o ja, fokje, wat gaat hendrik ook hard zeg! hier zelfde verhaal, geen stukjes en brood... heb me voorgenomen om in de vakantie te gaan doorpakken, want als ze steeds krijgt wat ze wel wil eten, went ze er natuurlijk nooit aan... succes!
Fokje, haha wat lekker eigenwijs van Hendrik. Hij weet precies wat die wel en niet wil qua eten. Komt vanzelf.
Ellen, helaas niet echt tips qua drinken hier. Ik ben geen voorstander van zoete limonade (suikervrije dan), maar met dit warme weer doe ik er een beetje extra in, zodat ze het lekkerder vindt.
qua drinken: hier yoghurt met roosvicee, of water met klein beetje roosvicee aangemaakt.. hier is ons meisje weer beetje uit het sprongetje geloof ik.. ze slaapt weer goed, is weer lekker tevreden..
Wapa Moet hard lachen om je stukje Een hoektandje al sjee zeg!! @ drinken, water drinkt ze alleen als ze echt dorst heeft maar slappe thee vindt ze heerlijk! Fokje, wat een grote vent alweer zeg! Hier komen geluidjes uit het bedje!
hier staat tess weer in zijn achteruit. frustratie alom dat ze niet bij haar boekje kan... hopelijk leert ze snel de eerste versnelling te vinden! slappe thee en roosvicee al geprobeerd. ik blijf t maar aanbieden, hopelijk gaat ze snel beter drinken! net wel wat liga opgelost in water op, dus er zit weer wat vocht in. kk, fijn dat t weer goed gaat met Maureen!
Ellen, anders een extra fruithap? Is ook 90% water! Verder doe ik extra water door het avondeten En trouwens, als ze dorst hebben drinken ze altijd he, ook water.
@All, bedankt voor t vragen, met Timmetje gaat t weer super! Waterpokkels(Eva's noemt t zo) zijn ingedroogd en op hun retour. En nu maar hopen dat er weinig littekens achterblijven. Kan nu ook gelukkig weer zijn eczeem behandelen, want dat zag er echt afschuwelijk uit. Helaas moet ons mannetje dus ook echt een romper aan in bed en een broekje. Krabt anders alles open. Maar goed, t broekje van t krabpakje is wel erg dun. Gister bij de k.a geweest voor zijn hoofdje. Hij was super tevreden! Bleef maar zeggen; wat ziet het er mooi uit! Hij kon niet geloven dat het al zo veel verbeterd is. En zei ook; je zou bijna denken dat we een vergissing hebben gemaakt een paar maanden terug. Maar de meting en tekeningen bevestigen toch echt wat we toen zagen. Over 2mnd weer terug en w.s mag de helm dan af! O wel weer med. voor de spruw. De h.a had me dus gewoon te weinig voor geschreven, waardoor het nog niet weg is! @Warmte....hier ook alles dicht. En toch 28,5 grd binnen. Vooral Eva heeft last van de warmte. Is erg moe en hangerig en ligt nu dan ook al 2 uur te slapen. @Curly, mooie taart zeg! Wie weet kunnen jij en Maia wel een imperium opzetten haha @Drinken, hier gaat diksap er goed in. Maar dan wel uit flesje, tuit vind ie maar niks haha @Stukjes eten, ach de een is er gewoon wat later mee. Ze leren t vanzelf wel. @Fokje, hoe lang is Hendrikje dan? Hier nog een cm of 2 tot aan de rand van de MC. Maar ik krijg vort wel t heen en weer van dat ding. Dus binnenkort gaat de Tobi er weer in denk ik. Ach ja, over 12 dagen is Tim alweer 9 mnd....ppffff.....
@Danjo, gelukkig slaat de behandeling goed aan! @Ellen, mooie stoel en buggy! @Joenka, arme kindjes op t kdv idd.... Bij Tim was t ook zo warm! Gelukkig hoefde hij maar een halve dag. @Wapa, hihi klein vampiertje dus Had je trouwens nog een RS gevonden? Echt, ik ben zooooo verSLINGerd aan dat ding Enne.....spannend....nog maar 5 min
wendelaa, wat een goed nieuws van Tim. Hopen idd dat je snel weer kan smeren tegen de jeuk. Hier, wat een waardeloze wedstrijd! Einde WK ben ik bang.
haha...ik ben er ook bang voor. Toen ik t voor de wedstrijd zei tegen Rudi, dat ik dacht dat ze zouden verliezen....keek ie niet al te blij hihi
De spanning blijft er wel in.. 2-1... Maar wat een overtredingen zeg! En ook een aanstellers... Pfff...
BRASIL LALALALALALALALA hahahah wel vertrouwen hebben in nl he???? wow wat een feest hier. tess was wel ff helemaal overstuur door ons geschreeuw toen t 1-1 werd.... voelde me helemaal schuldig! 2-1 hebben we iets rustiger gevierd. we hebben brazilie maar mooi weg gespeeld!!!