@Josien;goed zo hard op die tafel slaan hoor!Wowie tandje 7 alweer!Hier ook al 6! Grappig dat je dat zegt van het filmpje, mijzelf valt het daar nog geen eens zo erg op omdat ik dat zo gewend bent...maar inderdaad je hebt gelijk..We zijn druk met haar aan het oefenen en doen..Ze zijn nog steeds aan t het onderzoeken van de SI maar daar ga ik morgen maar weer over bellen..Ben benieuwd
Het was ook niet vervelend bedoeld ofzo, maar dat snapte je wel hè? Het viel me gewoon op. Ik ben heel benieuwd wat ze allemaal gaan onderzoeken en wat eruit gaat komen. Heb je eigenlijk een website over SI ofzo? Ben eigenlijk wel geïnteresseerd in wat ze daar zeggen/schrijven. Ik hoop in ieder geval wel dat ze jullie niet te lang in spanning laten zitten. Want dat lijkt me echt heel vervelend. Wanneer moet je eigenlijk weer naar het CB? Doen ze daar ook wat aan die onderzoeken enzo? Ik ben ook benieuwd hoe lang jullie meid nu is, want dat is een lang end zeg!
josien, leuk weer wat van je te horen! niet druk maken om sams ontwikkeling, hij is natuurlijk best lang en dan is t moeilijker om vooruit te komen, of te zitten. tess komt ook nog niet vooruit hoor! laat je nog even weten hoe t ging op t bureau? succes!
Goedemorgen!Als Dyoni dalijk wakker wordt gaan we gezellig een dagje naar mn nicht en neefje toe! @Josien;jaa tuurlijk begreep ik dat je het goed bedoelt!Vind t ook heel lief dat je het vraagt..En wat ik al zei t geeft mij meer een bevestiging dat jij dat ook ziet omdat jij anders gewend bent..Er bestaan verschillende websites over SI onder andere deze http://www.sensomotorische-integratie.nl/ Nee bij t cb moeten we 2 aug heen doen ze er niks mee eigenlijk!Ja ik wil ook wel eens weten hoe lang ze is!Maar Sam is ook al zon eind toch??
Zo, goedemorgen allemaal! Hier nog 2 nachtjes voor ons grote meisje alweer 2 word! Gaat zoooo snel! @Ellen, bij de gastouder gaat het geweldig goed met beide dames.. Daarom kan ik ook echt genieten van het werk. @Baby, ja, maar mevrouw presteert het nu om zich achterover te gooien in die band, dus dat werkt ook niet.. Druktemakertje @Josien, ik vind Maureen ook niet 1 van de snelste, mja.. Ben benieuwd wat ze straks op het cb zeggen..
@ Baby, ik was al aan het google-en geweest op si maar kwam alleen op het si gewricht uit dus dacht, dat moet ik nog eens vragen en nu zie hier, ik ga het vandaag eens lezen. Iig sterkte ermee. @ Josien, ach ieder kind heeft zijn eigen ontwikkeling. Bij Tijn ging het ineens ook heel snel. LAs ik hier dat al kindjes rolden, deed hij nog niet. Zelfde als een vriendin zegt, nog geen tanden? Ehm....nee maar die komen vast wel een keer denk ik. En als hij verder tevreden en vrolijk is moeten ze niet zeiken over die curve, zo! haha Lukh et met werken? @ Tama*le, gefe*liciteerd. @ Hier, tijn is over een uurtje p*recie*-s *-9 m-n9*d! De laatste paar regels had hij de laptop te pakken haha. Fijne dag.
Tamale gefeliciteerd meid. baby wil wel een x een filmpje maken als naomi speelt , ik zie idd er wel wat van nu josien het zegt ga ik daar ook op letten , keuvelen kan ze wel als de beste haha leuk , have fun. Rins kan Tijn goed typen en feli met de 9 mnd Josien zolang het goed gaat met sam etc lekker niet druk maken hoor dat gezanik daar bij het cb. als ik kijk na Naomi en 1 van mn vriendin dat is ook een jongen 10,5 mnd nu loopt naomi heel ver voor. Hij zit alleen maar als je hem zelf neerzet hij wil niet op zn buik etc. praten doet ie wel maar ook niet erg veel dus wat dat betreft. Hier beneden alles al gesopt nu zo nog even stofzuigen en dweilen
meiden ik weet dat ik niet veel post en al helemaal niet veel op jullie reageer, maar ik wil toch ff zeuren..... Yara weigert nog steeds haar melk. water, thee, diksap gaan goed, maar zodra er melk in zit moet ze het niet. Ze duwt de fles weg, trekt vieze gezichten, kortom ik krijg het er niet in. Vandaag naar het inloop spreekuur op het cb geweest en advies gevraagd. Het advies wat ik kreeg was niets anders aanbieden dan krijgt ze vanzelf wel dorst......Ik had echt zoiets van ja das lekker, met dit warme weer moet ze toch wel gewoon meer drinken........ ik vraag nooit meer om advies denk ik, want hier kan ik ook niet zoveel mee. verder is Yara een super vrolijk grietje en gaat het volgens mij allemaal wel goed. De onderste 2 tandjes zijn nu door...maar er zitten er volgens mij nog wel meer dwars. dikke knuffel van Yara voor alle lieve kindjes hier!
Noa zolang ze wel thee etc drinkt prima hoor, probeer extra yogurt met bvb paar schepjes melk erin te geven. Hier is de max ook 300 aan zuivel meer krijg ik er ook niet in. en gewoon vitamine d erbij geven. cb heeft makkelijk praten maar hier vind ze de melk ook niet lekker meer.
@noa;dat is hier ook hoor, ben nu sochtends over naar pap waar al opvolgmelk inzit en savonds een pakje pyamapapje waar ook opvolgmelk inzit, verder indd yoghurt en vit d
josien, idd niet druk maken hoor. nu lijken de verschillen misschien groot, maar dat valt straks gewoon weg. danjo, succes met poetsen. Tamale, Happy Birtday to yoouuuu!! Maak er een mooie dag van meid! wil natuurlijk wel weten wat je hebt gekregen! hier, niet veel bijzonders. Huishouden en boodschappen. Britt ligt nu lekker te slapen.
's morgens krijgt ze inderdaad al pap, dat gaat de ene dag beter dan de andere dag. we gaven inderdaad al yoghurt en karnemelk met schepjes voeding. ook dat lukt soms wel en soms niet. Ik denk dat ze er gewoon klaar mee is.
goedemiddag! Hier ook een meisje dat d'r melk niet zo interessant meer vindt. Maar hier gelukkig nog over de 400 cc maar wel met moeite. Maar ze is sowieso wat aan het weigeren. Maar wel vervelend als ze het niet wil zeg Noa, maar wat danjo zegt, als ze wel gewoon thee e.d. drinkt krijgt ze wel op andere manieren in elk geval vocht. Hier alles goed, meisjelief had vanochtend geen diarree meer maar een normale volle luier (of ik daar blij mee moet zijn weet ik niet, zo om 5 uur 's ochtends ) Vandaag is ze een ochtendje en middagje bij mijn moeder, manlief is mijn vader aan het helpen het nieuwe huisje van m'n zusje te schilderen. Want die is 3 weken op vakantie. *zucht* Ik ben nu verder aan het werk. @Tamale: van harte gefeliciteerd!!!
tamale, gefeliciteerd met je verjaardag!!! noa, heb je al een keer een ander merk geprobeerd? schijnt soms echt verschil te zitten in de smaak. en wat de rest ook zegt, melkpoeder door de yoghurt enzo, zou ik ook doen! maia, werkse! curly, hier ook al zo`n dagje. ik moet deze week 4 dagen werken, druk. heb alleen vandaag dus maar tijd voor t huishouden. net al naar t dorp geweest, nu ff stofzuigen en de wc`s doen. blegh, hou zo NIET van poetsen!!!
bedankt voor jullie reacties, vandaag weigert ze gewoon alles.....het enige wat ze wil is water......ik weet ff niet wat ik met mijn meisje aan moet. maar ze is verder wel vrolijk als je maar niet met eten of drinken aankomt zetten.... ellen wat een super leuke foto! maia fijn dat ze geen diarree meer heeft, misschien hadden haar darmpjes ook last van de warmte...
ff niet eten kan geen kwaad noa zolang ze nog drinkt maar als je het niet vertouwt ha bellen. jij kan het beste zien hoe en wat. ik hier maak me iig niet zo snel druk zoalng ze mar vocht binnen krijgt. ellen heerlijk toch als alles weer spik en span is en wat en leuke foto zeg en wat lijkt ze daar op jou