Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    oh vandaag is de laatste dag dat er gestemd kan worden op Britt. Geloof niet dat ze het nog kan winnen.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jammer curly had ook al gestemd maar het scheelt een hoop stemmen he :( Misschien een mailtje anar al je vrienden familie hyves etc ???
    xx

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Anas, thnx voor het stemmen. Ach ze heeft nog veel stemmen gekregen en voor mij is ze toch de mooiste!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: wat een eigenwijze dame! Het is ook niet leuk om te slapen als alle actie ergens anders is, natuurlijk wil je daar bij zijn als kleine meid ;)

@Danjo: en hielp het onderbroekje? Is wel een goed idee :)

nou ik heb m'n meisje even helemaal platgeknuffeld!!! Heerlijk om haar weer te zien. Geen idee wat ik had vanochtend hihi ...
    O ja, en meisjelief heeft hier besloten dat ze niet meer van een lepel wil eten. Hoop dat ze de pap morgenochtend wel van de lepel wil. Vanavond stond groente met couscous op het menu en dat wilde ze dus alleen van mijn of haar eigen vingers eten (DIVA) ... was een heerlijk zooitje :D :D

5. Zo, hier ben ik weer ff..

Meeting, hier kom ik niet helaas.. Is me toch te ver weg met 2 kleintjes.. :(
    Hier ook ff trots momentje.. Maureen heeft vandaag zo'n 2 min. uit zichzelf gestaan aan de bank. (terwijl ze nog niet eens kan zitten :D )

6. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@KK: wat goed van Maureen!!!!

hier ook alles goed, ze heeft prima geslapen, loopt alleen een beetje te mopperen maar ach, dat mag met dit weer nietwaar :) pap gewoon van een lepel gelukkig hihi ;)

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@maia;gelukkig maar dat je niet weer met je vingers hoefde te lepelen hihihi

ik ben aan het wachten op werk,hoop dat ze snel bellen anders ben ik weer zo laat klaar met die hitte vandaag!Dyoni gaat dalijk lekker zwemmen met opa en oma, die heeft t beter voor elkaar hihih

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Zo net Emma op de KV gebracht en nu aan het werk.
    Baal wel een beetje, want Emma is vannacht en vandaag behoorlijk aan de diarree. Maar ze zouden het goed in de gaten houden. Ook zit ze sinds gisteren behoorlijk onder de uitslag van de warmte. Maar ze voelt zich wel vrolijk en blij. Alleen eet ze wel minder als anders, gelukkig drinkt ze wel genoeg. Maar het zit me toch niet echt helemaal lekker.

9. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: je meisje heeft het zeker beter gedaan dan jij ;) werk ze (hopelijk)

@nathalie: beterschap voor Emma.

Nou hier gaat het weer lekker. Zou vanavond afspraak hebben voor paspoort aanvraag Fleur (manlief is er niet), is hij toestemming vergeten in te vullen. (ik ook hoor, denk er net aan).. gaat dus niet door, ga het maar afzeggen... pffffff

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, kan jij zijn handtekening niet namaken?? Mag misschien wel niet, maar anders moet je weer wachten.

baby, hoop dat je snel aan het werk kan.

hier, Britt heeft redelijk geslapen en gaat zo weer even slapen. verder weinig nieuws. vanavond workshop. Heb er zin in.

11. Maia

Maia Niet meer actief

nee, hij heeft zo'n vage handtekening dat lukt me niet (heb ik wel eens geprobeerd :D :( ) heb de afspraak inmiddels afgezegd en we gaan dinsdag wel. Dan ben ik een dagje vrij toevallig dus dan zijn we allebei thuis. Maar o ik was net wel een beetje bozig. Niet heel erg maar toch, ik moet altijd overal aan denken en hij wist dit weekend al dat hij niet meekon, en ik moet altijd zeggen van 'doe het even' en dan doet hij het alsnog niet.. naja, is niet anders, zijn ergere dingen. Ga nu maar even aan de boen voor m'n meisje wakker wordt.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia ja werkt perfect

Baby pff dyoni heeft het beter bekeken

kk jammer maar begrijpelijk meid en wat knap zeg :D

nathalie tja slecht eten maak ik me nooit zo druk om zolang ze nog goed drinkt :D maar als jij het niet vertrouwt bellen.

Het word vandaag weer zomers warm :D en morgen hier 35 grd dat word afzien.

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, dat ken ik zo irritant. Ze denken alleen aan hun eigen dingen... Ben niet aan het werk, maar voel me af en toe wel een PA

14. Maia

Maia Niet meer actief

@Danjo: ik heb liever gewoon warm. Ik vind het nu erg benauwd. Naja, straks met m'n kleine moppermeisje lekker weer in het badje in de tuin ;)

@curly: tja, meestal leg ik me erbij neer en vind het niet erg, maar dit is iets dat gewoon op korte termijn geregeld moet worden. En dan zijn we weer een week verder. Ben blij dat we het ruim op tijd gepland hadden en niet vlak voor de vakantie.

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, idd de beste manier. Doe ik ook hoor. Heeft geen zin om je druk over te maken.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia hier gisteren wel benauwd na een flinke plensbui maar nu vind ik het niet benauwd wel erg warm :D maar wel lekker als je niet je huis moet poetsen omdat net de aannemer weg is

17. Maia

Maia Niet meer actief

zo, vanochtend de autostoelen binnengekregen dus net maar even met Fleur boodschapjes wezen doen. Mocht ze ook nog van me in het zitje van het winkelwagentje.. wat wordt ze al groot zeg, gaat het snel he! Morgen is ze alweer 9 maanden oud, gek eigenlijk! Heerlijk ook hihi...

nu zit ik even op de bank lui te wezen, heb net nog wat eten voor haar gemaakt en in bakjes gedaan en vind het nu wel weer mooi voor vandaag.

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    stomme vraag maar hoe kan ik al gekokte groente invriezen??? Iemand een idee ik ben een beetje onhandig in die dingen ..

Stel ik heb wortels gekookt, hoe gaat dat dan de vriezer in en kan ik t dan lang bewaren?

19. Maia

Maia Niet meer actief

ik kook vaker voor, hangt wel een beetje van de groente af maar wortels doe ik bijv. voorkoken, wat aardappel en vlees ook koken en dat bij elkaar doen en klein snijden en dan heb ik bakjes van Avent en daar doe ik dan 3-4 eetlepels in. En dan gaat het gewoon de vriezer in.

Ik bewaar het nooit heel lang in de vriezer, maar het gaat ook gewoon snel op (binnen 2 weken meestal bij ons) maar op zich kan groente wel een maandje ofzo in de vriezer hoor.

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

hier heeft ons meisje ineens 39.5 koorts en is erg zielig. Na een zetpil en een knuffel ligt ze nu lekker in haar luier te slapen. Arme mop. 6 uur had ze 39 graden en een half uur later ineens een halve graad meer! Hoop dat de slaap haar goed doet! @ koken, net als Maia! @ 37 graden, ik blijf morgen binnen! @ kk, knappe maureen! @ maia, wow fleur al 9 maandjes! Gaat snel :) @ danjo, he die bui wil ik ook wel, mag ik nog ff bestellen :)

Deel Deze Pagina