baby, fijn dat dyoni eindelijk slaapt! sannie, ik hoop dat tessa doorslaapt! nathalie, babydump is altijd leuk, willen wij ook nog heen deze week. joenka, pffff met 1 of 1,5 dus... hopelijk valt het mee hoor! hier: tess heeft vandaag weer heel weinig geslapen, gegeten, en gedronken. ze ligt nu in bed te zweten, vind t zo moeilijk hoe ik haar moet wegleggen! ze heeft nu n romper en slaapzak aan. toch zweet ze. haar raam staat wel open, moet echt ff luchten daar. odess, tess was voor 1 x op mijn eigen groep, was wel raar. gelukkig heeft ze 1,5 uur geslapen, en heeft ze ook lekker gespeeld. o, ja, TROTSE MAMA MOMENT: Tess kan zitten!!! en dat terwijl ze nog maar n week geleden de spreidbeugel af mocht!!! zoooooo trots op mijn wijffie!
o ja, gandor, ik zou ook wel gaan hoor. t is wel n eind rijden,maar denk dat ze t wel waarderen als je komt! vind t een goed idee van nathalie om bv een opblaasbadje mee te nemen.
dank je voor de reacties meiden, ben ik heel blij mee. sorry even ego: morgen krijg ik de sleutel van het nieuwe huisje, ik lijk zo wel een klein kind. XXX Gusam
Ellen: Ik heb hier zelfs geen romper aan! Gusam: Leuk,leuk leuk!!! Alleen jammer dat het zo vreselijk warm is, als je dan moet klussen! Veel plezier in ieder geval! Nathalie: Tja, maar goed de eerste 8 maanden zijn we al voorbij! Dus eind is in zicht (praat zichzelf moed in0
ellen, wauw wat super van tess!!! Gusam, jeej wat leuk. hopelijk gaat het klussen voorspoedig en snel verhuizen.
Ellen: Aaarrggghhhh, lees ik ff terug lees ik dat Tess al kan zitten!!! Wauw, wat een snelle ineens zeg!
Nee, ik heb hem s'nachts ook geen romper aan! Het is zo warm, knappe vent als hij het koud krijgt! Britt ligt ook alleen in haar onderbroek zonder dekbed!
Ik doe bij emma 's nachts ook geen romper meer aan. Wat goed van Tess dat ze al kan zitten. Wat gaat dat ineens allemaal snel bij allemaal. Nou Gusam wens je sterkte met het klussen in die hitte. Maar wel leuk dat je de sleutel krijgt.
Heey meiden, Even naar jullie zwaaien!! ( ben ondertussen even druk om 4 dozen kleding van de kids op ZP te zetten... wat een klereklus!!hihi ) Zitten!! Wauw wat stoer!! @ slapen, allebei de kids in een dun slaapzakje zonder romper of deken. @ rest hoop morgen even inhoudelijk op jullie te kunnen reageren!! Gaat de meeting nog door? En komt iedereen?? Ben zo benieuwd naar iedereen!!!
Morgen dames, Hier staat nu een lekker windje en de zon schijnt nog niet scherp. Dus even alles tegen elkaar opgezet om wat frisse lucht binnen te krijgen. Straks even naar sport; lesje X-co, nog even pampers inslaan. Zag gisteren dat ze weer bij de trekpleister en kruidvat in de aanbieding zijn. Denk dat ik vandaag eens ons tuinsetje onderhanden ga nemen. Die mag wel weer eens een opknapbeurt krijgen. @ meeting, volgens mij komen er best wel een hoop. Dat word dus weer gezellig.
jee Ellen, daar mag je zeker trots op zijn! o ja, ik zal nog even vrij vragen voor de meeting. Hoop dat het lukt want m'n halve team gaat ervandoor... dus wij hebben het erg druk. ehh hier is alles wel goed. Fleur werd gisteravond even wakker van de warmte dus even knuffelen, water drinken en toen mocht ze meteen d'r bedje weer in. Ging weer prima. Vanochtend was ze pas om 7 uur wakker dus dat is ook heel fijn en inmiddels zit ze weer op het kdv. Had er opeens heel veel moeite mee om haar daar achter te laten maar ze zat lekker te spelen en om zich heen te kijken. Naja, het is niet anders
Maia stom he dat je er opeens moeite mee hebt na hoop dat het weer over gaat. wapa suc6 met de verkoop ik moet ook nog 1 pakket erop zetten maar pfff. Nathalie en de warmte er een beetje uitgekregen tis elke keer voor korte duur Gusam mooi in elkaar gezet hoor super Hier net een stort bui gehad en nu lijkt het weer helder te worden gelukkig Grappig van de week zei ik tegen manlief smiddags weet je wat ik doe Naomi alleen in een luier in bed , kom ik na 2 uur boven ligt mevrouw gewoon in dr nakie te slapen , heeft dus zelf de luier uitgetrokken gelukkig geen natte plekken . Gisteren ook nog eens zwaar hard mn teen gestoten bont en blauw nu rustig aan doen euhmmmmmmm hoe doe je dat
ja het was enorm gek dat ik opeens heel veel moeite ermee had! En ik doe Fleur ook nooit alleen in luier verschonen kost ons tegenwoordig al moeite want als wij de luier vastmaken pulkt zij die plakkers snel weer los hihi...
Maia hier ook maaar dacht het is zo warm hahaha dus niet meer weer , doe er nu een onderbroekje overheen . Fijn he een luier verschonen ( soms is ze me te snel af en zit de poep echt overal) stil liggen wat is dat. en met het kdv komt wel weer goed hoor
Hier vandaag weer een wakker meisje!Ligt nu haar bed te verbouwen, ach ze is lekker bezig zeggen we dan maar! Moeders zit lekker buiten met lappie onder de parasol dus goed vertoeven!Morgen weer aan t werk wel balen moet ook t weekend met dat hete weer! @Ellen;wow wat super zeg!!Je meisje heeft geen achterstand opgelopen wat ze dus wel eens zeggen!Super! @Gusam;gefeliciteerd vandaag met de sleutel!Klusze! @Wapa;succes met de klerenklus!Niet te veel terug kopen he?! @maia;dikke knuf voor jou!Nog even en je mag je meisje weer halen! @danjo;hahahaha blote Naomi hihihi
Nou meisjelief heeft vandaag weer nie geslapen eigenwijsje! Heb net ook de box naar beneden gedaan,ze gaat heel de tijd de spijltjes vast pakken en wil enge dingen voor zijn..
baby, heel verstandig, voorkomen is beter dan genezen. hier, britt krijgt idd een tandje zo te voelen. Zodra ik 1 sta bij haar weg loop is het brullen, erg vermoeiend dus....