Uk, wat een heerlijk moppie in bed! Ik vind het nu zo lief he alleen een romper en slapen! @ slapen, ondersteboven, binnenstebuiten achterstevoren in bed zeggen wij altijd Vanochtend lag ze heerlijk met de armpjes en beentjes buiten boord, lekker slapen joh Baby, wat fantastische nieuws!! Mooie foto Hopelijk blijft diva lekker eten! Ei, hier hoeven we niet formeel maar wel in lange broek. Dus tsja, shirtje of t-shirtje en gaan
Even kort weer, want ben kapot na een dagje werken met dit weer. Kom alleen even ego doen. Vandaag te horen gehad dat we de medicijnen voor de verborgen reflux van Evi weer mogen stoppen van de kinderarts. Over 4 weken belt ze weer terug om te horen hoe het gaat. Op hoop van zegen dan maar. De vorige keer na het stoppen begon ze weer ineens te krijsen, overstrekken na een week of 3 a 4. Dat ze nu af en toe spuugt en nog af en toe krijst komt volgens haar waarschijnlijk dat het een dametje is met temperament dat goed laat horen wat ze wel en niet wil. Ze vond haar erg snel voor haar leeftijd. Gewicht door gegeven en de lengte van het bureau afgelopen donderdag en dit was prima voor haar. Zit met haar gewicht wel op de onderste lijn maar volgt netjes haar eigen lijntje. Beddengoed in bed: hier heeft Evi alleen een slaapzak aan met een romper erin of alleen een shortamatruitje. Laken heeft geen zin want daar blijft ze toch niet onder liggen. Ze rolt en draait heel haar bed door en vind haar nooit terug zoals ik haar in bed heb gelegd haha. Phoe, valt niet mee om met dit werk te werken. Moest het maar lekker rustig aan doen van de mensen haha. Maar ja, ben ook geen stil zitter, dat kan ik niet hoor. Kleren werk: wij hebben dus een uniform aan, wiite broek, (lange tot over de enkels of een 3 kwart), en een jasje erover ook wit, eronder heb ik vaak een topje/t-shirt in de zomer of een longsleeve in de winter als het echt koud is. Jasje heb ik vaak niet helemaal dicht maar 3 drukkertjes of zo.
Thanx allemaal voor de reacties! Hoe moeilijk het eten eerst was en vooral stukjes nu eet ze zo in standje relax eenrijstewafel haha gekke meid! @blijei;ja dat is zeker wat voor haar! @mvj;spannend!
hoi hoi, eindelijk weer posten! t weekend scheveningen was echt heerlijk! heb er echt van genoten. heb tess heel erg gemist,maar vond t best lekker om me 2,5 dag niet bezig te houden met slaapjes, voeding en luiers. ff tijd voor mezelf, dat is er echt bij ingeschoten de laatste maanden. het was natuurlijk wel heerlijk om weer thuis te komen. tess was helemaal blij en verwonderd dat ik er weer was. smelt!!!! k zag super foto`s voorbijkomen, geweldig! baby, wat goed van dyoontje dat ze zo goed eet!!! danjo, sterkte en succes deze week met je schoonvader! luna, hoe is t met jou? de grote dag komt steeds dichterbij he??? mvj, hopelijk reageert evi goed op t stoppen met de medicatie! ei, dus boaz is een zitter? dan heb je ook lekker twee handen vrij en kun je tenminste de ruimte overzien! groot gelijk! warmte, tess heeft er heel veel last van. ze heeft bijna de hele middag gehuild. heb haar alleen in dr luier laten liggen, ze wilde nauwelijks spelen en op schoot was veel te warm. jammer genoeg drinkt ze veel te weinig. de 3 flessen gaan allemaal maar half leeg, wil geen sap en groente en fruit gaat ook matig. ik los nu soms een liga op in water met iets diksap, dat eet ze dan van een lepel. ik moet nu haar plasluiers goed in de gaten houden. morgen gaat tess mee naar mijn werk,ik werk een paar uurtjes extra. hopelijk gaat t goed.
@ Baby, wat een leuke foto weer. Dyoni geniet nu echt van het eten. @ badje, wij hebben hier een badje zonder dakje maar wij hebben een parasol erboven staan. Emma geniet er heerlijk van. Emma heeft momenteel haar verlatingsangst fase. We kunnen haar momenteel echt geen seconde bij haar weglopen of ze brult het uit. Hopelijk is dat weer snel voorbij. Even nog wat foto's van het zomerfeest op de kdv.
Fleur was hier vandaag ook iets mopperiger dan normaal, heel 'gek'... aan de ene kant supervrolijk, maar als iets niet snel genoeg lukte was ze een beetje bozig en moest ze bij me zitten. Was wel gezellig alleen erg plakkerig en warm zo saampjes maar dat hoort erbij, is niet anders. IJsjes vindt ze erg lekker in elk geval
Nathalie, leuke foto's! Ellen, goed te horen dat je weekendje leuk was. Heerlijk he, zo een blij koppie als je weer thuis komt. Kan ze gewoon mee naar je werk joh? Wat fijn! Zo, ik ga naar bed! trusten meisjes.
@ Gusam, leuke uitzending. Erg knap dat je zo openlijk en onherkenbaar erover praat. Ik ga nu lekker slapen. Weltrusten!
Was ook erg leuk om te zien hoe Riley zo gezellig bezig was met je moeder. Je moeder is ook echt een trotse oma. Zo lekker eerst voor ons babyzwemmen en daarna maar lekker weer volop in de tuin gaan genieten.
@Gusam, heb t net even gekeken! Meid, respect voor jou hoor.... mooi gemaakt idd....enne, het laatste stukje, dat je een dikke knuffel krijgt van Riley. Moest ik wel ff een traantje laten. De liefde straalt ervan af bij jullie alle 2
Gusam: Ga ook zo ff kijken bij uitzending gemist! Ben benieuwd! Wen: Hoe is het met je waterpokje?? En aan de naai, ben benieuwd! Volgens mij vroeg jij ook "lang geleden" of Boaz zelf ging zitten... Ja.... Ellen: Lekker weer gehad op scheveningen!! Tess last vd warmte, pfff ze is niet de enige! Hoop dat het vandaag beter gaat met haar en gezellig een dagje met je mee! Nathalie: Leuke foto's! Danjo: Suc6 deze week met je schoonvader! Je bent er dus druk mee met dit warme weer! Baby: Wat een lekker wijffie is het toch zeg! Heerlijk! EI: Ik moest gister met de voetbal dus gewoon werken! Wel de tv aan gehad en ben naar huis gegaan na de wedstrijd! Nu vrijdag weer, ben dan gelukkig vrij!!! Hier straks weer naar de logopedist voor Britt en vanmiddag met Boaz naar de kinderarts. O,ja bedankt voor de leuke reacties op de foto's op hyves!
ik kom ff zwaaien. Geen tijd om utigebreid te reageren. Zag wel een goede eter, GOED ZO! En houden zo Hier gaat alles lekker en goed, tijn is wat hangeriger en zeurderiger dan normaal maarhet kamertje krijgen we ook niet echt koel dus weinig slapen maar ja hij vermaakt zich goed. Kruipen, tijgeren en trekt zich aan dingen op. Oja en hij zit uit zichzelf. EN hij praat tegen van die stapelbekertjes zeg maar haha, grapjas. Gister bij de KA geweest en de helm hoeft al niet meer op!!! Hij was zo goed vooruit gegaan, heerlijk met deze temperaturen. In badje buiten vind hij ook helemaal geweldig. Fijne dag allemaal, houden jullie het een beetje vol? Oja, hier dus alles naar beneden qua box en bedje.