Even snel een dikke knuf voor baby en dyoon!! Hoop dat de fysio en logopedist jullie goed verder kunnen helpen! Rins, van harte! Natalie, lekker zomerse pics! Maia, als je het niet meer leuk vind of het gaat geld kosten, zeker nier meer doen meid! Werkse!
Dikke knuf voor Baby en Dyoni. Hopelijk komt er wat uit het onderzoek en weten ze snel hoe ze het kunnen behandelen. Wij gaan nog even over de markt lopen.
@baby: dikke knuffel voor julie!!! hier is meisje een beetje zeurderig. Kan verschillende dingen zijn: ze voelt zich niet lekker, er komen tandjes door (zie 3 flinke bobbels) of gewoon de zeurmodus. Dus we knuffelen gewoon een hele hoop af dat vindt ze wel fijn.
@Babydream, dikke knuffel voor jullie! Waar kunnen ze dat precies aan zien? Zijn dat alle reflexen of sommige in het bijzonder? Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen! Veel liefs, Josien
Baby: knuffel voor jou meid. Leuke pica's zag ik weer voorbij komen. We zijn vandaag bij een opel zafira wezen kijken. Zag er goed uit. Even overr nadenken nog want het is een hoop geld. Zit climate control in, zal fijn zijn denk ik. Nog een mijlpaal: ik had Evi vandaag in de bovenste helft van de zandbakschelp zitten met water. Lekker aan het spetteren was ze. Gaat ze ineens kruipend naar de rand toe, trekt zich op en gaat op haar knietjes zitten! De rand is wel niet heel hoog van de schelp, maar toch ben ik trots. Daarna deed ze het nog een paar keer, maar moest haar wel goed in de gaten houden want ze wilde er af en toe uit kukkelen haha.
@ baby, even een digitale knuffel voor jou en Dyoon! Nou ga weer verder, ben thuis aan het werk.. zucht.. bijna weekend... en dan ga ik eens goed bijlezen en fatsoenlijk reageren.. oja, hier ook ook een chagerijnig meisje... sprongetje??
Goede morgen! Sloppy laat ook weer ff snel d'r neus zien...........wat een gedoe zo'n vloer leggen, maar we zijn bijna klaar Megan heeft nu al 3 tanden en vreselijke luieruitslag en spuitluiers Ze is verder wel vrolijk hoor maar we moeten haar billen doen met wattjes en babyolie wat een behoorlijk geknoei is. Oja en ze heeft gister voor het eerst op handjes en knietjes gekropen Verder sorry niet terug gelezen Ik hoop echt vanaf volgende week weer actief mee te kunnen kletsen hoor! Ga nu snel ff fles maken en straks naar de APK keurig bij het CB
Morgen, Hier weer Emma op KDV afgezet, wat een gebrul deze keer. Ze wilde dus echt niet dat ik weg ging. Normaal gaat ze vrolijk zwaaien en spelen, maar nu dikke tranen. Wel een rotgevoel nu, maar ja met hard werken is de tijd weer snel voorbij dat ik haar kan ophalen. @ Maia, lekker knuffelen is altijd goed. Zeker als ze zich wat ellendig voelen. @ MVJ, wat goed dat ze zich al optrekt. Voor zo'n baby is de eerste keer zo'n schelp toch behoorlijk hoog. Spannend of jullie een nieuwe auto doen of niet. Climate control is heerlijk. Wij hadden in onze oude auto er ook 1, nu hebben we airco. Maar climate control vond ik veel fijner met de overgang naar buiten uitstappen. @ Wapa, maar even afwachten welk sprongetje erbij jullie weer worden gemaakt. @ Sloppy, nog steeds dus hard aan het klussen met dit warme weer. Dat is extra vermoeiend. En wat sneu voor jullie meisje, hopelijk knapt ze snel weer op. Sterkte ermee Zo en nu ga ik weer eens hard aan het werk.
Oh, ja nog even een vraagje. Zijn er ook regenbroekjes in maat 74 te koop? En zoja, waar zou ik die kunnen vinden?
goedemorgen! Hier rustig ochtendje gehad, ben bezig met taart nu, Fleur ligt weer heerlijk te slapen. Tandje nr. 5 is bezig door te komen en ik zie nr. 6&7 ook al zitten dus ik denk dat ze daar wat last van heeft.
GOedemorgen, Ik heb niet alles gelezen.. Sorryyyy.. Babydream: Dikke knuffel meid. Dat is kloten! Hopelijk valt het goed te verhelpen. Rins: Ja hier ook 1je die eeeeeeeeeeelke keer gaat staan. Word er HELEMAAL gek van! Ze is dan zoooo moe, maar ze gaat elke keer staan, zitten. Dan is ze het zat dus begint ze te mopperen, en owee als ik dr dan weer neerleg ( wat ik uiteraard wel doe! ) dan zet ze het op een brullen. 9 van de 10 keer slaapt ze niet eens hoor. Hoe pak jij dat aan? Sloppy, balen om zo in de troep te zitten, bah! Zielig van Megan, gelukkig heeft ze er niet zoveel last van. natalieh, balen om zo je kleintje achter te laten bij het kdv.. Waarschijnlijk was ze kort daarna alweer aan het spelen.. Regenbroekjes in die maat? Ik heb geeen idee? Misschien even googlen.. Maia, wow wat veel ineens ! Dat gaat snel! Hier: Tara heeft echt e-norm de waterpokken! Het leek laatst nog mee te vallen, maar het is nu gewoon zielig om naar te kijken. Ze heeft ze echt overal zitten, ook heeft ze nu 38,5 koorts en is ze erg hangerig,huilerig en moe. Ze slaapt wel goed nu. Grrr, ik moet het nog even kwijt: gisteren was ik bij de liddl, dikke boodschappenkar vol. En het wass er hartstikke druk. Ik zweette me kapot, dus snel snel.. Ben ik aan de beurt, dus ik laat mn karretje zien en zeg: Ik heb ook nog een kratje bier! VRAAGT ZE ME OM MN LEGITIMATIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie ik er verdorie uit als 15????? Noujaaaaa. Hahah ben echt beledigt nu hoor. Ik schaamde me dood. T was hartstikke druk en iedereen keek me aan. Daar sta je dan.. Tralalalalaaa.
He meiden, Tamale: zielig hoor die waterpokken. Ik deed er altijd een beetje talkpoeder op. Menthol poeder schijnt ook goed te helpen maar dat mogen ze nog niet hebben vanwege de geur onder de 2 jaar, zit een sterkte geur aan helaas. Of van vsm hebben ze ook spul voor waterpokken helpt ook goed, alleen moeten de blaasjes dan niet open zijn. Onze Jordy zat maar een heel klein beetje onder destijds, maar Yannick helemaal van top tot teen, zelfs op zijn hoofd en op zijn balzakje. Zielig. Zal nog wel eens een foto zoeken van hem. Wat een achtelijk persoon aan die kassa zeg. Maia: jeetje zeg dat gaat ineens rap met haar. Nathalie: wat zielig om je kleintje zo achter te moeten laten op het kdv. Breekt je hart. Regenbroekjes: geen idee eigenlijk. Misschien bij de hema? Sloppy: wat goed van Megan zeg. Balen dat je zo in de troep zit. Hier is Evi al een paar dagen lastig met slapen. Heel veel huilen als je haar in bed legt. Gaat nog even door om vervolgens maar heel kort te slapen. Als ze 2,5 uur op een dag haalt is het veel. Vanmorgen was het ook alweer 6.00 uur toen ik haar hoorde babbelen, dus ben nu nog een beetje gebroken. Slaap zelf ook niet echt denderend met dit weer.
Hier Yannick die onder de waterpokken zit. Hij vond het ook echt niet leuk zoals je kon zien. Bekijk bijlage 84116
En nog een. Was gewoon zo zielig om te zien. Hij had er ook echt flinke jeuk aan. Zijn benen zie je niet maar die stonden dus ook helemaal onder. Bekijk bijlage 84118
Curly, Hahah snap ik wel hoor. Het is dat Tara bij mijn moeder was, want ik vraag me echt af of ze het ook had gevraagd als ik er met Tara was geweest. Wat een dom wijf. Mvj: Aaah wat een zielige foto's! Zo ziet Tara er dus ook uit, alleen is haar buikje erger dan haar gezicht! Ze heeft wel 3 enorme blaasjes naast haar mondje en haar neusje zitten beginnende pokjes. Haar buik is echt 1 en al blaasjes en korsten. Ze heeft het ook in haar luierstreek en haar oren zitten vol en onder. Haar rugje bij de rand waar haar luier zit is het kapot. Op haar beentjes, onder haar voetjes, tussen dr teentjes... er is geen plekje bespaard gebleven! Zal straks is een foto proberen te maken. Ik wou inderdaad gisteren bij de kruidvat menthol talkpoeder halen, maar die kreeg ik niet mee omdat het vanaf 2 jaar was. Nu heb ik vsm mee gekregen.
zo yannick zit ook goed onder zeg! en arme tara dus ook zon last ervan, net met die hitte ook weer. heb je al een badje met havermout geprobeerd?