rose en nathalie, heel veel plezier dit weekend!!! danjo, hoe gaat t met je schoonvader? slapen: hier `smorgens en `s avonds alles tegen elkaar open, overdag potdicht. tess heeft geskapen tot kwart voor 7 vanmorgen!!!! wauw! ze ligt in luier, korte legging voor de beugel en slaapzak. omdat ze steeds op dr buik draait en dan niet kan slapen, heb ik dr deken opgerold en over de borst strak ingestopt. werkt prima. gisteren naar de babydump geweest, autostoel gekocht. t is toch de tobi geworden, daar zat ze veel beter in dan in de priori. toch voor de veiligheid gedaan, omdat ze nog zo klein is. ze adviseerden trouwens wel om haar voorlopig nog in de mc te houden, tot ze daar boven de rand uitkomt. toen ik zie dat ze zo gevaarlijk naar voren hangt in de mc, zei ze dat ze dat in de gewone autostoel ook kan! dus voorlopig nog ff in de mc... ook een buggy gekocht, de koelstra simba. makkelijk voor op de fiets, en lekker klein en wendbaar. helemaal blij! dit is trouwens de kleur van de stoel: Maxi-Cosi Tobi Tango Red 2010 | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump in het zwarte zitten ook nog rode accenten verwerkt. ik ga zo nog ff gauw naar t dorp, en dan blijf ik de rest van de dag binnen. succes met de hitte vandaag!
Rose heel veel plezier wapa hihihi geweldig hier niet aan tafel wel aan de box jaja spannend zeg ik duim hier hoor Maia oh jee ben ik blij dat ik niet de enige ben Naomi gaat de 17e voor het eerst slapen bij opa en oma haha Odess fijn dat ze iig goed heeft gedronken. nu hopen dat het wat beter gaat geen tandjes in aantocht? warmte meiden gewoon lekker rustig aan doen dan valt het allemaal wel mee.
ellen naomi hangt in de mc ook zo na voren maar in dr autostoel wil dat echt niet en cb zei tegen mij gewoon in slaapstand zetten niks aan het handje. met mn schoonpa gaat het goed eigenlijk ze zijn erg tevreden , ze hebben van de week gekeken en de kanker werd mooi glad. nu nog 1 week bestraling 2x op een dag en dan even een paar weken rust zodat het gezonde weefsel wat is aangetast door de bestraling ook wer gezond kan worden en dan een mri.
zo, ben ik weer. Net even de bovenboel helemaal schoongemaakt en manlief gemaild wat hij vanavond even van me mag doen @danjo: sterkte dan alvast de 17e hier gaat ze nu dan zaterdag logeren, en ook de 11e dus het zijn meteen 2 weken achter elkaar. En wat fijn om te horen dat het goed gaat met je schoonvader. @ellen: die is ook leuk. op het KDV hadden ze buiten de badjes al klaarstaan dus denk dat m'n meisje wel een verkoelend dagje gaat krijgen nou ik moet naar m'n werk! Fijne dag allemaal!
maia werkse hier word toch geadviseerd om de kinderen binnen e houden want je verbrand levendig met 37 grd
morning ladies, danjo, wat een mooie nieuws w.b. kanker. maia, spannend eerste keer uit logeren. wapa, ah wat goed ze trekt zich op!! Leuk!! hier, Britt is naar KDV en die haal ik voor de wedstrijd al weer op. Ga lekker voetbal kijken bij me zusje en vriendje gaat de stad in. Oh ja, heb gister een taartworkshop gevolgd, was super leuk!!
Wat heb ik het warm op kantoor. Wij hebben wel klimaatbeheersing, maar daar voel je op een gegeven moment niets meer van. Ik heb helemaal geen zin meer om te werken. Wil lekker varen met een windje in onze rug. Ik denk dat je met dit weer ook beter binnen kunt blijven of lekker in de schaduw.
maia, wij hebben de kids ook in badjes gehad deze dagen. ben benieuwd wat mijn collega`s vandaag gaan doen. t is ook voor jezelf best belastend in de warmte: 12 kids in zwemtenue hijsen en na de tijd weer afdrogen... voor de kids is t heerlijk, voor de leidsters wat minder! wen, hoe is t met timmetje? waterpokken al helemaal weg? hopelijk houdt hij t vol met de hitte! pfffff ik kom nergens aan toe. heb tess weer in bed liggen,ben naar t dorp geweest,maar nu moet ik nog stofzuigen, was ophangen en vaatwasser uitpakken.... heb nergens zin in!
Ff snel: Hier op het kdv geen badjes gedaan! Wel een watertafel en emmers water, dit omdat we alleen maar tot 11:00 buiten zijn. Veel te warm en kinderen geven hun grens daarin niet aan. Vandaag niet te doen, vind het zelfs gevaarlijk nu! Wij hebben ook een brief uitgedaan ivm de extreme warmte....
Joenka, ja het is echt te gek nu he! Natalie, zo Emma is een snelle meid! Lekker varen maar wel warm nu eg! Danjo, fijn dat het goed lijkt voor je schoonvader! Ellen, soms zitten ze echt niet goed in een bepaalde stoel he! Dat hadden wij met de kiddy infinity, zat ze voor geen meter maar in de comfort als een prinsesje helemaal trots en mooi! Leuke kleur Inderdaad Wen, hoe doet Tim het nu? Hier nog steeds koortsig maar niet extreem. Eten en drinken valt me niets tegen en ze wil heel veel slapen maar dat is geen probleem! Gisteravond was het ff naar maar nu is het niet eng, meer vervelend! Ach en buiten komen we nu toch niet, dus lekker een dagje thuis
Joenka heel verstandig hier was het ook tot 11 uur na buiten maar naomi slaapt toch van 9 tot half 11 en dan eten dus voor haar sowieso niet na buiten. ellen kom op meid ff aan de slag Nathalie dan moet het toch nog wel meevallen zodra je na buiten gaat krijg je die klap wel. Curly leuk en nog leuke dingen geleerd? Odess lekker thuis blijven idd. Hier net meisje al opgehaalt ivm de voetbal straks ik dacht ga niet om 3 uur heen en weer karren beter nu haha. nu ligt ze lekker te slapen
thnx ladies!! Odess, Mocht ik willen dat ik concurrentie voor maia ben. Ik ben nog maar een beginner hoor.
curly, wat mooi!!!!!!! hendrik alweer 9 maanden, (waar blijft de tijd toch) hij doet het super goed, alleen vind hij brood en eten met stukjes niets brood vist ie uit zijn mond en gooit het weg hij krijgt zo'n 1 vierde brood op warm eten met stukjes idem dus geef nog het vaakst 6 maanden voeding want dat eet hij tenminste op (de tijd zal het leren) hendrik zit al een tijdje in een gewone autostoel de mc de deur weer uit hij is veelste groot voor de mc voeten en hoofd steken over en hij wil recht opzitten dus de auto stoel ook niet helemaal in de ligstand wel dat hij goed achterover zit (en dus niet kaars rechtop) het is weer lekker warm!! zonet nog met jelle gezwommen heerlijk!!!!!!! nu lekker binnen is toch echt te warm voor de kleintjes!!
Hey meiden! Wat een gave taart!!! Ik wil ook zo`n taart op Milan`s verjaardag!! Wordt ie ook verzonden naar Zwolle?? Houden jullie het nog een beetje uit? Heb alles potdicht en zit binnen... haha, is het een keertje warm.... Larissa zit echt in een sprongetje, ze kan ineens vanalles.... ze rolt heen en terug... trok zich eenmalig op... ze gaat geluiden nadoen en volgens mij zei ze vanochtend "papa" oja en ze krijgt een dracula tandje ( bovenhoektandje... ) wat worden ze toch snel groot... oja en ze wil gaan zitten maar dat lukt nog lang niet en madammeke is het daar niet mee eens... gefrustreerd poppie!! Nou ze loopt nu paars aan,dus denk dat iets anders wel is gelukt!!
curly, wauw!!! danjo, t heeft geholpen, ben helemaal klaar! thnx! wapa, wat gaat t hard he? knap van larissa hoor! hiet tess ff in n verkoelend badje gehad, gewoon in de keuken in de wasbak. vond ze heerlijk. ze heeft nog maar 210 cc melk op vandaag, en verder alleen n half potje fruit. ga nu proberen er wat water, sap o.i.d. in te krijgen, flesje, tuit, rietje,beker, meer ideeen zijn welkom!
Odess en Fokje, thnx!! We gaan hem straks aansnijden. Wapa, wat goed van Larissa! Gaat opeens snel he. En ik wil gerust een taart voor je maken hoor voor Milan z'n verjaardag (als ik dan niet in Maia d'r vaarwater kom). PB dan maar even.