Elise begon bij 1-1 heel hard te huilen, de 2e ook maar ff zachtjes gedaan Had dit niet verwacht maar leuk!! De volgende moeten we ook kunnen winnen
t was gekkenhuis hier en naomi vond het prachtig hahaha. wendela fijn dat het beter gaat. hier is naomi gek op multivitamine aanmaak van de ah en karnemelk en nu met dit weer gaat er ook veel water in. Warmte heb vanm ff mob airco aangehad en toen we weg gingen was het 23 grd prima dus rest vergeten solly zit op mn mobieltje
lekker danjo, zo`n airco! odess, elise ook al zo geschrokken?! luna, hoest et jou en julien? hoe gaat t op je werk? en nog iets gehoord van dat kindje op guus zijn werk???
tamale, ben je al terug van je midweekje??? wat een geweldig weer heb je gehad! hopelijk hebben jullie even lekker alles van je af kunnen zetten en genoten van tara. wij hebben onze vakantie geboekt. we gaan een week naar de veluwe in n huisje. lekker zwemmen met tess, wandelen, en hopelijk ook fietsen!!!
hahahaha wat een grappige aflevering van gtst. hoe bedenken ze t??? ben benieuwd wat de cliffhanger is...
Leuk naar de veluwe Ellen. Waar ga je precies naar toe? Ik ben ook nog aan het kijken voor een last minut. Niet te duur en eerste week van augustus.
mvj, wij hadden 1 bepaald park op t oog: veluwse hoevegaerde van landal. we hebben bewust nu al geboekt, want de juli aanbiedingen vliegen eruit. wij gaan ook de eerste week van augustus, vertrekken op vrijdag 30 juli. ik had nog een cadeaucheque twv 100 euro, dat scheelde flink! jeetje gtst viel ff tegen zeg! alsof je dat kan zien aan n kind van 1 minuut oud! (ik zeg verder maar niks, voor diegene die t nog niet heeft gezien!) ik had t in ieder geval veel spannender verwacht!
goedenavond! @kdv: hier deden ze het ook meteen toen alle kinderen binnen waren, dus na het hapje van 9 uur. En het buiten bij hun is voor een groot gedeelte overdekt. Ze zijn vanmiddag ook lekker binnen gebleven begreep ik, daar was het een stuk koeler! @curly: hij is toch hartstikke mooi. @wapa: wat hartstikke goed van Larissa. @voetbal: hoewel ik een voetbalhatende man heb, heb ik tot nu toe alle wedstrijden kunnen kijken. ze zijn allemaal als ik moet werken en dan is er niemand. Vanavond ook weer, we hebben zelfs met ons eten in de bieb gezeten (mag officieel niet) voor de tv en niemand is geweest. @drinken: hier met moeite, ik maak m'n diksap ook iets zoeter, omdat ze dan goed drinkt, maar dat probeer ik zo min mogelijk te doen want straks lust ze het niet meer als ik het weer slapper doe. Maar thee en water gaan ook wel. Ik geef gewoon over de hele dag een paar slokjes steeds. @Wen: fijn dat de waterpokken weg aan het gaan zijn.
O lekker Ellen!! Wij moeten ook nog boeken!! Man wat is het heet lig op de bank te zweten waaaarm!! Net ff lekker buiten aan de klus geweest, kan nu he! Maar goed nu ff goed luchten en hopen dat het afkoelt!
thnx maia enlekker dat je voetbal toch nog een beetje kunt volgen. ellen, idd slappe cliffhanger van GTST en paar maanden terug riep ik het al dat dit het seizoenseinde zou worden.... enne goed vooruitzicht w.b. landal! KDV, ik heb Britt om 3 uur opgehaald. Daar was het heerlijk. Kindjes zijn binnen gebleven. Zijn allemaal even gewassen in een binnenbadje en Britt d'r kvd ligt in de bossen, dus lekker beschut. Voetbal, wat een ommezwaai die 2de helft. JOEHOE. Britt heeft de hele wedstrijd geslapen, dus nergens last van gehad.
Hey meiden! Wij zijn er weer!! Eigenlijk vanmiddag al, maar toen zijn we met de hitte naar mn ouders gegaan, lekker met Tara in bad en de voetbal kijken natuurlijk! We hebben een heerlijk midweekje gehad. Al moet ik zeggen dat het aan het begin wel tegenviel! Ik had expres een VIP cottage geboekt, omdat Tara natuurlijk nog veel slaapt en wij wel in een net huisje willen zitten. ( had over de basic en premiums niet veel goeds gehoord) Nou dit was niet veel beter.. Ontzettend vies! Meteen gebelt toen we aankwamen. En ze zouden het oplossen! Nou.. We kwamen terug, en er was 1 lijn gedweild.. Verder niks! Overal lagen dode insecten, kruimels, stukjes eten, er lag zelfs vogelpoep in de gang! Het eerste wat ik op vakantie kon doen was: Schoonmaken en stofzuigen! Maar we hebben heerlijk genoten! Lekker gezwommen , gewinkeld, gewandeld, super! Tara sliep zooooooveel daar! Niet normaal! Smorgens schrokken we een keer om half 10 wakker! Ik als een gek naar Tara toe , met in mijn gedachten: dit kan nooit goed zijn! . Lag madam nog lekker te slapen. vanaf toen hebben we de wekker maar gezet. Maurice was woensdag jarig, dus met zn drietjes hebben we een klein feestje gevierd en zijn we Nijmegen in geweest. Lekker lang ego stuk hé! Ben ik goed in! Ik ga morgen reageren op jullie!! Slaap lekker allemaal! Liefs!
tamale, goed te horen dat jullie het zou lekker hebben gehad, wel jammer van zo'n vies huisje. Nog gefeliciteerd met maus!!
Dankje Curly! Hoe is het met jullie? Heb ik nog iets gemist? Ellen, Laatst had je het over die leuke tasjes van stip en bloem.nl. Heb je die al binnen? En hoe bevalt hij je? Ik vind hem super cute, is van dezelfde print als Tara's behang gemaakt. Ben op zoek naar een leuk kdv tasje! Twijfel nu of hij wel sterk genoeg is? Handig is? En groot genoeg is? (aangezien ze er ook een XL variant van hebben, maar die lijkt me dan weer zo groot!?) Ben jij er tevreden over?
tamale, fijn dat jullie t zo leuk hebben gehad! jammer van t huisje,misschien nog n klacht indienen achteraf? ik vind t tasje van stip en bloem erg handig. de stof is heel dun, maar t is goed stevig genaaid en leuke accenten. ik heb er meestal een setje reservekleding, fles, poedercontainer, potje fruit, potje groente, slaapzak, knuffel en een klapper inzitten. dan is hij ook wel tjokvol hoor! past echt niks meer bij. denk zelf wel eens dat ik eigenlijk de xl hadmoeten bestellen. maar deze kan tess straks ook gebruiken voor school, dan is zo`n xl tas veel te groot. ik gebruikte trouwens eerst altijd gewoon de luiertas. kan ook prima hoor!
tamale heerlijk dat je zo hebt genoten meid super. kdv hier gewoon een mandje met reservekleding,knuffeltje en zet dr altijd een potje neer als ze langer blijft voor de rest melk,slaapzak etc hebben ze daar allemaal
ondanks de warmte is t slaapdag vandaag, tess is steeds maar max. 1,5 uur wakker. ze drinkt echt te weinig, maar ik krijg er niks extra in. ze heeft hele harde poepluiers, en plast heel weinig. ze zweet wel veel, dus ik blijf maar proberen, soms met lichte dwang, er wat vocht in te krijgen...
ellen, wat vervelend zeg. Ik zal je niet hoeven te zeggen, dat je het goed in de gaten moet houden (nu dus toch gezegd....) Misschien lekker koelen met washandje?? Sterkte!
@Tamale: wat fijn dat het zo lekker geweest is. @Ellen: wat balen dat ze zo weinig vocht binnenkrijgt. En een waterijsje? Of de flessen wat meer water bij doen?