Allemaal veel plezier en succes bij eht voetbal kijken dadelijk Ik ben sporten (slim belly). Wel lekker rustig is mijn ervaring als Nederland moet voetballen haha. Ach ik kan daar ook mee kijken op een groot scherm, alleen geen geluid.
veel plezier met voetbal kijken ga proberen het deels te zien! @baby: ja ik moet nog terug reageren. ben een beetje laks *bloos* maar het moet kunnen ik ga zo reageren! nou m'n taarten zijn klaar en ik ga zometeen chocolade/frambozencupcakes voor manlief (die heeft trek in wat lekkers) bakken... frambozen uit de eigen tuin, jummie...
Wat zijn jullie lekker rustig en stil. Is het dan allemaal zo spannend? Ik hoor alleen maar commentaar vanaf de bank dat ze nog steeds matig spelen. Met Emma gaat het weer wat beter. Ze is nog wel dun, maar haar billetjes zijn minder rood en opgezet. @ bonnen, ik heb ze ook gehad. Word dus weer korting op de boodschappen score. @ Curly, wat een leuke foto op de fiets @ KK, wat een attente vent heb jij zeg. Die van mij zou zoiets nou nooit spontaan zelf verzinnen. Erg leuk en ook wel eens lekker om weer zo eens wat met z'n tweeen te gaan doen. @ hoedje, Emma laat meestal haar petje goed zitten. Zou ook echt niet weten hoe je het zou kunnen oplossen als ze telkens de hoed ervan af zou trekken.
Bonnen vandaag binnen! nu wachten op een 3 halen= 2 betalen.. Ellen leuke foto zo van het gezinnetje! en zo te zien had Tess het naar dr zin! Tara wij hebben voetbal thuis gekeken. beterschap met de pokjes! gelukkig lijkt ze er niet zo'n last van te hebben. Jaja balen van die uitslag! maar nu weet je wel hoe of wat. Joenka alvast heel veel plezier in Italie!! maar dat zal wel lukken! succes met pakken! Shopaholic moet jij zeggen haha (wij begrijpen elkaar) Curly leuke foto! Luna met de meiden alles goed hoor!! toch maar voetbal gaan kijken Nathalie gelukkig gaat het beter met Emma!
Yeahhh wat een wedstrijd! En die k*t scheids maakt het wel even spannend aan het eind. Ik was al druk aan het rond springen haha dacht dat hij al afgefloten had, maar nee we moesten nog bijna 2 min bah bah wat een spanning. Nou ben er weer vandoor aan het werk! Fijne dag allemaal!
Mogguh, @ Jaja, balen van Dylan maar gelukkig wel een oorzaak. @ Luna, wanneer is DE dag? Alvast veel plezier. wij zijn vandaag een jaar getrouwd...... @ Maia, succes met je taarten en dan met dit weer......... @ Waterpokken, bah das neit fijn, sterkte ermee. @ De rest, niet bewust vergeten maar een druk mannetje dus weinig tijd om te reageren. Lees vaak wel ff mee maar hij staat in de box en als hij moet slapen tref ik hem 9 van de 10 x staand of zitten in bed aan dus weer neerleggen etc. Dit las ik ook bij tamale? Verder slaapt ie s ochtends niet meer na de fles dus vroeg dag hier Het weekend heeft hij mee uitgeslapen tot 8:30 dus wij klagen niet. Hopelijk gaat verder alles goed met iedereen.
Ben druk kleren van emma aan het uitsorteren. Maar wil even nog wat foto's laten zien van ons afgelopen weekendje. Zo word ze even snel gewassen op de boot. Nu past het nog
Rose werkse hier alles goed mvj haha jij bent wel slim zal idd wel lekker rustig zijn geweest. jaja balen van de uitslag maar goed hopelijk is he over een half jaar weer goed. Nathalie leuke fotos rins herkenbaar met het slapen gaan staan etc haha maar ze gaat vanzelf zitten en liggen slapen gelukkig. Voebal super he klein feestje gehad hiero Bonnen hier ook en er staat geen einddatum op hihihi dus helemaal goed
@Rins: gefeliciteerd @Rose: werk ze @nathalie: leuke foto's @bonnen: heb ze ook binnen... zou meisjelief is naar het KDV. ze was weer eens vroeg wakker vandaag en erg aanhankelijk. Heb net lemoncurd en perzikcurd gemaakt voor in mn taarten. Ga ze vanavond vullen. Verder heb ik besloten om te stoppen voor bakken voor vreemden, alleen nog voor mensen die ik enigzins 'ken', dus in het echt of via dit of andere fora enz. Heb het zo druk gehad en wil nu even een tijdje niets moeten en gewoon lekker aan m'n gezinnetje denken En ik mag zo ook weer werken. Zal wel weer warm worden in ons bijgebouwtje
Maia werkse, en kan me wel voorstellen niet meer voor iedereen te gaan bakken als het nou lekker oplevert maar das ook nog ens niet het geval
@ Nathalie, leuke foto's @ danjo, hoest bij jullie? Beetje rust @ Maia, goed zo. Hobby moet geen moeten worden en leuk blijven. Werk ze vanmidag. @ Fietsen, ik vind het zo makkelijk om ff op de fiets te kunnen paar boodschappen halen ofzo @ Bonnen, ggggrrrrrr vanaf dat tijn is geboren al ingeschreven naar aanleiding vsan hier en nooit wat gehoord
thnx voor alle reacties op de foto's van Britt. Voetbal, joehoe, gister klein feestje gehad en zondag staan we op het museumplein!
De fysio is net weer geweest..Dyoni heeft nog te veel reflexen die met 4 maanden na de geboorte eigenlijk al weg hadden moeten zijn..Ze zit ook niet goed, te veel gebogen en mag voorlopig niet mee op een fiets, ook al kan ze wel los zitten .Verder zag ze toch wel veel dingen van SI erin dus ben benieuwd wat er uit t onderzoek van de logopedie komt . @Curly;wat een leuke foto trouwens nog op de fiets! @Rins;gefeliciteerd met je trouwdag! @nathalie;leuke waterige fotos! @maia;wat fijn dat je t in oktober nog wel druk wilt hebben hihi