Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ellen, kan je niet proberen of ze een ijsje (gemaakt van diksap of zo) wil? Krijgt ze toch wat vocht binnen. Of wat extra fruit. Ik geef hier met het fruit vaak wat pruim erdoor. Werkt goed voor Evi haar ontlasting en ze heeft er geen last van.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

leo, wat lekker meid!! Ellen, hmm dat is erg vervelend. Eet ze nog wel iets? Probeer daar extra water aan toe te voegen. Houdt ze niet van danoontjes ofzo? Ik zou het goed in de gaten houden meis, ze moeten echt blijven plassen! Hier wil Elise altijd we uit een bekertje drinken, wordt wel gesmeer maar elke slok is er een :)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen, yogurt verdunnen met water, diksap wat zoeter maken water toevoegen aan het eten, uit een tuit of gewone beker, met een rietje. Extra water in de fles. Evt karnemelk.

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Daar was ik weer!Heb lange werkdagen, ook nog leerlingen tussendoor begleiden dus druk druk druk..ben per dag zo’n 9 a 10 uur aan t werk als ik thuis kom Dyoon snel in bad doen en gaat ze alweer naar bed…Morgen nog een dagje en dan weer lekker van mn moppie gaan genieten!

@rose;heerlijk n weekendje weg!Veel plezier

@wapa;wowww wat goed van je meisje,zelf optrekken!

@maia;ow spannend je meisje voor het eerst logeren!Komt helemaal goed!

@jaja;wanneer krijg je de uitslag van de test?

@slapen;Dyoni slaapt hier al dagen alleen in een rompertje zonder slaapzak

@ellen;lekker geshopt jij!Autostoel,buggy!Leuk!!Dyoni hing hier ook zo naar voren maar in de autostoelen nu niet meer, ik heb ze beide in de slaapstand staan voorlopig
    Heeft je meisje nog wat gedronken?

@Wen;wat heeerlijk dat het weer goed gaat met Timmieboy!fijn dat de pokkeltjes minder worden!

@Danjo;die multivit van de Appie is hetzelfde als roosvicee, hier heb ik hem ook wel eens, vind ze indd errug lekker!

@tamale;je midweekje klinkt errug lekker!Beetje balen dat het zo vies was!heerlijk zo’n slaapkoppie!!Nog gefeliciteerd met je ventje!

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hee meiden, even hallo en welterusten zeggen!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen,

Even een kort berichtje van mij...........zit nog steeds in de enorme bende! Badkamer wel klaar dus douchen gaat maar uhh morgen word er een nieuwe laminaat vloer in mn huis gelegd en al mn meubels staan in mn huis.
    Dus deze week verhuisdozen gevuld en vannavond naar de buurvrouw verhuizen..........pfff
    Ben het echt zat hoor!

@ellen: pfff klinkt heel naar als je meisje zo weinig drinkt.
    Megan wil ook niet veel, geeft zelfs sinds gister niet meer aan dat ze honger heeft.........maar ze komt op ongeveer 500ml vocht op een dag en plast goed.
    Wat wij ook proberen is die sapjes van nutricia in zo'n potje. Daar drinkt ze zo 30ml van op heel gulzig. Sterkte!
    Megan drink ook uit zo'n spa flesje met zo'n tutje (weet niet hoe dat heet) Dat kan je ook proberen, zelf en slokje en dan je meisje een slokje.........

@Taart: Weet niet meer van wie maar mooie taart hoor!

@Tamale: heerlijk om te horen dat jullie het lekker gehad hebben, jammer van het schoonmaken.
    Tara sliep er niet minder om :)

@Autostoel: Wij zijn ook om..........Megan was er aan toe. We hebben deze: http://www.babypark.nl/media/catalog/product/k/i/king-plus_bella.jpg

@Wapa: Wat goed! optrekken :D knap hoor!

Verder heb ik een nieuwe verzorgingstas van Sloppyman gekregen :D
    http://www.raincollection.com/filebin/images/TimiLeslie/304/blackcharlie304.jpg
    Ik ben er echt super blij mee.

Ik hoop dat ik na het leggen van de vloer weer wat meer tijd ga krijgen om mee te kletsen hoor! Het is gewoon ff gekkenhuis.

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sloppy, mooie tas en stoel!! sterkte nog even met verbouwen.... en taart was ik, thnx!

rest, goedemorgen iedereen leuke plannen voor vandaag??

Britt begint zich op te trekken tot staan!! Verder kan ze gerust een half uur zittend spelen (gaat zelf zitten), dus wij gaan een heel klein stukje fietsen vanmiddag.

8. Maia

Maia Niet meer actief

Goedemorgen ... Kan ik uitslapen, ben ik alsnog om 7 uur wakker ;)
    Gisteren stiekem wel even een traantje gelaten, maar ach. Daarna de stad in, uit eten, naar de film dus was erg gezellig weet nog niet wat we vandaag gaan doen, is onze trouwdag. Dus moeten even kijken.

@curly: wat goed van je meisje!

@baby: werk ze!

@sloppy: kan me voorstellen dat je het zat begint te raken.

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, gefeliciteerd met julie trouwdag!

baby, werkse nog ff, en geniet van je dagen vrij hierna!

tips: thnx! heb er steeds wat kleine slokjes water/diksap in gekregen, uit een grote beker. vannacht was ze even wakker, heb ik ook nog gauw een klein flesje gemaakt met meer water dan poeder. vanmorgen weer een redelijke plasluier. maar t warme weer houdt nog aan, dus we modderen nog ff voort...

hier moet t bed en de box ook al naar beneden...ze zit op handen en knieen, en trok zich daarnet al op aan de spijlen!!!

10. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden,

Ja hier heeft ze het echt door, net alles naar beneden gezet:

Even spammen

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    oja en nog eentje omdat ik hem zooooo mooi vindt!!!

12. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    @curly of maia, ik wil heel graag een taart van een van jullie maar volgens mij wonen jullie aardig bij mij uit de buurt of niet??

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wapa, volgens vriendje is Zwolle hier 45 minuten vandaan. Denk dat het voor Maia verder is.... Ik wil hem gerust maken voor je en brengen of ophalen is te regelen.

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wat een lieve foto's trouwens!!

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa, wat een geweldige foto's!

@Hier...ppff...moeders is brak!
    Gister eerst smiddags naar een bbq, daarna een verjaardag van vrienden. En toen mee de kroeg in geweest....
    Lag tegen 3.30 te slapen....
    Zometeen gaan we ff bijkomen bij de Thermen.
    Ff genieten van een kindloos weekend:p

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, oh heerlijk zo'n weekend. en bijkomen bij de thermen?? Kan slechter toch? Geniet ervan!!

ei, wat staan er een leuke foto's op je hyves!

17. Maia

Maia Niet meer actief

@wapa: ik weet niet precies waar je woont :)
    leuke foto's trouwens.

@wen: geniet ze vanmiddag!

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, wapa woont in Zwolle. Nogmaals ik wil niet in jou vaarwater komen, dus mocht de afstand voor jou te doen zijn, dan ga jij voor.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa lekker genieten meid

maia haha altijd zo.

ellen er komt iig wat in zo maar wel klote

hier vannochtend mannetje opgehaalt die is naaar groundzero geweest. ik heb bar slecht geslapen want weer is mn galblaas bezig bah. straks nog even lekker 2 uurtjes slapen want ben kapot en dan een verjaardag

20. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    afgelopen vrijdag voor het laatst hier geweest dus ff bijlezen:

wendela=> @Fokje, hoe lang is Hendrikje dan?
    Hier nog een cm of 2 tot aan de rand van de MC.
    Maar ik krijg vort wel t heen en weer van dat ding.
    Dus binnenkort gaat de Tobi er weer in denk ik.
    Ach ja, over 12 dagen is Tim alweer 9 mnd....ppffff.....

hendrik is 75,5 cm en 10 kilo (hij zit nu in kledingmaat 80/86, rompertjes 86/92 poehf) de mc paste hij niet meer in stak over (voetjes en hoofd) en dat ding was ook niet meer te tillen met zo'n grote vent van 10 kilo (ik vond het erg zwaar, en ook nog een kleine peuter aan de hand)

wapa=> wat leuke/lieve foto's prachtig!!!!!!!!!!!!! en knap van je meisje

hendrik begint te kruipen op zijn handen en knieeën!!!!!!!!
    jelle heeft nooit gekropen dat was toen net een zeehondje die gooide hem zelf vooruit haha, toen hij kon lopen snapte hij het kruipen hihi maar als zeehondje kwam hij goed vooruit en was toen nog maar 6a7 maand

Deel Deze Pagina