Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

wat een rust hier zeg :D :D

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pff ik sterf 1000 doden wat verschrikkelijk spannend... Beng vooral bang voor rode kaarten moet ik zeggen, pff wat een kaartenregen!

En jij Maia, kan ji jnu wel kijken of nu ook niet?

3. Maia

Maia Niet meer actief

hihi ja het staat op met een hoop commentaar van manlief ;)

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

hihi nou ja als je ook al niet de finale mag kijken ;)

Hier moet ik morgen 6 uur op, auw we gaan nu de verlenging in en ik ben niet fit... Hmmm jammer!

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Hier heerlijk geslapen, Fleur ook.
    Die zit alleen al sinds dit weekend aan de diarree. Echt waterdun. Verder niet ziek ofzo maar vind het niet echt prettig zo voor haar.

6. Och, wat sneu voor Fleur zeg!

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Nog eventjes voetbalpraat.....wat jammerrrrrrrrrrrrrrrr!!

@Maia..wat een schattige foto, ook die andere op hyves zijn zo leuk. En wat een mooie taart weer, ik kijk elke dag naar onze trouwtaart en dan word ik weer heel blij. Mn moeder zegt dan steeds of ik m weg wil halen omdat ze dan weer trekt krijgt in die taart.

@Curly...hoe was t op t museumplein, er waren echt schitterende beelden vanuit de lucht gemaakt.

@Sannie....heel vervelend die bulten...hoop dat t bij jullie beide snel weg is

@waterpokkels ;)...zijn ze al weg?

@Baby...gaaf bedje zeg. En geweldig die pap-foto.

@Josien...hoe gaat t met de drukte op je werk, maak je inmiddels een beetje normale uren? En heeft manlief nog een papafiets gekocht?

@Luna.....oehhhhh nog 4 nachtjes....

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Ellen....hoe is t met Tess alweer wat beter gehumeurd? Leuk dat je laatst een gezellige avond hebt gehad.

@Rose...lekker was dat even die regen he...maar echt afkoelen heeft t niet gedaan hier.

@Sylvia...alles goed met jou en de 3 mooie meiden?

@Danjo....hoe is het met schoonpapa?

@Hier...gisteren naar Drievliet geweest voor 60e verjaardag schoonmoeder. Waren met mn schoonzus/zwager en 2 kids (2 en 5 jaar). Is echt leuk daar, zeker voor kids vanaf 2 jaar, denk dat ik daar wel vaker heenga :D. Zelf in de achtbaan geweest, zooooo leuk!

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Pfff wat een wedstrijd en wat een buttscheids maar ja…

@Maia;wat een super relaxte foto!Wowie wat een mooie taart!Beterschap met Fleur!

@Blijei;leuk park is 3vliet he voor de kleintjes!Was je er nog nooit geweest?Ik moet altijd lachen als je daar komt aanrijden, moet je naast de bouwmarkt parkeren en tadaaaa daar is het ineens hahaha

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Baby...ja inderdaad ik dacht eerst 'volgens mij rijden we verkeerd'...haha. Was mn eerste keer...ging altijd naar Linnaeushof was meer in de buurt. Maar zeker niet de laatste keer!

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, mooie taart en leuke foto van fleur. Die stoel hebben wij ook, ideaal he?

Blij ei, Museumplein was geweldig, voornamelijk voor de wedstrijd, maar wat een mensen en sfeer. Werden allemaal bloemen uit de heli's gegooid en iedereen meezingen. Alleen die 4 toiletten was een beetje weinig. Wij waren er al vroeg heen en naast ons ze een hele groep te bbqen!! Einde helaas minder, stonden gewoon mensen te huilen. haha idioten.

Zo nu weer over tot de orde van de dag. ga straks lekker me dochter ophalen en in huis aan de slag.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Baby,Maia leuke fotos

baby leuk bedje hoor.

Maia vervelend weer tandjes.

Ei leuk gehad dus :D

Voetbal tja het was geen buitenspel en spanje was gewoon beter en dan verlies je helaas pindakaas 2e van de wereld worden voor een kikkerlandje als nederland is toch heel goed. en mannetje heeft de poule van zn werk gewonnen :D

Naomi, Nou ik kan dus hele dagen achter dr aan mag niet nee niet doen haha geweldig. ze kruipt nu echt snel elke dag nu wel weer wat nieuws wat ze doet , maar wel heel trots op mn meisje

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Danjo....filmpje?! geweldig ook om te zien dat ze nu soms ook echt begrijpen dat iets niet mag...en dan heel ondeugend kijken en t ook weer snel vergeten haha.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Als ik zeg nee zegt ze ja of ze gaat gemeen lachen deugniet , van zitten staat filmpie op mn hyves. rest zal ik van de week ff filmen met mannetje zn foon en op hyves zetten

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

pfff wat een onweer!!!

@Curly;lijkt me wel geweldig die sfeer, balen van de afloop!

@ei;linneaushof is ook erg leuk inderdaad!

@danjo;lekker he zo'n actief meiske!

16. Maia

Maia Niet meer actief

@ei: drievliet is leuk! En linneushof ook! Daar wonen we heerlijk vlak bij! Gaan we vast vaak heen met haar als ze ietsjes groter is.

@danjo: heerlijk zo'n meisje!

@curly: zal zeker mooie sfeer geweest zijn.

@voetbal: heb het wel gekeken maar snap er toch niet zoveel van. Maar vond wel dat de spanjaarden beter voetbalden maar dat kan aan mij liggen.

nou ik heb hier een billenschuiverd. Heerlijke bruitale glans in haar ogen en maar achteruit schuiven (vooruit lukt nog niet heel goed, maar ook dat kan ze wel, achteruit gaat alleen beter). Ze zit nu onder m'n tafel m'n stoelen te voelen en af en toe naar me kijken en dan stiekem lachen.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby bij jullie onweer ja. Word het vaak zo klef van en dat vind ik bleghhh dus hou daar maar, al is het hier ook bewolkt.

maia dan gaat vooruit ook heel snel komen hier een paar dagen alles in zn achteruit en
    toen vond ze de eerste versnelling haha inmiddels zit ze als in zn 2.

ik ben moe bah. Naomi lig net weer op bed die is ook moe. Gelukkig net al broodje gehad dus zal wel ff slapen.

18. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Maia mooie taart weer!! leuke foto van Fleur!! die voetjes hihi!
    En weer een tandje? hier nog steeds niks te bekennen maar ze blijft wel zure luiers houden..

Baby wat een heerlijk meisje heb je toch!

Kk en heb je de band al uitgeprobeerd?

Curly Fijn dat het zo geslaagd was op het museumplein!! heb gister avond nog even gekeken of ik je zag haha maar heb alleen je vrienden gezien;)

Voetbal vind het erg jammer dat het zo is geeindigd maar Spanje was over het algemeen beter als Nederland.. Wel vond ik het een *** scheids.

Ellen ach een tandje door dr lip.. kan gebeuren toch? wacht maar tot ze dalijk gaan leren lopen;). Maar leuk is het niet.

Ei hier alles goed hoor!! lief dat je het vraagt!met jullie ook? en mijn mooie schoonzoon?:D nog even en ze zien elkaar weer!!;) leuk is drievliet he! zeker voor jonge kinderen is het leuk! zo ook julianatoren alleen dat is wel ver..

Danjo wat een wijsneusje heb je:D heerlijk hoor!!had je flimpje al gezien op hyves knap hoor!!

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    onweer en regen hier bah! geef mij het zonnetje maar hoor!

20. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    hoi

Ff een zwaai naar iedereen.

Leuk al die billenschuivers en kruipers.

Hier al een paar weken kruipen en dan vliegensvlug en alles ontdekken.
    Lekker aan het kabeltje van de laptop trekken enzo haha.
    en idd danjo wat je zegt, als je nee zegt zo zitten lachen dat je zelf ook haast niet meer serieus kunt blijven.

Sinds een week trekt meneer zich overal aan op, tafels, tripp trapp, in bed, benen en gaat dan vaak ook weer netjes zitten met een handje aan de grond als hij zich laat zakken.

Leuk die ontwikkeling.

Hier is het nog 31 graden en zeeeeeeeer benauwd.
    Straks ff bij mn ouders geweest (die wonen lekker achteraf) en daar was het nog wel te doen.

Doeidoei, fijne dag!

Deel Deze Pagina