Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Oja, zijn huidje, arm kind! En een zemelenbadje?? ( heb ik ook eens gehoord toen mijn manneke er zo onderzat... ) Tim heeft het wel behoorlijk, komen er nog vlekjes bij?

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Arme Wen, hoop dat je wallen nog bijtrekken en Tim weer gauw de oude is. Wat zit hij eronder zeg, bah! @ Fietsen, hier ook geen zitje, komt wanneer ze stevig zit! @me; we zouden deze maand nog ff soort van veilig bezig gaan en ik hou nu een tempkaartje bij; blijkt dat ik ws me eisprong een paar dagen eerder heb gehad en we dus een ernstig risicogevalletje hebben. Wordt het weer spannend deze maand... Suf he!

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Morning ladies,

Wendelaa, al aan de sterke koffie. Zag de foto's, arme tim... Ik had het nog nooit echt gezien, dus stond wel even te kijken.

Tamale, balen dat ze niet gebeld hebben.

Nathalie, idd lipje naar binnen of veiligheidsspeld (zo'n babyding).

Hier, nog niet helemaal wakker. Britt is zo verkouden, ze heeft er gewoon last van. Weet iemand hoe ik haar neusje goed en makkelijk schoon kan maken. Alles is aangekoekt van de nacht. Ze wordt zo boos als ik al in de buurt kom (zo ken ik haar niet), heb het nu even laten zitten tot ze zo in bad gaat. Hopelijk heeft iemand een trucje ofzo.

4. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Neusje, heeft nu niet zoveel zin maar voordat je haar naar bed doet even een klein laagje vaseline erop en dan krijg je het morgen zonder beitel ervan af!

ooh spannend odess!!

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wapa, thnx ga dat vanavond zeker even doen.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa, ik gebruik havermout in t badje.
    Droogt ze goed in. Er lijken er nog wel steeds wat bij te komen, maar niet zoveel meer. De meeste drogen nu wel in.
    Dat ziet er ook zo naar uit he, al die korsten.
    Ik hoop dat hij geen littekens eraan overhoud, vooral in zijn gezichtje

@Odess, hihi dat meen je niet!
    Moet je weer deze maand in de stress zitten zeg

@Curly, nou Eva heeft t ook gehad en lang niet zo extreem als Tim hoor. Zo erg heb ik t ook nog nooit gezien bij een kindje.
    En over neusje poetsen, heb ook weleens gehoord dat je er dan yogurt op moet smeren en dat je t dan zo afveegt.
    Maar nog nooit zelf geprobeerd

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, hopelijk is timmie er snel vanaf. Yoghurt is het proberen waard. Nu is het er gelukkig al af.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Je kunt het lipje van de slaapzak naar binnen wurmen aan de onderkant, doen ze op het kdv bij mijn kids ook. :) en dat werkt goed kunnen ze dr niet meer bij.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Yeaaaaaaaaaaaahhhh even heel ego: Ik ben aangenomen!!!! :d
    waaaahhh!!!!
    Ik ben zoooooo blij!

Dankjulliewel voor het duimen, het heeft geholpen! ;).

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hallo meiden!Bruiloft gister was erg gezellig, ze zag er zo mooi uit!Dyoni heeft het ook heerlijk naar haar zin gehad bij mijn ouders en ze lekker bezig gehouden…

@Danjo;he balen zeg net je nieuwe auto..en hoe is je mamafiets..nog hieperdepiep met je meisje

@Tamale;je meisje ziet erzo cute uit op het filmpje!echt schatje en zo lekker vlot!balen van je airco..jij hebt dalijk veel dezelfde haarclipjes als ik hihi heb ze ook een deel bij haar vandaan….jeeeeeeeeeeej super meid!Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@mvj;ik heb ook last van mijn rug maar met de rs heb ik er echt geen last van..hij draagt heerlijk maar met dit warme weer zitten we meer buiten dus maak er nu ook niet echt veel gebruik van…en anders meisjelief heel luchtig kleden!nog gefeli met de 8 maanden..wat een leuke oranje foto’s hihi

@joenka;ja ze is indd een slangenmeisje aldus Luna en Wen hahaha..he bah mannetje met koorts, beterschap!

@blijei;fijn dat mannetje weer is goedgekeurd!

@sylvia;oooh geeft niet meis, was alleen bang dat t kwijt was geraakt…

@jaja;jeeeeej eindelijk een tandje!!Wat een geweldige vrijgezellenfeesten zeg!Onwijs veel plezier!

@Wen;aach het lieve krentebolletje…

@sannie;wat is jouw meisje ook vlot zeg!!Beter hoor een dagje lekker vrij extra…hoop dat je wat meer tot rust kan komen…

@maia;fijn dat alles zo goed gaat bij jullie!

@nathalie;leuk een zomerfeest

@odess;je houdt t spannend zeg!

11. gefeliciteerd! ! !

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Tamale GEFELICITEERD!!!!

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Tamale, gefeliciteerd meid!! Superleuk voor je!!!

hier, ben in het huis van me ouders met Britt en vriendje, moet even op hondje passen, dus lekker luieren in de tuin. Tot later.

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tamale gefeliciteerd!! wat voor baan was het ook al weer ???? Weet het niet meer hihi

Verder alles goed met iedereen?

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

LEO, wat super voor je meis - wat heerlijk dat je nu een heerlijk lichtpunt hebt! Hopelijk helpt het ook om snel lekkerder in je vel te komen! Baby, leuk dat het leuk was! Hebben jullie ook lekker ff genoten same van een feesje zonder beeb? Wen, wat fijn dat het minder lijkt te worden!! @mezelf, tsja we hebben zelf het risico genomen en het is echt geen probleem hoor maar oeps! Heb volgens mij nog nooit een eisprong gehad op dag 12 of 13, ben ook nog niet geheel overtuigd maar gaan het zien! Maar spannend is het wel weer, altijd denk ik...

16. 0babydream0

@odess;ja een andere vriendin was er ook met 2 kids van 3 en 6mnd dus we konden wel even babykletsen hihihi
    Was je van Elise snel zwanger dan??

17. 0babydream0

@all:hebben jullie allemaal de box al naar beneden?Niet van de kindjes die al staan maar de rest?

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja de box is hier al n tijdje omlaag, al kan Mike nog niet zelfstandig staan.

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ben er maar kort want ben weer wezen werken vandaag en ben moe.

Baby: ja hier is de box ook al naar beneden omdat ze nu zo snel gaat en ik niet voor verassingen wil komen te staan. Heel soms lukt het haar ook al om een soort van te gaan zitten uit zichzelf. De box en het bedje staat niet op de allerlaagste stand maar ik heb een stand die tussen helemaal laag en het hoge inzit zeg maar.

Tamale: wat super dat je bent aangenomen. Waar had je ook alweer op gesolliciteerd? Ben het ff kwijt.

Wen: wat zielig dat Tim zo onder staat.

Hier verder niet veel nieuws. Meisje begint steeds beter te eten. Vandaag had ik even geen vers voor haar (moest ik nog maken) en daarom kreeg ze een potje. Je had haar gezicht moeten zien in het begin toen ze het proefde haha. Was echt een andere smaak vond ze hihi.

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    box, hier staat die ook omlaag. Britt zit en zat vorige de week ook al op d'r knietjes op om over de rand te kijken.
    Bedje trouwens ook, want daar gaat ze nu ook in zitten.

Deel Deze Pagina