitje. @Odess, lastig is dat he, hier ook soms en dan voel ik me ook lullig maar ja is eigenlijk onzin. @Nathalie..lekker bijna weekend @draagzak...hier die ene van babybjorn, is wel erg makkelijk in gebruik
tamale, ik duim voor je meid. joenka, dikke knuf voor boaz! baby, veel plezier vanavond, leuk een bruiloft. luna, mooi pakje voor Juulz. Staat hem erg leuk. Moet je nog veel regelen voor de grote dag? ei, jammer dat je geen duidelijkheid over de bultjes. Wat heb je aan je stuitje?? (volgens mij heb je het ooit wel eens verteld, maar weet het niet meer precies). Hier, Britt is naar het KDV, dus vriendje en ik genieten van de zon. Planten gekocht voor in de tuin en de schuur gebeitst. Verder weinig nieuws. Als ik iemand vergeten ben sorry.
Joenka, over 2 weekjes! Heerlijk! Waarom jammer? Omdat de zweer er dan minder is? Of.. Blij ei: Thnx .. Curly, dankjewel! Lekker even tijd samen gehad vandaag? En dan ga je met dit warme weer de schuur beitsen? Haha! Jij liever dan ik.
tamale, ik heb maar 1 zijkant gedaan hoor. was een project al van voor de vakantie en moet onderhand af. en ach ja zo wordt je ook bruin toch? Heeft Tara al in de autostoel gezeten? Britt heeft dezelfde en ze zit er super in. Ideaal hoor dat je hem kan draaien.
Tamale spannend meid Wendelaa pff en dat met dit weer sneu hoor. Joenka pas over een maandje fietsen hoor , ze kan alwel zelfstandig zitten maar heb zoiets wacht netjes tot de 9 mnd Met Boaz gaat het ok niet zo lekker he pfff als je nou eens wist waar het van kwam....ook nog geen tandje erdoor dus
Ooh! Dan valt het nog mee! Ach, het moet toch een keer gebeuren hé. Tara heeft bij de prenatal in de stoel gezeten, daar zat ze veeel beter in de axiss dan in de tobi. En ik vond de tobi echt heel moeilijk in de slaapstand te zetten. Heel stroef. Maar in haar eigen nog niet, omdat de auto nog bij de garage staat. Kan niet wachten!
Danjo, ja maar ik denk toch niet dat ik het ben geworden. Hoe langer het duurd, hoe minder hoop ik heb. Ze zullen degene die door gaan toch wel even een belletje doen voor het weekend? Wat voor fiest heb je nu?
Ei mooi zo weer goedgekeurd alleen dan weer jammer dat ze niet ff goed kijken. en fietsen pas over een maandje Curly lekker an het werk geweest dus hier naomi ook op het kdv ga ik zo weer halen. De auto valt heel erg mee hoor als je het niet weet zie je het ook niet van de week word ie ff opgepoetst en dan zal het nog minder opvallen dus weer wat centjes verdiend
Tamale gewoon een mamafiets merk weet ik ff zo niet haha, vind ik ook niet zo heel boeiend fiets toch bijna nooit . en je weet het nooit toch blijft spannend
luna mooi pakje staat geweldig!! lekker bruin gezichtje heeft die ook op die foto!(of is die zo altijd?) Tamale nou ze maken je het wel spannend hoor! Baby mexx gaat ook zo pas op de post! goed dat he het even zegt lekker feesten vanavond!! Rose fijn dat alles goed gaat met Eva! ja de meiden hebben zich lekker vermaakt in de tuin! Danjo gefeliciteerd met Naomi dr 8 maanden!!! balen van je auto jullie hebben m net en dan al schade.. wel netjes dat ze zijn blijven wachten. Joenka beterschap voor Boaz! en wat een heerlijk vooruit zicht! lekker naar Italië!! Mvj fijn dat alles goed gaat met je meisje! wat een poppetje hoor! dacht dat Noa klein was hihi. Wen wat zielig voor Tim dat het alleen maar erger is geworden Heb je ook al (ik dacht dat t ) mentholgel geprobeerd? dat had ik gekregen bij Danique toen ze onder de uitslag zat wat ook erg jeukte. Ei fijn dat alles goed gaat met Boaz! wel raar dat die vrouw niet even gekeken heeft naar z'n uitslag.. als het aanhoud mischien even naar de dokter? of warmtebultjes? Curly heb weer gestemd!
danjo, dat is een geluk bij een ongeluk! Leo, ben benieuwd, je weet nog niets? Joenka, beterschap met boaz! Hopelijk knapt hij snel weer op! Wen, wat sneu voor tim! Hoop dat het snel indroogt!! Hier nog wat drama episodes gehad vandaag, maar ze zit ook steeds meer op haar knietjes of teentjes dus ja, er gebeurd veel in dat hoofdje geloof ik! Ook heeft ze het nephoesten herondekt, gekkert!!
sorry sorry sorry dames dat ik er weinig ben. maar morgen is het vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin en ik heb alles georganiseerd dus nu druk druk met met laatste puntje op de i te zetten! oja we gaan workshop paaldansen en erotische eten en stappen en nog wat dingen haha ben erg benieuwd hoe het is! haar a.s man hebben ze dinsdag nacht uit bed gepukt en hij is gewoon 2 dagen naar IBIZA geweest hoezo over de top haha. dus en ik zit al een week in de diaree luiers want jaaaaaaa meneer hier heeft zijn 1ste tandje en daar blijft het niet bij er zijn er meer op komst dus de luiers zijn niet aan te slepen! sorry dat ik niet reageer heb wel efe snel gelezen zodat ik alles een beetje meemaak! iedereen een fijn weekend! gr jaja
@Joenka, hoop dat de koorts ''alleen maar'' door tandjes komt. Wat goed dat de med. nu echt aanslaan. En nog 2 weken en dan lekker weg, ben jaloers! We gaan hoop ik volgend jaar weer naar italie. Waar ga je heen? @Ei, hahaha...de 100e ziekte! Wel irritant dat ze niet echt heeft gekeken, anders maandag je h.a bellen? Hij doet t verder wel super dus! @Curly en nog bruiner geworden vandaag @Tamale, de Tobi hier gaat vrij makkelijk in de slaapstand moet ik zeggen, maar ja ik heb er ook al jaren mee geoefend. Wel super-service trouwens van Maxi-Cosi. Vorig jaar was onze Tobi kapot. Ging niet meer in slaapstand. Terug naar de Prenatal, kreeg een leen-stoel en die van mij werd opgestuurd. Na 2 weken kwam ie terug, helemaal gereinigd en gefixt! @Odess, je tekst is toch wel goed te lezen hoor hihi @Jaja, jeetje zeg! Naar Ibiza, weet niet of ik daar blij mee zou zijn, als manlief daarheen was gegaan haha Hier wat fotos van onze krentenbol
Ohhh.. wat zit Timmetje eronder zeg! Arm ventje.. Heeft hij er veel last van? Danjo, gelukje bij een ongelukje dus... Jaja, veel plezier morgen! Hier zit Maureen totaal niet lekker in haar vel.. Ze heeft van half 5 tot half 6 alleen maar gehuild. Daarna om kwart voor 6 heeft is ze even tot 6 uur tegen me aan in slaap gevallen.. Daarna viel ze tijdens de fles in slaap..