Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hier is verder alles goed. Juliën heeft alleen een geirriteerd oortje en zijn ogen waren wat ontstoken de afgelopen dagen. Steeds schoongemaakt met afgekookt water en watjes en nu is er bijna niks meer van te zien. Verder kruipt/tijgert hij de hele kamer door, trekt aan alle kabels die hij kan vinden en trekt de kasten leeg. haha. Grappig yet vermoeiend. ;)

Hij gaat nu aan de handen zitten en staan. En is dan zo trots als een pauw als hij staat. Zelf zitten doet hij maar heel af en toe. als hij dr zin in heeft. En blijven zitten duurt ook niet zo lang. Hij is snel afgeleid. haha.

Ennneeee. Meneertje is alweer 9 maanden vandaag... Bedankt voor jullie reacties op hyves.

2. Maia

Maia Niet meer actief

wat goed allemaal van Juliën Luna!!! En gefeliciteerd met zijn 9 maandjes! Gaat snel he!

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    tamale, wat zal je geschrokken zijn. Kan gebeuren meid. Neem jezelf niks kwalijk, je doet je uiterste best.

Luna, wij hadden er 1 gekregen van perfection, maar die past nwel, maar hebben dan een adaptor nodig voor windscherm en dat past dan niet, verder is het zitje zelf vrij laag. We gaan nu ook een bobike halen.
    Lekker bezig bijtje die Juulz, Britt hier idem dito.

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wen hoe was je dagje lekker ontspannen?

Baby zo alweer een tandje!! hier nog steeds geen tand te bekennen.. telkens denk ik ja nu zal er wel 1 aan het doorkomen zijn maar haha ik ken dr dan toch niet zo goed;)

Maia fijn dat Fleur zich zo voorbeeldig heeft gedragen!! hier ook vaak dat ik zeg o ze kan dan een beetje onrustig zijn of heel vroeg wakker worden en dan hoor ik de volgende dag dat ze helemaal nergens geen last van hebben gehad..hihi!

Sannie wat een nacht zeg!! hopelijk vandaag beter!

jaja spannend ben benieuwd naar de uitslag!! en wow wat gaat Dylan snel zeg!! echt knap!

Tamale ja antwerpen kan je wel leuk shoppen maar dan meer voor jezelf dan voor de meiden.
    Zo dat was wel even schikken dan! maar het kan gebeuren! en ach ook al waterpokken!! zielig hoor! en het heerst echt volgens mij want een vriendin van me haar dochtertje heeft het ook al en ook geen koorts..

Luna gefeliciteerd met Juulz z'n 9 maanden alweer!! en ook al zo bezig! knap hoor!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia, Dat is ook schrikken!
    Het kan ook gebeuren, maar na die tijd denk je: Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb!

Luna: Eind augustus, begin september start ik! :)
    Nog wel even een heel geregel met de kinderopvang/belastingdienst etc. Pfff.
    Nogmaals gefeli met je zoon!
    Wat knap van hem! En heerlijk om te zien hé, als ze zo trots op zichzelf zijn!
    Geweldig!

Sylvia, ja dat klopt.
    Maar als ik jou zo af en toe hoor praten over shoppen voor de kids, dan werd het ook wel tijd dat je even lekker voor jezelf bezig kon toch?
    Ben je nog geslaagd ?

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden, wij zijn ook weer terug van ons weekendje weg. pff wat was het warm gelukkig lekker veel wezen zwemmen.
    Zal straks even terug lezen eerst wat gaan koken ;)

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Welcome back Rose! :)
    Fijn dat jullie het mooi hebben gehad.
    Het was inderdaad bloedje heet!
    Waar zijn jullie heen geweest?

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Tamale ja het was ook wel weer leuk om weer even wat voor mezelf te kopen:) heb je filmpje gezien op hyves!! wat leuk!! echt te schattig!:D

Rose lekker weekendje weg gehad dus! mooi weer had je iig!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Noa, mooi!!
    Haha dankjewel! Ik vond hem zelf ook erg schattig! ;)

10. Rose1982

@ Tamale geweldig filmpje op hyves haha :)
    Wij hadden via vakantieveiling geboekt bij de berckt een camping in baarlo.

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Noa? die kan nog niet typen hoor;)

12. Rose1982

Iemand trouwens al de lekker in het leven bonnen gekregen?

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh super!
    Leuk zeg. Dat is nog eens te doen hé!

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@tamale;jeeetje wat schrikken gelukkig is het goed afgelopen!Wat een geweldig filmpje!

@sylvia;shopaholic hahaha

@rose;welcome back!!

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wapa, mooie foto`s!!!

uksie, gatsie, oorontsteking.... zielig! heb je antibiotica gekregen, of moest ze er zelf doorheen komen???thnx voor de tip, ik ga proberen er een smoothie in te krijgen. ennuh, vers fruit: dat MOET madame niet! hahaha mond gaat stijf dicht...

baby, lekker klaar met werken, voor hoelang??

odess en sannie, pittig zo`n nacht! hopelijk gaat t komende nacht beter!!!

jaja, wauw! die dylan! die loopt echt welvoor zijn 1e verjaardag!!!

curly, wat voor zitje had je dan? wij hebben bobike gekocht. zal zo ff de eerste fietsfoto spammen. -> lees al dat je nu voor n bobike gaat!

baby, tand nr 6 al! leuk!

leo, zijn denk ik wel watrpokken hoor, heb wel eens vaker gehoord dat n kind nergens last van had en ook geen koorts. hopelijk is t snel over!
    wat zul je geschrokken zijn meid, kan t me helemaal voorstellen. t overkomt je gewoon geen tweede keer, kan me best voorstellen dat je er niet bij na had gedacht hoor!

maia, wat een grote meid is fleur! jammer dat ze thuis niet uitslaapt... kan t met lichte/donkere kamer te maken hebben? of verkeersgeluiden van buiten ofzo?

luna, fijn dat t zo goed gaat met jullie!!!

rose, zwemmen is altijd goed toch? de lekker in t leven nog niet gehad, zit er wel op te wachten!!! hahaha

hier alles goed, t drinken houdt nog niet over, maar ik gier er steeds een paar slokjes in. t poepen gaat alweer beter gelukkig.

gisteren een heel klein stukje gefietst, echt maar 5 minuutjes. tess vond t super! foto komt zo.
    vanavond naar een info-avond geweest van t kdv waar tess op zit. t dagverblijf gaat verhuizen, iets buitenaf, met dieren, buiten leven/slapen, en veel ruimte. ik kan haar nog op de fiets brengen, is dichtbij mijn werk, en dus ook dichtbij huis. heerlijk! wordt vast super daar!

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hihi zie dr stralen! je ziet dr zwaaien naar oma, die de foto maakte.

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    deze vond ik erg grappig...

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

aaah ellen wat zijn jullie een leuk gezinnetje! Super! Hier een wederom brakke nacht maar ,anlief is vooral in de weer geweest. Arme meid. Ik ga weer naar mn werk doei! Fijne dag allemaal!

19. Maia

Maia Niet meer actief

@Ellen: wat een leuke foto's! En ja, het heeft waarsch. met de kamer te maken, die van mijn nicht heeft verduisterde gordijnen en hier niet ;)

nou hier een aardige nacht, ze was om half 6 wakker maar is lekker blijven liggen tot 7 uur. Ze zit nu heerlijk Baby Giants (van babytv) te kijken, is wel haar favoriet. Grappig eigenlijk, dat ze nu iets van favoriet kunnen hebben maar het is echt zo, ze gaat meteen lachen en babbelen als ze dit ziet hihi...

ik heb vandaag een dagje vrij dus we gaan straks d'r paspoort regelen en ik ga vanavond beginnen met bakken van 5 taarten voor een bruidstaart voor vrijdag...

20. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wel even alles bij gelezen, maar niet alles onthouden.

@ Wendelaa, wat fijn dat het goed gaat met Tim zowel met de waterpokken als met zijn hoofdje.

@ Tamale, wat moeten jullie geschrokken zijn. Gelukkig niets eraan overgehouden, het kan gewoon gebeuren.

@ foto's, heb weer ontzettende leuke en lieve foto's voorbij zien komen.

@ taart, al die foto's van taarten maakt het straks voor ons wel moeilijk om er geen trek in te krijgen.

Emma is dit weekend behoorlijk aan de diarree geweest en heeft helemaal onder de uitslag van de warmte gezeten. Ze had zulke opgezeten onderkant dat ik er zonder krijssen van de pijn het niet meer schoon kon maken. Gisteren even langs de huisarts gegaan, maar omdat ze nog wel goed eet is het niet zorgwekkend. Wel moet ik ORS en roosvicee stop geven. En ik heb schimmelinfectiezalf voor de billen gekregen. Gisteren ging het weer goed.
    Gistermiddag moesten mijn ouders even oppassen, maar daar ging ze na een half uur krijsen en is niet meer stil geweest totdat ik er na 2 uur weer terug kwam.
    Ook gaat Emma nu zelf met haar handen klappen zodra we beginnen te zingen met klap eens in je handjes. Af en toe gaat ze zelf liggen te "zingen" en te klappen.
    Zo nu ga ik haar snel wakker maken en gaan we nog even zwemmen.

Deel Deze Pagina