Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hoihoi

ik kom ook naar de meeting!! Leuk leuk leuk!

beterschap voor alle kindjes en mama's die ziek zijn!

Ff een vraagje tussendoor. Mijn nichtje heeft heeeeeeel erg last van luieruitslag. Nou kan ik me herinneren dat een kindje hier dat ook had en dat ze er maizena op had gedaan. Maar ik weet niet meer zeker of t maizena was of iets anders. (voordat ik t verkeerde adviseer hihihih)
    weten jullie wat daar goed tegen helpt??

Hier gaat alles nog zijn gangetje. Tessa lekker spelen. Vanmorgen uitgeslapen tot half 7!!!!! (helaas ging mijn wekker om 6.15 hahaha)

Ik kom morgen ff goed op iedereen reageren

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    sannie, was idd maizena.

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik heb ook gereageerd in het meeting topic.
    Mag ik ook mee onder voorbehoud?

Hier heeft Evi vandaag een fijne dag gehad bij de oppas. Was heel vrolijk en heeft goed gegeten.

Ik heb fijn gewerkt.

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

jemig meiden, er staat toch en en en moet ik iedereen persoonlijk bij naam gaan noemen...heb gewoon degene ingetikt die er vorige x ook bij waren en verder en en en en oftwel IEDEREEN IS WELKOM!

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Tuurlijk is iedereen welkom!

Baby: Je was duidelijk hoor! Maar het waren er zoveeeeelllll;)

6. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik wil ook wel maar moet dan eerst vrij vragen
    mag ik dan weten waar het ergens is ?
    heb niet teruggelezen ben veel te moe
    xxx

7. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Baby: ik wilde alleen maar weten of jullie mij erbij wilden hebben omdat ik er niet zoveel ben hier en ook bijna niet reageer op de rest vanwege de drukte hier. Vandaar dus.

Moet even kijken of ik de 2 andere kids ergens anders onder kan brengen.

8. 0babydream0

@joenka;nee ik proefde alweer een sfeer hier maarre willen ALLE meiden die wilen zich dan opgeven in het meeting topic?We zijn nog druk aan t bedenken waar de reis heen gaat...

9. 0babydream0

@mvj;nogmaals IEDEREEN is welkom, het is toch niet aan mij te bepalen wie er wel of niet komt het is een openbare meeting....

10. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Baby: oke dan hihi. Ik ben nog steeds helemaal gek op die haren van jullie meid. Wauw dat mijn meisje die had haha (en die heeft ook al redelijk lange haren hoor)

11. 0babydream0

@mvj;dankje!

12. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    heb me eigen ook aangemeld wil heeeeeellllll graag komen maar ga waarschijnlijk naar disneyland maar is nog niet zeker dus bij mij ook efe ondervoorbehoud!

13. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    GEVONDEN!!!!!

Hey meiden,

Ik was jullie kwijt, maar heb jullie gelukkig weer gevonden ( had ook niet zoveel tijd hoor voor ZP )

Hier gaat het goed, mijn reuzinnetje is alweer 9420 gram en 70 cmlang... zo loopt iets voor op het gemiddelde... hihi...

Gelukkig dat ze ondanks haar gepruttel het wel heel erg goed doet!

De bruiloft was geweldig, alleen vond ik het wel erg bewerkelijk om de kids overdag mee te nemen, was meer met de kids bezig dan met de dienst... maar ach de avond maakte alles goed, lang geleden dat ik zoveel heb gedronken en heb gedanst!! Zalig!!

Hoe is het met iedereen.. wil iemand mij even bijpraten??

En ik hoop deze keer echt bij de meeting te zijn!! Ik wil iedereen ontmoeten!! Woont er niet iemand in de buurt van utrecht ofzo?? dat is wel redelijk in het midden van het land toch??

Fijne avond!!

xxx

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    meeting, wat mij betreft is ook iedereen welkom!!! Hoe meer hoe gezelliger en ik ben wel benieuwd naar iedereen (heb in Spijkenisse natuurlijk al een aantal gezien).

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wapa, ik woon redelijk centraal (Huizen). Heb het ook al aangeboden, maar alle ideeen voor locatie zijn welkom natuurlijk.....

16. 0babydream0

Maar we waren t er al over eens dat Ballorig oid nog niet echt fijn is voor de meeste van onze kids

17. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Nee daar zijn ze nog iets te klein voor dan... dus misschien is bij iemand thuis dan wel handig... Neemt iedereen iets lekkers mee... gezellig, heb er nu al zin in!!

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik zou graag willen komen, maar zit steeds met vervoer, en dan is meestal de afstand nog een probleem.

XXX Gusam

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Gusam misschien dat je met iemand mee kan rijden :)

Deel Deze Pagina