Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ voetbal, ben eerlijk gezegd weer blij dat we er weer voor 4 jaar vanaf zijn. Ik heb er dus echt niets mee, ook al zijn ze zo ver gekomen. En toch word je verplicht erbij betrokken.

@ Maia, wat een heerlijke en mooie taart. En wat een heerlijke foto van Fleur, die is echt cool en relax.

Gisteren lekker nog een dag wezen varen. Vandaag wil ik het huis een grote beurt voor de vakantie geven. Wil ook nog even de ramen buiten doen en de auto wassen, maar het is hier nu slecht weer. Ik wil ook nog de was buiten ophangen omdat er dingen bij zitten die ik mee wil nemen. Had de hoop dat ik die vandaag droog zou krijgen. Even op duimen dat het hier straks droog is.
    Vanochtend op consultatiebureau geweest en alles is dik in orde met ons meisje. Ik baal er alleen elke keer van dat ze daar dus net doet of ze niets wil vastpakken. Normaal wil ze gelijk alles wat in handbereik ligt grijpen, maar als de arts is aanbied doet ze stommetje. Dus vroeg ze ook of ze weleens wat vastpakt. Ik zeg ja, ze doet niets anders en dan nog het liefst 2 tegelijkertijd want dan kan ze herrie maken. Dus heeft ze maar eventjes geduld gehad met een paar keer aanbieden en uiteindelijk pakte ze de blokjes dan toch maar. Maar wat laten ze je dan toch voor lul staan die kleintjes. Ze weegt nu 7395, is 69 cm. lang en hoofdomtrek 42,6. Ze neemt gewoon de gemiddelde lijn, dus dat is goed. En we kregen leuk nieuws, want we mogen een uurtje gaan fietsen met haar. Wat heb ik me daarop verheugd. Dus dat word een leuke vakantie voor ons. Kunnen we wat fietstochtjes maken.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    rins leuk he hahaha.

nathalie hebjij ff pech over 2 jr ek haha en vind dat je je zelf in mee laat slepen alleen ned 1 en rtl 7 was voetbal rest ook gewone films etc en de winkels etc waren ook gewoon open. Ik vind die sfeer juist super. Fijn dat je meisje het goed doet en lekker fietsen.

hier net ook keiharde regen en onweer gehad

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Dalijk naar de gyn toe, weer controle van mn spiraal..Denk dat hij er niet uit hoeft want t vloeien is sinds een maand of anderhalf echt gestopt, eindelijk!

Bleg dat weer zo donker, mama is dus maar weer crea geweest..Heb een bord gemaakt waar de klikklak haarspeldjes op kunnen maar zoals ik het nu zie had ie best een stuk groter mogen zijn hahahaha!

@Danjo;lief he van mij dat ik de regen en onweer met je wilt delen hahahaha!

@Syl;Hoest met de girls??

@Nathalie;fietse!En stommerdje spelen haha eigenwijs ding!

@maia;oow wat leuk!!Ze komt nu ook overal waar ze wezen wil!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby goed bezig hier ff niet crea ben moe en nu het pikkedonker is ben ik lekker mn bed ingedoken. Doe mij die 35 grd maar.

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Danjo, weet wel dat er op andere zenders ook andere dingen te zien zijn, maar je word er toch bij betrokken. Zeker met het mooie weer. Heel de omgeving zit met zijn allen buiten te kijken, te gillen, te joelen en te toeteren. Winkels zijn open, maar je word overladen door de radioverslagen. De weken van te voren gaan ze er in de winkel maar vanuit dat je op de actie spullen zit te wachten en kijken ze je raar aan dat ze dat dan maar aan de volgende klant moeten geven. Elke nieuwsuitzending of krant opent met voetbal en gaat grotendeels over voetbal, terwijl ik dus denk dat er echt nog wel belangrijker dingen gebeuren dan het voetbal. Je krijgt gewoon niet de kans om er dus echt helemaal niet bij betrokken te worden. Vind dit zeer belachelijk, zeker omdat deze supporters met de olymische spelen veel minder heftig reageren en ik dat dus net zulke grootste en goede prestaties van onze nederlandse sporters vind. Gisteren was het trouwens wel lekker met varen. We hebben nog nooit op zondagavond alleen in de sluis gelegen. We konden er super snel doorheen. Normaal is het dringen geblazen, maar nu was gewoon iedereen vroeg naar huis gegaan. Heerlijk rustig dus.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik vind het super en ook belangrijk nieuws gaat door. Het is gewoon zo dat meer dan de helft van ned in de ban van voetbal is hahaha. Tja olympische spelen doen dr weinig mee en als ned moet zit ook half ned weer voor de buis hoor. Alleen is dat weer heel anders en ach wat zijn die paar weken in de 2 jaar. Mag van mij wel 2x in het jr gezellie. Die toeters etc hoeft ook niet zo van mij maar ach heb dr ook geen hinder van. Tip mischien over 2 jr met je bootje ergens heen gaan waar de voetbal niet zo in trek is? Onbewoond eiland hahaha grapje heur.

ik ga mn was maar eens hangen en mn zelf onder de douche gooien want naomi slaapt nog lekker.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he meiden hiero regen, regen en nog eens regen en oja ook nog onweer al een dik uur, kon wel blijven hangen

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    We zitten er wel aan te denken :D

9. Maia

Maia Niet meer actief

heerlijk even die regen. Alles staat nu even wagenwijd open beneden (de regen is gestopt) en het koelt heerlijk af. Straks dat even boven ook doen als Fleur wakker is.

@baby: lekker bezig zo crea.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou hier na bijna 2,5 uur regen en onweer weer de zon hoor.

Nathalie wel goed plan toch hahahaha.

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hier nog gewoon zon. wel even regen gehad, vanmorgen maar nu vol zon.

baby, ben benieuwd naar je bord. fotootje??

nathalie, veel plezier met fietsen en succes met poetsen en wassen.

12. 0babydream0

hier ook weer de zon!Net bij de gyn geweest, alles was goed..

@curly;staat al op hyves hihi

13. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden was jullie weer kwijt heb nu nieuwe pc en hoop dat hij het nu beter doet als de vorige en dat ik jullie weer terug vind
    xxx

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Haha Kitty jij raakt wat kwijt online he ;) gelukkig vind je ons altijd weer terug....ook de meeting link??

15. zo, was ik weer ff.. vandaag weer lekker gewerkt.

@sylvia, ja we hebben de band uitgeprobeerd, maar het is niks.. ook al niet..
    @weer, hier ook even zo'n hevige onweersbui, maar het is nu weer zo klef.. bah!
    @ontwikkeling, hier zit mevrouwtje nog steeds niet, nog geen tanden, maar ik maak me niet druk.. morgen cb..
    @maia, mooie banner!
    @Danjo, nog lekker geslapen?
    @baby, lekker crea bea geweest dus..

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby gaat alles goed met jullie? las je www op hyves, hoop niet dat er gemene roddels ofzo rondgaan? knuffel voor jou! (fijn dat alles goed was bij de gyn!

danjo lekker zo`n actief meisje!

rins, jeetje, gaat tijn al staan? wat gaat t hard zeg!

tamale, WAAR BEN JE???

kk, werken bevalt wel he? hoe gaat t met esmee en maureen bij de gastouder?

hier de voetbal in de kroeg gekeken, wat een wedstrijd! lang geleden dat ik zo zenuwachtig was.
    kan me goed voorstellen dat mensen die er niet van houden er helemaal gek van worden, maar ik vind t super!!!!

weer, nou, de kids vonden t niet super, al dat geflits en de donders, maar ik vond t heerlijk! we hebben er maar gewoon een spelletje van gemaakt, er zijn stratenmakers bezig voor t kdv, en die "lieten steeds een stapel stenen vallen". werkte fantastisch!!!
    morgen een dagje lekker thuis met mijn schatje.
    tess doet t goed, is weer beter te pas, en sliep net meteen in. (weliswaar zonder fles, maar ja, probeer t straks nog wel n keer.)

17. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja die link ben ik weeral kwijt kan er niets aan doen
    xxx

18. Maia

Maia Niet meer actief

dank je kk!!!

Zo he, het is alweer 2 graden afgekoeld op haar kamertje! Heel fijn.

19. 0babydream0

Het bord hangt zoo leuk!!Manlief heeft gelijk een gaatje geboord en hem opgehangen, hij is nog nooit zo snel geweest haha!

@luiers uittrekken; dat doet ze hier dus ook als het warm is en ze alleen in haar luier ligt..Heb net van die up en go luiers gekocht, die gebruik ik dan alleen als ze verder niks aan heeft en het zo warm is.Ideaal!

@kk;waarom is die band dan niks??Die stimuleert toch juist de natuurlijke bewegingen in het water???

@Ellen;ja die gaan er wel zogenaamd door een ‘vriendin’ dus heb nu al het contact verbroken, ze zakt maar in een diep donker gat!Ook had ze nog spullen van me en die heeft ze zomaar weggooid nou ze stikken er maar in!
    Haha wat een leuke opmerking van jullie over die stenen!Geniet lekker morgen!

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Blij Ei, lief dat je het vraagt. Ik heb het echt heel druk. Sorry daarom dat jullie me zo weinig zien. Ik probeer wel alles mee te lezen en ik hoop dat me niets ontgaat.

Hier gaat het op zich zijn gangetje. Sam is wel een trage in vergelijking met jullie kids, maar goed. Ik probeer me er maar niet druk om te maken. Kruipen of tijgeren zit hier echt nog geen beweging in. We oefenen wel, maar hij vindt het gewoon lekkerder om op zijn rug of buik te liggen, alles weg te gooien en dan net zo lang te gillen totdat iemand het terug komt brengen. Menneke hendigheid denk ik :D. Morgen weer naar het CB. Ben benieuwd naar lengte/gewicht. Ik heb het gevoel dat hij ineens weer heel hard gaat (pffffff... jongen, stop nu maar eens even... je bent al zo groot). Ik hoop maar dat ze niet weer gaan lopen zeuren over zijn lengte/gewichtverhouding. Als hij morgen weer beneden de middenlijn zit met zijn gewicht willen ze hem extra 'dikmakend' voedsel geven. Ik denk dat ik dan toch maar eens met de vuist op tafel ga slaan dat ie goed is zoals ie is.

Vandaag is tandje nr. 7 gearriveerd. Hij is ook jengelig, ik dacht al... verder begint de eenkennigheid hier op te spelen. Ben benieuwd hoe lang deze fase gaat duren. Hebben jullie daar al last van?

@Babydream, hoe is het met Dyoni? Ik heb net op Hyves eens naar de filmpjes van Dyoni zitten kijken. Ik zie nu eigenlijk pas een klein beetje wat ze bedoelen. Het is een heel licht verschil met Sam, maar ze beweegt inderdaad haar armpjes wel wat anders, niet? Hoe gaat het nu verder met wat ze voor haar gaan doen? Wat een mooi clipjesbord heb je gemaakt zeg! Zo leuk voor zo'n meid! Ik zag op je Hyves ook een nieuw mooi bed voorbij komen. Makkelijk zeg, zo'n bed dat je straks ook om kan bouwen!

@Voetbal, hier ook (vanzelfsprekend, wie niet?) gekeken. Maar wat een scheids zeg. Bleghhh. Maar goed, 2e van de wereld. Wie had dat van tevoren verwacht? Ik vind het knap hoor!

@Afkoelen... heerlijk... het huis staat hier echt even lekker te luchten tegenover elkaar. Ik hoop dat het zo blijft.

Liefs,
    Josien

Deel Deze Pagina